Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
O kas ta avarinė situacija ar pavojus? Kur ji apibrėžta? LG vidaus raštuose? Tai jie keleiviui - tualetinis popierius, jokios juridinės galios neturinti rašliava. Aišku, LG užsiputotų ir grasintų teismais už stop krano panaudojimą, bet keleivio neišleidimas yra rimtas argumentas pareikšti priešpriešinį ieškinį su didele kompensacija.
-
Taigi aiškiai parašyta - keleiviams draudžiama rauti stabdą, išskyrus, kai yra koks pavojus. Palydovai galėjo būti tuo metų kitame vagone, kur išlipančių nebuvo.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąTaigi aš apie tai ir rašau, kad čia kažkokia mįslinga nesąmonė. Nebuvo palydovų..Nebuvo kam nurauti stabdį. Gal tie keleiviai patys nelabai norėjo Kėdainiuose išlipti ? Esu 100% įsitikinęs, kad su manim toks atvejis nebūtų praėjęs.
Komentuoti:
-
Taigi aš apie tai ir rašau, kad čia kažkokia mįslinga nesąmonė. Nebuvo palydovų..Nebuvo kam nurauti stabdį. Gal tie keleiviai patys nelabai norėjo Kėdainiuose išlipti ? Esu 100% įsitikinęs, kad su manim toks atvejis nebūtų praėjęs.Parašė Zorro Rodyti pranešimąIš rusiškų taisyklių.
Komentuoti:
-
Iš rusiškų taisyklių.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąIr apie stabdį.
Правилами проезда на железных дорогах России пассажиру запрещено срывать стоп-кран без серьезной на то причины (например, пожар в поезде или угроза травмирования человека). Однако, если на станции не закончилась посадка и высадка пассажиров, а поезд отправляется, проводник вагона обязан сорвать стоп-кран, для чего последние расположены в тамбурах вагонов.
Komentuoti:
-
Ir apie stabdį. Kur yra parašyta, kad jis "avarinis", man atrodo parašyta tiesiog "stabdas". Ir dar šiek tiek apie "STOP KRANĄ". Kažkada jaunystėje 1990-1993 metais teko dirbti traukinio palydovu. Vasarą ypač mėgau padirbėti traukinyje RYGA-ADLERIS, aišku prikabinamuose Vilniaus vagonuose. Tai šiame traukinyje "STOP KRANAS" buvo tiesiog darbo įrankis - būdavo panaudojamas ne vieną kartą reiso metu, nes keleiviai nei išlipę, nei įlipę, o traukinys jau gazuoja, tad ir tekdavo pristabdyti. Ir apie jokius "teismus" net kalbos nebuvo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal ir būtų galima paskui teisme įrodyti, kad keleiviui, kuris patraukė stabdį, kilo įtarimas dėl avarijos. Šiaip tai galima patraukti tik avarijos atveju. O kas ta avarija ir kaip nustatyti, kada ji yra ir kada nėra, tai nėra apibrėžta. Todėl LG iš karto apkaltintu neteisėtų avarinio stabdžio panaudojimu. O teises apginti būtų galima tik teisme.
O šiuo atveju panaudoti "Stabdą" tiesiog buvo būtina. Tąkart jeigu būčiau buvęs keleiviu, net be jokios menkiausios abejonės bučiau jį panaudojęs. Ir kas gi būtų ką įrodęs - palydovių taigi nebuvo.
Komentuoti:
-
Jei neveikia avarinis stabdis, tai jau kriminalas.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJeigu viskas sabotuota, jis neveiktų
Komentuoti:
-
Klausimas - o teisėta keleivio neišleisti sustojus stotyje ???Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal ir būtų galima paskui teisme įrodyti, kad keleiviui, kuris patraukė stabdį, kilo įtarimas dėl avarijos. Šiaip tai galima patraukti tik avarijos atveju. O kas ta avarija ir kaip nustatyti, kada ji yra ir kada nėra, tai nėra apibrėžta. Todėl LG iš karto apkaltintu neteisėtų avarinio stabdžio panaudojimu. O teises apginti būtų galima tik teisme.
Komentuoti:
-
Gal ir būtų galima paskui teisme įrodyti, kad keleiviui, kuris patraukė stabdį, kilo įtarimas dėl avarijos. Šiaip tai galima patraukti tik avarijos atveju. O kas ta avarija ir kaip nustatyti, kada ji yra ir kada nėra, tai nėra apibrėžta. Todėl LG iš karto apkaltintu neteisėtų avarinio stabdžio panaudojimu. O teises apginti būtų galima tik teisme.Parašė 1G2G Rodyti pranešimąAr šiuo atveju buvo galima teisėtai patraukti avarinį stabdį?
Komentuoti:
-
Jeigu viskas sabotuota, jis neveiktųParašė 1G2G Rodyti pranešimąAr šiuo atveju buvo galima teisėtai patraukti avarinį stabdį?
Komentuoti:
-
Kaip čia suprasti?Parašė Sula Rodyti pranešimąSakiau, kad pasikeitus LG valdžiai padažnės sabotažo atvejų.
Gerai kad kol kas tik tokie "nekalti" bajeriai.
Jei traukinyje yra mašinistas, tai po visų pertvarkų ir liks mašinistas. Ar čia administracija, kuria lies labiausiai pertvarkos, sabotuoja?
Komentuoti:
-
Tai, kas pravažiuojama stotis nesustojus ir pan. pasitaiko. Kitas dalykas, kad sustojo, bet bet neatidarė durų ir net nesiėmė priemonių jų atidaryti. Keleiviai, kurie turėjo išlipti Kėdainiuose ar įlipti, gali paduoti į teismą ir prisiteisti kompensaciją. Sabotažas? Jei tai ne sabotažas, tai mašinistui už tokius dalykus gali grėsti išmetimas iš darbo. Kas rizikuos, jei neturės garantijos? O ir garantija žodinė nieko nereiškia. Valdžia visada viską nuo savęa "nuleis" ant eilinių.
Komentuoti:
-
Sakiau, kad pasikeitus LG valdžiai padažnės sabotažo atvejų.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąLabai mįslinga situacija, ką tuo metu veikė traukinio brigada ? Niekas nieko nematė. Bet taip nebūna. Čia panašu į kažkokį sabotažą.
Gerai kad kol kas tik tokie "nekalti" bajeriai.
Komentuoti:
-
Labai mįslinga situacija, ką tuo metu veikė traukinio brigada ? Niekas nieko nematė. Bet taip nebūna. Čia panašu į kažkokį sabotažą.Parašė arte Rodyti pranešimąVienas istorijos šaltinių:http://www.15min.lt/n774568
„Kelionė traukiniu iš Vilniaus į Kėdainius – be galimybės išlipti“
Komentuoti:
-
Vienas istorijos šaltinių:http://www.15min.lt/n774568Parašė Anjani Rodyti pranešimąŠiandien išgirdau labai pikantišką istoriją.
„Kelionė traukiniu iš Vilniaus į Kėdainius – be galimybės išlipti“
Komentuoti:
-
Šiandien išgirdau labai pikantišką istoriją.
Penktadienį, kovo 24 dieną, traukinys išvažiavęs iš Vilniaus 17:44, o Kėdainiuose turėjęs būti po 19 valandos, Kėdainiuose neišleido keleivių. Sustojo, bet durys neatsidarė, nors keleiviai (virš 10 žmonių) spaudinėjo mygtuką. Palydovių nebuvo nė kvapo.
Traukinys pajudėjo, tada palydovės pasirodė ir pasakė, kad "nesuveikė automatika". Sako: "važiuokit į Radviliškį, ten Jūsų lauks kitas traukinys, Jus ten pasitiks". Deja, Radviliškyje nieko panašaus nebuvo. Keleiviai buvo nuvežti į Šiaulius, iš kur jau pajudėjo į Kėdainius.
Komentuoti:
-
Traukiniai į pajūrį jau gali važiuoti greičiau
Dėl remonto darbų šių metų pradžioje sumažėjęs keleivinių traukinių, vykstančių maršrutu Vilnius–Klaipėda, greitis vėl pradedamas didinti. Dėl to gerokai mažėja vėlavimų trukmė.
Iki visiškos remonto darbų pabaigos traukiniai dar negalės važiuoti maksimaliu greičiu. Tad keleiviai kelionėje iš Vilniaus į Klaipėdą ar atgal vis dar užtruks 10–15 minučių ilgiau nei važiuojant maksimaliu greičiu. Tuo tarpu prieš kelias savaites traukiniai vėluodavo 30 minučių ar dar ilgiau.
Komentuoti:
-
Du TEP'us neseniai išstatė pardavimui. Bet likusių pilnai pakanka tiek tranzitui, tiek ir vienos poros Vilnius - Klaipėda - Vilnius aptarnavimui. Dar yra M62 ir 2M62, kurie labiau tiktų tranzitui, nes greitis mažesnis. Vagonų visų irgi neišpardavė. Pernai buvo išstatyti pardavimui jau seniai nenaudojami vagonai ir gal keli iš naudotų maršrutams į Sankt Peterburgą ir Maskvą.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKaip suprantu TEP yra tranzitui. Pataisykite jei klystu vertindamas TEP (tegu ir vieno) ir dešimčių vagonų pardavimą.
Komentuoti:
-
LG turi vieną modernizuotą: TEP70-0249. Visi kiti yra originalūs.Parašė BriedisJuk iki Pesų važinėdavo TEPai su vagonais, nemaža jų dalis buvo modernizuoti. Visus išpardavė?
Komentuoti:
-
Kaip suprantu TEP yra tranzitui. Pataisykite jei klystu vertindamas TEP (tegu ir vieno) ir dešimčių vagonų pardavimą.
Komentuoti:
Komentuoti: