Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Iš visų stočių į Vilnių bilietų nėra. Beje, 17:57 reisas išparduotas taip pat.
    Tiesa, labai norintys gali rinktis iš 11 1 klasės likusių vietų ir važiuoti į Vilnių už 25 €.
    Aha, tai jau "atsirado" vietų? Net visos 11?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Iš visų stočių į Vilnių bilietų nėra. Beje, 17:57 reisas išparduotas taip pat.
    Tiesa, labai norintys gali rinktis iš 11 1 klasės likusių vietų ir važiuoti į Vilnių už 25 €.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Rytojaus Klaipėda-Vilnius 16:05 reisas jau pilnai išparduotas.,
    Kodėl meluojate?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Istorija, besitęsianti kiekvieną sekmadienį... Rytojaus Klaipėda-Vilnius 16:05 reisas jau pilnai išparduotas., 17:57 reise - 9 laisvos vietos 2 klasėje. Dėl kokių priežasčių nebėra leidžiamas lokomotyvas su prikabinamais vagonais, kur vietų bent 100 daugiau?

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Maršrutu Vilnius-Klaipėda važiuos papildomi traukiniai

    Nuo pirmadienio maršrutu Vilnius-Klaipėda darbo dienomis važiuos papildomi traukiniai. Traukinių grafikai bus specialiai pritaikyti prie keliaujančiųjų darbo reikalais.

    „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojo, Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus Lino Baužio teigimu, papildomų reisų reikalavo nuolat augantis keleivių srautas.

    „Stebime augančius darbo dienomis važiuojančių keleivių srautus. Vis dažniau keliaujantys į susitikimus kituose miestuose renkasi ne automobilį, o traukinį, kurį galima išnaudoti ir kaip darbo kabinetą. Todėl, matydami realų poreikį, skiriame papildomus ankstyvuosius traukinius keliaujantiems viena populiariausių krypčių Vilnius-Klaipėda ir atgal“, - teigia L. Baužys.

    Papildomi traukiniai maršrutu Vilnius-Klaipėda važiuos darbo dienomis 5.15 val., o Klaipėda-Vilnius - 5.10 val. Šie traukiniai taip pat stos Jonavoje, Kėdainiuose, Šiauliuose, Telšiuose ir Plungėje.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Penktadieniais ir sekmadieniais visada po 8. Beje, ir tie patys ne visada susidoroja su srautais. Šiandien norint iš Klaipėdos į Vilnių nuvažiuoti reikėjo pirkti bilietus Telšiuose keičiant vietą ir vagoną.
    Ar penktadieniais ir sekmadieniais šis vakarinis greitasis traukinys su TEP-u į Klaipėdą nuvažiuoja laiku?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    kodėl leidžia su TEP lokomotyvu? ar negali leist tokių traukinių su tais pačiais siemensais? daug estetiškiau atrodytų sąstatas
    Krovininių lokomotyvų ir taip neužtenka, o jeigu jie pradės traukti keleivinius tai tada bus dar blogiau.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Kiek vagonu buvo?
    Penktadieniais ir sekmadieniais visada po 8. Beje, ir tie patys ne visada susidoroja su srautais. Šiandien norint iš Klaipėdos į Vilnių nuvažiuoti reikėjo pirkti bilietus Telšiuose keičiant vietą ir vagoną.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    kodėl leidžia su TEP lokomotyvu? ar negali leist tokių traukinių su tais pačiais siemensais? daug estetiškiau atrodytų sąstatas
    Todėl, kad TEP keleivinis, o Siemens'as krovininis.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    tikriausiai 8
    Taip.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Penktadieninis į Klaipėdą.
    kodėl leidžia su TEP lokomotyvu? ar negali leist tokių traukinių su tais pačiais siemensais? daug estetiškiau atrodytų sąstatas

    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Kiek vagonu buvo?
    tikriausiai 8

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Penktadieninis į Klaipėdą.







    Kiek vagonu buvo?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Penktadieninis į Klaipėdą.







    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi LG yra inoformacija, kad veža iki senos stoties. Ir tai dar geriau nei iki naujos, nes senos stoties vieta buvo kur kas geresnė nei naujos miesto pakraštyje.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Noriu trumpai pasakyt, kad teko važiuoti iš Vilniaus į Palangą traukiniu (nuo Kretingos su autobusu). Įspūdžiai patys geriausi, su autobusu arba mikriuku lyginti nėra ką. Iki Kretingos atvažiavo be sustojimų (neskaitant vienos vietos, kur buvo kelio darbai ir reikėjo praleisti kitą traukinį), stotyje jau laukė autobusas, kuris greitai nuvežė į Palangą. Keista gi tik tai, kad autobusas išleido Palangos centre buvusioje stoties vietoje, o ne naujoje stotyje. Nemaža dalis keliavusių liko nesusipratę, nes jų naujoje stotyje laukė giminės ar draugai. Apie tai nebuvo akivaizdžios informacijos.

    P.S. Na ir galėtų WIFI stipresnis būti. Bet čia jau mobiliojo ryšio operatorių kaltė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Riedmenų parkas yra daugiau nei pakankamas, kad būtų galima ir neišdūrinėti keleivių ir nežlugdyti keleivių pervežimo.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na, naujos valdžios LG apologetai, kaip jums toks veiklos (keleivių vežimų) efektyvumas?
    Negi pamiršote kas suformavo tokį riedmenų parką koks yra?
    Paskutinis taisė Perfect; 2017.08.03, 10:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na, naujos valdžios LG apologetai, kaip jums toks veiklos (keleivių vežimų) efektyvumas?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Klaipėdoje jie nestovi - šeštadieniais ryte iš Klaipėdos ir sekmadieniais ryte iš Vilniaus tempiami visi 8 pustuščiai. Jau buvau rašęs apie tai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne naujai. Modernizuoti tai per daug skambus žodis. Tiesiog atliko einamą remontą ir viskas. Visgi šiandien eidamas per tiltą Vilniaus stotyje mačiau tuos vagonus. Ir iš tikrųjų jų 8.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Čia turima omenyje, kad modernizuoti naujai? Nes iš nuotraukų atrodo tokie patys, kaip važinėjo jau gerus 5 metus atgal, nebent modernizavimas iš techninės pusės.

    Komentuoti:

Working...
X