Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    replied
    Kadangi nauja oro uosta stato politikai, tai politine valia gali kada nors pasikeisti, todel trasa del viso pikto reikia pravesti po numanomo oro uosta vieta.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunas Rodyti pranešimą

    Šiandien Seimo ekonomikos komitete Susisiekimo ministerija pristatė savo RB atšakos Kaunas-Vilnius matymą. Esminiai momentai:

    1. kol kas planuoja visą infrastruktūrą (įskaitant Kaunas-Vilnius) pabagti iki 2026 m pabaigos
    Pats kelias skaitosi infrastruktūra?

    3. Planuoja tiesioginę jungtį su VNO, kaip ir nupaišyta S5. Turėtų eiti prie naujo terminalo po žeme
    4. KUN turi vizija perkelti keleivių terminalą į kitą pakilimo tako pusę ir tokiu būdų RB jungtis būtų tiesioginė su KUN terminalu be papildomų persėdimų.
    Abu sprendimai būtų labai teigiami, Dabartinis kelias prie VNO iš esmės ir yra "po žeme".

    man asmeniškai neaišku - jeigu nėra oro uosto vizijos, kam reikalingas tas lankstas prie Elektrėnų
    Tai jo tiesiog galės nestatyti, bent jau dabar.

    Komentuoti:


  • Arunas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Oro uostas greitaeigiems geležinkeliams yra konkurentas. Kam išvis reikalinga ta atšaka į VNO?
    Šiandien Seimo ekonomikos komitete Susisiekimo ministerija pristatė savo RB atšakos Kaunas-Vilnius matymą. Esminiai momentai:

    1. kol kas planuoja visą infrastruktūrą (įskaitant Kaunas-Vilnius) pabagti iki 2026 m pabaigos
    2. ministerija už S5 variantą.
    3. Planuoja tiesioginę jungtį su VNO, kaip ir nupaišyta S5. Turėtų eiti prie naujo terminalo po žeme.
    4. KUN turi vizija perkelti keleivių terminalą į kitą pakilimo tako pusę ir tokiu būdų RB jungtis būtų tiesioginė su KUN terminalu be papildomų persėdimų.
    5. naujo oro uosto Elektrėnuose galutinai atsisakyta (kiek tai priklauso nuo ministerinių klerkų).

    man asmeniškai neaišku - jeigu nėra oro uosto vizijos, kam reikalingas tas lankstas prie Elektrėnų
    Paskutinis taisė Arunas; 2021.09.29, 13:34.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Oro uostas greitaeigiems geležinkeliams yra konkurentas. Kam išvis reikalinga ta atšaka į VNO?

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    S variantuose numatoma atšakėlė į VNO arčiau pačio VNO kas būtų logiška nes dabar ten esama realizacija tos stotelės kelia ir liūdesį ir juoką liūdną

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Man P variantai be ryšio nes labai jau ilga trasa gaunasi, o sustojimas pirmiau oro uoste nei miesto stotį gaišins keliaujančius tarp miestų, ypač Kaunas - Vilnius, kur atstumas greitajam traukiniui ir taip mažas. Jeigu jau tiesiama praktiškai visam ilgyje nauja trasa su neribotu biudžetu tai pastatom pora tiltų per Nemuną ir keliaujam į Kauną iš pietinės pusės, jog traukinys Talinas - Vilnius užsuktų ir į Kauną.

    Garantuotai bus S5, dar galvojau apie S1, bet kai pamačiau jog jis nuvestas per senojo tunelio trasą pasidarė aišku, jog toks variantas paruoštas tik atmetimui tuo pačiu atmetant ir trasą aplink Lentvarį. Na bet tai nėra kažkuo blogai, gal net sakyčiau visai racionalus variantas leidžiantis tikėtis jog RB tarp Kauno ir Vilniaus tikrai atsiras

    Man tik keista jog numatė atšaką link potencialaus oro uosto, bet nieko nebuvo gridėti bent apie galimybę turėti atšaką į Elektrėnus.
    Paskutinis taisė themanual; 2021.09.28, 19:01.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    S5 turi keistų sprendinių Livintuose (greičiausiai teks palikti esamą transporto koridorių, o ne kurti naują) ir VNO pajungimas padarytas per užpakalį. Ir gal KUN stoti daryčiau KTT ašyje, o ne šone, bet čia gali būti saugumo reikalai.
    S1 Zuikių gatve atrodo įdomiai, bet ten arba reljefas, arba šikšnosparniai.
    P1 atrodo neblogai iki Valčiūnų, paskui - sapnas. Reiktų jungti į Trakų - Lentvario liniją ir išeiti per Lentvario šoną į S1/S5 trasą. Vietos ten yra.
    Tas pat su P2P5 variantu, jis gal kiek geriau nutrasuotas.

    P variantų problema - visiškai nauja linija per niekur.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė artexs Rodyti pranešimą

    P1/P2P5 yra ilgesnė trasa ir Kaunas-Vilnius kelionės laikas laikas būtų apie 45min (ar ~50min su sustojimu oro uoste), kai dabartiniu plačiuoju geležinkeliu, galbūt palyginus nebrangiai pagerinus, galima pasiekti mažiau kaip valandos kelionės laiką. Tai neapsimoka išleisti beveik milijardo už 10 min sutrumpintą laiką.
    S5 trasa būtų galima pasiekti apie 36min kelionės laiką, kas jau yra gerokai trumpiau nei dabartinis.
    Visiškai pritariu, jungtį su oro uostu reikia sutvarkyti bet ji turi būti papildoma, stabdyti traukinį ir vežti ilgesniu maršrutu vien dėl oro uosto yra trumparegiška, nes oro uostai niekad negeneruos tiek keleivių kiek turi potencialo tarpmiestinis judėjimas. Aišku yra visokių interesų, kai kuriems RB rūpi tik tiek kiek padės patogiau nusigauti iki lėktuvo, bet tokie siauri interesai neturėtų imti viršaus.

    Čia tik latviams apsimoka vingiuoti per oro uostą Rygoje, kai RB pas juos praktiškai nieko svarbaus daugiau nejungs, o vertinant laiką iki Vilniaus ar Varšuvos santykinis laiko praradimas bus menkas. Tiesa, keliauti tarp Vilniaus ir Talino užknis, tikiuosi jog su laiku atsiras Vilniaus - Talino ekspresas

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Nesu specialistas, bet jei dauguma projekto apmoka ES, rinkciausi P1 arba P2P5. Tokiu budu: 1)maksimaliai pajungiami Vilniaus ir Kauno oro uostai, 2)naujos trasos tiesimas netrukdys dabar esancioms linijoms, 3)jei kazkada BY taptu demokratine, RailBaltica bus lengviau pratesti link Minsko, bei pacia RB trumpinti/greitinti per Gardina. S5 tiktu labiau, jei kazkur per viduri planuojamas oro uostas.
    P1/P2P5 yra ilgesnė trasa ir Kaunas-Vilnius kelionės laikas laikas būtų apie 45min (ar ~50min su sustojimu oro uoste), kai dabartiniu plačiuoju geležinkeliu, galbūt palyginus nebrangiai pagerinus, galima pasiekti mažiau kaip valandos kelionės laiką. Tai neapsimoka išleisti beveik milijardo už 10 min sutrumpintą laiką.
    S5 trasa būtų galima pasiekti apie 36min kelionės laiką, kas jau yra gerokai trumpiau nei dabartinis.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai kad čia beveik aišku, kad bus kuo labiau sutapatinama su esama linija, išskyrus tą gabalą nuo Kaišiadorių iki Karmėlavos. Tai ko gero S5 variantas, ir tas ties VNO tikriausiai eis esamu gabaliuku.
    Nesu specialistas, bet jei dauguma projekto apmoka ES, rinkciausi P1 arba P2P5. Tokiu budu: 1)maksimaliai pajungiami Vilniaus ir Kauno oro uostai, 2)naujos trasos tiesimas netrukdys dabar esancioms linijoms, 3)jei kazkada BY taptu demokratine, RailBaltica bus lengviau pratesti link Minsko, bei pacia RB trumpinti/greitinti per Gardina. S5 tiktu labiau, jei kazkur per viduri planuojamas oro uostas.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Na keturi trasos variantai jau labai aiškiai papaišyti:
    https://tiny.cc/rbaltica

    Po savaitės bus paskelbta kuris iš jų pasirinktas. Nors kas netingi trąsas detaliau pasinagrinėti, tai gali nuspėti jau dabar :-)
    Viskas priklauso nuo to, kuriame trasos variantų per paskutinius 30 metų pasikeitė didesnė žemės savininkų dalis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai kad čia beveik aišku, kad bus kuo labiau sutapatinama su esama linija, išskyrus tą gabalą nuo Kaišiadorių iki Karmėlavos. Tai ko gero S5 variantas, ir tas ties VNO tikriausiai eis esamu gabaliuku.
    Paskutinis taisė Sula; 2021.09.27, 21:11.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    o dabartine esama netinkama?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Tai kokia tavo prognozė?
    Duočiau 70% kad bus S5 variantas

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą

    Po savaitės bus paskelbta kuris iš jų pasirinktas. Nors kas netingi trąsas detaliau pasinagrinėti, tai gali nuspėti jau dabar :-)
    Tai kokia tavo prognozė?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Mūsų Kaunas-Vilnius atkarpa irgi, tikriausiai, bus vėliau. Nes iki šiol dar visiškai nieko neaišku (kokia bus trasa, kaip prijungtas VNO ir pan.)
    Na keturi trasos variantai jau labai aiškiai papaišyti:
    https://tiny.cc/rbaltica

    Po savaitės bus paskelbta kuris iš jų pasirinktas. Nors kas netingi trąsas detaliau pasinagrinėti, tai gali nuspėti jau dabar :-)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Yra maža tikimybė, kad bent iki Rygos bus anksčiau, nes straipsnyje apie estų vėlavimus kalbama.
    Mūsų Kaunas-Vilnius atkarpa irgi, tikriausiai, bus vėliau. Nes iki šiol dar visiškai nieko neaišku (kokia bus trasa, kaip prijungtas VNO ir pan.)

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Arba tiesiog

    nieko nėra amžino

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nereikia lygint privataus verslo Wavin ir valstybinės reikšmės objekto. Bangas kels, bet ir bangolaužiai yra. Privatus verslas tokių galimybių neturi.

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Lentvario bendruomenė prasideda į kairę nuo Mačiuliškių gatvės, čia Vilniaus miestas. Nemanau, kad Lentvario bendruomenė labai prieštarautų, kad dalis geležinkelio eismo būtų nukreipta ne per jų miestą, o aplink. Šitie namukai po €100k parduodami, lyg dabar stovi tik tie, kurie yra vakariau Amalvos gamyklos įvažiavimo.
    Ta bendruomenė prieš daugiau nei 10 metų sugriovė Wawin gamyklos investicijas dabartinių kursų apie 30 mln investicijos be žemės ,ir gamyklą statėsi apie 700 metrų nuo Lentvario m. Vilniaus miesto teritorijoje. Mano turimom žiniom bendruomenė kels bangas tik laukia kol kurį variantą pasirinks. Be to Amalvos pusėje yra Vilniaus kalvų kvartalas apie 100 namų ir jis stipriai plečiasi jie tikrai irgi stebi situacija ir tie kels bangas. Abejoju dėl šios trasos pasirinkimo.

    Komentuoti:

Working...
X