Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Brokeris
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kad ne lyg. Click image for larger version

Name:	tutu.png
Views:	822
Size:	425,3 kB
ID:	1851504
    Tai akivaizdžiai matosi liniją tiesiai per naują kvartaliuką kur apie 20 mažų namukų stovi ir juos toliau kepa kaip sklypai išdalinti toje teritorijoje namų valdoms. Piestu stos bendruomenė o Lentvario bendruomenė arši.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Neblogai nuplyšę kai kurie dalyviai, bet čia gerąją prasme. Tačiau neaišku kodėl dedamas ignoras Vaidotams. Jei jau piešt, tai piešt iki galo.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    ES biudžetas ne guminis, ES yra labiau nusipelniusių narių, kurios nori sau daugiau lėšų, o čia prašyti mat atėjo tie, kurie "prarado progą patylėti".
    Kas leidžiama Jupiteriui, neleidžiama jaučiui. Švedijoje, Lenkijoje (Lodzės požeminė stotis) atveriamos piniginės, net apie Talsinkio tunelį vis pasigirsta kalbų, o čia, Marijos žemelėje turim džiaugtis, ką iš aukščiau mums duoda...

    O dėl Katedros a., tai tebuvo schema įsivaizdavimui, projekto nerengiau.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Tiek, kad geriau kasti kur toliau nuo Katedros aikštės, nes ten po aikšte pelkė, dėl ko prasidėtų purvo nuošliaužos ir potvyniai griovyje. O dar garantuotai atkastum kokio šešto amžiaus Vilniaus namus (kaip kad buvo po Valdovų rūmais ), tai kilometro statyba kokius 20 metų užtruktų. :hahaha.
    VI a., t.y. viduriniojo geležies amžiaus namų neatkastum tikrai, nes jų buvimas ten teoriškai sunkiai įmanomas, nebent porą polinių konstrukcijų rasti būtų įmanoma. Ankstyviausios struktūros ten datuojamos XIII a., bet kad būtų daug problemų dėl nuošlaužų ir potvynių tai faktas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    ES biudžetas ne guminis, ES yra labiau nusipelniusių narių, kurios nori sau daugiau lėšų, o čia prašyti mat atėjo tie, kurie "prarado progą patylėti".

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Neprašant galima gaut tik vieną dalyką.
    Ką gi, pasidžiaukime žvirbleliu rankoje, o apie briedžius geriau net negalvokim...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visam Vilniui neįtiksi. Gal nereikia tuščiai svajoti, nes niekas šitam dalykui pinigų neduos.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Tiek, kiek reikės. Tunelį Vilniaus sąlygom galima ir greit iškast to norint.
    Tik nepamiršk kad nuo Neries iki stoties geležinkeliui teks pakilti apie 70m, o tada paskaičiuok trasos ilgį ir įkalnę.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Bet kai su VT nuo kokių Pašilaičių/Fabijoniškių iki stoties tiek pat laiko važiuoji, kiek geležinkeliu iki Kauno...
    A juostų papaišymas tik pora minučių sutaupytų, apie naują VT niekas nesvarsto.
    O RB pagrindinė stotis ties Spaudos rūmais būtų pusė bėdos, su VT per 10 min pasiektum pusę miesto, įskaitant senamiestį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nereikia jokio ten geležinkelio per centrą kilpomis.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Tiek, kad geriau kasti kur toliau nuo Katedros aikštės, nes ten po aikšte pelkė, dėl ko prasidėtų purvo nuošliaužos ir potvyniai griovyje. O dar garantuotai atkastum kokio šešto amžiaus Vilniaus namus (kaip kad buvo po Valdovų rūmais ), tai kilometro statyba kokius 20 metų užtruktų.

    Bet požeminė Konstitucijos prospekto stotis būtų puiku. Ilgainiui būtų galima antrą viešojo transporto hubą (po Stoties) įrengti.
    Paskutinis taisė index; 2021.01.03, 11:14.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Tiek, kiek reikės. Tunelį Vilniaus sąlygom galima ir greit iškast to norint. Kaip vienas forumietis vis kartoja, reikia Lietuvai būt ambicingai
    Va, Geteborge irgi po istoriniu senamiesčiu rausia tunelį (West Link):

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Kiek laiko statys tokio ilgio tunelį (Pilaitė - Stotis)?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Greitasis geležinkelis pro Katedrą - drąsu.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Mano manymu, geriausia RB į Vilnių vesti pro Grigiškės, Gudelius palei elektros tinklus, pro Spaudos rūmus, Europos a. iki oro uosto. Vis dėl to, didžioji dalis vilniečių gyvena šiaurinėje dalyje, o VT kažkokio tobulinimo žymaus nenusimato.

    Click image for larger version

Name:	vilnius_rb.png
Views:	429
Size:	1,43 MB
ID:	1851521

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

    Ten nekeli namai o keliasdešimt namų Maciuliškių g.
    Kad ne lyg. Click image for larger version

Name:	tutu.png
Views:	822
Size:	425,3 kB
ID:	1851504

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Aha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.
    Tam, kad galėtų būti tiesioginiai servisai į Varšuvą, Rygą, Taliną etc.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Jau forume daug kartų rašyta, kodėl keleivinės stotys neturi būti už centro. Dabar miestai tiek nesiplečia kiek XIX ar XX a. Ir šiaip stengiamasi stotį kuo arčiau centro daryti, ar net po centru pasikasti. Vokietijos miestų pavyzdžiai puikiai iliustruoja naujas tendencijas. O oro uostai visai kas kita.
    Matai, stotis nėra tik peronas ir keli bėgiai. Ji paskui save tempia ir krovinius bei aptarnavimą. Galima įrengti ir vien tik keleivinę stotį, bet ekonominis efektas vietovei bus minimalus. Pvz Senuosiuose Trakuose pastatė maisto produktų gamyklą ir vienas išpagrindinių kriterijų - galimybė turėti geležinkelio atšaką.

    Prisiverčiau perskaityti SWECo atskaitą. Panašu kad "Vilnius Hbf" išlaikymas įrašytas projektavimo užduotyje ir su tuo nepasiginčysi. Beje, gal kas žinot kur padėta 2020-04-22 SWECO ataskaita? Noriu pamatyti pirmines alternatyvas.

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gamykla ir keli namai dar nieko palyginus su reljefu. Čia bent poros rimtų tiltų reiktų norint palaikyti normalų greitį.
    Ten nekeli namai o keliasdešimt namų Maciuliškių g.

    Komentuoti:

Working...
X