Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
Kuršėnuose 11 175 gyventojai, Kužiuose 1 150. Vikipedijos duomenimis. Tai kur čia patogumas ? Matyt LG keleivininkams su galvomis nelabai ?
Ir Kužiuose stoja netgi du traukiniai Klaipėda - Vilnius.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Klasikiniame geležinkelyke taip. Bet greituosiuose ne. Pavyzdžiui, Ispanijoje teko važiuoti max 300 km/h greičiu ir tas greitis buvo išlaikomas visą kelią, išskyrus pradinę ir galinę stotis, kol iš vienos išvažiavo ir prie kitos ėmė artėti bei kalnuose, kai persiritinėjo per perėją. Tai greitis krito iki 270 km/h. Bet kokiu atveju, mažesnis nei 300 km/h sudarė gal 98 proc, kelionės laiko, tai vidutinis greitis tikriausiai siekė 295 km/h.
Didžiausias vidutinis Europoje yra LGV Est 272km/h (Vmax 320km/h). O apskritai greičiausias pasaulyje vidutinis tarp dviejų stočių yra 296km/h Beijing South-Nanjing South, bet ten Vmax 350km/h visoje 1300km trasoje.
Komentuoti:
-
Parašė Lunar Rodyti pranešimą
Nemanau, kad LG pardavinėja jungimus. Jei nori, perki savo rizika.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taip rodo mano turimas tvarkaraštis. O Sankauskas gyvena Kuršėnuose, tai Kužiai jam kaip ir artimiausia stotelė. Nu nebent į Telšius galėtų pavažiuoti autobusu.
Ir dar, Visą laiką pasisakiau, kad traukinių su TEP-ais ir prikabinamais vagonais pakeitimas dyzeliniais traukiniais maršrute Vilnius-Klaipėda-Vilnius bus ir yra didelis žingsnis atgal. Nebent atsirastų toks traukinys su 10 ar 15 vagonų. Kol kas LG keleiviai nereikalingi.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Su Vmax 160km/h visoje trasoje vidutinis gautųsi, geriausiu atveju, apie 120km/h. Norint vidutinio 150km/h, reiktų Vmax 200km/h visoje trasoje.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąPabandžiau paieškoti Vilnius - Mažeikiai sausio 15 d.. Rezultatas: Atsiprašome,
Jūsų paiešką atitinkančių kelionių nerasta
Nu ar ne durnių laivas gerbiami forumiečiai ?
Komentuoti:
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
Kuršėnuose 11 175 gyventojai, Kužiuose 1 150. Vikipedijos duomenimis. Tai kur čia patogumas ? Matyt LG keleivininkams su galvomis nelabai ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kuršėnuose nestoja, bet stoja Kužiuose, tai tau nuo Kuršėnų būtų visai patogu
Ir Kužiuose stoja netgi du traukiniai Klaipėda - Vilnius.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pabandžiau paieškoti Vilnius - Mažeikiai sausio 15 d.. Rezultatas: Atsiprašome,
Jūsų paiešką atitinkančių kelionių nerasta
Nu ar ne durnių laivas gerbiami forumiečiai ?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
autobusubilietai.lt išmeta jungiamuosius pasiūlymus, o traukinio bilietų puslapis nemeta.
Jei įvedus Šiauliai - Kaunas mestų tavo pasiūlytą variantą, daugiau žmonių apie tai sužinotų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąO čia tas traukinys Kuršėnuose stoja?
Komentuoti:
-
Parašė Lunar Rodyti pranešimą
Dabar su 120 Vmax, gaunamas 100 vidutinis, tai gal kokį 130 įmanoma? tada į 3h tilptų.
Šiaip geriausia pasižvalgyti po tvarkaraščius kitose šalyse, kur naudojami įvairūs greičiai. Maršrutuose, kur Vmax 200km/h visoje trasopje, net non-stop arba mažai stotelių turintys servisai daro 140-150km/h vidutinį greitį. Aišku priklauso nuo atstumo ir stotelių skaičiaus, bet nelabai teko susidurti su maršrutais, kur Vmax 200km/h darytų daugiau, nei 150km/h vidutinį greitį.
Pasižiūrėjau keletą man familiarių maršrutų su Vmax 160km/h. Galima bandyti ieškoti daugiau, bet manau ir taip aiškiai matosi tendencija, kad vidutinis greitis sunkiai perlipa per 100km/h. Pavyzdžiui:
UK Chiltern Main Line tarp Londono ir Birminghamo: 103km/h
UK Great Eastern Main Line tarp Londono ir Norwicho: 100km/h
Kinijos Guangshen Line tarp Shenzhen ir Guangzhou East: 111km/h (Vmax 180km/h)
Taip kad 130km/h vidutinio greičio ant 160km/h linijos tiesiog nė pro kur nesišviečia. 120km/h gal, bet tik gal.Paskutinis taisė John; 2018.01.14, 21:25.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąVažiavau vakar reisu Šiauliai - Kaišiadorys, kuris iš Šiaulių išvyksta 17:55. Nežinojau, kada baigsiu reikalus Šiauliuose, taigi bilietą pirkau valandą iki išvykimo. Gavau paskutinę vietą 1 oje klasėje, užpildymas 100 proc, o buvo šeštadienis! Beje, iš šio reiso labai patogu persėsti Kaišiadoryse į Kauną, nors toks buvau tik aš vienas. Suminis kelionės laikas net su persėdimu gaunasi trumpesnis, nei autobusu. (2:30 prieš 2:55). Manau, tokių keleivių būtų daugiau, tačiau žmonės tiesiog nežino, nepagalvoja apie tokią galimybę.
Jei įvedus Šiauliai - Kaunas mestų tavo pasiūlytą variantą, daugiau žmonių apie tai sužinotų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąO čia tas traukinys Kuršėnuose stoja?
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTai 3h išgauti realiausias variantas ateinančius 50 metų?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Su Vmax 160km/h visoje trasoje vidutinis gautųsi, geriausiu atveju, apie 120km/h. Norint vidutinio 150km/h, reiktų Vmax 200km/h visoje trasoje.
Komentuoti:
-
Parašė Lunar Rodyti pranešimą
Kiek pinigų duosi, toks ir bus. Jei turi lyšnų kokį 100 milijardų, tai galima padaryti ir greičiau nei 1 val.
Realiau, tai bėgiai 376 km, trumpesnių niekas nedarys. Realistiskas maksimalus būtų 160 km/h, jei tarkim vidutinis gautųsi 150 km/h , tai 2,5h. Bet čia turbūt į bėgius vistiek reiktų nerealiai daug įkišt pinigų.
Dabar greičiausias traukinys yra 100 km/h vidutiniu greičiu. Nežinau kiek realu greičiau padaryt. GAl kokį 120 km/h ir galima. Tai gautųsi 3h 8min.
Komentuoti:
Komentuoti: