Parašė John
Rodyti pranešimą
Traukinio pats didžiausias privalumas yra moduliarumas - kabini tiek vagonų, kiek yra rinkos. Atitinkamai taupai kaštus - "vienas mašinistas", "vienas variklis", "viena valdymo sistema", "vienas išvykimo laikas". Nei autobusai, nei aviacija, nei laivynas to neturi. Aviacija vargsta su įgulų darbo laiko apskaičiavimu (negali skristi jei bent vienas iš įgulos neBEturi išlaikyto darbo-poilsio režimo) ir galimybe gauti "laiką" užimtuose oro uostuose; autobusai negali sau leisti stovėti, nes lizingas sukasi kasdien ir dviem autobusam reikia dvigubo ekipažo (ir dviejų transporto priemonių).
Žodžiu traukinys turi rimtų privalumų.
Bet Lietuvoje esanti schema 3 arba 3+3 yra nelanksti. Laikyti tik penktadieniui papildomus trivagonius reiškia jie neneša pajamų kitomis dienomis. Gaunasi kaip du autobusai.
Komentuoti: