Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Velykinio traukinio meniu





    Kupė. Gultų viršuje nėra, langas neatsidaro, trijų stiklų stiklo paketas.

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    Parašė Briedis
    Tai bent 2 prikabino, tuom ir reikia džiaugtis Išpirkti bilietai ir į rytojaus 10:30 traukinį.
    ... ir į šiandienos 16:05. Man tai nesuprantamas sprendimas, kodėl į 18 val. ekspresą leidžia 6 vagonus, o į 16:05 val. greitąjį (kuris žymiai populiaresnis) tik 3 vagonus.

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    "Dažnai riboja techninės galimybės, nesant pakankamam riedmenų skaičiui ne visuomet galime užtikrinti didesnius sąstatus" - LG atsakymas.

    Teko važiuoti "Velykiniu traukiniu", tai TEP'as nepajėgė pavyti Pesai sudaryto grafiko, į Klaipėdą vėlavomės 30 min. Bet sumoje likau patenkintas - kupe "pagerintos", nemažai laiko praleidome vagone-restorane.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė keleivinis Rodyti pranešimą
    Net ir 10 vagonų nebegelbėja. Pirmadienio 16:05 Klaipėda-Vilnius pilnai išpirktas
    O kodėl ne 12 ar 14 vagonų?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    va tau ir "nuostolingi" reisai...

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    Net ir 10 vagonų nebegelbėja. Pirmadienio 16:05 Klaipėda-Vilnius pilnai išpirktas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įtariu, kad iki pietų bus išpirkti visi bilietai. Galėtų ir dar 2 prikabinti.

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    Vis dėlto LG prikabino papildomus vagonus. Šiandien 17:45 reisu važiuos ne 8, bet 10 vagonų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Sankabos nevienodos. Be to lenkiški vagonai lengvesni už rusiškus. Tačiau net jei ir būtų vienodos sankabos, prikabinus vagonus nukentėtų dinaminės charakteristikos ir netgi greitis. Lenkijoje Pesos su vagonais važinėja priemiesčio maršrutuose, kur didelių greičių nėra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kadangi Pesos, tai ne. Ir taip dvi sukabintos. Trečios nekabins. Nors 17.45 tai lygtai žadėjo paprastus vagonus.

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    Šiek tiek statistikos:
    Į rytojaus 16:45 ekspresą liko 8 vietos (97 proc. bilietų parduota);
    17:45 reisą Vilnius-Klaipėda jau parduota 85 proc. bilietų.

    Į Povelykinio pirmadienio 16:05 reisą Klaipėda-Vilnius parduota 72 proc. bilietų.

    Kažin, LG susiprotės prikabinti daugiau vagonų? Matyt ne.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nėra taip tragiška su tais vagonais. Traukinys su pavežimu autobusais bus dviguba Pesa, jei toks poreikis bus, arba viena Pesa. Kitiems ekspresams liks dar liks 5-6 traukiniai. Nemanau, kad bus daromi trigubi sąstatai. Vadinasi, ekspresams užteks ir dar vienas liks rezerve. O greituosius aptarnaus vagonai su lokomotyvu. Tikriausiai tas Palangos ir Nidos traukinys bus šiek tiek prieš rytinį ekspresą iš Vilniaus, ir šiek tiek po vakarinio iš Klaipėdos. Tai ekspresus turėtų nukrauti.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė RoNNeR Rodyti pranešimą
    Lietuvos geležinkeliai siūlys patogesnes keliones iš Vilniaus į kurortus (Palangą / Nidą).

    http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=74336284

    Dabar netelpa norintys, dar plečia paslaugą, įdomu kaip seksis jiem vasarą.

    ...
    Jei LG vasarą surengs vagonų "totalinę mobilizaciją", tai gal ir pasiseks...
    Ilgųjų savaitgalių vasarą kaip ir nenusimato, tai keleivių srautai į pajūrį ir atgal turėtų pasiskirstyti tolygiau, jei tą tolygumą neišskaidys orų permainos...
    Autobusų iš Kretingos į Palangą ir iš Klaipėdos į Nidą pasamdyti problemų būti neturėtų. Autobusų parkų yra, jų parkai dėl "vietos po saule" varžosi intensyviai

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    Dėl Nidos geras sprendimas. O Palanga tai ir taip pasiekimia patogiai - autobusų stotis tame pačiame pastate kaip ir traukinių.
    LG siūlomas Vilnius-Palanga kainuotų 21 €, o tuo tarpu važiuojant Vilnius-Kretinga traukiniu ir Kretinga-Palanga autobusu tereikėtų sumokėti apie 15 €. Kažin ar bus paklausa.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė RoNNeR Rodyti pranešimą
    Lietuvos geležinkeliai siūlys patogesnes keliones iš Vilniaus į kurortus (Palangą / Nidą).

    http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=74336284

    Dabar netelpa norintys, dar plečia paslaugą, įdomu kaip seksis jiem vasarą.

    Bet kaina šeimai į Palangą 90 €, Nidą 99 € (pirmyn atgal). Jei į Nidą taip važiuot gal ir apsimoka finansiškai, tai į Palangą man atrodo šiek tiek daugoka.
    Ne visi jaucia malonuma sukioti vaira >3 valandas. Plius jei vaziuoji i Neringa, tai masina nelabai isviso reikalinga, viska gali pesciom pasiekti.

    Komentuoti:


  • RoNNeR
    replied
    Lietuvos geležinkeliai siūlys patogesnes keliones iš Vilniaus į kurortus (Palangą / Nidą).

    http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=74336284

    Dabar netelpa norintys, dar plečia paslaugą, įdomu kaip seksis jiem vasarą.

    Bet kaina šeimai į Palangą 90 €, Nidą 99 € (pirmyn atgal). Jei į Nidą taip važiuot gal ir apsimoka finansiškai, tai į Palangą man atrodo šiek tiek daugoka.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visiems sėdimiems vagonams vis tiek nereikalingas kapitalinis. Taigi, sąstatas laisvai galėtų būti sudarytas ir 3-4 sėdimų, ir kupė vagonų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Važiavimo kupė malonumas dar priklauso nuo to kas prieš tave sėdi Modernizuoti vagonai buvo intensyviai naudojami, ir galbūt jiems reikalingas kapitalinis remontas, o tuo tarpu kupė gali būti iš buvusių tarptautinių reisų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kondicionieriai turi autonominius dyzelius kiekviename vagone? Tikriausiai ne, tikriausiai gauna elektrą iš motorinių.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Sankaba ne prie ko. Visų pirma, tai išformuoti traukinius ir keisti jų vagonų sudėtį tikriausiai neleidžia garantinės sąlygos. Sugedo - garantinis remontas, o ne vieno vagono pakeitimas kitu iš kito sąstato. Į vieną Pesą tikriausiai galima prikabinti ir du papildomus nemotorinius, tačiau, nukentės dinaminės charakteristikos ir traukinys bus lėtesnis. Tikriausiai bus problemų ir su dviejų papildomų vagonų kondicionavimu bei šildymu, nes neužteks galios. Visgi vieno vagono įkabinimas neturėtų sukelti didelių techninių problemų, nes, mažai tikėtina, kad trivagonyje prikabinamas vagonas maitinamas ir šildomas nuo abiejų galvų. Tikriausiai nuo vienos kažkurios. O abi motorinės galvos irgi tikriausiai identiškos motorine, elektros ir kt. dalimis, išskyrus salono komponuotę. Vadinasi, galėtų pamaitinti dar vieną vagoną. Dinaminės caharkteristikos gal kiek ir nukentėtų, bet kur kas mažiau nei su dviem papildomais.
    Baltarusijos geležinkeliai žada pirkti 6 vagonų Pesas. Įdomu, koks bus techninis sprendimas - ar pakaks tos pačios konstrukcijos 730ML galvose sumontuoti galingesnius variklius, ar visgi bus iš esmės naujas traukinys.
    Visi vagonai sildomi nuo webasto sistemos kiekviename vagone, motoriniai taip pat. Kondicionieriai taip pat kiekvienam vagonui atskiri.

    Komentuoti:

Working...
X