Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
-
Neblogai nuplyšę kai kurie dalyviai, bet čia gerąją prasme. Tačiau neaišku kodėl dedamas ignoras Vaidotams. Jei jau piešt, tai piešt iki galo.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąES biudžetas ne guminis, ES yra labiau nusipelniusių narių, kurios nori sau daugiau lėšų, o čia prašyti mat atėjo tie, kurie "prarado progą patylėti".
O dėl Katedros a., tai tebuvo schema įsivaizdavimui, projekto nerengiau.
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimąTiek, kad geriau kasti kur toliau nuo Katedros aikštės, nes ten po aikšte pelkė, dėl ko prasidėtų purvo nuošliaužos ir potvyniai griovyje. O dar garantuotai atkastum kokio šešto amžiaus Vilniaus namus (kaip kad buvo po Valdovų rūmais ), tai kilometro statyba kokius 20 metų užtruktų. :hahaha.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
ES biudžetas ne guminis, ES yra labiau nusipelniusių narių, kurios nori sau daugiau lėšų, o čia prašyti mat atėjo tie, kurie "prarado progą patylėti".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Neprašant galima gaut tik vieną dalyką.
Ką gi, pasidžiaukime žvirbleliu rankoje, o apie briedžius geriau net negalvokim...
Komentuoti:
-
Visam Vilniui neįtiksi. Gal nereikia tuščiai svajoti, nes niekas šitam dalykui pinigų neduos.
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąTiek, kiek reikės. Tunelį Vilniaus sąlygom galima ir greit iškast to norint.
Komentuoti:
-
Bet kai su VT nuo kokių Pašilaičių/Fabijoniškių iki stoties tiek pat laiko važiuoji, kiek geležinkeliu iki Kauno...
A juostų papaišymas tik pora minučių sutaupytų, apie naują VT niekas nesvarsto.
O RB pagrindinė stotis ties Spaudos rūmais būtų pusė bėdos, su VT per 10 min pasiektum pusę miesto, įskaitant senamiestį.
Komentuoti:
-
Tiek, kad geriau kasti kur toliau nuo Katedros aikštės, nes ten po aikšte pelkė, dėl ko prasidėtų purvo nuošliaužos ir potvyniai griovyje. O dar garantuotai atkastum kokio šešto amžiaus Vilniaus namus (kaip kad buvo po Valdovų rūmais ), tai kilometro statyba kokius 20 metų užtruktų.
Bet požeminė Konstitucijos prospekto stotis būtų puiku. Ilgainiui būtų galima antrą viešojo transporto hubą (po Stoties) įrengti.Paskutinis taisė index; 2021.01.03, 11:14.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Mano manymu, geriausia RB į Vilnių vesti pro Grigiškės, Gudelius palei elektros tinklus, pro Spaudos rūmus, Europos a. iki oro uosto. Vis dėl to, didžioji dalis vilniečių gyvena šiaurinėje dalyje, o VT kažkokio tobulinimo žymaus nenusimato.
Komentuoti:
-
Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
Ten nekeli namai o keliasdešimt namų Maciuliškių g.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.
Komentuoti:
-
Aha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąJau forume daug kartų rašyta, kodėl keleivinės stotys neturi būti už centro. Dabar miestai tiek nesiplečia kiek XIX ar XX a. Ir šiaip stengiamasi stotį kuo arčiau centro daryti, ar net po centru pasikasti. Vokietijos miestų pavyzdžiai puikiai iliustruoja naujas tendencijas. O oro uostai visai kas kita.
Prisiverčiau perskaityti SWECo atskaitą. Panašu kad "Vilnius Hbf" išlaikymas įrašytas projektavimo užduotyje ir su tuo nepasiginčysi. Beje, gal kas žinot kur padėta 2020-04-22 SWECO ataskaita? Noriu pamatyti pirmines alternatyvas.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gamykla ir keli namai dar nieko palyginus su reljefu. Čia bent poros rimtų tiltų reiktų norint palaikyti normalų greitį.
Komentuoti:
Komentuoti: