Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rmss
    replied
    Šiaip būtų labai įdomu kas pas juos viduje dedasi. Nes jei bandyčiau įsivaizduot tokio mąsto fuckupą pas mane darbe, tai būtų visi sukelti ant kojų pirmu prioritetu spręsti tą problemą ir būtų sufixinta dienos bėgyje. Suprantu, kad su traukiniais nėra viskas taip greita, bet kiek laiko tai jau tęsiasi?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Net 500 vietų. Tai bent LG pasiekimas. Kai vertinant paprastais vagonais su lokomotyvu tai viso labo tik 8 vagonai... O leisdavo ir 12... Žodžiu, LG kabina makaronus ir veja keleivius iš traukinių į autobusus.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Penktadieniui 9:50h. Vilnius-Klaipėda vietų nėra jau net pirmoj klasėj: traukinys PILNAI išpirktas

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Traukiniai kemšasi – prieš šventes jais teks važiuoti net neprisėdus

    Artėjant didžiosioms metų šventėms, auga traukinių keleivių srautai, o bilietai į populiariausius maršrutus graibstomi jau prieš savaitę. Tad keleiviai kviečiami kelionės bilietais pasirūpinti iš anksto. Gruodis „Lietuvos geležinkeliams“ – vienas užimčiausių mėnesių. Skaičiuojama, kad vien paskutinį metų mėnesį traukiniais keliauja per 350 tūkst. keleivių, o populiariausiu maršrutu Vilnius-Klaipėda šiemet jau važiavo 12 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Prognozuojama, kad gruodį keliaujančiųjų srautų augimas bus dar didesnis, todėl šiuo maršrutu šventiniu laikotarpiu važiuos traukiniai, turintys beveik triskart daugiau vietų nei įprastai, t.y. per 500...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai anksčiau tik prieš Kalėdas, dar kartais (būtent kartais) vasarą. O dabar kelias dienas per savaitę. Yra skirtumas. Prieš šventes ir autobusai būdavo (ir dabar kartais būna) perpildyti kai kuriuose maršrutuose.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Ar trigubas leistinas sąstatas techniškai ir teisiškai? Ir ar tiesa, kad trigubas ryja kuro už du TEPus?
    Galima ir tai yra numatyta. Dėl kuro - čia jau LG problema. Tada tegul leidžia šilumvežį su vagonais. Dviejų TEPŲ į Klaipėdą niekada neleisdavo.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.21, 05:05.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Su tuo, kad užtekdavo vietų visada tai irgi fake news, prisimenu prieš Kalėdas kokiais 2012-2013 važiavau dar dieną prieš iki stoties nusipirkt bilieto vakariniam reisui iš Vilniaus, ir vakare jau jų nebebuvo. O ir tai, kad prieš išvykstant traukiniui, tokiomis progomis, bilietų jau nebebūdavo, nebuvo jokia naujiena. Dabar tik, kad daugiau žmonių netelpa...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Ar trigubas leistinas sąstatas techniškai ir teisiškai? Ir ar tiesa, kad trigubas ryja kuro už du TEPus?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Na mums įdomi Igkas nuomonė šiuo klausimu. Jis dirba LG, tai būtų įdomu išgirsti nuomonę apie administracijų pasikeitimą ir kuri administracija buvo geresnė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi problemos su dyzeliniais traukiniais jau buvo ir prie jo. Tik kad nauja valdžia irgi nieko nekeičia.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė lgkas Rodyti pranešimą
    Visko būdavo bet esmė kad problemos su tais naujais traukiniais. Anksčiau tikrai gerai būdavo prognozuojami srautai, prisimenu tik kelis atvejus kai žmonės nebegaudavo bilietų. Visada jei reikėdavo būdavo kabinami vagonai, per šventes važiuodavo ir 12 ir daugiau jų. Tilpdavo žmonės ir būdavo ramūs o dabar kasoje girdžiu dažnai kad paskutinis kartas kai renkasi geležinkelius, nes autobusai nukonkuruoja.
    Bet bendrai paėmus, LG buvo valdomi geriau prie Dailydkos, ar ne?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kodėl nenori dabar leisti bent vienos poros traukinių su lokomotyvais ir trigubų Pesų? Be to atsilaisvino Pesos 630M nuo Minsko maršruto. Galima ir juos panaudoti į Klaipėdą tais grafikais, kai keleivių mažiau. O tada būtų galima 740ML leisti trigubus. Aišku, tada gausis ilgesnės atstovos Klaipėdoje Pesoms 630M. Nors gal rytinis iš Vilniaus ir antras reisas iš Klaipėdos su 630M ir būtų visai nieko?

    Komentuoti:


  • lgkas
    replied
    Visko būdavo bet esmė kad problemos su tais naujais traukiniais. Anksčiau tikrai gerai būdavo prognozuojami srautai, prisimenu tik kelis atvejus kai žmonės nebegaudavo bilietų. Visada jei reikėdavo būdavo kabinami vagonai, per šventes važiuodavo ir 12 ir daugiau jų. Tilpdavo žmonės ir būdavo ramūs o dabar kasoje girdžiu dažnai kad paskutinis kartas kai renkasi geležinkelius, nes autobusai nukonkuruoja.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė lgkas Rodyti pranešimą
    Dirbu LG. Keleivių direkcija nedirba o imituoja darbą. Jau parduota visi 16,45 val bilietai ir 17,45 val 90 proc. bilietų. Vilnius-Klaipėda.
    O kaip ankstesnė Dailydkos administracija? Jie dirbo geriau? Blogiau?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė lgkas Rodyti pranešimą
    Dirbu LG. Keleivių direkcija nedirba o imituoja darbą. Jau parduota visi 16,45 val bilietai ir 17,45 val 90 proc. bilietų. Vilnius-Klaipėda.
    Šiomis dienomis kad tokiu laiku parduota dauguma ar visi bilietai tai nieko keisto. Bet kad taip dažnai atsitinka ir eilinę dieną ar savaitgalį - tai nieko gero apie LG darbą nesako.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė lgkas Rodyti pranešimą
    Keleivių direkcija nedirba o imituoja darbą.
    Ačiū už patvirtinimą.
    Jie supranta, kad ne jie "taikiklyje", o kroviniai, tai ir nesistengia.

    Komentuoti:


  • lgkas
    replied
    Dirbu LG. Keleivių direkcija nedirba o imituoja darbą. Jau parduota visi 16,45 val bilietai ir 17,45 val 90 proc. bilietų. Vilnius-Klaipėda.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Buvo pigi elektros energija iš savo AE - elektrifikacijos nereikėjo. Visų linijų elektrifikuoti neapsimoka, tik pagrindines magistrales, o tai tik linija į Klaipėdą ir Kaliningradą, bet į jį kol kas neeliktrifikuos, nors sekantis po Klaipėdos bus būtent Kaliningradas.
    Bet ką tada su Klaipėdos-Pagėgių-Radviliškio ruožu daryt?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Buvo pigi elektros energija iš savo AE - elektrifikacijos nereikėjo. Visų linijų elektrifikuoti neapsimoka, tik pagrindines magistrales, o tai tik linija į Klaipėdą ir Kaliningradą, bet į jį kol kas neeliktrifikuos, nors sekantis po Klaipėdos bus būtent Kaliningradas.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Pasiskelbtų tikslu elektrifikuoti po 50 km į metus - per 30 metų suelektrifikuotų viską.
    Būtų pradėję 1990 - po 2 metų būtų baigę.

    Pas mus ta elektrifikacija kaip koks super sudėtingas projektas - nors iš esmės sukalti stulpus ir ištempti laidą palei ESANČIĄ liniją. Jokių žemės paėmimų, derybų ar teismų. Dar kelias traukos pastotes pastatyti. Viskas.
    Švedijoje ant medinių stulpų laikosi elektrifikacija ne pirmos svarbos ruožuose https://www.google.lt/maps/@60.78037...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kodėl pesimizmas? Lokomotyvų traukiami traukiniai yra archaiškas praeities reliktas. Tas faktas, kad kažkas tam jaučia nostaligiją, nėra pretekstas naudoti tokią ano šimtmečio technologiją.

    O "Jantar" (kad ir kas tai bebūtų), trauks kažkas, kas tikrai nebus keleivinis elektrovežis.
    Europoje naudojami ir nežadama atsisakyti. Čia tik pas mus į LG sulindę visiškai nieko apie geležinkelius neišmanantys manageriai ir daro visokias nesąmones. Dar kartą kartoju, kad Lietuvoje nėra pastovaus keleivių srauto maršrute Vilnius - Klaipėda ir todėl naudojant pastoviai suformuotus traukinius, kaip dabar dyzelinius, gaunasi tai kas gaunasi - jie per maži esamiems srautams. Nemanau, kad padėtų ir 4 vagonų sąstatas. Irgi gautųsi per mažai, 8 taip pat būtų per mažai, o 5 vagonų sąstatai (ar 10 vagonų dvigubas) jau būtų per dideli įprastom dienom ar paprastais savaitgaliais, bet per maži šventiniu laikotarpiu. Todėl geriausias ir optimaliausias variantas yra sekcionuoti po vieną vagoną, o ne po 3, 4 ar 5. Dar kartą kartoju, kad šiais laikais net toje pačioje Lenkijoje ant 2 ar 3 vagonų važiuoja vienas palydovas. Vagonai šildomi elektra ir jokio papildomo darbo, išskyrus keleivių kontrolę bei apšvietimo įjungimą, palydovas iš esmės neatlieka. Na, dar vienas ar du palydovai iš sąstato išlipa į peroną ir sušvilpia švilpuku mašinistui, kad galima važiuoti. Pas mus to nėra.

    Kaliningrado traukinius temps elektrovežiai, jei bus elektrifikacija. Bet kol kas jos nežadama, nors anksčiau buvo žadama.

    Komentuoti:

Working...
X