Iš visų stočių į Vilnių bilietų nėra. Beje, 17:57 reisas išparduotas taip pat.
Tiesa, labai norintys gali rinktis iš 11 1 klasės likusių vietų ir važiuoti į Vilnių už 25 €.
Iš visų stočių į Vilnių bilietų nėra. Beje, 17:57 reisas išparduotas taip pat.
Tiesa, labai norintys gali rinktis iš 11 1 klasės likusių vietų ir važiuoti į Vilnių už 25 €.
Istorija, besitęsianti kiekvieną sekmadienį... Rytojaus Klaipėda-Vilnius 16:05 reisas jau pilnai išparduotas., 17:57 reise - 9 laisvos vietos 2 klasėje. Dėl kokių priežasčių nebėra leidžiamas lokomotyvas su prikabinamais vagonais, kur vietų bent 100 daugiau?
Nuo pirmadienio maršrutu Vilnius-Klaipėda darbo dienomis važiuos papildomi traukiniai. Traukinių grafikai bus specialiai pritaikyti prie keliaujančiųjų darbo reikalais.
„Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojo, Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus Lino Baužio teigimu, papildomų reisų reikalavo nuolat augantis keleivių srautas.
„Stebime augančius darbo dienomis važiuojančių keleivių srautus. Vis dažniau keliaujantys į susitikimus kituose miestuose renkasi ne automobilį, o traukinį, kurį galima išnaudoti ir kaip darbo kabinetą. Todėl, matydami realų poreikį, skiriame papildomus ankstyvuosius traukinius keliaujantiems viena populiariausių krypčių Vilnius-Klaipėda ir atgal“, - teigia L. Baužys.
Papildomi traukiniai maršrutu Vilnius-Klaipėda važiuos darbo dienomis 5.15 val., o Klaipėda-Vilnius - 5.10 val. Šie traukiniai taip pat stos Jonavoje, Kėdainiuose, Šiauliuose, Telšiuose ir Plungėje.
Penktadieniais ir sekmadieniais visada po 8. Beje, ir tie patys ne visada susidoroja su srautais. Šiandien norint iš Klaipėdos į Vilnių nuvažiuoti reikėjo pirkti bilietus Telšiuose keičiant vietą ir vagoną.
Ar penktadieniais ir sekmadieniais šis vakarinis greitasis traukinys su TEP-u į Klaipėdą nuvažiuoja laiku?
Penktadieniais ir sekmadieniais visada po 8. Beje, ir tie patys ne visada susidoroja su srautais. Šiandien norint iš Klaipėdos į Vilnių nuvažiuoti reikėjo pirkti bilietus Telšiuose keičiant vietą ir vagoną.
Taigi LG yra inoformacija, kad veža iki senos stoties. Ir tai dar geriau nei iki naujos, nes senos stoties vieta buvo kur kas geresnė nei naujos miesto pakraštyje.
Noriu trumpai pasakyt, kad teko važiuoti iš Vilniaus į Palangą traukiniu (nuo Kretingos su autobusu). Įspūdžiai patys geriausi, su autobusu arba mikriuku lyginti nėra ką. Iki Kretingos atvažiavo be sustojimų (neskaitant vienos vietos, kur buvo kelio darbai ir reikėjo praleisti kitą traukinį), stotyje jau laukė autobusas, kuris greitai nuvežė į Palangą. Keista gi tik tai, kad autobusas išleido Palangos centre buvusioje stoties vietoje, o ne naujoje stotyje. Nemaža dalis keliavusių liko nesusipratę, nes jų naujoje stotyje laukė giminės ar draugai. Apie tai nebuvo akivaizdžios informacijos.
P.S. Na ir galėtų WIFI stipresnis būti. Bet čia jau mobiliojo ryšio operatorių kaltė.
Ne naujai. Modernizuoti tai per daug skambus žodis. Tiesiog atliko einamą remontą ir viskas. Visgi šiandien eidamas per tiltą Vilniaus stotyje mačiau tuos vagonus. Ir iš tikrųjų jų 8.
Čia turima omenyje, kad modernizuoti naujai? Nes iš nuotraukų atrodo tokie patys, kaip važinėjo jau gerus 5 metus atgal, nebent modernizavimas iš techninės pusės.
Komentuoti: