Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Susilaikykit nuo neapykantos, nuo rasizmo ir savo politinių fetišų šiame forume.
    kad Moskvichkos cia toks tikslas siame forume

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Susilaikykit nuo neapykantos, nuo rasizmo ir savo politinių fetišų šiame forume.

    Niekas nesiūlo tiesti už dyką greitąjį geležinkelį į Kaliningradą. Be to, Lietuva yra ES teritorija, koks skirtumas saugumui ar tas geležinkelis greitasis ar ne? Kalba išvis buvo apie LT greitąjį geležinkelį tarp Kauno ir Vilniaus. Rusijos RŽD buvo svarstomas tik kaip investorius nes jie naudoja šią trasą. Kalba tik apie sprendimo ekonominį poveikį, o ne šalies nacionalizmo filosofiją.
    Saugumui būtų nauda pakeist esamą vėžę į europinę. Rusijos geležinkeliai galėtų naudoti kintamos vėžės sąstatus, kurios lyg ir turi. Važinėtų kaip į europą, kaip ir dabar važinėja ar neseniai dar važinėjo. O ne kaip į laikinai ES administruojamą pribaltiką su sava infrastruktūra.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Neglaima atmesti galimybės kad lietuvos astronautai laipinsis Marso bazėje bet gal nesiremkime tokiomis galimybėmis darydami infrastruktūros strategiją?

    Taip, gal po 50 metų (minimum 2 kartos kultūros pokyčiui) kažkaip magiškai rusai pasikeis į kitokius žmones nei jie buvo visą rusijos įstoriją. Bet kaip amerikonai sako, i wouldnt hold my breath.




    Kad prieštarauja tiek ES tiek ypač Lietuvos interesams. Kodėl mes turėtume tiesti greitą susisiekimą į Rusijos karinę bazę kurios tikslas yra atskirti mus nuo europos?


    Turi omenyje neigiamas poveikis?




    Ta prasme jūs teigiate kad laukinis kapitalizmas bendradarbiuajant su teroristine valstybe yra svarbiau už vasltybės saugumą nes tai "politinis interesas"?
    Susilaikykit nuo neapykantos, nuo rasizmo ir savo politinių fetišų šiame forume.

    Niekas nesiūlo tiesti už dyką greitąjį geležinkelį į Kaliningradą. Be to, Lietuva yra ES teritorija, koks skirtumas saugumui ar tas geležinkelis greitasis ar ne? Kalba išvis buvo apie LT greitąjį geležinkelį tarp Kauno ir Vilniaus. Rusijos RŽD buvo svarstomas tik kaip investorius nes jie naudoja šią trasą. Kalba tik apie sprendimo ekonominį poveikį, o ne šalies nacionalizmo filosofiją.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip nereiktų atmesti galimybės, kad LT-RU santykiai ateityje normalizuosis bent tiek, kad būtų galima galvoti apie kažkokį bendradarbiavimą. Jeigu prieš kelis metus, Baltarusijoje būnant tam pačiam Lukašenkai, sugebėjom elektrifikuotis savo dalį iki LT-BY sienos, tai iš principo matyt nėra neįmanoma, kad atsidarys, tarkim, maršrutas Vilnius-Kaliningradas ir/ar Vilnius-Maskva. Putinas ir jo šaika Kremliuje nėra amžini, kaip ir Lietuvos noras "įvedinėti" demokratiją Rusijoje/Baltarusijoje matyt irgi nebus amžinas. Vienam arba abiem iš šių veiksnių pasikeitus, geležinkelio tvarkymas į Kaliningradą nebūtinai toks jau neįmanomas.
    Neglaima atmesti galimybės kad lietuvos astronautai laipinsis Marso bazėje bet gal nesiremkime tokiomis galimybėmis darydami infrastruktūros strategiją?

    Taip, gal po 50 metų (minimum 2 kartos kultūros pokyčiui) kažkaip magiškai rusai pasikeis į kitokius žmones nei jie buvo visą rusijos įstoriją. Bet kaip amerikonai sako, i wouldnt hold my breath.


    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Nenorėjau užkurti politinės diskusijos, atsiprašau, jei taip jums pasirodė. Greitasis susisiekimas Maskva - Minskas - Kaliningradas neprieštarauja nei ES nei Rusijos interesams.
    Kad prieštarauja tiek ES tiek ypač Lietuvos interesams. Kodėl mes turėtume tiesti greitą susisiekimą į Rusijos karinę bazę kurios tikslas yra atskirti mus nuo europos?
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pagerėjęs Lietuvos pasiekiamumas tiek iš Kaliningrado, tiek likusios Rusijos (visų pirma, Maskvos). Neabejotinai teigiamas poveikis turizmui. O ir biznio aplinkai.
    Turi omenyje neigiamas poveikis?


    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.

    Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui? Ir jūs esate pasiruošęs perkloti visus bėgius LT tik tam kad stebėtumete, kaip traukiniai stos Minske?
    Ta prasme jūs teigiate kad laukinis kapitalizmas bendradarbiuajant su teroristine valstybe yra svarbiau už vasltybės saugumą nes tai "politinis interesas"?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Tuomet jūs patvirtinate kad projektas politizuotas. Kai kurie veikėjai šiame forume tai neigia.
    O ką, ne politizuotas? Nesuprantu prasmės neigti tai, kas akivaizdu. Galima diskutuot nebent ar politizuota vykdomas dėl žaliojo kurso, ar dėl karybos, ar dėl elementarios korupcijos.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Tada geriau uždarykit nafig tą sieną su Baltarusija ir Rusija ir uždrauskit tą tranzitą. Vistiek gi yra lėktuvai, traukinių galima neįleisti. Tegul važiuoja per Lenkiją su persėdimais. Jau prasčiausiu atveju, kas bijo skraidyt, gali laivu iš S. Peterburgo plaukti. Manau tuomet Rusija supras ką padarė ir iškart atiduos Krymą, sulaukusi tokios pamokos nuo Lietuvos.
    Ar mes galim kaip subrende zmones normaliai diskutuoti? Kam cia ta nesveika ironija ir arba viskas balta, arba viskas juoda. Turim sutarti su Rusija del tranzito ir jos laikomes. Kas del Maskvos-Kalinigrado greitojo, tai cia yra tik jusu nereali svajone. Nei ES, nei NATO, nei Lietuva jos nenori, del paprasciausiu saugumo sumetimu. Ir svarbiausia, jog ir pati Rusija jos nesiulo. Galesite cia draskytis kai pasiulys ir pazades dar uz ja sumoketi.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą

    Kai ta "kaimyninė šalis" nustos periodiškai savo kaimynių teritorijos gabalus aneksuoti, tada mes galėsim pakalbėti apie draugiškų santykių plėtojimą, deja dabar šiai dienai apie jokį draugiškumą kalbos net negali būti ir nustokit čia kliedėti apie tai, kaip su prievartautojais ir grobėjais potencialios aukos turėtų bičiuliautis, mažų mažiausiai nesiorientuojantis situacijoje atrodot.
    Tada geriau uždarykit nafig tą sieną su Baltarusija ir Rusija ir uždrauskit tą tranzitą. Vistiek gi yra lėktuvai, traukinių galima neįleisti. Tegul važiuoja per Lenkiją su persėdimais. Jau prasčiausiu atveju, kas bijo skraidyt, gali laivu iš S. Peterburgo plaukti. Manau tuomet Rusija supras ką padarė ir iškart atiduos Krymą, sulaukusi tokios pamokos nuo Lietuvos.
    Paskutinis taisė Petr; 2021.10.04, 22:10.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.

    Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui? Ir jūs esate pasiruošęs perkloti visus bėgius LT tik tam kad stebėtumete, kaip traukiniai stos Minske?
    Kai ta "kaimyninė šalis" nustos periodiškai savo kaimynių teritorijos gabalus aneksuoti, tada mes galėsim pakalbėti apie draugiškų santykių plėtojimą, deja dabar šiai dienai apie jokį draugiškumą kalbos net negali būti ir nustokit čia kliedėti apie tai, kaip su prievartautojais ir grobėjais potencialios aukos turėtų bičiuliautis, mažų mažiausiai nesiorientuojantis situacijoje atrodot.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.

    Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui?
    Nesuprantu kodėl man reikia iš naujo aiškinti tai kas yra akivaizdu. Kaliningradas militarizuotas, taip ar ne? Rusija įsiveržė jau ne į vieną kaimynę, taip ar ne? Mes irgi esam kaimynai, taip ar ne? Lietuvos teritorija yra Lietuvos teritorija, ir ji elgiasi su ja taip kaip jai yra geriausia/saugiausia. Nori naudotis LT teritorija, todėl taip, mes esam hozeinai, ir mes statom sąlygas kokiomis sąlygomis ja gali naudotis mūsų kaimynai. Ar gal sakai nestatom jokių sąlygų Rusijai? Tai jei rusai pas mus gali statytis ką nori, tai gal ir mes tuomet galim statytis Rusijoje ką norim?
    Paskutinis taisė B.S.; 2021.10.04, 20:08.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Esmė ta kad naudos nebūtų, nes per mažas miestas, per maži srautai, ir toliau nėra kur važiuoti. Net jei Rusija nuspręstų finansuoti žiauriai jiems finansiškai nenaudingą projektą į Kaliningradą, tai ES tam prieštarautų, nes toks projektas prasilenktų su logika. Būtų daug logiškiau Kaliningradą prijungti prie europinės vėžės, ir toliau tą vėžę tiesti į Gdanską ir Minską. O iš Minsko ten tegu sau žiūrisi.
    Jis jau yra prijungtas dar nuo vokiškų laikų.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Gal pirmoje vietoje pasižiūrim realybei į akis.
    1. Kaliningrado kryptis yra intensyviai naudojama karinės technikos permetimui.
    2. Kalinigrado sritis yra labiausiai militarizuota zona Europoje.
    3. Greitasis traukinys į Kaliningradą iš Maskvos neturi jokios ekonominės logikos. Gal geopolitinę, ir militaristinę.
    4. Sakartvelo ir Ukrainos konfliktai neišspręsti.
    Todėl: Kol išliks status quo, ES tikrai nelengvins/negreitins ginklų permetimo per ES teritoriją. Rusija gali atsivesti greitąją iki Minsko, ir tuomet greitąją europinę iki Kaliningrado. Tuomet jei keliaus daug ginklų/karių, jie bent trumpam stos Minske ir bus daug lengviau juos stebėti ir reaguoti atitinkamai.

    Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.

    Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui? Ir jūs esate pasiruošęs perkloti visus bėgius LT tik tam kad stebėtumete, kaip traukiniai stos Minske?
    Paskutinis taisė Petr; 2021.10.04, 19:53.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pagerėjęs Lietuvos pasiekiamumas tiek iš Kaliningrado, tiek likusios Rusijos (visų pirma, Maskvos). Neabejotinai teigiamas poveikis turizmui. O ir biznio aplinkai.
    Gal pirmoje vietoje pasižiūrim realybei į akis.
    1. Kaliningrado kryptis yra intensyviai naudojama karinės technikos permetimui.
    2. Kalinigrado sritis yra labiausiai militarizuota zona Europoje.
    3. Greitasis traukinys į Kaliningradą iš Maskvos neturi jokios ekonominės logikos. Gal geopolitinę, ir militaristinę.
    4. Sakartvelo ir Ukrainos konfliktai neišspręsti.
    Todėl: Kol išliks status quo, ES tikrai nelengvins/negreitins ginklų permetimo per ES teritoriją. Rusija gali atsivesti greitąją iki Minsko, ir tuomet greitąją europinę iki Kaliningrado. Tuomet jei keliaus daug ginklų/karių, jie bent trumpam stos Minske ir bus daug lengviau juos stebėti ir reaguoti atitinkamai.


    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    cia daugelis mano, kad sitas projektas bus naudingas tik NATO karo technikai vezioti. Bet panasu, kad, praktiskai, taip ir yra
    Ne tik NATO. Šitas projektas yra labai svarbus statybos įmonėms (kurios visos priklauso valdžiažmogių broliams ir uošvienėms).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Kokia nauda Lietuvai iš Rusijos geresnio susisiekimo?
    Pagerėjęs Lietuvos pasiekiamumas tiek iš Kaliningrado, tiek likusios Rusijos (visų pirma, Maskvos). Neabejotinai teigiamas poveikis turizmui. O ir biznio aplinkai.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Aš ne apie trasos reikalingumą ar realumą kalbu, o tik atsakiau į klausimą kokia būtų nauda Lietuvai (ne Rusijai ar Karaliaučiui).
    Esmė ta kad naudos nebūtų, nes per mažas miestas, per maži srautai, ir toliau nėra kur važiuoti. Net jei Rusija nuspręstų finansuoti žiauriai jiems finansiškai nenaudingą projektą į Kaliningradą, tai ES tam prieštarautų, nes toks projektas prasilenktų su logika. Būtų daug logiškiau Kaliningradą prijungti prie europinės vėžės, ir toliau tą vėžę tiesti į Gdanską ir Minską. O iš Minsko ten tegu sau žiūrisi.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Mes čia svarstom ar bus užtektinai srautų su Ryga, Talinu, ar Varšuva, ir jūs palyginimui įmetat Kaliningradą? Ta prasme jūs mastelių skirtumą jaučiate? Kokio dydžio Kaliningradas ir kur toliau ta vėžė eis? Jei RB bus nuostolinga, tai į Kaliningradą 10 kart daugiau nuostolinga.
    Aš ne apie trasos reikalingumą ar realumą kalbu, o tik atsakiau į klausimą kokia būtų nauda Lietuvai (ne Rusijai ar Karaliaučiui).

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Mes šnekam apie daugiametes valstybės investicijas. Jokia privati kompanija niekada neprisiims tokios rizikos.
    ​​​​​Yra ir oro taršos mažinimas, ir kamščių mažinimas, ir integracija į ES erdvę. Ir jei Maskva nuspręstų tiesti liniją į Kaliningradą, tai irgi būtų valdžios, o ne privataus sektoriaus sprendimas. Taip kad nereikia čia vartyti.
    Kol nebus atlyginta Ukrainai ir Sakartvelui, niekas Rusijos logistikos negerins. Kokia nauda Lietuvai iš Rusijos geresnio susisiekimo? Čia tik didesnė rizika.
    Ir? Kodėl šie tikslai nėra pasiekiami su esama infrastruktūra? Iki RB išvis niekas nieko nevystė su esama infrastruktūra, išskyrus pora kilometrų elektrifikacijos nuo Vilniaus iki BY. Kodėl?

    Aš neturiu omenyje, kad jei valstybė investavo, tai yra politizuotas sprendimas. Politizuotas sprendimas yra tada, kai politiniai tikslai yra statomi aukščiau už ekonominius.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Infrastruktūros mokesčiai?
    Pajamos už kinijos tiesimą?
    Uždarbis už aptarnavimą, remontą ir tt?
    Mes čia svarstom ar bus užtektinai srautų su Ryga, Talinu, ar Varšuva, ir jūs palyginimui įmetat Kaliningradą? Ta prasme jūs mastelių skirtumą jaučiate? Kokio dydžio Kaliningradas ir kur toliau ta vėžė eis? Jei RB bus nuostolinga, tai į Kaliningradą 10 kart daugiau nuostolinga.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    . Kokia nauda Lietuvai iš Rusijos geresnio susisiekimo? Čia tik didesnė rizika.
    Infrastruktūros mokesčiai?
    Pajamos už kinijos tiesimą?
    Uždarbis už aptarnavimą, remontą ir tt?

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    cia daugelis mano, kad sitas projektas bus naudingas tik NATO karo technikai vezioti. Bet panasu, kad, praktiskai, taip ir yra
    Gal galite ivardinti kas tas daugelis? Nes paskaicius komentarus tai, tai tas dauguma mano, kad projektas yra naudingas ir ekonomiskai, ir politiskai.

    Komentuoti:

Working...
X