Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Ne pirmas kartas, jei sugenda TEP'ai.

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    Vilnius- Klaipėda- Vilnius naudojama ER20CF lokomotyvo trauka.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tokį reisą reikia suplanuoti iš anksto ir skirti siūlą tvarkaraštyje. Seimas vakar priėmė kombinuotą vežimą. LG pati prašika keleivius.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Nusimato uch prieššventinis savaitgalis LG

    Panašu, kad 2-3 Pesos 730ML sugedusios. Penktadienį abiem laikais - 16:45 ir 17:40 važiuos TEP'as su prikabinamais vagonais. Vagonų bus mažiau nei paprastą eilinį penktadienį - 16:45 važiuos 5 vagonai, 17:40 - vos 7. (kai įprastai atitinkamai 6 ir 9). Penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį praktiškai visi reisai į Klaipėdą ir Šiaulius išpirkti. Galima rasti kelias likusias laisvas vietas rytiniuose reisuose, bet ir jų greitai nebeliks.

    Skaičiuojant apytiksliai LG neperveš apie 600-1000 keleivių vien per 3 dienas.
    o ar negalima būtų padaryti kaip net ir latviai daro: paskirti PAPILDOMĄ reisą vien tuo metu?

    Tarkim kad ir DR1A paleist - žinoma, už mažesnę kainą, nes nieks ant tų suolų 4 valandas nesėdėtų... Nori važiuot, kad ir ne taip patogiai ? Prašau - bus pigiau, bet ne taip patogu, bet vis pelnas į kišenę būtų įsidėtas...

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Nusimato uch prieššventinis savaitgalis LG

    Panašu, kad 2-3 Pesos 730ML sugedusios. Penktadienį abiem laikais - 16:45 ir 17:40 važiuos TEP'as su prikabinamais vagonais. Vagonų bus mažiau nei paprastą eilinį penktadienį - 16:45 važiuos 5 vagonai, 17:40 - vos 7. (kai įprastai atitinkamai 6 ir 9). Penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį praktiškai visi reisai į Klaipėdą ir Šiaulius išpirkti. Galima rasti kelias likusias laisvas vietas rytiniuose reisuose, bet ir jų greitai nebeliks.

    Skaičiuojant apytiksliai LG neperveš apie 600-1000 keleivių vien per 3 dienas.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Jau geras kelias savaites G19/G18 kasdien važinėja TEP'as su 4 sėdimaisiais vagonais. Daug Pesų vienu metu užlinko?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Būtų konkursas paskelbtas ir ne slaptai, o viešai.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Gal slaptai perka naujus?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokiais riedmenimis, jei parduodami net 23 keleiviniai vagonai, kurių dalis galėtų būti panaudota lokomotyvų traukos sąstato padidinimui ir bent vieno nuolatinio lokomotyvų traukos sąstato paleidimui kasdien, o ne tik savaitgaliais.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Kelionė traukiniu į Vilnių tapo problema?

    Nerezervavus iš anksto, gauti bilietų į traukinį, vykstantį iš Klaipėdos į Vilnių, tampa nelengva užduotimi. Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" atstovai tikina, kad tai susiję su geležinkelio remonto darbais...
    Gal po rekonstrukcijų padidins reisų skaičių?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kiek tai dar populiaru, ar labiau reliktas ir egzotika? Geras pavyzdys su naktiniu traukiniu Vilnius - Maskva, kurio nebeliko, nes žymiai patogiau ir pigiau nakvoti Vilniuje viešbutyje/namuose ir ryte nuskristi, nei per naktį važiuoti traukiniu. Vokietijoje iš ten nelabai yra kur važiuoti per naktį, tarp visų pagrindinių miestų patogus susisiekimas oru, o trumpesniems atstumams greitieji traukiniai.
    Jei tebėra, matyt populiaru. Nereiktų visko vertinti vien pagal savo poreikius. Čia panašiai kaip "nepažįstu nė vieno, balsavusio už Uspaskichą", o kitą dieną jis pyst ir ūkio ministras
    Matomai yra kas tai naudoja ir netgi moka daugiau, nei už lėktuvo bilietą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied

    Iš pradžių panaikina, o paskui piarinasi, kad kalnus nuvertė, paleisdami didesnį traukinį...


    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jūs bent kartą galit nemeluot? Niekas nieko neuždraudė, automobiliai, autobusai, fūros laisvai važiuoja su ES piliečiais per Baltarusiją, traukinį tiesiog nukonkuravo lėktuvas. Beje, net ir traukiniu iš Kaliningrado galima važiuoti, nebeliko tik lietuviško:
    Rusija uždraudė įvažiuoti ES šalių piliečiams per Baltarusiją į Rusiją. Ir jei nežinai, tai neskleisk melo ir dezinformacijos. Tranzitiniu RŽD traukiniu į Rusiją dabar gali važiuoti tik tie, kas turi ne ES šalies pasą. Pasienio kontrolės ant Baltarusijos ir Rusijos sienos nėra, niekas netikrina. Bet jei Rusijoje tarkime policija ar kitos struktūros patikrins ir pamatys, kad įvažiuota per Baltarusiją, tai bus tas pats, kas nelegalus sienos kirtimas su iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. Galite rizikuoti.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.05.02, 08:59.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Į pajūrį pradeda kursuoti didesni traukiniai

    Augančius keleivių srautus fiksuojantys „Lietuvos geležinkeliai“ pradeda pasiruošimą vasaros sezonui. Populiariausiu maršrutu Vilnius–Klaipėda savaitgaliais pradeda kursuoti didesnio sąstato traukiniai, vienu reisu galintys pervežti per 400 keleivių – t. y. beveik dvigubai daugiau nei iki šiol, teigiama „Lietuvos geležinkelių“ pranešime spaudai.

    Pasak „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojo, Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus Lino Baužio, šiemet aštuonių vagonų sąstato traukiniai keliones pradeda gerokai anksčiau nei praėjusiais metais – toks sprendimas priimtas dėl vis populiarėjančių kelionių traukiniais.

    „Jau įprasta, kad traukinių keleivių daugėja vasaros metu, kai visa Lietuva važiuoja pajūrio kryptimi. Tačiau šiemet keliaujančiųjų srautų augimą stebime gerokai anskčiau – jau dabar į piko metu vykstančius traukinius išparduodami visi bilietai, tad didžiausio leistino sąstato traukinius į reisus išleidžiame net keliais mėnesiais anksčiau“, – pasakoja L. Baužys.

    Nuo penktadienio važiuosiančiuose atnaujintuose klasikinio tipo vagonuose yra po 56 sėdimas vietas, o kiekviename iš vagonų – po dvi atskiras šešiavietes kupė, kurios itin mėgstamos grupėmis ar šeimomis važiuojančių keliautojų. Internetu bilietus į šiuos traukinius pirksiantys keleiviai galės patys pasirinkti sėdėjimo vietą.

    Kaip ir visi „Lietuvos geležinkelių“ traukiniai, nuo penktadienio piko metu Vilnius–Klaipėda kursuosiantys sąstatai yra draugiški augintiniams, tad vykstantys poilsiauti gali keliauti kartu su keturkojais draugais. Traukiniuose taip pat galima vežtis dviračius ar didesnį bagažą, o kelionės metu mėgautis kava ir užkandžiais.

    Klasikinio tipo vagonų traukiniai važiuos kiekvieną savaitgalį. Penktadieniais iš Vilniaus geležinkelio stoties jie išvyks 17.45 val., sekmadieniais iš Klaipėdos geležinkelio stoties – 17.55 val.

    „Lietuvos geležinkeliai“ artėjančiam vasaros sezonui pasiūlys dar ne vieną naujovę. Svarstoma atnaujinti susisiekimą traukiniais maršrutu Klaipėda–Šilutė, poilsiautojams pasiūlyti jungtinius maršrutus į populiariausius šalies pajūrio kurortus.

    Vilnius–Klaipėda – vienas populiariausių „Lietuvos geležinkelių“ maršrutų. Praėjusiais metais juo važiavo beveik pusė milijono keleivių. Per pirmuosius du šių metų mėnesius traukiniais Vilnius–Klaipėda pervežta 13 proc. daugiau keleivių nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
    https://jp.lt/i-pajuri-pradeda-kursu...ni-traukiniai/

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Traukinio į Maskvą neliko ne dėl pigumo ar nepatogumo, o dėl to, kad Rusija uždraudė įvažiuoti ES šalių piliečiams į Rusiją per Baltarusiją, nes tarp jų nėra pasienio kontrolės. Autobusais ar kitu autotransportu važiuoti per Baltarusiją į Rusiją irgi negalima.
    Jūs bent kartą galit nemeluot? Niekas nieko neuždraudė, automobiliai, autobusai, fūros laisvai važiuoja su ES piliečiais per Baltarusiją, traukinį tiesiog nukonkuravo lėktuvas. Beje, net ir traukiniu iš Kaliningrado galima važiuoti, nebeliko tik lietuviško:

    Kaliningradas-Vilnius-Maskva maršrutu važiuojantis traukinys ir toliau stos Vilniaus geležinkelio stotyje, o keleiviai galės juo vykti, įsigydami bilietus traukinyje arba pirkdami iš anksto Vilniaus geležinkelio stotyje esančiose kasose.

    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5EK8nRoPh
    Paskutinis taisė Lettered; 2018.05.02, 08:38.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Traukinio į Maskvą neliko ne dėl pigumo ar nepatogumo, o dėl to, kad Rusija uždraudė įvažiuoti ES šalių piliečiams į Rusiją per Baltarusiją, nes tarp jų nėra pasienio kontrolės. Autobusais ar kitu autotransportu važiuoti per Baltarusiją į Rusiją irgi negalima.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pasitaiko ir normaliose šalyse, ypač, kur didesni atstumai, pradedant Vokietija, baigiant Japonija. Kinijoje yra ir 250km/h HSR sleeper servisai didesniais atstumais.
    Kiek tai dar populiaru, ar labiau reliktas ir egzotika? Geras pavyzdys su naktiniu traukiniu Vilnius - Maskva, kurio nebeliko, nes žymiai patogiau ir pigiau nakvoti Vilniuje viešbutyje/namuose ir ryte nuskristi, nei per naktį važiuoti traukiniu. Vokietijoje iš ten nelabai yra kur važiuoti per naktį, tarp visų pagrindinių miestų patogus susisiekimas oru, o trumpesniems atstumams greitieji traukiniai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nekalbu apie jokius 6 vietų kupė (tokių būna Vietname ir panašiose šalyse), o normalius 4 vietų sleeper vagonus.
    6 vietų miegamieji kupė yra norma Europoje. Alio, jei Jonas gali leisti sau važiuoti liuksu (4 vietų ar net 2 vietų miegamajame), tai nereiškia, kad kiti keleiviai gali sau leisti tokią prabangą ir jiems nereikia pigesnio ekonominio varianto.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Naktiniai vagonai apskritai aktualūs tik tose 3 pasaulio šalyse, normaliose šalyse yra patogus susisiekimas lėktuvais.
    Pasitaiko ir normaliose šalyse, ypač, kur didesni atstumai, pradedant Vokietija, baigiant Japonija. Kinijoje yra ir 250km/h HSR sleeper servisai didesniais atstumais.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Deja, Europoje nėra normalių ekonominės klasės miegamųjų vagonų. Taip, yra pirmos klasės miegamieji, bet jie brangūs. O standartinis 6 vietų ekonominis miegamasis arba dar vadinama kušetė yra kur kas prastesnis komforto prasme nei tarybinio tipo vagono kupė. Tarybinio tipo kupė naujuose vagonuose yra net aukštesnės kokybės nei europiniai 4 vietų kupė. Kas dėl plackarto, tai jis tikrai geriau už 6 vietų europinius kupė ar kušetės.
    Nekalbu apie jokius 6 vietų kupė (tokių būna Vietname ir panašiose šalyse), o normalius 4 vietų sleeper vagonus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Toks ekonominis variantas naktiniam važiavimui aktualus nebent kokioje Kambodžoje ar panašiose 3rd world skylėse. Normaliose šalyse yra normalūs sleeper vagonai (kupe ar kitokie) arba tiesiog normali 2 arba 1 klasė.
    Deja, Europoje nėra normalių ekonominės klasės miegamųjų vagonų. Taip, yra pirmos klasės miegamieji, bet jie brangūs. O standartinis 6 vietų ekonominis miegamasis arba dar vadinama kušetė yra kur kas prastesnis komforto prasme nei tarybinio tipo vagono kupė. Tarybinio tipo kupė naujuose vagonuose yra net aukštesnės kokybės nei europiniai 4 vietų kupė. Kas dėl plackarto, tai jis tikrai geriau už 6 vietų europinius kupė ar kušetės.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.05.01, 22:13.

    Komentuoti:

Working...
X