Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kodėl pesimizmas? Lokomotyvų traukiami traukiniai yra archaiškas praeities reliktas. Tas faktas, kad kažkas tam jaučia nostaligiją, nėra pretekstas naudoti tokią ano šimtmečio technologiją.
    Nesu ekspertas. Visgi kiek teko susidurti tolimajame susisiekime Švedijoje, Lenkijoje, Suomijoje tokie dirba.

    Traukinio pats didžiausias privalumas yra moduliarumas - kabini tiek vagonų, kiek yra rinkos. Atitinkamai taupai kaštus - "vienas mašinistas", "vienas variklis", "viena valdymo sistema", "vienas išvykimo laikas". Nei autobusai, nei aviacija, nei laivynas to neturi. Aviacija vargsta su įgulų darbo laiko apskaičiavimu (negali skristi jei bent vienas iš įgulos neBEturi išlaikyto darbo-poilsio režimo) ir galimybe gauti "laiką" užimtuose oro uostuose; autobusai negali sau leisti stovėti, nes lizingas sukasi kasdien ir dviem autobusam reikia dvigubo ekipažo (ir dviejų transporto priemonių).

    Žodžiu traukinys turi rimtų privalumų.
    Bet Lietuvoje esanti schema 3 arba 3+3 yra nelanksti. Laikyti tik penktadieniui papildomus trivagonius reiškia jie neneša pajamų kitomis dienomis. Gaunasi kaip du autobusai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Vien pesimizmas.

    O kai Kybartus elektrifikuos, kuom trauks "Jantar"?
    Kodėl pesimizmas? Lokomotyvų traukiami traukiniai yra archaiškas praeities reliktas. Tas faktas, kad kažkas tam jaučia nostaligiją, nėra pretekstas naudoti tokią ano šimtmečio technologiją.

    O "Jantar" (kad ir kas tai bebūtų), trauks kažkas, kas tikrai nebus keleivinis elektrovežis.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nefantazuokit, nebus jokių keleivinių elektrovežių. Bus EMU, dviaukščiai ar kitokie.
    Vien pesimizmas.

    O kai Kybartus elektrifikuos, kuom trauks "Jantar"?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kas bus dar neaišku, nes per anksti. Dar nieko neperka.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nefantazuokit, nebus jokių keleivinių elektrovežių. Bus EMU, dviaukščiai ar kitokie.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tas vagonas su valdymo kabina aktualus tik intensyviems palyginti trumpiems maršrutams, kad nereikėtų elektrovežio pervarinėti iš vieno sąstato galo į kitą. Klaipėdos maršrutui tas neaktualu, nes atstovos galinėse stotyse pakankamai ilgos, yra laiko pervaryti lokomotyvą į kitą sąstato galą.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    /\ Turbūt apie tokius kalbate (Škoda):



    Tokių yra ir Slovakijoje:

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Teko Vokietijoje pastebėti įvairaus ilgio dviaukščius traukinius (panašius į mūsiškes Škodas), kurių viename gale vietoje motorinio vagono yra tiesiog elektrovežis. Tai irgi galėrų būti sprendimas Klaipėdos maršrutui po elektrifikacijos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, kaltas. Jei to nemoka merga, tai tik vienam dalykui ji tinkama

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Turimiems LG vagonams nesvarbu kas juos traukia - kondicionierius vistiek veikia nuo nuosavo maitinimo šaltinio, t.y. nuo povagoninio generatoriaus+akumo.
    Ar tikrai kondicionierius veikia nuo akumuliatoriaus? Didelis klausimas. Tarybiniuose vagonuose su kondicionieriais, to nebuvo numatyta, stotyse, ilgai stovint, vagonus buvo numatyta galimybė maitinti iš el. tinklo. Bet stotyse rozečių nebuvo. LG nemanau, kad toliau pažengė. Gal kondicionierius ir gali veikti 5-10 min. nuo akumuliatoriaus, ne daugiau.

    Bet kokiu atveju, kai linija iki Klaipėdos bus elektrifikuota, iš tikrųjų LG geriau tegul renkasi elektrovežį ir vagonus. Normaliems šiuolaikiniuose vagonams nereikia tiek palydovų, o sąstatus formuoti galima būtų įvairius. Problema su Klaipėdos maršrutu, kad keleivių srautas savaitės ir metų bėgyje kinta labai plačiame diapazone. Todėl netinka nei pastovaus formavimo sąstatai, nei elektriniai (dyzeliniai traukiniai).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    o kodėl debilų? nuo kada traukiniai tapo lėktuvais, kad reikėtų bilietą pirkt iš anksto? ar senyvo žmogaus problemos, kad nesinaudoja internetu, o atvykus į stotį sako, kad bilietų nėra? LG kalti, kad nesugeba tvarkytis su srautais, o ne keleiviai. jei mato, kad visi traukiniai važiuoja peregrūzu, tai tegul arba leidžia jų daugiau, arba didesnius.
    Aš nemoku naudotis duchofke, kaitlente ir mikrobangine. Negi aš kaltas, kad dėl to negaliu pasigaminti šilto maisto?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Taip, vagono ratas riedant bėgiais taip pat suka ir generatorių, kuris gamina elektrą šitam vagonui (apšvietimas, kondicionierius ir kiti negalingi vatotojai). Suprantama, kad dalis lokomotyvo traukos energijos sunaudojama generatoriui (ir tai yra įvertinama traukos apskaičiavimuose).

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Turimiems LG vagonams nesvarbu kas juos traukia - kondicionierius vistiek veikia nuo nuosavo maitinimo šaltinio, t.y. nuo povagoninio generatoriaus+akumo.
    Kas tas povagoninis? Jis ima dalį traukos energijos?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Elektrovežio su vagonų maitinimu atveju dar būtų galima ir turėti normalų kondicionavimą bei šildymą elektra. Nes dabar tai kūrėna anglimi, o kondicionierius veikia tik kai traukinys važiuoja.
    Turimiems LG vagonams nesvarbu kas juos traukia - kondicionierius vistiek veikia nuo nuosavo maitinimo šaltinio, t.y. nuo povagoninio generatoriaus+akumo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aišku, kad galima. Ir garvežiu galima traukti. Ir dyzeliniu traukiniu (kaip Estijoje kartais daro, aišku, ne keleivių vežimo tikslu). Elektrovežio su vagonų maitinimu atveju dar būtų galima ir turėti normalų kondicionavimą bei šildymą elektra. Nes dabar tai kūrėna anglimi, o kondicionierius veikia tik kai traukinys važiuoja.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Planuose - elektriniai traukiniai Kaip prasitarė, ateityje numatomi ir kai kurie struktūriniai pokyčiai, pavyzdžiui, maršruto Vilnius - Klaipėda elektrifikacija. „Norime krovininio elektrinio traukinio. Jie ateityje pagerins ne tik ekonomiką, bet jie mažiau naudoja energijos ir išmeta mažiau teršalų, labiau tausojama aplinka. Projektas bus pirmas Lietuvoje. Mes skaičiuojame, kad atliekant pasiruošimą šiam projektui, jau sumažinome biudžetą 100 mln. eurų“, - apie planus ateityje pasakojo M.Bartuška. Projektas turėtų kainuoti apie 250-300 mln. eurų.
    Anot vadovo, šis ruožas, Vilnius – Klaipėda, kurį laiką bus pagrindinis, kuriuo važiuos elektriniai traukiniai, vėliau numatoma mąstyti ir apie kitus elektrinių traukinių maršrutus. Tam, pasak vadovo, reikės ir specialių, elektra varomų traukinių. „Šiuo metu kaip tik formuojame poreikį, kiek jų galėtume turėti, galbūt tai bus apie 40-50 lokomotyvų. Vėliau – ir elektrinių keleivinių traukinių“. Artimiausiu metu ketinama skelbti rangovo konkursą, o darbus baigti 2021–2022 metais.Skaitykite daugiau: https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=Copy


    Jei 2021 baigs, tai jau metas apie traukinius pradėti galvoti. Geriausia būtų elektrinė trauka ir vagonai. Paklausiu labai buitiškai - ar galima "TEP vagoną" traukti elektriniam lokomotyvui?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jeigu lėktuvo bilieto negauni tą pačią dieną, irgi skundiesi, kad oro linijos nesusitvarko su srautais? Jeigu bilietų trūksta tik keliems pikiniams reisams, tai dėl to papildomų traukinių nėra tikslo pirkti.
    LG turi pakankamai riedmenų, tik nesugeba (ar tyčia nenori) jų dinamiškai naudoti, kai yra didesni srautai. Reikia vieną porą traukinių (kad būtų aiški kaina ir kokio komforto bei važiavimo laiko tikėtis (dyzelinis įveikia maršrutą greičiau nei vagonai su lokomotyvu dėl įsibėgėjimo ir stabdymo dinamikos) daryti su lokomotyvų trauka, o kitus leisti dyzelinius. Tada, jei ir dyzelinių dvigubų sąstatų truks, kai kuriomis dienomis kai kuriais reisais leisti trigubus. Brangu? O gal pigu anksti iš ryto iš Vilniaus (5.10 reisas) varyti vieną traukinį, kuris tikrai orą veža, o tuo tarpu iš Klaipėdos paskutinį leisti dar net nepasibaigus darbo dienai?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Kada lėktuvus vėl turėsime VIDINIAIS reisais tada ir pakalbėsime.

    Bobulė Zita pas anūkus į JK planuoja skristi prieš pusmetį. Bet iki Palangos ji sugalvoja važiuoti pažiūrėjus orų prognozę (t.y. 2 dienos).

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jeigu lėktuvo bilieto negauni tą pačią dieną, irgi skundiesi, kad oro linijos nesusitvarko su srautais? Jeigu bilietų trūksta tik keliems pikiniams reisams, tai dėl to papildomų traukinių nėra tikslo pirkti.
    Traukinį su lėktuvu palyginti irgi reikia turėti "proto".

    Traukinyje gali prikabinti papildomų vagonų, tai turbūt didelių bėdų nesudarys. Jei žmonės nori naudotis geležinkeliais - džiaukis ir skatink tai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    o kodėl debilų? nuo kada traukiniai tapo lėktuvais, kad reikėtų bilietą pirkt iš anksto? ar senyvo žmogaus problemos, kad nesinaudoja internetu, o atvykus į stotį sako, kad bilietų nėra? LG kalti, kad nesugeba tvarkytis su srautais, o ne keleiviai. jei mato, kad visi traukiniai važiuoja peregrūzu, tai tegul arba leidžia jų daugiau, arba didesnius.
    Jeigu lėktuvo bilieto negauni tą pačią dieną, irgi skundiesi, kad oro linijos nesusitvarko su srautais? Jeigu bilietų trūksta tik keliems pikiniams reisams, tai dėl to papildomų traukinių nėra tikslo pirkti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gal dėl to, kad duoda ar ne 15% nuolaidą perkant internetu? Aišku visvien atsiras debilų, kurie ateis likus 5 minutėms iki išvykimo ir žliumbs, kad nėra bilietų.
    o kodėl debilų? nuo kada traukiniai tapo lėktuvais, kad reikėtų bilietą pirkt iš anksto? ar senyvo žmogaus problemos, kad nesinaudoja internetu, o atvykus į stotį sako, kad bilietų nėra? LG kalti, kad nesugeba tvarkytis su srautais, o ne keleiviai. jei mato, kad visi traukiniai važiuoja peregrūzu, tai tegul arba leidžia jų daugiau, arba didesnius.

    Komentuoti:

Working...
X