Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
S variantuose numatoma atšakėlė į VNO arčiau pačio VNO kas būtų logiška nes dabar ten esama realizacija tos stotelės kelia ir liūdesį ir juoką liūdną
-
Man P variantai be ryšio nes labai jau ilga trasa gaunasi, o sustojimas pirmiau oro uoste nei miesto stotį gaišins keliaujančius tarp miestų, ypač Kaunas - Vilnius, kur atstumas greitajam traukiniui ir taip mažas. Jeigu jau tiesiama praktiškai visam ilgyje nauja trasa su neribotu biudžetu tai pastatom pora tiltų per Nemuną ir keliaujam į Kauną iš pietinės pusės, jog traukinys Talinas - Vilnius užsuktų ir į Kauną.
Garantuotai bus S5, dar galvojau apie S1, bet kai pamačiau jog jis nuvestas per senojo tunelio trasą pasidarė aišku, jog toks variantas paruoštas tik atmetimui tuo pačiu atmetant ir trasą aplink Lentvarį. Na bet tai nėra kažkuo blogai, gal net sakyčiau visai racionalus variantas leidžiantis tikėtis jog RB tarp Kauno ir Vilniaus tikrai atsiras
Man tik keista jog numatė atšaką link potencialaus oro uosto, bet nieko nebuvo gridėti bent apie galimybę turėti atšaką į Elektrėnus.Paskutinis taisė themanual; 2021.09.28, 18:01.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
S5 turi keistų sprendinių Livintuose (greičiausiai teks palikti esamą transporto koridorių, o ne kurti naują) ir VNO pajungimas padarytas per užpakalį. Ir gal KUN stoti daryčiau KTT ašyje, o ne šone, bet čia gali būti saugumo reikalai.
S1 Zuikių gatve atrodo įdomiai, bet ten arba reljefas, arba šikšnosparniai.
P1 atrodo neblogai iki Valčiūnų, paskui - sapnas. Reiktų jungti į Trakų - Lentvario liniją ir išeiti per Lentvario šoną į S1/S5 trasą. Vietos ten yra.
Tas pat su P2P5 variantu, jis gal kiek geriau nutrasuotas.
P variantų problema - visiškai nauja linija per niekur.
Komentuoti:
-
Parašė artexs Rodyti pranešimą
P1/P2P5 yra ilgesnė trasa ir Kaunas-Vilnius kelionės laikas laikas būtų apie 45min (ar ~50min su sustojimu oro uoste), kai dabartiniu plačiuoju geležinkeliu, galbūt palyginus nebrangiai pagerinus, galima pasiekti mažiau kaip valandos kelionės laiką. Tai neapsimoka išleisti beveik milijardo už 10 min sutrumpintą laiką.
S5 trasa būtų galima pasiekti apie 36min kelionės laiką, kas jau yra gerokai trumpiau nei dabartinis.
Čia tik latviams apsimoka vingiuoti per oro uostą Rygoje, kai RB pas juos praktiškai nieko svarbaus daugiau nejungs, o vertinant laiką iki Vilniaus ar Varšuvos santykinis laiko praradimas bus menkas. Tiesa, keliauti tarp Vilniaus ir Talino užknis, tikiuosi jog su laiku atsiras Vilniaus - Talino ekspresas
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąNesu specialistas, bet jei dauguma projekto apmoka ES, rinkciausi P1 arba P2P5. Tokiu budu: 1)maksimaliai pajungiami Vilniaus ir Kauno oro uostai, 2)naujos trasos tiesimas netrukdys dabar esancioms linijoms, 3)jei kazkada BY taptu demokratine, RailBaltica bus lengviau pratesti link Minsko, bei pacia RB trumpinti/greitinti per Gardina. S5 tiktu labiau, jei kazkur per viduri planuojamas oro uostas.
S5 trasa būtų galima pasiekti apie 36min kelionės laiką, kas jau yra gerokai trumpiau nei dabartinis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kad čia beveik aišku, kad bus kuo labiau sutapatinama su esama linija, išskyrus tą gabalą nuo Kaišiadorių iki Karmėlavos. Tai ko gero S5 variantas, ir tas ties VNO tikriausiai eis esamu gabaliuku.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DKL Rodyti pranešimąNa keturi trasos variantai jau labai aiškiai papaišyti:
https://tiny.cc/rbaltica
Po savaitės bus paskelbta kuris iš jų pasirinktas. Nors kas netingi trąsas detaliau pasinagrinėti, tai gali nuspėti jau dabar :-)
Komentuoti:
-
Parašė DKL Rodyti pranešimą
Po savaitės bus paskelbta kuris iš jų pasirinktas. Nors kas netingi trąsas detaliau pasinagrinėti, tai gali nuspėti jau dabar :-)
Komentuoti:
-
Mūsų Kaunas-Vilnius atkarpa irgi, tikriausiai, bus vėliau. Nes iki šiol dar visiškai nieko neaišku (kokia bus trasa, kaip prijungtas VNO ir pan.)
https://tiny.cc/rbaltica
Po savaitės bus paskelbta kuris iš jų pasirinktas. Nors kas netingi trąsas detaliau pasinagrinėti, tai gali nuspėti jau dabar :-)
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąYra maža tikimybė, kad bent iki Rygos bus anksčiau, nes straipsnyje apie estų vėlavimus kalbama.
Komentuoti:
-
Nereikia lygint privataus verslo Wavin ir valstybinės reikšmės objekto. Bangas kels, bet ir bangolaužiai yra. Privatus verslas tokių galimybių neturi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Lentvario bendruomenė prasideda į kairę nuo Mačiuliškių gatvės, čia Vilniaus miestas. Nemanau, kad Lentvario bendruomenė labai prieštarautų, kad dalis geležinkelio eismo būtų nukreipta ne per jų miestą, o aplink. Šitie namukai po €100k parduodami, lyg dabar stovi tik tie, kurie yra vakariau Amalvos gamyklos įvažiavimo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąKiniečiai tai tiesiog pastatytų geležinkelį ant aukšo kelių kilometrų ilgio viaduko ir problemos neliktų
"People of Earth, your attention, please. This is Prostetnic Vogon Jeltz of the Galactic Hyperspace Planning Council. As you will no doubt be aware, the plans for development of the outlying regions of the Galaxy require the building of a hyperspatial express route through your star system. And regrettably, your planet is one of those scheduled for demolition. The process will take slightly less than two of your Earth minutes. Thank you."
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Brokeris Rodyti pranešimąTai akivaizdžiai matosi liniją tiesiai per naują kvartaliuką kur apie 20 mažų namukų stovi ir juos toliau kepa kaip sklypai išdalinti toje teritorijoje namų valdoms. Piestu stos bendruomenė o Lentvario bendruomenė arši.
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimąBet požeminė Konstitucijos prospekto stotis būtų puiku. Ilgainiui būtų galima antrą viešojo transporto hubą (po Stoties) įrengti.
Komentuoti:
-
Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
Tai akivaizdžiai matosi liniją tiesiai per naują kvartaliuką kur apie 20 mažų namukų stovi ir juos toliau kepa kaip sklypai išdalinti toje teritorijoje namų valdoms. Piestu stos bendruomenė o Lentvario bendruomenė arši.
Kiniečiai tai tiesiog pastatytų geležinkelį ant aukšo kelių kilometrų ilgio viaduko ir problemos neliktų
Komentuoti:
Komentuoti: