Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Šiaip būtų labai įdomu kas pas juos viduje dedasi. Nes jei bandyčiau įsivaizduot tokio mąsto fuckupą pas mane darbe, tai būtų visi sukelti ant kojų pirmu prioritetu spręsti tą problemą ir būtų sufixinta dienos bėgyje. Suprantu, kad su traukiniais nėra viskas taip greita, bet kiek laiko tai jau tęsiasi?
-
Net 500 vietų. Tai bent LG pasiekimas. Kai vertinant paprastais vagonais su lokomotyvu tai viso labo tik 8 vagonai... O leisdavo ir 12... Žodžiu, LG kabina makaronus ir veja keleivius iš traukinių į autobusus.
Komentuoti:
-
Penktadieniui 9:50h. Vilnius-Klaipėda vietų nėra jau net pirmoj klasėj: traukinys PILNAI išpirktas
Komentuoti:
-
Traukiniai kemšasi – prieš šventes jais teks važiuoti net neprisėdus
Artėjant didžiosioms metų šventėms, auga traukinių keleivių srautai, o bilietai į populiariausius maršrutus graibstomi jau prieš savaitę. Tad keleiviai kviečiami kelionės bilietais pasirūpinti iš anksto. Gruodis „Lietuvos geležinkeliams“ – vienas užimčiausių mėnesių. Skaičiuojama, kad vien paskutinį metų mėnesį traukiniais keliauja per 350 tūkst. keleivių, o populiariausiu maršrutu Vilnius-Klaipėda šiemet jau važiavo 12 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Prognozuojama, kad gruodį keliaujančiųjų srautų augimas bus dar didesnis, todėl šiuo maršrutu šventiniu laikotarpiu važiuos traukiniai, turintys beveik triskart daugiau vietų nei įprastai, t.y. per 500...
Komentuoti:
-
Tai anksčiau tik prieš Kalėdas, dar kartais (būtent kartais) vasarą. O dabar kelias dienas per savaitę. Yra skirtumas. Prieš šventes ir autobusai būdavo (ir dabar kartais būna) perpildyti kai kuriuose maršrutuose.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAr trigubas leistinas sąstatas techniškai ir teisiškai? Ir ar tiesa, kad trigubas ryja kuro už du TEPus?Paskutinis taisė Al1; 2017.12.21, 05:05.
Komentuoti:
-
Su tuo, kad užtekdavo vietų visada tai irgi fake news, prisimenu prieš Kalėdas kokiais 2012-2013 važiavau dar dieną prieš iki stoties nusipirkt bilieto vakariniam reisui iš Vilniaus, ir vakare jau jų nebebuvo. O ir tai, kad prieš išvykstant traukiniui, tokiomis progomis, bilietų jau nebebūdavo, nebuvo jokia naujiena. Dabar tik, kad daugiau žmonių netelpa...
Komentuoti:
-
Ar trigubas leistinas sąstatas techniškai ir teisiškai? Ir ar tiesa, kad trigubas ryja kuro už du TEPus?
Komentuoti:
-
Na mums įdomi Igkas nuomonė šiuo klausimu. Jis dirba LG, tai būtų įdomu išgirsti nuomonę apie administracijų pasikeitimą ir kuri administracija buvo geresnė.
Komentuoti:
-
Taigi problemos su dyzeliniais traukiniais jau buvo ir prie jo. Tik kad nauja valdžia irgi nieko nekeičia.
Komentuoti:
-
Parašė lgkas Rodyti pranešimąVisko būdavo bet esmė kad problemos su tais naujais traukiniais. Anksčiau tikrai gerai būdavo prognozuojami srautai, prisimenu tik kelis atvejus kai žmonės nebegaudavo bilietų. Visada jei reikėdavo būdavo kabinami vagonai, per šventes važiuodavo ir 12 ir daugiau jų. Tilpdavo žmonės ir būdavo ramūs o dabar kasoje girdžiu dažnai kad paskutinis kartas kai renkasi geležinkelius, nes autobusai nukonkuruoja.
