Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Mažai priežasčių gali būti? Here some: slidi kelio danga, iššokęs žvėris, netvarkingas automobilis, girtas už vairo, nelegalios lenktynės, grįžęs čikenfaktorius, norintis pasirodyti. Maža dėl ko gali įvykti eismo įvykis.
    Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės. Lenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Paporinkit plačiau apie "tikrąsias priežastis". Juoda katė? Balti arkliai?
    Mažai priežasčių gali būti? Here some: slidi kelio danga, iššokęs žvėris, netvarkingas automobilis, girtas už vairo, nelegalios lenktynės, grįžęs čikenfaktorius, norintis pasirodyti. Maža dėl ko gali įvykti eismo įvykis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Primena policijos požiūrį, kad absoliuti dauguma eismo įvykių yra dėl greičio viršijimo, tingint gilints į tikrąsias priežastis.
    Paporinkit plačiau apie "tikrąsias priežastis". Juoda katė? Balti arkliai?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Kameros keliuose su numerių atpažinimu kėsinasi asmens privatumą. Nereikia jų daugiau.

    Yra tik du sprendimai - nežymėta nuolatinė policija (labai efektinga Balstogės fūrų kelyje nuo Augustavo) ir kito vairuotojo registratoriumi fiksuotas pažeidimas su siuntimu policijai.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Neseku įdėmiai šios diskusijos, bet kažkas lyg rašė, kad ištisinės, be kita ko, paliktos ten, kur anksčiau buvo eismo įvykiai. Jei čia rimtai, tai ką aš žinau...Tai juk pertvarkė kelią kapitaliai, tai kodėl daryti išvadą, kad ir pertvarkius ten pavojinga ir reikia ištisinės? Primena policijos požiūrį, kad absoliuti dauguma eismo įvykių yra dėl greičio viršijimo, tingint gilints į tikrąsias priežastis.

    Komentuoti:


  • Chiuvakas
    replied
    Vėl ir vėl ištisinių juostų perdaug/jos veltui etc. Gal galite ne palaidomis nuotraukomis, bet ant projekto brėžinių ar bent ant satelitinės nuotraukos nubrėžt šiuos savo teiginius. Dar jei argumentuotumet teisinėm/rekomendacinėm nuorodom kodėl ten jų nereikia, senai nebūtų jokių prisikabinėjimų prie jūsų tekstų. Tiek postų ir tiek praleistų galimybių įrodyt savo tiesą..

