Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Įdomu, kodėl kupė? Kupė nei kiek ne geresni komforto požiūriu už sėdimus vagonus, nes skirti ir gulėti. Gultai neturi normalių atlošų. O gulėti vis tiek nebus galima, nes gulint yra tik 4 vietos, o sėdint parduoda 6 vietas į kupė.
-
Priešvėlykinį penktadienį į Klaipėdą 17:45 važiuos 8 vagonų kupe traukinys. Kasininkės klausiau, tai sėdimųjų išvis nebus. Pirmadienį 16:05 į Vilnių važiuos irgi 8 vagonų kupe sąstatas. Žadamas vagonas-restoranas.
Beje, LG jau įpratino keleivius pirktis bilietus anksčiau - apie 20 proc. bilietų (tiek 04.14, tiek 04.17) jau nupirkta.
Komentuoti:
-
Sankaba ne prie ko. Visų pirma, tai išformuoti traukinius ir keisti jų vagonų sudėtį tikriausiai neleidžia garantinės sąlygos. Sugedo - garantinis remontas, o ne vieno vagono pakeitimas kitu iš kito sąstato. Į vieną Pesą tikriausiai galima prikabinti ir du papildomus nemotorinius, tačiau, nukentės dinaminės charakteristikos ir traukinys bus lėtesnis. Tikriausiai bus problemų ir su dviejų papildomų vagonų kondicionavimu bei šildymu, nes neužteks galios. Visgi vieno vagono įkabinimas neturėtų sukelti didelių techninių problemų, nes, mažai tikėtina, kad trivagonyje prikabinamas vagonas maitinamas ir šildomas nuo abiejų galvų. Tikriausiai nuo vienos kažkurios. O abi motorinės galvos irgi tikriausiai identiškos motorine, elektros ir kt. dalimis, išskyrus salono komponuotę. Vadinasi, galėtų pamaitinti dar vieną vagoną. Dinaminės caharkteristikos gal kiek ir nukentėtų, bet kur kas mažiau nei su dviem papildomais.
Baltarusijos geležinkeliai žada pirkti 6 vagonų Pesas. Įdomu, koks bus techninis sprendimas - ar pakaks tos pačios konstrukcijos 730ML galvose sumontuoti galingesnius variklius, ar visgi bus iš esmės naujas traukinys.Paskutinis taisė Al1; 2017.04.08, 13:45.
Komentuoti:
-
Kokios priežastys trukdo dalinti ir "didinti" - sankabos suvirintos? Turbūt ne? Pateikit prašau argumentų.Parašė senis Rodyti pranešimąPats traukinys vagonais "nesidalina" ir "nesididina" yra traukinys is 3 vagonų, tai yra PESA 730. Galima tik sukabinti 2 arba 3 traukinius į vieną sąstatą.
Aš to ir klausiu - ar yra techninės galimybės jungti papildomų nemotorinių vagonų?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, neracionalu 9 vagonams 6 motoriniai. Bet ką LG nupirko, tą ir turi. O pagal eksploatacines išlaidas tikriausiai net ir dvi sukabintos Pesos išeina brangiau nei vagonai su lokomotyvu. Ką jau ten apie 3 sukabintas kalbėti... Tik kad komforto keleiviams daugiau. Žodžiu, LG eilinį kartą prasimovė. Jei iš tiesų rūpėtų keleivių vežimas, tai užsakytų dar porą tarpinių vagonų ir suformuotų bent du sąstatus iš 4 vagonų. Tada dviguba Pesa iš 8 vagonų jau ir vietų skaičiumi būtų kaip 3 sukabintos, ir motorinių galvų nebūtų neproporcingai daug, t.y. ekonomiškesnė būtų.
Komentuoti:
-
O tai kam tada pačių Pesų motorai? Tik kad elektrą gamintų? Esamoje situacijoje tik tribubos Pesos ekspresams, kai to reikia, ir lokomotyvas su vagonais greitiesiems yra racionaliausias sprendimas.
Komentuoti:
-
Taip, neracionalu 9 vagonams 6 motoriniai. Bet ką LG nupirko, tą ir turi. O pagal eksploatacines išlaidas tikriausiai net ir dvi sukabintos Pesos išeina brangiau nei vagonai su lokomotyvu. Ką jau ten apie 3 sukabintas kalbėti... Tik kad komforto keleiviams daugiau. Žodžiu, LG eilinį kartą prasimovė. Jei iš tiesų rūpėtų keleivių vežimas, tai užsakytų dar porą tarpinių vagonų ir suformuotų bent du sąstatus iš 4 vagonų. Tada dviguba Pesa iš 8 vagonų jau ir vietų skaičiumi būtų kaip 3 sukabintos, ir motorinių galvų nebūtų neproporcingai daug, t.y. ekonomiškesnė būtų.Parašė vėkas Rodyti pranešimąO kur yra ribojimas? Variklio galia? Valdymo ypatybės? Kodėl negalima daugiau tarpinių vagonų prikabinti? Juk gana neracionalu kabinti nenaudojamas "galvas".
Komentuoti:
-
Pats traukinys vagonais "nesidalina" ir "nesididina" yra traukinys is 3 vagonų, tai yra PESA 730. Galima tik sukabinti 2 arba 3 traukinius į vieną sąstatą.Parašė vėkas Rodyti pranešimąO kur yra ribojimas? Variklio galia? Valdymo ypatybės? Kodėl negalima daugiau tarpinių vagonų prikabinti? Juk gana neracionalu kabinti nenaudojamas "galvas".
Komentuoti:
-
Todėl kad jie pagaminti trivagoniais.Parašė vėkas Rodyti pranešimąO kur yra ribojimas? Variklio galia? Valdymo ypatybės? Kodėl negalima daugiau tarpinių vagonų prikabinti? Juk gana neracionalu kabinti nenaudojamas "galvas".
620M - vienvagonis beginis autobusas 12 vnt.
630M - dvivagonis 3 vnt.
730ML - trivagonis 7 vnt.
Komentuoti:
-
O kur yra ribojimas? Variklio galia? Valdymo ypatybės? Kodėl negalima daugiau tarpinių vagonų prikabinti? Juk gana neracionalu kabinti nenaudojamas "galvas".Parašė Al1 Rodyti pranešimą3 vagonai. Galima sujungti 3 Pesas į vieną. Bus 9.
Komentuoti:
-
3 vagonai. Galima sujungti 3 Pesas į vieną. Bus 9. Dabar važinėja tik sukabintos po 2. Ir bilietų trūksta. Būtų sukabintos po 3, tai bilietų neturėtų trūkti, neskaitant švenčių. Seniai aišku, kad ekspresus reikia aptarnauti Pesomis (1,2 ar 3, priklausomai nuo srauto savaitės dienomis), o greituosius - vagonais su lokomotyvu. Taip pat švenčių metu LG galėtų numatyti papildomus traukinius metiniame grafike, taip pat vasaros sezono metu. Po velnių, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje tokių traukinių yra nemažai. Ir visi jie matomi grafikuose.Parašė vėkas Rodyti pranešimąKiek maksimaliai vagonų gali sudaryti vieną Pesa 730ML sąstatą?
Jei ir toliau LG smaukysis tik su Pesomis, tai taip. Deja. Velykos, Kalėdos nesiskaito, tai iš tiesų dienos, kai žmonių daug, todėl natūralu, kad bilietų trūksta. Taip buvo visada. Bet kai jų trūksta vos ne kasdien, tai rodo, kad tiesiog blogai dirbama. Kitas dalykas kodėl - sąmoningai (sabotažas), ar dėl bukos vadybos, atsainumo.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąVasarą bilietus reikės pirkti kaip į teatrą - prieš mėnesį ? Kak tada reikalingas toks "gerinimas".Paskutinis taisė Al1; 2017.04.07, 13:18.
Komentuoti:
-
Vasarą bilietus reikės pirkti kaip į teatrą - prieš mėnesį ? Kam tada reikalingas toks "gerinimas".Parašė Al1 Rodyti pranešimąViena, kai yra šventinės dienos, tai natūralu, kad vietų gali trūkti, bet tokiomis dienomis geriau pirkti bilietus iš anksto. Bet kai jų trūksta eilinėmis dienomis ar eiliniais savaitgaliais, tai tik parodo, kaip LG dirba keleivių labui. Taip pat kaip ir Pesas 620M leisti kaip antros klasės traukinius maršrutu Vilnius - Šiauliai.Paskutinis taisė Vitas2; 2017.04.07, 14:28.
Komentuoti:
-
Kiek maksimaliai vagonų gali sudaryti vieną Pesa 730ML sąstatą?Parašė Al1 Rodyti pranešimąViena, kai yra šventinės dienos, tai natūralu, kad vietų gali trūkti, bet tokiomis dienomis geriau pirkti bilietus iš anksto. Bet kai jų trūksta eilinėmis dienomis ar eiliniais savaitgaliais, tai tik parodo, kaip LG dirba keleivių labui. Taip pat kaip ir Pesas 620M leisti kaip antros klasės traukinius maršrutu Vilnius - Šiauliai.Paskutinis taisė vėkas; 2017.04.07, 10:14.
Komentuoti:
-
Viena, kai yra šventinės dienos, tai natūralu, kad vietų gali trūkti, bet tokiomis dienomis geriau pirkti bilietus iš anksto. Bet kai jų trūksta eilinėmis dienomis ar eiliniais savaitgaliais, tai tik parodo, kaip LG dirba keleivių labui. Taip pat kaip ir Pesas 620M leisti kaip antros klasės traukinius maršrutu Vilnius - Šiauliai.
Komentuoti:
-
Prieš porą metų, po kažkurio ilgojo savaitgalio, su forumiečiu Petrozilijumi Cvakelmanu keliavome iš Šiaulių į Vilnių. Tai ne tik kad negavom bilietų į traukinį, bet ir vos spėjom nusipirkt bilietus į artimiausią autobusą, nes po mūsų sekę žmonės jau liko be bilietų.Parašė dtb Rodyti pranešimąKeista, situacija kartojasi jau gal pusę metų, o tik dabar spauda sureagavo. Šiauliai-Klaipėda ruože dažniausiai būdavo bilietų, o dabar net čia nėra. Apie vasarą nedrąsu net galvoti, kas darysis po ilgųjų savaitgalių. Gera žinia bent ta, kad bus pridėti papildomi reisai, gal kiek pagelbės.
Komentuoti:
-
Beje, kaip sekasi G21/22 (iš Vilniaus šeštadieniais 7:20)? Bent kažkiek keleivių surenka? Laikai nelogiški.
Komentuoti:
-
Keista, situacija kartojasi jau gal pusę metų, o tik dabar spauda sureagavo. Šiauliai-Klaipėda ruože dažniausiai būdavo bilietų, o dabar net čia nėra. Apie vasarą nedrąsu net galvoti, kas darysis po ilgųjų savaitgalių. Gera žinia bent ta, kad bus pridėti papildomi reisai, gal kiek pagelbės.
Komentuoti:
-
Tuftą stumdo. 420 vietų... Tai 7 vagonai. Kai anksčiau leisdavo 10-12. Seniai jau aišku, kad reikia trigubų Pesų ir vieną traukinių porą keisti į lokomotyvų traukos. Atitinkamai, dienomis, kai srautas mažesnis, pakaktų dvigubos Pesos ar mažiau vagonų lokomotyvu traukiamame sąstate.
Komentuoti:
-
Traukiniuose ėmė trūkti vietos
Pasak "Lietuvos geležinkelių" atstovės, žadama atsižvelgti į keliaujančiųjų priekaištus.
"Stengiamės gerinti paslaugų kokybę. Praėjusią vasarą buvo atnaujinti riedmenys, vykstantys maršrutu Vilnius–Šiauliai–Klaipėda, jie yra modernesni, patogesni, ekologiškesni. Norėdami paskirstyti srautą savaitgaliais, padidinome reisų skaičių maršrutu Vilnius–Šiauliai", – aiškino pašnekovė.
Per Velykas, balandžio 14–17 d., važiuos specialus traukinys, talpinantis 420 keleivių, taip pat papildomai bus prikabintas vagonas-restoranas.
Numatomi pasikeitimai ir sezono metu. Vasaros savaitgaliais pasirodys papildomi specialūs traukiniai, kurie be sustojimų kursuos maršrutu Vilnius–Kretinga–Klaipėda. Kretingos ir Klaipėdos stotyse keleivių lauks specialūs autobusai, kuriais žmonės bus vežami į Palangą ir Nidą.
Komentuoti:
-
man skamba kaip pagrobimas.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąKlausimas - o teisėta keleivio neišleisti sustojus stotyje ???
Komentuoti:
Komentuoti: