Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad 8 vagonų nėra. Lenkijoje lygtai 5 ar 6 buvo modernizuoti.Todėl sąstate bus keli tarybiniai nemoderzniuoti.
    Blogai, kad tik penktadieniais (sekmadieniais iš Klaipėdos, t.y. beveik dvi paras stovės Klaipėdoje be darbo kartu su šilumvežiu), o ne nuolat greituoju maršrutu kasdien.
    pagal bilietų pardavimo sistemą, visi vienodai išplanuoti, tad ir pagalvojau, kad visi modernizuoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad 8 vagonų nėra. Lenkijoje lygtai 5 ar 6 buvo modernizuoti.Todėl sąstate bus keli tarybiniai nemoderzniuoti.
    Blogai, kad tik penktadieniais (sekmadieniais iš Klaipėdos, t.y. beveik dvi paras stovės Klaipėdoje be darbo kartu su šilumvežiu), o ne nuolat greituoju maršrutu kasdien.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.08.02, 07:12.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nuo šiol keliauti į Klaipėdą – dar patogiau: iš Vilniaus važiuos atnaujinti vagonai



    http://www.litrail.lt/-/nuo-siol-kel...ujinti-vagonai

    Penktadienį 17:45 - 8 tokių modernizuotų vagonų sąstatas.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2017.08.01, 23:08.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    DR1A-283-3 į Šiaulius.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Ir dar: Jūros šventės proga Liepos 29 d. 6:50 reisu į Klaipėdą visi bilietai perpus pigiau.
    tik tiek, kad irgi lokomotyvas, ir vagonai - kupė.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Gera žinia - grąžinami modernizuoti sėdimieji vagonai į sąstatus su lokomotyvu. (užtikau 07 28 d.)
    -----
    Ir dar: Jūros šventės proga Liepos 29 d. 6:50 reisu į Klaipėdą visi bilietai perpus pigiau.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kas turi automobilius, tas jais ir važiuoja. Nes su VT pas mus vienam ir tai ne visada pigiau. Deja, bet tokia realybė.
    Nelabai norėčiau sutikti...
    Pajūryje automobilis kartais pasidaro visiškai nereikalingas. Kartais su juo daugiau bėdos negu naudos. Palangoje dar "kaip nors", o Nidoje su jo laikymu problemų netrūksta.
    Kiek kartų į Palangą važiavau automobiliu, tiek turėjau problemų su gedimais. Kelionės tikslas į pajūrį dažniausiai būna poilsis, o ten automobilis prie jo neprisideda...
    Paskutinis taisė Vitas; 2017.07.08, 10:06.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kas turi automobilius, tas jais ir važiuoja. Nes su VT pas mus vienam ir tai ne visada pigiau. Deja, bet tokia realybė.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Kadangi būdamas tai Kaune, tai Suvalkijoje, nuo Vilniaus-Klaipėdos maršruto klausimų realybėje esu toliau, liepos 6 dieną (Mindaugo karūnavimo dieną) sumaniau pabūti arčiau. Pasirinkau Kaišiadorių stotį. Pirmą pamačiau vadinamą G17, iš šios stoties išvažiuojantį 7:32 val. Atvažiavo vienas trivagonis 730ML. Tokio riedmens buvau dar nematęs, tai tos minutės stotyje įspūdį paliko. Traukinyje keleivių buvo nemažai, tačiau pastebėjau ir tuščių vietų. Apie kitą traukinį, kuris iš Vilniaus išvyksta 7:25 val., buvo daug nežinomynės. Kaišiadorių stoties tvarkaraštyje jo nėra, tai buvo aišku, kad nestoja. Iš interneto ir fioruymo temų žinojau, kad jis važiuoja šeštadieniais. Liepos 6-oji buvo ketvirtadienis, rtačiau įventinė diena, ir apie 8:10 h traukinys pasirodė. Tačiau kiel jis pralėkė stoties pirmuoju keliu (šviesoforo signalas jam leido važiuoti 80 km/h), pamatyti spėjau nedaug.
    Stotyje žmonių pagausėjimas pasireiškė artėjant G18 (Klaipėda-Vilnius) atvykimo laikui buvo jau kažkur 10:07h, bet traukinys nesirodė ir nesigirdėjo. Kiek buvo galima suprasti apie žmonių laukimą, jie buvo atvykę kažko pasitikti. Buvo nepatenkintų, kai stoties budėtoja per radijo mazgą pranešė, kad traukinys vėluoja apie 15 min. Bet jis pavėlavo apie 20 min. Atvažiavo TEP70 su 8 vagonais. Kiek mačiau pro langus, keleivių daug nebuvo (matyt jų daug buvo prieššvantinį trečiadienį iš Vilniaus išvažiuojant 17:45 h). Vieno vagono palydovės paklausiau, kur traukinys buvo užlaikytas, tai ji atsakė, kad užlaikymų nebuvo. Matyt, TEP-as su 8 vagonais paprasčiausiai netilpo grafike. Ir tai suprantama: stoties kelyno gale ar kitoje bėgių atkarpėlėje su greičio apribojimu sąstatas su 8 vagonais užtrunka ilgiau negu 3 vagonų PESA.
    Neilgai trukus sulaukiau ir pirmu keliu pralekiant 781-ojo. Važiavo vienas (3 vagonai) 730 ML, Kaišiadoryse nestojo. Koks traukinys Klaipoėda-Vilnius per pralėkė apie 16:50h, jau nemačiau - išvažiavau anksčiau. Ir vis tik, pasilikau nuomonę, kad susisiekimas traukiniais tarp Vilniaus ir Klaipėdos turėtų būti geresnis. Nes kitaip žmonės renkasi kelionę savo automobiliais, o birželio 30 d.(penktadienio) pavakarę Kauno-Klaipėdos automagirtralėje jų buvo daug, Kauno miesto šiauriniame apvažiavime nuo Savanorių prospekto iki IX Forto teko pavargti "kamštyje"

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kupė sėdint yra 6 vietų. Vakaruose į dar mažesnes (keliais tenka glaustis) grūda net 8 sėdimus keleivius, o gulėjimui vietų net 6, t.y. 3 aukštai. Tai 2 klasė. Per daug išpuikę mūsuose keleiviai.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.07.07, 19:33.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Na tai kupė nėra skirta tam, kad ten talpintų 6 žmones. Ten turi būti 4. Tai gal todėl ir atbaido keleivius.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Niekas nieko nepirks. Tai ilgai užtruks, o ir elektrifikacija bus. Tada bus perkami elektriniai traukiniai. O kur vagonus reikės dėti? Dyzelinius traukinius tai yra kur panaudoti, DR1A ne amžini, paleis Pesas į Turmantą ar Marcinkonis. Nors ir su Turmantu bus problemų, jei nesikeis LG veiklos metodai. Jei dabar eilinis DR1A talpina apie 330 keleivių, ir neretai traukinys būna užpildytas 80-100 proc., tai viena trivagonė Pesa talpina tik 150...
    Atlikti remontą galima santykinai greitai. Vagonai nenusidėvėję, kad negalėtų tarnauti. Keleivius dabar atbaido ne kupė, o elementarus bilietų trūkumas. Jei jau pajudino kainas, tai būtent dyzeliniai ekspresai ir turėjo pabrangti, o traukinys su paprastais vagonais nebrangti ar netgi atpigti simboliškai. Ir turi būti aišku, kad tuo konkrečiu laiku visada važiuoja dyzelinis traukinys, o kitu laiku - paprastas. Tai yra ne taip, kaip dabar, kad tuo pačiu laiku vieną dieną važiuoja Pesa, o kitą dieną vagonai su šilumvežiu.
    Deja, vietoj to LG ir toliau žlugdo pervežimus ir diskredituoja save. Tai dar šiemet vasara kol kas dar vos tik prasidėjo. Jei gerų orų nebus bent jau liepą, kaip kad žada sinoptikai, tai net ir su tokiais srautais jau LG negali susidoroti. O kas būtų, jei orai būtų geri?
    Paskutinis taisė Al1; 2017.07.07, 16:35.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Yra pakankamas kiekis normalių vagonų, kuriuos galima modernizuoti. Bet juk iki dyzelinių traukinių paleidimo užteko vagonų. Na, gerai, tarkim, dalis iš jų atidirbo savo iki eilinio remonto. Taigi galima atlikti tą remontą ir toliau eksploatuoti. Galiausiai visi tikrai neatidirbo ir galima suformuoti bent porą normalių sąstatų, tegu ir kupė panaudojus, kurie atsilaisvino nuo traukinių į Rusiją. Tie, kurie naudojami geležinkeliečiams vežioti, visai nereikalingi keleivių pervežimams. Kad su keleivių pervežimais dyzeliniai traukiniai nesusidoroja buvo jau aišku po 2-3 mėn. jų eksploatacijos.Taigi, buvo pakankamai laiko imtis veiksmų.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.07.07, 13:33.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Briedis
    Ar LG turėtų pakankamai vagonų, kad padidinti sąstatus?
    Du keleiviniai vagonai stovi Kauno geležinkelio stotyje. Skirti kelio darbininkams į remontų vietas vežti, bet tikriausiai neveža, kandangi ten stovi ilgai.... Tai jie galėtų būti renovuojami iki tokio lygio (su vientisu salonu ir avialainerio tipo krėslais), kad galėtų būti kabinami į Vilniaus-Klaipėdos trauikinio sąstatą (su TEP70 šilumvežiu priekyje).
    Nenaudojamų buvusių keleivinių vagonų tikriausiai yra ir kitose stotyse.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai ir 620M yra 2 klasės, jei važiuoja į Šiaulius ar netgi Minską (gal į Minską jau ir nevažiuoja, bet buvo laikai, kai važiuodavo).

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Beje, penktadieniais 14:15 Vilnius-Šiauliai ir sekmadieniais Šiauliai-Vilnius 17:25 val., kuriuo dažniausiai važiuoja DR1A, pabrango irgi. Vietoje 9,70 kainuoja 11,60 Eur. Už nepatogų traukinį, kur žmonės sugrūsti kaip silkės statinėje imti dar brangiau tikras įžūlumas.


    Dar įdomu tai, kad DR1A yra 2 klasės čia.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Beje, penktadieniais 14:15 Vilnius-Šiauliai ir sekmadieniais Šiauliai-Vilnius 17:25 val., kuriuo dažniausiai važiuoja DR1A, pabrango irgi. Vietoje 9,70 kainuoja 11,60 Eur. Už nepatogų traukinį, kur žmonės sugrūsti kaip silkės statinėje imti dar brangiau tikras įžūlumas.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Pvz. iš Klaipėdos atpigino tik 18 val. reisą. 10:30 dar DVI DIENAS per savaitę. Viskas. Visi kiti - ale pikiniai

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi kainas didina piko metu, o kitos lieka tos pačios. Bet meluoja, kad pigina. O gal ir pigina keliais centais.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Šiandien direktorius M. Bartuška per radiją pašnekėjo.
    Kad mažina kainas darbo dienomis, bet brangina pikiniais momentais.http://www.ziniuradijas.lt/laidos/ve...autais?video=1

    Tokią logiką suprantu krovinių gabenime. Bet keleiviai nuo krovinių skiriasi. Jei žmogus penktadienį ar dirba, ar mokosi, tai trečiadienį jis niekur nevažiuos. Jis važiuos penktadienį. Tada klausimas kaip. Autobusu, traukiniu, feisbuku, savo mašina?

    Neste dyzelis kainavo savaitgalį ~89 centus. Vilnius-Palanga jo reikėtų už 17,70 eur prie 6 ltr vartojimo. Įvedu atsitiktinę datą. Liepos 5 d. 15,77 skaičiuoja LG iki Kretingos.
    Suprasčiau pikinius momentus jei būtų 9-12 traukinių per dieną ir kokie 2-3 būtų pikiniai. Dabar į Kretingą du traukiniai. 6.50 arba pikinis 1745.

    VISKAS. Geležinkelis - PRABANGA, o ne susisiekimas.

    Komentuoti:

Working...
X