Komentuoti:
-
Tai kodėl nenori dabar leisti bent vienos poros traukinių su lokomotyvais ir trigubų Pesų? Be to atsilaisvino Pesos 630M nuo Minsko maršruto. Galima ir juos panaudoti į Klaipėdą tais grafikais, kai keleivių mažiau. O tada būtų galima 740ML leisti trigubus. Aišku, tada gausis ilgesnės atstovos Klaipėdoje Pesoms 630M. Nors gal rytinis iš Vilniaus ir antras reisas iš Klaipėdos su 630M ir būtų visai nieko?
Komentuoti:
-
Visko būdavo bet esmė kad problemos su tais naujais traukiniais. Anksčiau tikrai gerai būdavo prognozuojami srautai, prisimenu tik kelis atvejus kai žmonės nebegaudavo bilietų. Visada jei reikėdavo būdavo kabinami vagonai, per šventes važiuodavo ir 12 ir daugiau jų. Tilpdavo žmonės ir būdavo ramūs o dabar kasoje girdžiu dažnai kad paskutinis kartas kai renkasi geležinkelius, nes autobusai nukonkuruoja.
Komentuoti:
-
Parašė lgkas Rodyti pranešimąDirbu LG. Keleivių direkcija nedirba o imituoja darbą. Jau parduota visi 16,45 val bilietai ir 17,45 val 90 proc. bilietų. Vilnius-Klaipėda.
Komentuoti:
-
Parašė lgkas Rodyti pranešimąDirbu LG. Keleivių direkcija nedirba o imituoja darbą. Jau parduota visi 16,45 val bilietai ir 17,45 val 90 proc. bilietų. Vilnius-Klaipėda.
Komentuoti:
-
Parašė lgkas Rodyti pranešimąKeleivių direkcija nedirba o imituoja darbą.
Jie supranta, kad ne jie "taikiklyje", o kroviniai, tai ir nesistengia.
Komentuoti:
-
Dirbu LG. Keleivių direkcija nedirba o imituoja darbą. Jau parduota visi 16,45 val bilietai ir 17,45 val 90 proc. bilietų. Vilnius-Klaipėda.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBuvo pigi elektros energija iš savo AE - elektrifikacijos nereikėjo. Visų linijų elektrifikuoti neapsimoka, tik pagrindines magistrales, o tai tik linija į Klaipėdą ir Kaliningradą, bet į jį kol kas neeliktrifikuos, nors sekantis po Klaipėdos bus būtent Kaliningradas.
Komentuoti:
-
Buvo pigi elektros energija iš savo AE - elektrifikacijos nereikėjo. Visų linijų elektrifikuoti neapsimoka, tik pagrindines magistrales, o tai tik linija į Klaipėdą ir Kaliningradą, bet į jį kol kas neeliktrifikuos, nors sekantis po Klaipėdos bus būtent Kaliningradas.
Komentuoti:
-
Pasiskelbtų tikslu elektrifikuoti po 50 km į metus - per 30 metų suelektrifikuotų viską.
Būtų pradėję 1990 - po 2 metų būtų baigę.
Pas mus ta elektrifikacija kaip koks super sudėtingas projektas - nors iš esmės sukalti stulpus ir ištempti laidą palei ESANČIĄ liniją. Jokių žemės paėmimų, derybų ar teismų. Dar kelias traukos pastotes pastatyti. Viskas.
Švedijoje ant medinių stulpų laikosi elektrifikacija ne pirmos svarbos ruožuose https://www.google.lt/maps/@60.78037...7i13312!8i6656
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kodėl pesimizmas? Lokomotyvų traukiami traukiniai yra archaiškas praeities reliktas. Tas faktas, kad kažkas tam jaučia nostaligiją, nėra pretekstas naudoti tokią ano šimtmečio technologiją.
O "Jantar" (kad ir kas tai bebūtų), trauks kažkas, kas tikrai nebus keleivinis elektrovežis.
Kaliningrado traukinius temps elektrovežiai, jei bus elektrifikacija. Bet kol kas jos nežadama, nors anksčiau buvo žadama.
Komentuoti:
Komentuoti: