
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jeigu būtų galima parašyti, kaip siūlote, tai ir būtų taip rašoma. Deja tai nėra įmanoma
non stop = be sustojimų
1st class package = pirmos klasės paketas
< ... > ever = visų laikų, iš kadanors bandytų..
buterbrodas = sumuštinis
chocolate brownie = šokoladinis sausainis
truputį wtf = truputį keista
1st class compartment = pirmos klasės vagonas/salonas
proper 1st class experience = normalią/padorią/tikrą pirmą klasę
nelabai makes sense iš biznio perspektyvos = neatrodo logiška iš verslo/ekonominės pusės
nerealus deal = nerealus pasiūlymas
kava chalevai = kava nemokamai
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąSu tais angliškais išsireiškimais galima liežuvį nusilaužt... Negi negalima paprastai gražiai lietuviškai parašyt
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąSu tais angliškais išsireiškimais galima liežuvį nusilaužt... Negi negalima paprastai gražiai lietuviškai parašyt
Komentuoti:
-
Su tais angliškais išsireiškimais galima liežuvį nusilaužt... Negi negalima paprastai gražiai lietuviškai parašyt
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Teko šiandien pasivažinėti tarp Vilniaus ir Šiaulių non stop. Tai turiu pasakyti, turbūt geriausias 1st class package ever. O aš dariau my fair share of keliavimas traukiniu. Į 1st class bilieto kainą įskaičiuotas ir maistas: buterbrodas (labai skanus netgi), chocolate brownie, kava, mineralinio buteliukas. Nu jie iš esmės už tuos papildomus kelis Eurus ne tik duoda didesnes kėdes, bet ir paėsti, kas yra truputį wtf. Visas 1st class compartment pilnas, nebuvo nė vienos laisvos vietos. Jie turėtų nedelsiant didinti bilietų kainas, nes dabar serviso lygis neatitinka to, ką už tą kainą gauni. Čia visiškai užskaitau LG pastangas, nes jie padarė proper 1st class experience ir su labai dideliu kaupu, kurio jie net neturėjo daryti. Ir kas netgi turbūt nelabai makes sense iš biznio perspektyvos. Naudokitės, kol yra toks nerealus deal, nes aš turiu nuojautą, kad taip amžinai nebus ir tų buterbrodų su kava chalevai jie ten ilgai nedalins.Paskutinis taisė John; 2018.03.17, 22:21.
Komentuoti:
-
Na, Klaipėdos turbūt nelies taip greitai. Bet ataskaitose keleivių turbūt bus važiavę mažiau, nes automatiškai į 6 vagonus telpa mažiau žmonių nei į 8 (kurie būna pilni, kai važiuoja TEP'as). Bent jau Klaipėdoje užtat padaugėjo keleivių sekmadieniais autobusams į Vilnių/Kauną, taip pat prisitaikę ir nelegalūs vežėjai - kiekvieną sekmadienį stovi 1 ar 2 autobusiukai, surenkantys stotyje paliktus ir bilietų negavusius žmones.
Komentuoti:
-
O kažin, ataskaitose net ir su tokiais srautais reisas bus nurodytas kaip "nuostolingas ir neperspektyvus"?
Komentuoti:
-
Jau gerus metus tampa norma tai, kad į kai kuriuos reisus nebelieka bilietų jau prieš 2 ar 3 dienas. Vienas jų - sekmadienio 16:05 iš Klaipėdos į Vilnių. Bilietų nebėra nuo šiandienos pavakarės. TEP'o su prikabinamais vagonais artimiausiais savaitgaliais nematyti. Užkonservuoti?
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąŠventinis savaitgalis išties populiarus, daugelis traukinių šiame maršrute pilni.
Komentuoti:
-
Šventinis savaitgalis išties populiarus, daugelis traukinių šiame maršrute pilni.
Penktadienį iš Vilniaus G19 9 vagonai išvažiavo pilnutėliai.
O štai dar likus 2 dienoms į sekmadienio 10:25 ekspresą Klaipėda-Vilnius išpirkti visi 2 klasės bilietai, į G20 Klaipėda-Vilnius reisą jau išpirkta 90 proc. visų bilietų (t.y. likę apie 50 vietų iš 500).Paskutinis taisė dtb; 2018.02.16, 21:27.
Komentuoti:
-
12.20 per ankstyvas laikas, kad studentai ir kiti grįždinėtų į Vilnių. Paprastai po pietų pradeda važiuoti.
Komentuoti:
-
Tuo tarpu šiandien Busturo Šiauliai – Vilnius 12.20 buvo pusė išpirktas iš anksto, stotyje užsipildė iki galo, bet viena laisva vieta liko. Sunku patikėti, kodėl vangiai pildosi tos krypties autobusai esant perpildytiems geležinkeliams. Matyt, vis reklamos trūksta.
Komentuoti:
-
Šiandien ir aš važiavau 10.25 iš Klaipėdos į Vilnių. Važiavo dviguba PESA, nors anksčiau šiuo reisu visada būdavo vienguba. Nuo Klaipėdos užimtumas apie 50%, bet toliau būriai žmonių Plungėje ir Telšiuose. Nuo Šiaulių dar tiek pat ir užimtumas 100% iki Vilniaus. Lygiai tas pats buvo, kai važiuodavo vienguba. Matyt nors ir trigubą leisk - keleivių bus dar daugiau. Šiauliuose įlipę i 1-ą klasę kalbėjo, kad paskutinius bilietus pirko vakar, tai apie 2-ą net nekalbu, joje bilietai baigiasi dar anksčiau.
Komentuoti:
-
Kaip ir visada, sekmadienio situacija:
Klaipėda-Vilnius 10:25, 16:05, 17:55 išpirkti.
Komentuoti:
-
Parašė Dariukas Rodyti pranešimąpesai 730, ir elektrickai 575 atskiruose tarpstočio kilometruose leidžiamas greitis tampa 160 km/h, ruože Vilnius-Kaišiadorys-Kaunas
Komentuoti:
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
Kaip suprantu, jeigu važiuoja TEP-as su vagonais, tai jame 1-os klasės vagono nebūna. Pabandžiau nupirkti 1-os klasės bilietą iš Klaipėdos sekmadienį 16.05 - atsakymas "1-os klasės bilietų nebeliko", bet 2-os dar yra.
Komentuoti:
-
Parašė BriedisSekmadienį 16:05 iš Klaipėdos jau paišo TEP'ą, irgi su 6 vagonais. Kažkokie nesuvokiami dalykai vyksta.
Komentuoti:
-
Kada LG pagaliau dašils, kad reikia vieną porą traukinių daryti vagonai su šilumvežiu. Dabar Pesų net rezervo nėra. O iš rezerveo ištraukti TEP'ą ir vagonus reikia visos darbo dienos. Jei sugestų dvi Pesos ryte ir reikėtų po pietų jas pakeisti, tai tiesiog nebūtų kuo. Nebent siųsti 630M. Bet kad jų į Klaipėdą nenaudoja visiškai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Suvokiami. Matyt sistemoje LG rezervavo vietas būtent dėl to, kad buvo iki galo neaišku, ar reisu važiuos TEP su prikabinamais ar pesa. Tam, kad būtų mažiau darbo keičiant jau nupirktų vietas. O toks pokytis dėl to, nes įvyko vienos pesos variklio gedimas ir tiesiog sekmadienį nebepakanka traukinių aptarnauti paklausą.
Komentuoti:
Komentuoti: