Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Pas mus efektyvymas suprantamas tik kaip kuo daugiau pelno. Jei nepelninga - nafig. Tai ir reikėjo subsidijuoti, bet kartu ir valstybė turėjo iškelti tam tikras užduotis ir kokybinius parametrus užfiksuoti teisės aktuose. Nieko gi nebuvo padaryta. Bet esmė ne tame. Esmė kai kurių požiūryje, kurį išsakė sv-x-as.
    Ir su tokiu požiūriu, kuris tikrai yra LG, nieko gero nebus. Laukite, elektrifikuosime kažkada, tada bus geriau. O kol kas bus taip, kaip mums išėjo su dyzeliukais prasisukti.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.06.30, 13:46.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Prie ko čia kelių remontas? Jis nuolat vyksta ir jis turi būti atliekamas taip, kad kuo mažiau maišytų eismui. Tai viena, antra, su tokia politika, kaip rašai, visas VT Lietuvoje ir prašiko keleivius. Aišku, ne tik jo vieno kaltė, valstybinės politikos nebuvo, kuri būtų vertųsi ir vežėjus kitaip dirbti. O kai keleiviai prarasti, tai paskui gali kiek nori daug kišti lėtų, atgal juos bus prisivilioti iš automobilių labai sunku. Padidinta bilietų kaina ir susisiekimo gerinimas neturi jokios sąsajos, nes tiesiog kaina šiek tiek sumažins keleivių vežimo nuostolius, jei nebus tos lėšos kažkur kitur nurašytos ar "efektyviai" įsisavintos, tarkim, kokiems keliems efektyvių managerių etatams įsteigti ir algas mokėti... Švogerių sistema kaip buvo, taip ir liks, nes tie manageriai tikriausiai bus kieno reikia giminės ar pan.
    Su tokiu gyventojų tankumu labai sunku VT padaryti efektyvų, visur Europoje jis subsidijuojamas, net ten, kur gyventojų tankumas 10 kartų didesnis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prie ko čia kelių remontas? Jis nuolat vyksta ir jis turi būti atliekamas taip, kad kuo mažiau maišytų eismui. Tai viena, antra, su tokia politika, kaip rašai, visas VT Lietuvoje ir prašiko keleivius. Aišku, ne tik jo vieno kaltė, valstybinės politikos nebuvo, kuri būtų vertųsi ir vežėjus kitaip dirbti. O kai keleiviai prarasti, tai paskui gali kiek nori daug kišti lėtų, atgal juos bus prisivilioti iš automobilių labai sunku. Padidinta bilietų kaina ir susisiekimo gerinimas neturi jokios sąsajos, nes tiesiog kaina šiek tiek sumažins keleivių vežimo nuostolius, jei nebus tos lėšos kažkur kitur nurašytos ar "efektyviai" įsisavintos, tarkim, kokiems keliems efektyvių managerių etatams įsteigti ir algas mokėti... Švogerių sistema kaip buvo, taip ir liks, nes tie manageriai tikriausiai bus kieno reikia giminės ar pan.

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jeigu per didelė paklausa reikia ne kainą kelti, o sąstatus ilginti. Dar kažkas šaipėsi iš senos LG valdžios, neva visai nerūpi keleivių vežimas, tai dabar irgi pasimatė kiek naujai "rūpi" auginti keleivių pervežimo sektorių.
    Nauju keliu per diena nenutiesi, esamu keliu remontu per nakti nepabaigsi. Sios problemos bus issprestos. gelezinkeliai elektrifikuot, sastatai ilgesni ir traukiniu bus daugiau. Bet visa tai reikalauja laiko. Ko jus cia visi verkiat. Pakele kainas, nes yra per didele paklausa, uzdirbti pinigai bus investuoti i sistemos effektyvinima, o ne i svogeriu kisenes isdalinti, kaip tai darydavo ankstesne valdzia.
    Paskutinis taisė sv-x-as; 2017.06.30, 12:27.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Pesa 620 M, Pesa 630 M, DR1A. Nebus tokių srautų, kad vertėtų didelius traukinius leisti.
    Jei į Rygą važiuoja apie 20 autobusų, skrenda kiek tai lėktuvų, tai atsiradus traukiniui dalį pavogs iš jų. Dalis prisidės papildomai. Nes atstumas kaip iki Klaipėdos. Pasų nereikia, pinigai tie patys. Aišku reikia tilpti į keturias valandas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai dar pjaus, ateis ruduo, metų galas, naujas grafikas.... Žiūrėsim, ką darys.
    Ryga? Dar su Daugpiliu neaišku. Kuo ten važiuosime? Į Daugpilį, jei važiuosime, tai tikriausiai Pesa 620M. Keleivių ten daug nebus.
    Kiek gavome iš Pabaltijo geležinkelio dalybų jau neaktualu, nes didžioji dalis nurašyta. Esamiems maršrutams LG turi pakankamai riedmenų. Vienintelė problema yra Klaipėdos maršrutas, kur nesugebama net ir su turimais susitvarkyti. Riedmenų yra, tik arba tyčinis sabotažas, arba efektyvūs manageriai nieko nesugeba... Realiai nesugeba.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Kuo tada į Rygą važiuosime? Daugpilį? LDŽ sąstatais?
    Pesa 620 M, Pesa 630 M, DR1A. Nebus tokių srautų, kad vertėtų didelius traukinius leisti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Cirkas ir tiek. Pradėjo daugėti keleivių - išlindo, kad strategija prasta.
    Kuo tada į Rygą važiuosime? Daugpilį? LDŽ sąstatais?

    Gal kas gali pasakyti - kiek keleivinių traukinių (priemiestinių ir elektrinių), kiek dyzel. lokomotyvų (keleiv.) ir keleivinių gavome po dalybų "iš anų laikų" 199x? Ačiū.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Elementaru - įvyko eilinės lovio dalybos. Aišku, kažkokie tai reikalavimai iš aukščiau yra, o jie vieni - LG turi dirbti pelningai. Kadangi srautai iš Rusijos sumažėjo ir dar sumažės, LG jau pernai baigė metus su nuostoliais, tai reikia didinti efektyvumą. Krovinių surasti bus labai sunku, todėl lengviausias kelias - pjauti keleivinį susisiekimą, reikalauti kompensacijos iš valstybės, kad galutinėje metinėje LG finansinėje ataskaitoje nuostolio nebūtų ar jis būtų gerokai mažesnis nei pernai...
    Tai gal pjauti reiktų ten, kur mažiausiai keleivių, o ne ten, kur daugiausiai? Kainų didinimą į populiariausius traukinius būtų galima pateisinti, jei atitinkamai kainos būtų sumažintos į kitus maršrutus, kad traukiniai nevežiotų oro ir pritrauktų naujus keleivius. Bet atrodo, kad keleivių vežimas apskritai nelabai rūpi, jei tokia politika vykdoma nedidinti patrauklumo važinėti ne tokiais populiariais maršrutais, o populiariais tą patrauklumą mažinti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Elementaru - įvyko eilinės lovio dalybos. Aišku, kažkokie tai reikalavimai iš aukščiau yra, o jie vieni - LG turi dirbti pelningai. Kadangi srautai iš Rusijos sumažėjo ir dar sumažės, LG jau pernai baigė metus su nuostoliais, tai reikia didinti efektyvumą. Krovinių surasti bus labai sunku, todėl lengviausias kelias - pjauti keleivinį susisiekimą, reikalauti kompensacijos iš valstybės, kad galutinėje metinėje LG finansinėje ataskaitoje nuostolio nebūtų ar jis būtų gerokai mažesnis nei pernai...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Taigi aiškiai rašo - priežastis - per didelė paklausa.
    Vėl visus į FB veja.
    Jeigu per didelė paklausa reikia ne kainą kelti, o sąstatus ilginti. Dar kažkas šaipėsi iš senos LG valdžios, neva visai nerūpi keleivių vežimas, tai dabar irgi pasimatė kiek naujai "rūpi" auginti keleivių pervežimo sektorių.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Visa tai yra jau ne vieni metai.
    Taigi aiškiai rašo - priežastis - per didelė paklausa.
    Vėl visus į FB veja.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Nauji traukinai, trumpesnė kelionės trukmė ir pan. - ar tai ne paslaugos kokybė?
    Visa tai yra jau ne vieni metai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ką reiškia nenori? Jie neturi kitos išeities, nes Pesos nesusitvarko su srautais - padarė prakolą su tomis Pesomis. Buvo seniai aišku, kad jos nesusitvarko net žiemą. Reikėjo ruoštis, atlikti remontus sėdimuose vagonuose žiemą-pavasarį, kad vasaros pradžioje dalį traukinių pakeisti lokomotyvu su vagonu nuolat, o ne taip, kaip dabar, kai vieną dieną tuo pačiu grafiku važiuoja Pesa, o kitą dieną - paprasti vagonai ir už tą pačią kainą. Buvo gi labai aiškus suskirstymas - ekspresas, greitasis. Ekpresas - Pesa, greitasis - lokomotyvas su vagonais. Ekspreso kainą galėjo kiek pakelti, o greitųjų palikti tokią, kokia buvo. Tačiau LG išeitį mato kainų pakėlime ir keleivių nuvijime į autobusus ar automobilius.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    LG labai nenori leisti sąstatų su kupe dėl to, nes žmonėms tai nepatinka. Jie nori važinėti naujomis pesomis, o ne susigrūdę po 6 ir be jokio privatumo už tą pačią kainą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vagonai kaip vagonai, geresni, nei į Klaipėdą važinėja. Yra keletas vagonų, pirktų prieš kokius 7-8 metus. Dabar važinėjantys vagonai yra geros būklės. Netgi labai geros, lyginant su kokias nors kad ir Lenkijoje vidaus susisiekime važinėjančiais vagonais. Taip kad nereikia nepagrįstų kaltinimų LG dėl vagonų kokybės. LG seniai nėra jokio skirstymo į klases, sėdimas, ar kupė - visi 2 kl. Sėdimi vagonai netempia iki pirmos klasės. Ukrainoje tokie patys (panašūs, tik po kupė salono galuose nėra) sėdimi yra naudojami, irgi 2 klasė. Visa problema, tame, kad LG nesugeba ar nenori iš turimo riedmenų parko suformuoti sąstatų, atitinkančių srautus. Galiausiai srautus iki Šiaulių reikia labiau atskirti. Tada ir iki Klaipėdos mažiau bus užimti vagonai. Dabar kaip gaunasi - išperka tie, kurie važiuoja iki Šiaulių, ir Keleiviams iki Klaipėdos jau vietų nėra. O nuo Šiaulių traukinys užpildytas 50-70 proc. Ir atvirkščiai, iš Šiaulių į Vilnių išperka bilietus, o iš Klaipėdos jau į Vilnių vietų nėra. Nors iki Šiaulių vietų yra... Tam yra variantas leisti papildomus traukinius iki Šiaulių šiek tiek prieš Klaipėdos ir šiek tiek pigiau.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.06.28, 16:13.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Niekas kokybės nedidina, tik kainas.
    Nauji traukinai, trumpesnė kelionės trukmė ir pan. - ar tai ne paslaugos kokybė?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Turi. Traukinių į Rusiją gi nebėra. Kaip vakar rašiau, dyz. traukinių depe stovi ir remontuojami 4 Lenkijoje modernizuoti sėdimi vagonai, kurie šiuo metu, kiek žinau, nenaudojami. Aišku, iš traukinių į Rusiją galima būtų naudoti kupė, o plackartinius irgi būtų galima, bet į juos reikėtų mažinti kainas, nes Lietuvoje vidaus susisiekime jau seniai nenaudojami ir daliai keleivių būtų "šokas"... Tai sumažinus kainas ir parduodant kaip 3 klasę, būtų galima kabinti, bet vėgli, taip, kaip LG dirba, tai mažai tikėtina. Nors gal jie ruošiasi sezonui...

    Komentuoti:


  • arte
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    Uzsienyje niekam nekyla problemu, kai traukinyje buna pasakoma - del perono ilgio pirmo ir paskutiniu X vagonu durys bus neatidaromos. Zmones ramiai paeina i prieki/atgal ir islipa per atidaromas duris. Visada lengviausia rasti pasiteisinima kazko nedaryti...
    Toks vaizdas, kad galinius vagonus užpildyt vien tik keleiviais važiuojančiais nuo pradinės iki galutinės maršruto stotelės jau kažkoks raketų mokslas…
    Ties per trumpais peronais nereikėtų nei pranešinėt nei durų darinėt, ir lokomotyvas sustotų kur jam priklauso.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Aš irgi įsiterpsiu. Konkuruoti galima ne tik kaina bet ir paslaugos kokybe. Tad nenustebkite jeigu keliaujančių traukiniais į Klaipėdą skaičius nesumažės taip drastiškai kaip įsivaizduojate.
    Niekas kokybės nedidina, tik kainas.

    Komentuoti:

Working...
X