Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)
Collapse
X
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai koks Paupys ar tas pats Velga/Revingis ir taiko į Nordhavnen. Aišku nesiekia jo lygio, bet ambicija ir norai aiškiai žiūri į ten, o ne į Orestad.
Tikėkimės, kad Vingio projektas pakels kartelę dar aukščiau nei Paupys. Kolkas matant projektą, sakyčiau, potencialo tam yra.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Reikėjo monorail'ą dėt į kabutes. Jo, žinau, kad ten yra metro, bet bendras vaizdas labai primena tas futuristiškas monorail'o vizijas
Taip, tai nėra geriausias pavyzdys iš Kopenhagos, bet realistiškiausias Vilniui. Ta prasme kur tu Vilniuje gali pastatyt kažką panašaus į Nordhavnen ar Sydhavnen? Ten nemaža dalis tos "kitos premium demensijos" susideda iš geografinio faktoriaus (jūra, vanduo, pakrantės, kanalai, marinos, etc.). Plius, būkime realistais - Lietuvos "premium klasė" Šiaurės Europos standartais yra realiai priemiesčio lygio projektai.
Jeigu Vilniaus nauji, centre esantys projektai atrodytų kaip Ørestado, o Šnipiškės atrodytų kaip 15 ar 20 minučių nuo Ørestado traukiniu pravažiavus esantis Malmės nuo nulio statomas Hyllie rajonas, man tai būtų tiesiog pasakiškas džiaugsmas. Bet deja, jau galima drąsiai teigti, kad Šnipiškės bus labiau panašios į Pilaitę, nei į Hyllie, kaip iš esmės ir didžioji dauguma kitų centro projektų. Šis Vingio projektas yra labai džiuginantis (bent jau so far, tikėkimės nenusipigins ir išvis bus įgyvendintas, nes ir man jau gan seniai kyla abejonių dėl situacijos rinkoje) bet deja vienetinis atvejis matant bendras putplastinės tinkuotos piguvos su parkngais vietoje pirmųjų aukštų tendencijas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Orestad yra monorailas? Gal painioji su metro?
Orestad nėra ir neatrodo kaip tikras premium rajonas. Labiau toks kaip Londono Stratfordas su naujais developmentais aplinkui Westfield'ą ir naują stotį. Šiaip jis kokybiškas, patogus, viskas, ko reikia, yra netoliese, bet toks biškį meh ir per daug plastmasės. Bandyta pateikti kaip kažką premium, bet realiai yra grynai vidutinis segmentas. Cph yra visapusiškai kur kas aukštesnio lygio projektų. Pavyzdžiui, Nordhavn, kur visai kita dimensija ir kainos.
Jeigu Vilniaus nauji, centre esantys projektai atrodytų kaip Ørestado, o Šnipiškės atrodytų kaip 15 ar 20 minučių nuo Ørestado traukiniu pravažiavus esantis Malmės nuo nulio statomas Hyllie rajonas, man tai būtų tiesiog pasakiškas džiaugsmas. Bet deja, jau galima drąsiai teigti, kad Šnipiškės bus labiau panašios į Pilaitę, nei į Hyllie, kaip iš esmės ir didžioji dauguma kitų centro projektų. Šis Vingio projektas yra labai džiuginantis (bent jau so far, tikėkimės nenusipigins ir išvis bus įgyvendintas, nes ir man jau gan seniai kyla abejonių dėl situacijos rinkoje) bet deja vienetinis atvejis matant bendras putplastinės tinkuotos piguvos su parkngais vietoje pirmųjų aukštų tendencijas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Gal tiesiog buvot tik pagrindiniame bulvare ir šalia jo. Ten tai jo, nėra jauku dėl rajoną perpjaunančio monorail'o (nors iš teritorijos po juo išspaustas maksimumas ir visiems reiktų pasimokyt kaip išnaudot tokias vietas) ir tikrai kažkiek primena Kiniją. O gilyn į rajoną galima rasti ir idealų perimetrinį užstatymą (ką man ir primena Vingio projektas), ir puikią architektūrą, ir net tokius labiau priemiesčio, jaukius 2-3 aukštų kvartalus.
Bet šiaip aš suprantu, ką VLR turi omeny. Orestad nėra ir neatrodo kaip tikras premium rajonas. Labiau toks kaip Londono Stratfordas su naujais developmentais aplinkui Westfield'ą ir naują stotį. Šiaip jis kokybiškas, patogus, viskas, ko reikia, yra netoliese, bet toks biškį meh ir per daug plastmasės. Bandyta pateikti kaip kažką premium, bet realiai yra grynai vidutinis segmentas. Cph yra visapusiškai kur kas aukštesnio lygio projektų. Pavyzdžiui, Nordhavn, kur visai kita dimensija ir kainos.
Velga+Revingis taiko į šiek tiek aukštesnį ar net premium segmentą. Bent jau pagal tai, kas matosi renderiuose ir tikriausiai pagal tai, koks kontingentas ten gyvens t. y. gerokai aukštesnes, nei vidutinės, pajamas gaunantys.
Žinoma, su sąlyga, kad šį kartą Velga pajudės. Biškį neramu, kad paskutiniu metu rinkoje pernelyg daug nemalonių paralelių su 2007/2008. Gal, duok dieve, viskas pajudės ir neatsidės dar 15 metų.Paskutinis taisė John; 2022.05.28, 17:28.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTunelio po GV vaizdas:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąLabai džiugios naujienos. Ačiū.
Man dar labai norėtųsi pamatyti kuo greičiau pašalintus šiuos baisius pastatus gretimais:
- 9 patinka
Komentuoti:
-
-
Reikia melstis, kad tik neatsisakytų dviejų lygių transporto sprendinio ) .
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTunelio po GV vaizdas:
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąØrestadas man jautėsi kažkiek kaip Mikrorajon v2, turėjo toki kinietišką, distopinį, naujo mass housing projekto jausmą. Negaliu sakyti, kad juo buvau sužavėtas, man tai buvo bene vienintelė Kopenhagos vieta, kuri nepatiko.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tradicijos tęsiasi - kol VMS visiškai ignoruoja VT ir miesto nominalus centras yra per sunkiai pasiekiamas žmonėms (skirtingai nuo vakarų Europos, kur centrai be išimties būna lengviausiai pasiekiamos vietos vidutiniam miestiečiui dėl centrinių transporto hub'ų), centro funkciją ir vaibą suformuoja VP Marketas. Turiu pasakyti, kad šis jų bandymas - labai solidus, ypač lyginant su pirmąja daržine apsupta parkingais. Apie pastatų skalę, architektūrą ir medžiagiškumą kalbėtis būtų galima ilgai ir nuobodžiai, galėsim tai daryti, kai sulauksim detalesnių projektų spėju? Bet lygis, panašu, bus neblogas. Iš urbanistikos pusės sunku prie ko prikibti: suformuotas perimetras, aiškiai padalintos erdvės, gero standarto gatvės.
Kažkas minėjo Ørestad - teko ten apsilankyti. Man, asmeniškai, šis projektas atrodo kiečiau. Ørestadas man jautėsi kažkiek kaip Mikrorajon v2, turėjo toki kinietišką, distopinį, naujo mass housing projekto jausmą. Negaliu sakyti, kad juo buvau sužavėtas, man tai buvo bene vienintelė Kopenhagos vieta, kuri nepatiko. Aišku, objektyviai žiūrint, tas rajonas yra žymiai kietesnis už bet ką Vilniuje vien dėl savo VT jungties. Bet koks skirtumas - VT šiame automobilizuotame mieste terūpi kokiems 15-ai žmonių, tai tiesiog praignoruojam tai, kaip mėgsta daryti Šimašius
Bet kokiu atveju, turint omeny, kokį mėšlą galima prastumti šiais laikais Vilniuje su VP Market pinigais, reikia sakyti bravo (bet kol kas, nes visada lieka šansai, kad smarkiai nusipigins).Paskutinis taisė VLR; 2022.05.27, 14:13.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Šitam žemėlapiui yra 10 metų ir aš labai abejoju, ar VMS apskritai dar prisimena apie jo egzistavimą.
Plius nelabai supratau, kaip Savanorių žiedas tapo VT hubu, jeigu ten net elementarių stotelių nėra, o net jei ir būtų, tai eiti 0.8-1 km iki VT stotelės yra bullshit
Čia tramvajus buvo planuotas nauju tiltu pro Vingio parką. Dabar jau aišku, kad to nebus niekada.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Plius nelabai supratau, kaip Savanorių žiedas tapo VT hubu, jeigu ten net elementarių stotelių nėra, o net jei ir būtų, tai eiti 0.8-1 km iki VT stotelės yra bullshit
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNors perimetrinis užstatymas ir architektūra tikrai yra gerasis Vakarų (ir mūsų Paupio) tradicijų tęsinys, bet
Mažų mažiausiai tuo, kad Orestade pirmiau atsirado geras VT (metro linija) ir tik tada prasidėjo užstatymas. Tuo tarpu tiek Paupyje, tiek reVingyje iki artimiausios VT stotelės su dažnais maršrutais bus labai geras gabalas kelio pėsčiomis.
Vienintelis pliusas, kad reVingyje, skirtingai nuo Paupio (kur JUDU, supratę savo klaidą, numetė pažadą kažkokiu būdu per visiškai VT nepritaikytas Paupio gatveles paleisti autobusą), lyg ir yra numatyta kažkoks naujas VT žiedukas, bet jis ant tiek "vidury nieko", kad nelabai aišku, ką iki ten būtų galima paleisti, o jei ir bus paleista, tai tikrai nė vienas iš stuburinių maršrutų.
Komentuoti:
-
Nors perimetrinis užstatymas ir architektūra tikrai yra gerasis Vakarų (ir mūsų Paupio) tradicijų tęsinys, bet
Parašė ttttt Rodyti pranešimą"kuo ne Kopenhagos Ørestad?" :
Vienintelis pliusas, kad reVingyje, skirtingai nuo Paupio (kur JUDU, supratę savo klaidą, numetė pažadą kažkokiu būdu per visiškai VT nepritaikytas Paupio gatveles paleisti autobusą), lyg ir yra numatyta kažkoks naujas VT žiedukas, bet jis ant tiek "vidury nieko", kad nelabai aišku, ką iki ten būtų galima paleisti, o jei ir bus paleista, tai tikrai nė vienas iš stuburinių maršrutų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Norėtųsi pamatyt vizualizacijų iš vidinių prekybos centro gatvelių ir turėt aišku supratimą koks į jas bus patekimas, bet bent jau iš turimų vizualizacijų panašu, kad rajonas bus superinis, toks "kuo ne Kopenhagos Ørestad?" :
- 12 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: