Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Miesto valdžios nėra. Kuršėnai yra Šiaulių rajone, o jo valdžia sėdi Šiauliuose.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą

    Kuršėnuose 11 175 gyventojai, Kužiuose 1 150. Vikipedijos duomenimis. Tai kur čia patogumas ? Matyt LG keleivininkams su galvomis nelabai ?
    Ir Kužiuose stoja netgi du traukiniai Klaipėda - Vilnius.
    atsakau - o kur stotys Kuršėnuose ? Viena Pavenčių, iki kurios "neparišti" vietiniai autobusai. O Mažeikių traukinys važiuoja per Drąsučius, kur irgi autobusų nėra. Tai čia reikėtų bendrai sėsti LG su miesto valdžia kaip spręsti šį klausimą

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Klasikiniame geležinkelyke taip. Bet greituosiuose ne. Pavyzdžiui, Ispanijoje teko važiuoti max 300 km/h greičiu ir tas greitis buvo išlaikomas visą kelią, išskyrus pradinę ir galinę stotis, kol iš vienos išvažiavo ir prie kitos ėmė artėti bei kalnuose, kai persiritinėjo per perėją. Tai greitis krito iki 270 km/h. Bet kokiu atveju, mažesnis nei 300 km/h sudarė gal 98 proc, kelionės laiko, tai vidutinis greitis tikriausiai siekė 295 km/h.
    Joks maršrutas Europoje nesiekia vidutinio 295km/h

    Didžiausias vidutinis Europoje yra LGV Est 272km/h (Vmax 320km/h). O apskritai greičiausias pasaulyje vidutinis tarp dviejų stočių yra 296km/h Beijing South-Nanjing South, bet ten Vmax 350km/h visoje 1300km trasoje.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė Lunar Rodyti pranešimą

    Nemanau, kad LG pardavinėja jungimus. Jei nori, perki savo rizika.
    Nu, nežinau, bet 2015 metais pirkau bilietą iš Vilniaus į Mažeikius ir iš Mažeikių į Vilnių. Netgi rodė du persėdimo variantus - Šiauliuose arba Radviliškyje.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Taip rodo mano turimas tvarkaraštis. O Sankauskas gyvena Kuršėnuose, tai Kužiai jam kaip ir artimiausia stotelė. Nu nebent į Telšius galėtų pavažiuoti autobusu.
    Taip, gerbiamas John, Mano tvarkaraštis rodo taip pat kaip ir Jūsų. Tiesiog p.Sankauskui patarčiau iš Kuršėnų važiuoti autbusu tiesiogai kur jam reikia ir spjauti į geležinkelį, kuriam keleivių visai nereikia, jeigu 11 000 gyventojų turinčiame mieste nestoja nei vienas traukinys iš Vilniaus.
    Ir dar, Visą laiką pasisakiau, kad traukinių su TEP-ais ir prikabinamais vagonais pakeitimas dyzeliniais traukiniais maršrute Vilnius-Klaipėda-Vilnius bus ir yra didelis žingsnis atgal. Nebent atsirastų toks traukinys su 10 ar 15 vagonų. Kol kas LG keleiviai nereikalingi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Su Vmax 160km/h visoje trasoje vidutinis gautųsi, geriausiu atveju, apie 120km/h. Norint vidutinio 150km/h, reiktų Vmax 200km/h visoje trasoje.
    Klasikiniame geležinkelyke taip. Bet greituosiuose ne. Pavyzdžiui, Ispanijoje teko važiuoti max 300 km/h greičiu ir tas greitis buvo išlaikomas visą kelią, išskyrus pradinę ir galinę stotis, kol iš vienos išvažiavo ir prie kitos ėmė artėti bei kalnuose, kai persiritinėjo per perėją. Tai greitis krito iki 270 km/h. Bet kokiu atveju, mažesnis nei 300 km/h sudarė gal 98 proc, kelionės laiko, tai vidutinis greitis tikriausiai siekė 295 km/h.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Pabandžiau paieškoti Vilnius - Mažeikiai sausio 15 d.. Rezultatas: Atsiprašome,

    Jūsų paiešką atitinkančių kelionių nerasta

    Nu ar ne durnių laivas gerbiami forumiečiai ?
    Nemanau, kad LG pardavinėja jungimus. Jei nori, perki savo rizika.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą

    Kuršėnuose 11 175 gyventojai, Kužiuose 1 150. Vikipedijos duomenimis. Tai kur čia patogumas ? Matyt LG keleivininkams su galvomis nelabai ?
    Taip rodo mano turimas tvarkaraštis. O Sankauskas gyvena Kuršėnuose, tai Kužiai jam kaip ir artimiausia stotelė. Nu nebent į Telšius galėtų pavažiuoti autobusu.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kuršėnuose nestoja, bet stoja Kužiuose, tai tau nuo Kuršėnų būtų visai patogu
    Kuršėnuose 11 175 gyventojai, Kužiuose 1 150. Vikipedijos duomenimis. Tai kur čia patogumas ? Matyt LG keleivininkams su galvomis nelabai ?
    Ir Kužiuose stoja netgi du traukiniai Klaipėda - Vilnius.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Pabandžiau paieškoti Vilnius - Mažeikiai sausio 15 d.. Rezultatas: Atsiprašome,

    Jūsų paiešką atitinkančių kelionių nerasta

    Nu ar ne durnių laivas gerbiami forumiečiai ?

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    autobusubilietai.lt išmeta jungiamuosius pasiūlymus, o traukinio bilietų puslapis nemeta.
    Jei įvedus Šiauliai - Kaunas mestų tavo pasiūlytą variantą, daugiau žmonių apie tai sužinotų.
    2015 metų vasarį važiavau Vilnius - Šiauliai - Mažeikiai - Šiauliai - Vilnius. Tai apie tokią jungtį informaciją gavau būtent iš Litrail puslapio. Ir traukiniai buvo gana neblogai suderinti. Dabar atrodo tokios informacijos nėra, bet neesu tikras. Reikės pabandyti paiėškoti. Aplamai dabartinė Litrail tvarkaraščių versija manau yra didelis žingsnis atgal, lyginant su ankstesne.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    O čia tas traukinys Kuršėnuose stoja?
    Kuršėnuose nestoja, bet stoja Kužiuose, tai tau nuo Kuršėnų būtų visai patogu

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lunar Rodyti pranešimą

    Dabar su 120 Vmax, gaunamas 100 vidutinis, tai gal kokį 130 įmanoma? tada į 3h tilptų.
    Vargiai. Net jeigu važiuotų non-stop, tikriausiai tektų daug kur lėtinti važiuojant per stotis ir kelynus.

    Šiaip geriausia pasižvalgyti po tvarkaraščius kitose šalyse, kur naudojami įvairūs greičiai. Maršrutuose, kur Vmax 200km/h visoje trasopje, net non-stop arba mažai stotelių turintys servisai daro 140-150km/h vidutinį greitį. Aišku priklauso nuo atstumo ir stotelių skaičiaus, bet nelabai teko susidurti su maršrutais, kur Vmax 200km/h darytų daugiau, nei 150km/h vidutinį greitį.

    Pasižiūrėjau keletą man familiarių maršrutų su Vmax 160km/h. Galima bandyti ieškoti daugiau, bet manau ir taip aiškiai matosi tendencija, kad vidutinis greitis sunkiai perlipa per 100km/h. Pavyzdžiui:

    UK Chiltern Main Line tarp Londono ir Birminghamo: 103km/h
    UK Great Eastern Main Line tarp Londono ir Norwicho: 100km/h
    Kinijos Guangshen Line tarp Shenzhen ir Guangzhou East: 111km/h (Vmax 180km/h)

    Taip kad 130km/h vidutinio greičio ant 160km/h linijos tiesiog nė pro kur nesišviečia. 120km/h gal, bet tik gal.
    Paskutinis taisė John; 2018.01.14, 21:25.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Važiavau vakar reisu Šiauliai - Kaišiadorys, kuris iš Šiaulių išvyksta 17:55. Nežinojau, kada baigsiu reikalus Šiauliuose, taigi bilietą pirkau valandą iki išvykimo. Gavau paskutinę vietą 1 oje klasėje, užpildymas 100 proc, o buvo šeštadienis! Beje, iš šio reiso labai patogu persėsti Kaišiadoryse į Kauną, nors toks buvau tik aš vienas. Suminis kelionės laikas net su persėdimu gaunasi trumpesnis, nei autobusu. (2:30 prieš 2:55). Manau, tokių keleivių būtų daugiau, tačiau žmonės tiesiog nežino, nepagalvoja apie tokią galimybę.
    autobusubilietai.lt išmeta jungiamuosius pasiūlymus, o traukinio bilietų puslapis nemeta.
    Jei įvedus Šiauliai - Kaunas mestų tavo pasiūlytą variantą, daugiau žmonių apie tai sužinotų.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    O čia tas traukinys Kuršėnuose stoja?
    Nestoja. Gal galit kas nors plačiau paaiškinti, kodėl penktadienį leidžiamas TEP'as, o sekmadieniais jau ne? Bilietai, kaip visada, iššluoti

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    O čia tas traukinys Kuršėnuose stoja?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Tai 3h išgauti realiausias variantas ateinančius 50 metų?
    Mažiau 3 valandų turbūt niekaip (kas šiaip būtų labai geras rodiklis pagal bet kokius standartus). Norint kažko geresnio jau reiktų arba visiškai naujo geležinkelio arba labai rimto upgreido su rimtais trasos tiesinimais ir panašiais dalykais, kurie leistų HSR greičius.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Su Vmax 160km/h visoje trasoje vidutinis gautųsi, geriausiu atveju, apie 120km/h. Norint vidutinio 150km/h, reiktų Vmax 200km/h visoje trasoje.
    Dabar su 120 Vmax, gaunamas 100 vidutinis, tai gal kokį 130 įmanoma? tada į 3h tilptų.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Tai 3h išgauti realiausias variantas ateinančius 50 metų?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lunar Rodyti pranešimą

    Kiek pinigų duosi, toks ir bus. Jei turi lyšnų kokį 100 milijardų, tai galima padaryti ir greičiau nei 1 val.
    Realiau, tai bėgiai 376 km, trumpesnių niekas nedarys. Realistiskas maksimalus būtų 160 km/h, jei tarkim vidutinis gautųsi 150 km/h , tai 2,5h. Bet čia turbūt į bėgius vistiek reiktų nerealiai daug įkišt pinigų.
    Dabar greičiausias traukinys yra 100 km/h vidutiniu greičiu. Nežinau kiek realu greičiau padaryt. GAl kokį 120 km/h ir galima. Tai gautųsi 3h 8min.
    Su Vmax 160km/h visoje trasoje vidutinis gautųsi, geriausiu atveju, apie 120km/h. Norint vidutinio 150km/h, reiktų Vmax 200km/h visoje trasoje.

    Komentuoti:

Working...
X