Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Priemiestiniais traukiniais, t.y.3-a klase (ir 2-ą klase į Kauną) buvo galima važinėti ir anksčiau.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tarp kitko - nuo š.m. balandžio 3d. visiems LG grupės darbuotojams bus suteikta teisę nemokamai važinėti ir Vilnius-Klaipėda traukiniais. Reiškia, laisvų vietų vagonuose gali šiek tiek ir sumažėti.
    Tik Vilnius - Klaipėda ? O į Kauną negalima ? Na tikrai vargšai tie LG darbuotojai dabar. Aš galvojau, kad ir iki šiol tie darbuotojai visais maršrutais važinėja nemokamai. Aš kai 1990 -93 metais dirbau LG tai turėjau pilną teisę visais LG maršrutais važinėti nemokamai. O dabar tik Vilnius - Klaipėda ?

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Nereikės nei laikyti rankose, tik laiko klausimas kada toks prietaisas bus įsiūtas kaip čipas į smegenis. Jau dabar kas antras gyvas zombis, net už vairo. Bet ne šitos čia temos klausimas.
    Šiaip jau daugiau kaip 40 metų CŽV su skiepais implantuoja nano-čipus žmoniems į smegenis, kad galėtų juos sekti ir kontroliuoti naudodami gama spindulius.

    Nemanau, kada nors taip nutiks, bet jei susilauksi vaikų, niekada jų neskiepyk. Taip padėsi ir sau, ir žmonijos genofondui.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Tarp kitko - nuo š.m. balandžio 3d. visiems LG grupės darbuotojams bus suteikta teisę nemokamai važinėti ir Vilnius-Klaipėda traukiniais. Reiškia, laisvų vietų vagonuose gali šiek tiek ir sumažėti.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Nereikės nei laikyti rankose, tik laiko klausimas kada toks prietaisas bus įsiūtas kaip čipas į smegenis. Jau dabar kas antras gyvas zombis, net už vairo. Bet ne šitos čia temos klausimas.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O kur tą prietaisą pasidėti sėdint tokiam kupe? Normaliuose vagonuose, tai ant sėdynių atlošų yra staliukai, arba staliukai būna tarp viena į kitą atsuktų sėdynių, o čia nieko nėra. Tai visą laiką laikyti tą prietaisą rankose ne įtin patogu.
    Porą valandų planšetę nesunkiai palaikysi rankose (jeigu žaidimas ar mūsų forumas yra įdomus).

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Na taip. LG po truputį matyt nukonkuruoja autobusus šitoje linijoje. Net 6.40 vietų nėra. Įdomu kokio ilgio sąstatai važiuos rytoij. Gaila rytoij važiuoju priešinga kryptimi.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Velykų pirmadieniui iššluoti visi bilietai iš Klaipėdos.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Šiais laikais, ko gero, beveik niekas nežiūri nei per langą, nei į kaimynus - juos pakeitė įvairūs išmanieji prietaisai.
    O kur tą prietaisą pasidėti sėdint tokiam kupe? Normaliuose vagonuose, tai ant sėdynių atlošų yra staliukai, arba staliukai būna tarp viena į kitą atsuktų sėdynių, o čia nieko nėra. Tai visą laiką laikyti tą prietaisą rankose ne įtin patogu.
    Čia jeigu sėdi ne prie lango, tai neturi net kur buteliuko vandens pasidėti. O jeigu sugalvoji kažką suvalgyti, tai trupini viską ant savęs. Tik mazochistams toks keliavimo būdas gali būti patogesnis už važiavima normaliuose atviro tipo vagonuose II klase.
    Paskutinis taisė sleader; 2018.04.01, 09:39.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ilgiau važiuojant, tai neaišku į ką žiūrėti sėdint toliau nuo lango, ar į priešais sėdintį keleivį, ar į sieną už jo. Atviro tipo vagone, tai jei ne per langą, tai bent kažkiek tolyn į prieki gali žiūrėt.
    Šiais laikais, ko gero, beveik niekas nežiūri nei per langą, nei į kaimynus - juos pakeitė įvairūs išmanieji prietaisai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Gal apie tokį kalba:

    Ir koks čia kažkam patogumas važiuoti tokiame vs atviro tipo vagone, kuriame sėdima po 2 kiekvienoje pusėje? Jeigu atsisėda du aukštesni žmonės vienas prieš kitą, tai jau praktiškai remiasi keliais ir neturi galimybių ištiesti kojų. Ilgiau važiuojant, tai neaišku į ką žiūrėti sėdint toliau nuo lango, ar į priešais sėdintį keleivį, ar į sieną už jo. Atviro tipo vagone, tai jei ne per langą, tai bent kažkiek tolyn į prieki gali žiūrėt.
    Kupe iš esmės, kaip atskira erdvė/kambariukas, skirtas miegojimui ilgose kelionėse. Koks daugiau tikslas žmones sugrūsti į tokias atskiras edves?

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Gal apie tokį kalba:
    Bet čia jau nebe kupe. Be to, privačiau kai nėra žmonės susodinami vienas prieš kitą. Pvz. jeigu nori labiau ištiesti kojas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Kalbat apie kupe, į kurią sulenda belenk žmonių ir sėdi ant to miegamojo gulto su 90 laipsniu kampo atrama? Čia yra vienas žingsnis link sėdėjimo pvz. ant stogo.
    Gal apie tokį kalba:


    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Man irgi ne visai yra suprantama, kodėl į kupę yra įkišami 6 keleiviai, kai jis yra skirtas 4. Galima gi kupę kaip pirmą klasę pardavinėti.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Atviro tipo vagonai yra sovietinis išmislas. Tiek 54 vietų plackartiniai, tiek 62 vietų sėdimieji.
    Svarbu kaip yra dabar ir ko mums reikia. Pirmiausia reikia patogių krėslų. Kupe to niekada nebus, nes ten sėdėsi ant gulto atsirėmęs į sieną. Kitas dalykas, kokia prasmė žmones skirstyti į grupes ir talpinti uždaresnėje/privatesnėje patalpoje? Kad jie užsinorėtų asmeniškiau pabendrauti?

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Atviro tipo vagonai yra sovietinis išmislas. Tiek 54 vietų plackartiniai, tiek 62 vietų sėdimieji.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nebūna
    Atviro tipo vagonai nevisada sudaro daugumą.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Kalbat apie kupe, į kurią sulenda belenk žmonių ir sėdi ant to miegamojo gulto su 90 laipsniu kampo atrama? Čia yra vienas žingsnis link sėdėjimo pvz. ant stogo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą

    Tik tie coach sėdimieji vagonai dažniausiai būna kupiniai.
    Nebūna

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Visa Europa (kaip ir likęs civilizuotas pasaulis) keliauja normaliais 2os ir 1os klasės coach vagonais. Kupė yra skirti naktiniams sleeper traukiniams.
    Tik tie coach sėdimieji vagonai dažniausiai būna kupiniai.

    Komentuoti:

Working...
X