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tada reikia kamerų, kurios fiksuotų pažeidėjus, išvažiuojančius į priešingą juostą ir automatiškai siunčiančius baudas.
    Gal pigiau 2+1 nei padengt viską kamerom.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Matuokliai nepadeda jei lenkia 70km/h koloną.
    Tada reikia kamerų, kurios fiksuotų pažeidėjus, išvažiuojančius į priešingą juostą ir automatiškai siunčiančius baudas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Taisyklių pažeidinėjimas = mirtis tau ir niekuo dėtiems aplinkiniams. Būtina pastatyti kuo daugiau vidutinio greičio matuoklių ir kamerų, kurios fiksuotų per ištisinę lenkiančius kamikadzes.
    Matuokliai nepadeda jei lenkia 70km/h koloną.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Būtina pastatyti kuo daugiau vidutinio greičio matuoklių ir kamerų, kurios fiksuotų per ištisinę lenkiančius kamikadzes.
    Jo, davai sukurkime visiems problemų lygioje vietoje. Pradžioje pripaišome ištisinių kur reikia ir kur nereikia, o tada vietoje to kad jas peržiūrėti (ir pagaliau sudėti ribojimus logiškai), išleiskime dešimtis tūkstančių kamerom, kad tą encofcinti. Nes viskas kas važiuoja daugiau nei 30 km/h yra nesaugu, o visi kas su tuo nesutinka yra automarozai.
    Žinau visą tą, galite nesikartoti. Ne pirmą dieną forume.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.01.14, 18:35.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Čia gi kalba ne apie lakstymą (aš pats nelakstau), čia buvo tik pirmas šovęs į galvą pavyzdys, kur pastoviai kažkas važiuoja ant 70, pravažiavus sankryžą. Suprantama, ne pats durniausias ruožas ir ne pats ilgiausias, bet tokių Lietuvoje pilna (nežinau kur reikia važinėti, kad to nematyti). Ir tai savaime nebūtų problema, jei ne tos kilometrus besitesiančios ištisinės juostos lygiame kelyje, kaip Molėtų plente padaryta, kur tu esi priverstas arba be priežasties vilktis iš paskos, arba pažeidinėti taisykles.
    Taisyklių pažeidinėjimas = mirtis tau ir niekuo dėtiems aplinkiniams. Būtina pastatyti kuo daugiau vidutinio greičio matuoklių ir kamerų, kurios fiksuotų per ištisinę lenkiančius kamikadzes.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Reguliariai pravažiuoju Marijampolė-Vilkaviškis. Sakyčiau problemų labiausiai sumažėjo kai sutvarkė Marijampolė - Kaunas ir dar labiau sumažėjo dabar sutvarkius Marijampolės aplinkelį. Kam draskytis ir lakstyt jei po kokių 10min spausi 150km/h ir niekas netrukdys? Arba ką tik atskridai ir šiaip ar taip tuoj būsi vietoj. Utena-Molėtai tuo tarpu neretai būna kelionės vidury kai dar likę n+k važiuot.
    Čia gi kalba ne apie lakstymą (aš pats nelakstau), čia buvo tik pirmas šovęs į galvą pavyzdys, kur pastoviai kažkas važiuoja ant 70, pravažiavus sankryžą. Suprantama, ne pats durniausias ruožas ir ne pats ilgiausias, bet tokių Lietuvoje pilna (nežinau kur reikia važinėti, kad to nematyti). Ir tai savaime nebūtų problema, jei ne tos kilometrus besitesiančios ištisinės juostos lygiame kelyje, kaip Molėtų plente padaryta, kur tu esi priverstas arba be priežasties vilktis iš paskos, arba pažeidinėti taisykles.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Nu pavyzdžiui kelias Marijampolė - Vilkaviškis, važiuojant nuo Marijampolės. Kiek ten bevažiuoju, tiek būtinai kažkas velkasi ant 65, nes nežino, kad ženklas galioja iki sankryžos. Bet konkrečiai tame kelyje tai problemų nesudaro, nes nėra tų su**stų ištisinių, kur Molėtų plente pripaišė ir gali normaliai aplenkti.
    Reguliariai pravažiuoju Marijampolė-Vilkaviškis. Sakyčiau problemų labiausiai sumažėjo kai sutvarkė Marijampolė - Kaunas ir dar labiau sumažėjo dabar sutvarkius Marijampolės aplinkelį. Kam draskytis ir lakstyt jei po kokių 10min spausi 150km/h ir niekas netrukdys? Arba ką tik atskridai ir šiaip ar taip tuoj būsi vietoj. Utena-Molėtai tuo tarpu neretai būna kelionės vidury kai dar likę n+k važiuot.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Nežinau kokioje alternatyvioje visatoje gyvenu aš, tačiau vidutinio matavimo ruožuose su važiuojančiais gerokai lėčiau nei limitas susiduriu max 1 kartą iš 10 važiavimų. Likusius 9 visa kolona juda 85-90km/h (arba kitu leistinu greičiu) ir poreikio lenkti nebūna.
    Daug didesnė problema kai vietinės kamikadzės pasibaigus matavimo ruožui pradeda savo lenkimus.
    Nu pavyzdžiui kelias Marijampolė - Vilkaviškis, važiuojant nuo Marijampolės. Kiek ten bevažiuoju, tiek būtinai kažkas velkasi ant 65, nes nežino, kad ženklas galioja iki sankryžos. Bet konkrečiai tame kelyje tai problemų nesudaro, nes nėra tų su**stų ištisinių, kur Molėtų plente pripaišė ir gali normaliai aplenkti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Ypač pamačius vidutinio greičio matavimą - tautiečių smegenys ir KET žinojimas iškart išsijungia ir visi važiuoja ne leistiniu greičiu, o 70, ir dar dažniausiai kokia 5 km/h mažiau.
    Nežinau kokioje alternatyvioje visatoje gyvenu aš, tačiau vidutinio matavimo ruožuose su važiuojančiais gerokai lėčiau nei limitas susiduriu max 1 kartą iš 10 važiavimų. Likusius 9 visa kolona juda 85-90km/h (arba kitu leistinu greičiu) ir poreikio lenkti nebūna.
    Daug didesnė problema kai vietinės kamikadzės pasibaigus matavimo ruožui pradeda savo lenkimus.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Atvira Klaipėda 2025.01.09
    Magistralinėse Klaipėdos gatvėse laukia ženklūs pokyčiai
    https://www.atviraklaipeda.lt/2025/01/09/magistralinese-gatvese-laukia-zenklus-pokyciai/
    Įrengus Liepų – Jaunystės – Arimų gatvėje šviesoforinę sankryžą jau būtų galima padidinti maksimalų leistiną automobilių greitį Liepų gatvės atkarpoje tarp Klaipėdos miesto ribos ir tilto per Dangę iki 70 km/h.
    <...>
    „Su džiaugsmu pritariame“, – vienbalsį sprendimą palydėjo Kastytis Macijauskas, Savivaldybės administracijos Urbanistikos ir architektūros departamento direktorius ir pareiškė, jog mieste reikėtų daugiau tokių ruožų, nes „kemšasi katalizatoriai, nėra kur jų prapūsti“.
    Klaipėdos miesto savivaldybės Eismo saugumo komisija

    Komentuoti:


  • nnm
    replied
    Visu greičiu

    Tiek metų ramybės, taikos.
    Greit bėga kasdieniškas laikas.
    Miesteliai ir kaimai – šilkuos.
    Žaliuos autobusuose maigos.

    Įrodei, ką moku, galiu.
    Dabar galim eiti lenktynių...
    Kiek trūksta dar mums „Žigulių“,
    Kiek trūksta dar mums užkandinių!

    Įdiržę veidai ir delnai.
    Ak, žinoma, laimė ne aruos...
    Ir auga už tvartų kalnai
    Stiklinės nuo „rašalo“ taros...

    Visur ir prie visko greiti,
    Tik lekiam įraudę, laimingi...
    Asfaltas. Vainikai rudi
    Prie kryžkelių, šlaitų ir vingių...

    Alfonsas Maldonis, 1975

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.
    Ir su laisvai 90 apsiverčia.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.
    Ar vasarą po akvaplanavimo ant 130km/h verstis kaip ir legalu?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nedaug iš to sukibimo jei matomumas nulinis. Bet kokiu atveju, 130 ar 110 tose sąlygose nieko nepakeis.
    pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.

    Komentuoti:

Working...
X