Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jūs pabandykite ten vakarinio piko metu pavažiuoti. 3 eismo juostos ten tesiasi kokį 500-1000 metrų ir susidaro pagrinde dėl to kad sukantys į kairę nei per kur netelpa išsukime. Beje pirmoje juostoje esantys dažnai patys pasitraukia į šoną kad suformuoti vidurinę juostą.
    Važinėjimas kaip Indijoje yra penkiametrinių juostų pasekmė, o ne kažkoks laimėjimas. Adekvačiai sužymėjus juostas užtektų kokio pusmetrio papildomo asfalto pratęsti trečiai juostai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    kur eilinis priedurnis prie vairo sugalvojo Geležeke pasidaryti trečią juostą, o už keliasdešimt metrų pakliuvo prie raudono šviesoforo kartu su kitais:
    Jūs pabandykite ten vakarinio piko metu pavažiuoti. 3 eismo juostos ten tesiasi kokį 500-1000 metrų ir susidaro pagrinde dėl to kad sukantys į kairę nei per kur netelpa išsukime. Beje pirmoje juostoje esantys dažnai patys pasitraukia į šoną kad suformuoti vidurinę juostą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Aha, kelių būklė kalta kad pas mus tiek priedurnių už vairo, dėl kurių tas mirtingumas ir yra aukštas. Latviai susitvarkė kelius, tačiau pagal mirtis dar prastesnėje situacijoje - turbūt kai kurie čia vėl rastų kitą priežastį, negu LV paplitęs važinėjimas apsižergus kelkraštį viduryje paliekant kamikadzių juostą lenkimams.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    O kad bendrai pas mus didelis mirtingumas, tai nieko keisto, su mūsų keliais. Praeitą kartą Dzūkijoje užmačiau dar tokią nanotechnologiją - normalus asfaltuotas kelias ir tada jame 50-ties metrų ilgio ruožas žvyrkelis, su keliais asfalto lopais per vidurį. Per SW nesimato, bet realybėje turėjau stabdyti ir įveikinėti atkarpą 2-3 pavara, kad nekliudyti dugno, tiek ten viskas nelygu. Ir nieko, kažkaip gyvename.

    https://maps.app.goo.gl/AKgxYJXDYWjuYMVZ6

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    2024-tais buvo jau mažiau, nukrito nuo 56 iki 42, kai Italijoje beveik nepasikeitė (52 -> 51). Spėju diegiami vidutinio greičio matuokliai bei kelių rekonstravimas padėjo.

    Šaltinis: https://transport.ec.europa.eu/news-...20lives%20lost.
    Automobilių parkas keičiasi, mašinų saugumas gerėja. Gali būti, kad tai keičia statistiką.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Sutinku, bet kodėl Lietuvoje žūčių daugiau nei pvz. Italijoje, kur važinėja kas kaip nori, daug kur nėra net juostų, žieduose chaosas, mopedai varinėja per šaligatvius, pėsčiųjų nepraleidimas ir t.t.

    2024-tais buvo jau mažiau, nukrito nuo 56 iki 42, kai Italijoje beveik nepasikeitė (52 -> 51). Spėju diegiami vidutinio greičio matuokliai bei kelių rekonstravimas padėjo.

    Šaltinis: https://transport.ec.europa.eu/news-...20lives%20lost.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.10.13, 16:01.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Nei grįžta karas keliuose, nei ką.

    Bendras kultūros lygis yra labai pakilęs.
    Sutinku, bet kodėl Lietuvoje žūčių daugiau nei pvz. Italijoje, kur važinėja kas kaip nori, daug kur nėra net juostų, žieduose chaosas, mopedai varinėja per šaligatvius, pėsčiųjų nepraleidimas ir t.t.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    realiai atvykėliai vairavimo kultūrą gadina, jie gali sau leist ir baudų nemokėt.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip, ir to ir to reikia.
    Taip, santykiu 90/10 pagal svarbumą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Vadinasi visiskas prioritetas turi būti panaikinti baudų nemokėjimą (areštine, viešais darbais, kalėjimu, automobilio ir kito turto konfiskavimu), o ne baudas didinti.
    Šiaip, ir to ir to reikia.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Vadinasi visiskas prioritetas turi būti panaikinti baudų nemokėjimą (areštine, viešais darbais, kalėjimu, automobilio ir kito turto konfiskavimu), o ne baudas didinti.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Pagūglinau, tai čia dar labai optimistiškai paskaičiuota (40 proc. nemoka). Anot šio straipsnio, 2021-ais metais tebuvo sumokėta 36 proc. baudų, o 2022-ais - 28 proc.

    https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...ynasri-1150655

    P.S. Toliau paskaičiau kad tokie skaičiai yra būtent už pavojų eismo saugumui keliančius KET pažeidimus, bet esmės nekeičia - būtent tokie pažeidimai pavojingiausi ir labiausiai būdingi tiems kelių gaideliams.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.10.12, 12:29.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Pakankamos tos baudos Lietuvoje, pagal algų lygį.
    Problema, kad 40 proc. jų nemoka. Ir kad būtent šitie yra "gaideliai", "be posūkių" ir nardytojai.
    .
    Čia tikras skaičius 40 proc?
    Būčiau spėjęs 5 proc.
    Jei tikras, tai net nėra klausimų, kad ne baudų dydis yra problema.
    Kas galit padėt rasti šito patvirtinimą?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Iki 30 km/h viršijus bauda 30-90€, jei nebaustas pusė minimalios 15€. Čia rimtai kažkam atrodo kaip pakankamos baudos?
    Dydis viena klausimo pusė. Smagiausia, kad gauni elektroninį laišką su nuoroda susimokėt internetu. Iki visiško patogumo dar galėtų leist suvest kortelės duomenis ir automatiškai nuskaityti.

    Kažkadaise teko eit pas keliukus 9:30 pasirašinėti protokolo. Bauda buvo dar mažesnė, bet nuotaiką pagadino gerokai daugiau.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Eikite kartu paverkti su Ignalina.

    Pakankamos tos baudos Lietuvoje, pagal algų lygį.
    Problema, kad 40 proc. jų nemoka. Ir kad būtent šitie yra "gaideliai", "be posūkių" ir nardytojai.

    Nelįsk prie baudų, nes nukentės normalūs žmonės, kurie vieną kitą kartą ženklo nepamato.
    Iki 30 km/h viršijus bauda 30-90€, jei nebaustas pusė minimalios 15€. Čia rimtai kažkam atrodo kaip pakankamos baudos?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Eikite kartu paverkti su Ignalina.

    Pakankamos tos baudos Lietuvoje, pagal algų lygį.
    Problema, kad 40 proc. jų nemoka. Ir kad būtent šitie yra "gaideliai", "be posūkių" ir nardytojai.

    Nelįsk prie baudų, nes nukentės normalūs žmonės, kurie vieną kitą kartą ženklo nepamato.
    Kurie vieną kartą nepamato ir susimoka, tiems problemos nebus, bet bus gera pamoka. Labiausiai dėl baudų paprastai verkia būtent tie gaideliai, kurie sako, kad baudos nieko nekeičia, bet tuo pačiu bijo tų baudų, kaip velnio

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Sprendimai yra, ir juos būtų galima įgyvendinti drastiškai didinat baudas už visus KET pažeidimus, bei mažinant (ar išvis naikinant) greičio viršyjimo toleranciją skiriant baudas. Bet tai nedaroma, .
    Eikite kartu paverkti su Ignalina.

    Pakankamos tos baudos Lietuvoje, pagal algų lygį.
    Problema, kad 40 proc. jų nemoka. Ir kad būtent šitie yra "gaideliai", "be posūkių" ir nardytojai.

    Nelįsk prie baudų, nes nukentės normalūs žmonės, kurie vieną kitą kartą ženklo nepamato.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Nei grįžta karas keliuose, nei ką.

    Bendras kultūros lygis yra labai pakilęs.

    Didžiausias trukdis toliau gerėti - negerinama infrastruktūra. Vilnius-Molėtai 2+1 yra nesąmonė, kuri dabar bus dvidešimčiai metų į priekį.
    Kaunas - Karmėlava - dar viena nesąmonė. Kaip ir Klaipėda (Jakai)-Dituva, Vilnius-Valkininkai.

    Užuot padarius išvažiavimus bei aplinkkelius su viadukais, kad ir mini stiliaus, - šviesoforinės sankryžos.

    Kiek Nemenčinės pl. padarė požeminių perėjų? Nei vienos. Šviesoforai. Švedijoje prie stotelių būtų visos po žeme.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Jau keli metai, kaip į kelius pamažu grįžinėja jau pamirštas "karas keliuose". Policijos užmiesčio keliuose praktiškai išvis neliko, KET laikymasis ir saugumas palikti išskirtinai vairuotojų sąžinei. Nu ir pamažu pradeda matytis to rezultatai. Sprendimai yra, ir juos būtų galima įgyvendinti drastiškai didinat baudas už visus KET pažeidimus, bei mažinant (ar išvis naikinant) greičio viršyjimo toleranciją skiriant baudas. Bet tai nedaroma, nes čia vienas iš tabu tarp politikų, kurių nemaža dalis ir patys yra visiški automarozai, kuriems gaziukas svarbiau už žmonių gyvybes. Turbūt teks laukti kažkokios itin skaudžios avarijos su dideliu skaičium žuvusių, po ko gal bus imta krapštytis galvas, kad kažkas čia gal nevisai taip su eismo saugumu Lietuvoje.

    O dėl chuliganiško vairavimo, tai tokiais atvejais tiesiog skambinu 112 ir pranešu, kad akivaizdžiai visiškai girtas vairuotojas nuolat kelia avarines situacijas ir reikalingas skubus policijos įsikišimas, kol neįvyko aukų reikalaujanti nelaimė. Nežinau, ar tai jiems groja, bet bent jau jaučiuosi atlikęs savo pilietinę pareigą, jeigu toks urodas ką nors vėliau užmuš.
    Paskutinis taisė John; 2025.10.10, 23:34.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    FB puslapyje Reidas (beje, labai rekomenduoju, ypač paskaitinėti komentarus visokiausių dyzelistų „o tai ką trūgdo?“, „normalej nuvažėvo“ ir „ka ce kaziolyni“, labai gerai pasikelt nuotaiką matant tokį automarozų IQ spindesį. Beje, Reidas, skirtingai nei kai kurie forumiečiai, neslepia kelių gaidelių valstybinių numerių, tad yra tikimybė, kad jie už asmenines videosesijas susimoka) užmačiau video, kur eilinis priedurnis prie vairo sugalvojo Geležeke pasidaryti trečią juostą, o už keliasdešimt metrų pakliuvo prie raudono šviesoforo kartu su kitais:

    https://www.facebook.com/reel/1484951345956307

    [/IMG2]
    Man atrodo šitą audinę mačiau ir kitur panašiai važinėjant. Kraupu kad tokių darosi vis daugiau. Štai vakar vienas bandė pralysti į nuovažą dešinėn važiuodamas pusiau žole, o aš ten pat norėjau tik važiavau asfaltu ir į veidrodėlį nežiūrėjau ar žole briedžiai nelaksto. Susidūrimo išvengėm bet man tas balvonas dar pirštą prie galvos pasukiojo. Aiškiai vienas iš tokių pačių Entelekto galiūnų

    Komentuoti:

Working...
X