Parašė Petr
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Susilaikykit nuo neapykantos, nuo rasizmo ir savo politinių fetišų šiame forume.
Niekas nesiūlo tiesti už dyką greitąjį geležinkelį į Kaliningradą. Be to, Lietuva yra ES teritorija, koks skirtumas saugumui ar tas geležinkelis greitasis ar ne? Kalba išvis buvo apie LT greitąjį geležinkelį tarp Kauno ir Vilniaus. Rusijos RŽD buvo svarstomas tik kaip investorius nes jie naudoja šią trasą. Kalba tik apie sprendimo ekonominį poveikį, o ne šalies nacionalizmo filosofiją.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Neglaima atmesti galimybės kad lietuvos astronautai laipinsis Marso bazėje bet gal nesiremkime tokiomis galimybėmis darydami infrastruktūros strategiją?
Taip, gal po 50 metų (minimum 2 kartos kultūros pokyčiui) kažkaip magiškai rusai pasikeis į kitokius žmones nei jie buvo visą rusijos įstoriją. Bet kaip amerikonai sako, i wouldnt hold my breath.
Kad prieštarauja tiek ES tiek ypač Lietuvos interesams. Kodėl mes turėtume tiesti greitą susisiekimą į Rusijos karinę bazę kurios tikslas yra atskirti mus nuo europos?
Turi omenyje neigiamas poveikis?
Ta prasme jūs teigiate kad laukinis kapitalizmas bendradarbiuajant su teroristine valstybe yra svarbiau už vasltybės saugumą nes tai "politinis interesas"?
Niekas nesiūlo tiesti už dyką greitąjį geležinkelį į Kaliningradą. Be to, Lietuva yra ES teritorija, koks skirtumas saugumui ar tas geležinkelis greitasis ar ne? Kalba išvis buvo apie LT greitąjį geležinkelį tarp Kauno ir Vilniaus. Rusijos RŽD buvo svarstomas tik kaip investorius nes jie naudoja šią trasą. Kalba tik apie sprendimo ekonominį poveikį, o ne šalies nacionalizmo filosofiją.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip nereiktų atmesti galimybės, kad LT-RU santykiai ateityje normalizuosis bent tiek, kad būtų galima galvoti apie kažkokį bendradarbiavimą. Jeigu prieš kelis metus, Baltarusijoje būnant tam pačiam Lukašenkai, sugebėjom elektrifikuotis savo dalį iki LT-BY sienos, tai iš principo matyt nėra neįmanoma, kad atsidarys, tarkim, maršrutas Vilnius-Kaliningradas ir/ar Vilnius-Maskva. Putinas ir jo šaika Kremliuje nėra amžini, kaip ir Lietuvos noras "įvedinėti" demokratiją Rusijoje/Baltarusijoje matyt irgi nebus amžinas. Vienam arba abiem iš šių veiksnių pasikeitus, geležinkelio tvarkymas į Kaliningradą nebūtinai toks jau neįmanomas.
Taip, gal po 50 metų (minimum 2 kartos kultūros pokyčiui) kažkaip magiškai rusai pasikeis į kitokius žmones nei jie buvo visą rusijos įstoriją. Bet kaip amerikonai sako, i wouldnt hold my breath.
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Nenorėjau užkurti politinės diskusijos, atsiprašau, jei taip jums pasirodė. Greitasis susisiekimas Maskva - Minskas - Kaliningradas neprieštarauja nei ES nei Rusijos interesams.
Parašė John Rodyti pranešimą
Pagerėjęs Lietuvos pasiekiamumas tiek iš Kaliningrado, tiek likusios Rusijos (visų pirma, Maskvos). Neabejotinai teigiamas poveikis turizmui. O ir biznio aplinkai.
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.
Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui? Ir jūs esate pasiruošęs perkloti visus bėgius LT tik tam kad stebėtumete, kaip traukiniai stos Minske?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tuomet jūs patvirtinate kad projektas politizuotas. Kai kurie veikėjai šiame forume tai neigia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tada geriau uždarykit nafig tą sieną su Baltarusija ir Rusija ir uždrauskit tą tranzitą. Vistiek gi yra lėktuvai, traukinių galima neįleisti. Tegul važiuoja per Lenkiją su persėdimais. Jau prasčiausiu atveju, kas bijo skraidyt, gali laivu iš S. Peterburgo plaukti. Manau tuomet Rusija supras ką padarė ir iškart atiduos Krymą, sulaukusi tokios pamokos nuo Lietuvos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
Kai ta "kaimyninė šalis" nustos periodiškai savo kaimynių teritorijos gabalus aneksuoti, tada mes galėsim pakalbėti apie draugiškų santykių plėtojimą, deja dabar šiai dienai apie jokį draugiškumą kalbos net negali būti ir nustokit čia kliedėti apie tai, kaip su prievartautojais ir grobėjais potencialios aukos turėtų bičiuliautis, mažų mažiausiai nesiorientuojantis situacijoje atrodot.Paskutinis taisė Petr; 2021.10.04, 22:10.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.
Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui? Ir jūs esate pasiruošęs perkloti visus bėgius LT tik tam kad stebėtumete, kaip traukiniai stos Minske?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.
Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui?Paskutinis taisė B.S.; 2021.10.04, 20:08.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąEsmė ta kad naudos nebūtų, nes per mažas miestas, per maži srautai, ir toliau nėra kur važiuoti. Net jei Rusija nuspręstų finansuoti žiauriai jiems finansiškai nenaudingą projektą į Kaliningradą, tai ES tam prieštarautų, nes toks projektas prasilenktų su logika. Būtų daug logiškiau Kaliningradą prijungti prie europinės vėžės, ir toliau tą vėžę tiesti į Gdanską ir Minską. O iš Minsko ten tegu sau žiūrisi.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal pirmoje vietoje pasižiūrim realybei į akis.
1. Kaliningrado kryptis yra intensyviai naudojama karinės technikos permetimui.
2. Kalinigrado sritis yra labiausiai militarizuota zona Europoje.
3. Greitasis traukinys į Kaliningradą iš Maskvos neturi jokios ekonominės logikos. Gal geopolitinę, ir militaristinę.
4. Sakartvelo ir Ukrainos konfliktai neišspręsti.
Todėl: Kol išliks status quo, ES tikrai nelengvins/negreitins ginklų permetimo per ES teritoriją. Rusija gali atsivesti greitąją iki Minsko, ir tuomet greitąją europinę iki Kaliningrado. Tuomet jei keliaus daug ginklų/karių, jie bent trumpam stos Minske ir bus daug lengviau juos stebėti ir reaguoti atitinkamai.
Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui? Ir jūs esate pasiruošęs perkloti visus bėgius LT tik tam kad stebėtumete, kaip traukiniai stos Minske?Paskutinis taisė Petr; 2021.10.04, 19:53.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pagerėjęs Lietuvos pasiekiamumas tiek iš Kaliningrado, tiek likusios Rusijos (visų pirma, Maskvos). Neabejotinai teigiamas poveikis turizmui. O ir biznio aplinkai.
1. Kaliningrado kryptis yra intensyviai naudojama karinės technikos permetimui.
2. Kalinigrado sritis yra labiausiai militarizuota zona Europoje.
3. Greitasis traukinys į Kaliningradą iš Maskvos neturi jokios ekonominės logikos. Gal geopolitinę, ir militaristinę.
4. Sakartvelo ir Ukrainos konfliktai neišspręsti.
Todėl: Kol išliks status quo, ES tikrai nelengvins/negreitins ginklų permetimo per ES teritoriją. Rusija gali atsivesti greitąją iki Minsko, ir tuomet greitąją europinę iki Kaliningrado. Tuomet jei keliaus daug ginklų/karių, jie bent trumpam stos Minske ir bus daug lengviau juos stebėti ir reaguoti atitinkamai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimącia daugelis mano, kad sitas projektas bus naudingas tik NATO karo technikai vezioti. Bet panasu, kad, praktiskai, taip ir yra
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKokia nauda Lietuvai iš Rusijos geresnio susisiekimo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Aš ne apie trasos reikalingumą ar realumą kalbu, o tik atsakiau į klausimą kokia būtų nauda Lietuvai (ne Rusijai ar Karaliaučiui).
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąMes čia svarstom ar bus užtektinai srautų su Ryga, Talinu, ar Varšuva, ir jūs palyginimui įmetat Kaliningradą? Ta prasme jūs mastelių skirtumą jaučiate? Kokio dydžio Kaliningradas ir kur toliau ta vėžė eis? Jei RB bus nuostolinga, tai į Kaliningradą 10 kart daugiau nuostolinga.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąMes šnekam apie daugiametes valstybės investicijas. Jokia privati kompanija niekada neprisiims tokios rizikos.
Yra ir oro taršos mažinimas, ir kamščių mažinimas, ir integracija į ES erdvę. Ir jei Maskva nuspręstų tiesti liniją į Kaliningradą, tai irgi būtų valdžios, o ne privataus sektoriaus sprendimas. Taip kad nereikia čia vartyti.
Kol nebus atlyginta Ukrainai ir Sakartvelui, niekas Rusijos logistikos negerins. Kokia nauda Lietuvai iš Rusijos geresnio susisiekimo? Čia tik didesnė rizika.
Aš neturiu omenyje, kad jei valstybė investavo, tai yra politizuotas sprendimas. Politizuotas sprendimas yra tada, kai politiniai tikslai yra statomi aukščiau už ekonominius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Infrastruktūros mokesčiai?
Pajamos už kinijos tiesimą?
Uždarbis už aptarnavimą, remontą ir tt?
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą. Kokia nauda Lietuvai iš Rusijos geresnio susisiekimo? Čia tik didesnė rizika.
Pajamos už kinijos tiesimą?
Uždarbis už aptarnavimą, remontą ir tt?
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimącia daugelis mano, kad sitas projektas bus naudingas tik NATO karo technikai vezioti. Bet panasu, kad, praktiskai, taip ir yra
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: