Visų pirma tai atskirkime du dalykus - patį vagoną kupė ir tokių vagonų su tokiais kupė naudojimą Vilniaus - Klaipėdos maršrute. Vagonas yra geras. Jo naudojimas Klaipėdos maršrute pateisinamas tik didelio keleivių srauto metu. Ir tai, kad LG, turėdama sėdimų vagonų, suformavo sąstatą tik iš vagonų kupė, tai yra kvailystė. O realiai arba tai sąmoningas sabotažas, arba naujų managerių, kurie nėra patys važiavę traukiniu ar bent jau vagonais kupė, daromos nesąmonės.
Nejaugi tuos LG managerius neįmanoma pastatyti į savo vietą ???
Beje, jei LG vasarą leistų bent ryte į Klaipėdą, o vakare iš Klaipėdos vagonus su lokomotyvu, Baltarusijos geležinkeliai galėtų leisti savo kelis prikabinamus vagonus į Klaipėdą. O tai dabar į Rygą važiuoja, į Ukrainos kurortus (Odesa, Berdianskas, Mariupolis) važiuoja, net į Bulgariją, į Varną, o į Klaipėdą - ne. Na, gerai, Ukraina dabar pigi, bet Bulgarija nėra pigi.
Visų pirma tai atskirkime du dalykus - patį vagoną kupė ir tokių vagonų su tokiais kupė naudojimą Vilniaus - Klaipėdos maršrute. Vagonas yra geras. Jo naudojimas Klaipėdos maršrute pateisinamas tik didelio keleivių srauto metu. Ir tai, kad LG, turėdama sėdimų vagonų, suformavo sąstatą tik iš vagonų kupė, tai yra kvailystė. O realiai arba tai sąmoningas sabotažas, arba naujų managerių, kurie nėra patys važiavę traukiniu ar bent jau vagonais kupė, daromos nesąmonės.
Visų pirma tai atskirkime du dalykus - patį vagoną kupė ir tokių vagonų su tokiais kupė naudojimą Vilniaus - Klaipėdos maršrute. Vagonas yra geras. Jo naudojimas Klaipėdos maršrute pateisinamas tik didelio keleivių srauto metu. Ir tai, kad LG, turėdama sėdimų vagonų, suformavo sąstatą tik iš vagonų kupė, tai yra kvailystė. O realiai arba tai sąmoningas sabotažas, arba naujų managerių, kurie nėra patys važiavę traukiniu ar bent jau vagonais kupė, daromos nesąmonės.
Ką lygini? Jei tau reikėtų bent parą važiuoti, ar naktį, tai prakeiktum sėdimus vagonus. Tolimom kelionėm rusiški vagonai pritaikyti geriau nei europiniai. Vienintelis trūkumas - normalios ventiliacijos ir kondicionavimo trūkumas, bet tas pat yra ir senesniuose europiniuose vagonuose. Kas dėl Vilnius - Klaipėda, tai visgi šiam maršrutui pakaktų sėdimų vagonų. Kadangi LG jų neturi pakankamai, tai naudoja kupė. Bet kokiu atveju jie kur kas geresnio stovio nei, pavyzdžiui, Ukrainoje, kurioje teko važinėti įvairiais nudrožtais net ir palyginti naujais vagonais. Net jei nesudrožtas, tai trūksta elementarios švaros - viskas limpa, langai užpeliję, dvokia myžalais ir kt.
Butent - ka lygini? ''jeigu'' siame konktekste yra logine klaida, nes tokia logika vadovaujantis - ''jeigu tu skristum i kosmosa, prakeiktum kupe''.
Niekas vaziuojant i Klaipeda nemiega ir paros nesedi. Nors ''para'' cia igauna ironiska atspalvi, zinant kiek beprasmiskai ilgai kelione trunka iki Klaipedos. Bet ir cia juk paaiskinima surasti imanoma, nes Ukrainoj, Moldovoj ir pan. yra dar blogiau. Valio! Tegyvuoja komunizmas ir ambiciju neturejimas.
Sėdimi vagonai stovi Vilniuje ir aš netikiu, kad visiems jiems jau reikia remonto. Todėl LG manageriai daro nesąmones ir baido keleivius. Visų pirma per mažos talpos Pesomis.
Sėdėjimui gali tilpti ir 8, ir kas dažnai pasitaiko bent jau R. Europoje, bet tai jau ne kas -siauroka. Bet LG parduoda 6 vietas į kupė. Kas yra normalu. Tuo labiau, kad rusiškų vagonų kupė šiek tiek platesnė. LG, kaip matyti iš nuotraukos, nuėmė viršutines lentynas. Nors anksčiau kiek teko važiuoti į Klaipėdą, jos buvo.
Ką lygini? Jei tau reikėtų bent parą važiuoti, ar naktį, tai prakeiktum sėdimus vagonus. Tolimom kelionėm rusiški vagonai pritaikyti geriau nei europiniai. Vienintelis trūkumas - normalios ventiliacijos ir kondicionavimo trūkumas, bet tas pat yra ir senesniuose europiniuose vagonuose. Kas dėl Vilnius - Klaipėda, tai visgi šiam maršrutui pakaktų sėdimų vagonų. Kadangi LG jų neturi pakankamai, tai naudoja kupė. Bet kokiu atveju jie kur kas geresnio stovio nei, pavyzdžiui, Ukrainoje, kurioje teko važinėti įvairiais nudrožtais net ir palyginti naujais vagonais. Net jei nesudrožtas, tai trūksta elementarios švaros - viskas limpa, langai užpeliję, dvokia myžalais ir kt.
Kupe vagonai aktualūs ir geri tik ten, kur reikia važiuoti naktį (miegojimui) ilgais atstumais (6+ val.). Tuomet įprastai telpa 4 žmonės. Pas mus tokių maršrutų nėra, išskyrus gal vis dar veikiantį Vilnius-Maskva (bet ir tą ne LG aptarnauja)? kitur ES irgi nelabai yra tokių ilgų maršrutų. Gal Vokietijoje vis dar būna naktinių traukinių? O šiaip naktiniai traukiniai yra gana egzotiška rūšis, kurios pasaulyje likę nelabai daug. Kas gal iš dalies paaiškintu, kodėl Muzungus ir turbūt daugelis kitų su tokiais vagonais nėra susidūrę.
LG matomai naudoja senus perdarytus kupe, kuriuos bando pritaikyti tik sėdėjimui, kas iš principo yra truputį nesąmonė. Klausimas, kiek žmonių LG bando talpinti į tokį "kupe"?
Ką lygini? Jei tau reikėtų bent parą važiuoti, ar naktį, tai prakeiktum sėdimus vagonus. Tolimom kelionėm rusiški vagonai pritaikyti geriau nei europiniai. Vienintelis trūkumas - normalios ventiliacijos ir kondicionavimo trūkumas, bet tas pat yra ir senesniuose europiniuose vagonuose. Kas dėl Vilnius - Klaipėda, tai visgi šiam maršrutui pakaktų sėdimų vagonų. Kadangi LG jų neturi pakankamai, tai naudoja kupė. Bet kokiu atveju jie kur kas geresnio stovio nei, pavyzdžiui, Ukrainoje, kurioje teko važinėti įvairiais nudrožtais net ir palyginti naujais vagonais. Net jei nesudrožtas, tai trūksta elementarios švaros - viskas limpa, langai užpeliję, dvokia myžalais ir kt.
kas negerai? Viskas negerai.
Kaip negyvenusiam prie ruso, tai pasivazinejimas tokia kupe praktiskai kaip nuejimas i muzieju. Aciu, bet ne.
Čia esminis kriterijus yra "negyvenusiam" ir ne taip svarbu, "prie ko" tamsta nespėjote pagyventi. Pagyvensit - daugiau žinosit, mažiau bambėsit. Sėkmės!
Komentuoti: