Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Naktiniai vagonai važinėja ir Europoje. Ir tai yra alternatyva tiek lėktuvams, tiek deja, plintantiems naktiniams autobusams. Kas iš viso yra pigus hemorojus, o ne komfortabili kelionė. Kuo važiavimas traukiniu naktį miegant gulint, o ne sėdint vagone yra geriau nei skrendant lėktuvu? Pigiau. Nereikia ieškoti viešbučio ir mokėti už jį kelioms valandoms nakties, jei reikia ryte būti tam tikroje vietoje, arba trintis oro uoste likusią nakties dalį. Nes lėktuvu tokioje Europoje nereikia skristi 6 ar 7 valandų, pakanka ir 2-4, o naktis jau būna sugadinta. Be to lėktuvai naktį irgi neskraido dauguma santykinai trumpų maršrutų.
- 2 patinka
-
Naktiniai vagonai apskritai aktualūs tik tose 3 pasaulio šalyse, normaliose šalyse yra patogus susisiekimas lėktuvais.Parašė John Rodyti pranešimą
Toks ekonominis variantas naktiniam važiavimui aktualus nebent kokioje Kambodžoje ar panašiose 3rd world skylėse. Normaliose šalyse yra normalūs sleeper vagonai (kupe ar kitokie) arba tiesiog normali 2 arba 1 klasė.
Komentuoti:
-
Toks ekonominis variantas naktiniam važiavimui aktualus nebent kokioje Kambodžoje ar panašiose 3rd world skylėse. Normaliose šalyse yra normalūs sleeper vagonai (kupe ar kitokie) arba tiesiog normali 2 arba 1 klasė.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Plackartiniai vagonai šiaip jau yra labai geras ekonominis variantas važiuoti naktį nei ankštuose europiniuose kupė, kur gulima 3 aukštais. Sėdimi vagonai yra visur. Ir nereikia tik panioti bendrojo tarybinio vagono, t.y. tas pats plackartas, tik skirtas sėdėjimui po tris ant kiekvieno apatinio gulto.
Komentuoti:
-
Plackartiniai vagonai šiaip jau yra labai geras ekonominis variantas važiuoti naktį nei ankštuose europiniuose kupė, kur gulima 3 aukštais. Sėdimi vagonai yra visur. Ir nereikia tik panioti bendrojo tarybinio vagono, t.y. tas pats plackartas, tik skirtas sėdėjimui po tris ant kiekvieno apatinio gulto.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąAtviro tipo vagonai yra sovietinis išmislas. Tiek 54 vietų plackartiniai, tiek 62 vietų sėdimieji.
Komentuoti:
-
Taip, jau radau. Ačiū!Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBuvo straipsnyje rašyta, kur apie Šilutę paskelbė, kad planuoja vasaros sezonui.
Komentuoti:
-
Buvo straipsnyje rašyta, kur apie Šilutę paskelbė, kad planuoja vasaros sezonui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sveiki, gal sklando kokių kalbų apie Pajūrio ekspreso atnaujinimą? Nes kiek besidomėčiau, LG apie maršrutą nuo Vilniaus iki Nidos ar Palangos vasarą dar nieko nepaskelbė.
Komentuoti:
-
Tuo tarpu vakar analogiška situacija buvo su Vilnius – Klaipėda ekspresu, išv. 17.55. Traukinys sustojo tarp Šilainių ir Kėdainių stočių ir vėlgi stovėjo apie 45 min. dėl prekinio traukinio gedimo.
Komentuoti:
-
Galėjo važiuoti pro Palemoną.Parašė Komandoras Rodyti pranešimąŠIandien buvo reta proga pamatyti vaizdą, būdingą Gaižiūnų geležinkelio stočiai prieš kokius 15+ metų. Peronas klega keleiviais, sustojęs Klaipėda-Vilnius traukinys, berods pajūrio ekspresas. Veiksmas vyko šiandien apie 14 val. Iš pradžių pralėkęs pro Gaižiūnus link Vilniaus, traukinys buvo sustabdytas ir parvarytas atgal į Gaižiūnų stotį, o keleiviams buvo leista išlipti. Priverstinė prastova truko apie 30-40 minučių, o viso to kaltininkas, kažkur tarp Gaižiūnų ir Livintų sugedęs krovininis traukinys.
.jpg)
Komentuoti:
-
Kada galima tikėtis dvikelio nuo Kaišiadorių iki pat Klaipėdos? Labai dažnai vidokie nutikimai, dėl kurių vėlavimai ilgi.Parašė Komandoras Rodyti pranešimąPriverstinė prastova truko apie 30-40 minučių, o viso to kaltininkas, kažkur tarp Gaižiūnų ir Livintų sugedęs krovininis traukinys.
Komentuoti:
-
ŠIandien buvo reta proga pamatyti vaizdą, būdingą Gaižiūnų geležinkelio stočiai prieš kokius 15+ metų. Peronas klega keleiviais, sustojęs Klaipėda-Vilnius traukinys, berods pajūrio ekspresas. Veiksmas vyko šiandien apie 14 val. Iš pradžių pralėkęs pro Gaižiūnus link Vilniaus, traukinys buvo sustabdytas ir parvarytas atgal į Gaižiūnų stotį, o keleiviams buvo leista išlipti. Priverstinė prastova truko apie 30-40 minučių, o viso to kaltininkas, kažkur tarp Gaižiūnų ir Livintų sugedęs krovininis traukinys.
.jpg)
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Viską išspręstų tiesiog 17:33 (17:55) reiso stojimas ne tik Kretingoje ir Šiauliuose, bet ir Plungėje, Telšiuose. Na, Kėdainiai gal dar kokie. O tai padaryti nebūtų sunku, LG ekspreso statusą bent jau kainodaroje lyg ir panaikino, tad su 2 stojimais nelabai logiška važiuoti. Prisidėtų 5-6 minutės važiavimo, tačiau sumažėtų apkrovimas 15:45 (16:05) reisui ir padidetų šiam.
O rozetės modernizuotuose sėdimuosiuose yra jei neklystu tik 4 - ties staliukais vagono viduryje ir galuose iš karto už sėdynių.
Komentuoti:
-
Melas apie rozetes. Balandžio 2 dieną važiavau 781-u su TEP-u 4-ame vagone 44-oje vietoje, Buvo rozetės ir veikė - pilnai pasikroviau telefoną nuo Vilniaus iki Kretingos.Parašė BriedisRytojaus 15:45 Klaipėda-Vilnius išpirkti visi 2 klasės bilietai, likę tik 3 vietos 1 klasėje. Važiuoja dvi trivagonės Pesos.
17:33 važiuos TEP'as su 8 vagonais, išpirkta +-45% bilietų.
Kažką reikia keisti. Arba leisti TEP'ą ankstesniu reisu, arba mažinti vėlyvojo reiso kainą. Juo labiau, kad TEP'o tempiamuose vagonuose nėra nei wifi, nei rozečių prie sėdynių.
Komentuoti:
-
Arba novavilniečiams savo gimtinėje praleisti dviem valandomis daugiau ir nesiveržti į 15:45.Parašė BriedisRytojaus 15:45 Klaipėda-Vilnius išpirkti visi 2 klasės bilietai, likę tik 3 vietos 1 klasėje. Važiuoja dvi trivagonės Pesos.
17:33 važiuos TEP'as su 8 vagonais, išpirkta +-45% bilietų.
Kažką reikia keisti. Arba leisti TEP'ą ankstesniu reisu, arba mažinti vėlyvojo reiso kainą. Juo labiau, kad TEP'o tempiamuose vagonuose nėra nei wifi, nei rozečių prie sėdynių.
Komentuoti:
-
Ir palydovai juos 3 paras saugojo, šildė, jiems už 3 paras buvo mokami dienpinigiai ? Įdomu ?Parašė dtb Rodyti pranešimąNuo penktadienį atvykusio 12 vagonų sąstato buvo atkabinti 7 ir palikti Klaipėdoje. Juos prikabino prie sąstato pirmadienį, 16:05 reisui.
Komentuoti:
-
Dar įdomiau buvo šiandien. Reikia vykti iš Kretingos į Vilnių, internete bilietų net netikrinu, galvoju darbo diena, bus tuščias traukinys ir duosiu uždirbti kasai. Ir ką jūs manot apie 15.20 klausiu Kretingos kasoje bilieto į Vilnių 16.04 (Nr.20). Kasininkė sako, kad liko jau mažai bilietų į šį traukinį. Tada paieškojusi 1-oje klasėje randa vietą 4-ame vagone. Ir ką jūs manot, traukinys iki Vilniaus užsipildo 100% (dviguba PESA). Visada galvojau, kad traukiniai tik iš Vilniaus penktadieniais užsipildo, pasirodo ir į Vilnių užsipildo. Ir dar viena pastaba, Kretingos stotyje pamačiau graudų vaizdą - pravažiavo "BUSTURO" autobusas Šiauliai-Klaipėda su 2 keleiviais.
Komentuoti:
-
Nuo penktadienį atvykusio 12 vagonų sąstato buvo atkabinti 7 ir palikti Klaipėdoje. Juos prikabino prie sąstato pirmadienį, 16:05 reisui.
Komentuoti:
-
Kuriame velykiniame traukinyje galėjo būti kupinių vagonų ? Aš asmeniškai važiavau balandžio 2 d. 9.50 iš Vilniaus į Kretingą 781-u, tai važiavo TEP-as su penkiais sėdimaisiais vagonais. Dėl to įdomu iš kur Klaipėdoje 16.05 į Vilnių galėjo rastis TEP-as jau su 12 vagonų ?
Komentuoti:
-
6:40 3 vagonai;Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąNa taip. LG po truputį matyt nukonkuruoja autobusus šitoje linijoje. Net 6.40 vietų nėra. Įdomu kokio ilgio sąstatai važiuos rytoij. Gaila rytoij važiuoju priešinga kryptimi.
10:25 6 vagonai;
16:05 TEPas su 12 vagonų;
17:55 6 vagonai.
Beje, bilietų nebebuvo visiems šeštadienio reisams iš Vilniaus.
Komentuoti:
-
Iš darbuotojų buvo kalbos, kad iš vis pravažiavimą nemokamą nuims, o dabar dar ir į Klaipėdą davė. Keisti dalykai tam LG darosi.
Komentuoti:
Komentuoti: