Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)
Collapse
X
-
Tai Akropolis ir bus vienas didžiausių prekybos centrų Vilniuje, prieš tai buvo galvojama jį statyti kaip ir visus, daugiau mažiau dežę, bet buvo pasirinkta integruoti jį į mišrią aplinka. Aš tiesą sakant norėčiau, kad ir kiti prekybos centrai Lietuvoje būtų taip statomi, visokios Maximos, Rimi ir t.t., nesupykčiau, jei Vilniaus miesto riboje tos prekybcentrių dėžės išvis uždraustos būtų ir prekybcentiai galėtų būti tik daugiabučių pirmuosiuose komercinių patalpų aukštuose.
- 13 patinka
-
Po rekonstrukcijos neliks kairinio posūkio galimybės iš Gerosios Vilties gatvės į Geležinį Vilką Panerių kryptimiParašė JuliusVNO Rodyti pranešimąO stotelė naujojo akropolio teritorijoje reiktų suprasti, kad būtų kažkoks užsukimas ar autobusų žiedas? Mano galva užtektų esamos stotelės „Vingio parkas“ tik reikėtų paleisti gerokai daugiau autobusų, kad tiesiogiai pasiektume Žaliąjį tiltą ar Laisvės prospekto miesto dalį. Taip pat įdomus VT sprendimas būtų perkelti dalį maršrutų iš Savanorių prospekto. Tai yra autobusai Savanorių žiede suka ne į prospektą, bet į GV, ten sustoja stotelėje „Vingio parkas“ ir tuomet per Pietario gatvę sugrįžta į prospektą. O važiuojant priešinga puse, autobusai iš Savanorių išsuka į Gerosios vilties gatvę, tuomet iškart įsukę į GV sustoja stotelėje ir pasiekia Savanorių žiedą. Aišku dėl to nukentėtų Savanorių prospekto stotelė, kuri yra tapusi tokiu kaip ir Hub'u krasnuhoje, bet ta vieta išvis yra probleminė. Centrinė mikrorajono VT stotelė turėtų būti Savanorių-Žemaitės sankryžoje, kad būtų galima patogiai persėsti į visus autobusus visomis kryptimis
Komentuoti:
-
Čia ryškai ne prekybos centras.Parašė Eidvis Rodyti pranešimątai yra aukščiausias standartas kaip turėtų būti statomi tie didieji prekybos centrai.
Komentuoti:
-
kur galima pasiskaityti apie planą įpareigoti vystytoją statyti viešojo transporto tiltą? Ir kokiu pagrindu kai įvažiavimas į teritoriją jau yra toje pačioje pusėje upės o upės krantus jau jungia šalia aštuonių juostų tiltas?Parašė TIME Rodyti pranešimą
pirminis planas buvo tai, kad vystytojas irengtu tilta i Lazdynus pestiesems, dviraciams ir VIESAJAM TRANSPORTUI (realiai tokia ideja nuo pat Lazdynu statymo pradzios), tiesa "stebuklingu" budu eilini karta projeta buvo pakeistas pagal vystytoju pageidavimus (jiems atpiginant kastus)Paskutinis taisė jan; 2024.02.09, 17:35.
Komentuoti:
-
Jau galima skaičiuot kiek Vilniaus prekybos chebra skolinga tiltųParašė TIME Rodyti pranešimą
pirminis planas buvo tai, kad vystytojas irengtu tilta i Lazdynus pestiesems, dviraciams ir VIESAJAM TRANSPORTUI (realiai tokia ideja nuo pat Lazdynu statymo pradzios), tiesa "stebuklingu" budu eilini karta projeta buvo pakeistas pagal vystytoju pageidavimus (jiems atpiginant kastus)
Komentuoti:
-
pirminis planas buvo tai, kad vystytojas irengtu tilta i Lazdynus pestiesems, dviraciams ir VIESAJAM TRANSPORTUI (realiai tokia ideja nuo pat Lazdynu statymo pradzios), tiesa "stebuklingu" budu eilini karta projeta buvo pakeistas pagal vystytoju pageidavimus (jiems atpiginant kastus)Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąO stotelė naujojo akropolio teritorijoje reiktų suprasti, kad būtų kažkoks užsukimas ar autobusų žiedas? Mano galva užtektų esamos stotelės „Vingio parkas“ tik reikėtų paleisti gerokai daugiau autobusų, kad tiesiogiai pasiektume Žaliąjį tiltą ar Laisvės prospekto miesto dalį. Taip pat įdomus VT sprendimas būtų perkelti dalį maršrutų iš Savanorių prospekto. Tai yra autobusai Savanorių žiede suka ne į prospektą, bet į GV, ten sustoja stotelėje „Vingio parkas“ ir tuomet per Pietario gatvę sugrįžta į prospektą. O važiuojant priešinga puse, autobusai iš Savanorių išsuka į Gerosios vilties gatvę, tuomet iškart įsukę į GV sustoja stotelėje ir pasiekia Savanorių žiedą. Aišku dėl to nukentėtų Savanorių prospekto stotelė, kuri yra tapusi tokiu kaip ir Hub'u krasnuhoje, bet ta vieta išvis yra probleminė. Centrinė mikrorajono VT stotelė turėtų būti Savanorių-Žemaitės sankryžoje, kad būtų galima patogiai persėsti į visus autobusus visomis kryptimis
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O stotelė naujojo akropolio teritorijoje reiktų suprasti, kad būtų kažkoks užsukimas ar autobusų žiedas? Mano galva užtektų esamos stotelės „Vingio parkas“ tik reikėtų paleisti gerokai daugiau autobusų, kad tiesiogiai pasiektume Žaliąjį tiltą ar Laisvės prospekto miesto dalį. Taip pat įdomus VT sprendimas būtų perkelti dalį maršrutų iš Savanorių prospekto. Tai yra autobusai Savanorių žiede suka ne į prospektą, bet į GV, ten sustoja stotelėje „Vingio parkas“ ir tuomet per Pietario gatvę sugrįžta į prospektą. O važiuojant priešinga puse, autobusai iš Savanorių išsuka į Gerosios vilties gatvę, tuomet iškart įsukę į GV sustoja stotelėje ir pasiekia Savanorių žiedą. Aišku dėl to nukentėtų Savanorių prospekto stotelė, kuri yra tapusi tokiu kaip ir Hub'u krasnuhoje, bet ta vieta išvis yra probleminė. Centrinė mikrorajono VT stotelė turėtų būti Savanorių-Žemaitės sankryžoje, kad būtų galima patogiai persėsti į visus autobusus visomis kryptimis
Komentuoti:
-
Nebūtų prasčiausias variantasParašė arturiux Rodyti pranešimą
Vokiečių kariškiams, o jų su šeimomis bus keli tūkstančiai, ieškomi butai nuomai, tai tas co-livingas kaip tik jiems.
Komentuoti:
-
Jeigu perki ne maisto produktus, vargu ar prisipirksi tiek, kad nepaneši. Juk pora maišelių iš Zaros VT važiuoti netrukdo ir aš, tiesą sakant, mielai važiuočiau į Akropolį autobusu, jeigu jis būtų patogus. Beje, kaip kolegos ir minėjo, ten bus ne tik Akropolis, bet ir gyvenamieji rajonai, biurai, tad normalus VT yra absoliučiai būtinas.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kaip bežiūrėsi, žmonės į PC važiuoja apsipirkti. O tempti po dvi pilnas setkas į ir iš troleibuso tai sovietinė atgyvena. Todėl vistiek didžioji dauguma važiuos automobiliu. Beje buvau PC Romoje, tai ten net įėjimo pėstiesiems nėra, tik įvažiavimas į požeminę stovėjimo aikštelę po pačiu prekybcentriu.Paskutinis taisė eigh; 2024.02.09, 13:57.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai tik ieško, visko gali būti: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...pirkti-1160229Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Čia patvirtinta informacija, kad būtent šiame projekte bus vokiečiams ieškoma butų, ar spekuliacija?
Jeigu taip, bus gerai kontrastas čia jiems - gyvens tarp šlėktų ir komercijos, bet galės netoliese nueiti su chroniais krasnūchoje padiskutuoti WWII tematika.
Komentuoti:
-
Čia patvirtinta informacija, kad būtent šiame projekte bus vokiečiams ieškoma butų, ar spekuliacija?Parašė arturiux Rodyti pranešimą
Vokiečių kariškiams, o jų su šeimomis bus keli tūkstančiai, ieškomi butai nuomai, tai tas co-livingas kaip tik jiems.
Jeigu taip, bus gerai kontrastas čia jiems - gyvens tarp šlėktų ir komercijos, bet galės netoliese nueiti su chroniais krasnūchoje padiskutuoti WWII tematika.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vokiečių kariškiams, o jų su šeimomis bus keli tūkstančiai, ieškomi butai nuomai, tai tas co-livingas kaip tik jiems.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Turbūt. Projekte apie co-living'ą kalbama, tai realiai "nuomojami" butai.
Komentuoti:
-
Turbūt. Projekte apie co-living'ą kalbama, tai realiai "nuomojami" butai.Parašė Sula Rodyti pranešimą"Viešbučių" paskirties plotai tikriausiai bus tiesiog butai?
Komentuoti:
-
Kiek matau PP dokumentuose, pirmas ir antras aukštai yra vientisi ir vaikščioti tarp parduotuvių po lauką nereikės.
Plotai pagal funkcijas:

Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Klausimus, kiek ten apskritai bus ploto prekybai? Parkingas naujame akropolyje požeminis, panašiai kaip Panoramoje, tai pliusas. Minusas tas, kad reiks vaikščioti po lauką tarp parduotuvių, man atrodo naujas akropolis nebus tiek masinis, kiek senas, labiau toks Ogmios miesto variantas su viešom erdvėm lauke ir mažesnėm brangesnių brandų parduotuvėm ir restoranėliais.
Komentuoti:
-
Juk puikiai žinom, kad net jei bus nauja stotelė prie Akropolio, joje stos tik 125 autobusas iš Kalijoriškių į Salijoriškes 90 min. intervalu. /s
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Tame ir esmė, Vilniuje nėra padoraus Europietiško VT. Naujos stotelės įrengimas Akropolio teritorijoje būtų gerai, bet tai nepakeičia esmės, jog Vilniuje naudotis VT nėra nei patogu, nei naudinga iš sugaišto laiko/ekonominės perspektyvos. Kol nebus revoliucinės VT reformos (o tam reikia ne vienų metų, labiau dešimtmečių), tol prekbycentrių infrastruktūra ir bus pritaikoma automobiliams.Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Na kaip ir ne sovietmetis, kad reikėtų iš kito miesto galo tempti po dvi pilnas sietkas, prekybcentrių pilna ant kiekvieno kampo, prekių lentynose taip pat netrūksta. O keli maišai skarmalų tikrai nesukelia didelių nepatogumų net ir važiuojant VT, kažkaip Oxford street, 5th avenu, Ginzoje ir t.t. žmonės apsipirkinėja ir grįžta VT be jokių problemų. Ir čia neskaitant to, kad tokie prekybcentriai didžiają savaitės dalį yra populiariausi tarp nepilnamečių.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
mes ne Europa, mes 51 valstijaParašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Na kaip ir ne sovietmetis, kad reikėtų iš kito miesto galo tempti po dvi pilnas sietkas, prekybcentrių pilna ant kiekvieno kampo, prekių lentynose taip pat netrūksta. O keli maišai skarmalų tikrai nesukelia didelių nepatogumų net ir važiuojant VT, kažkaip Oxford street, 5th avenu, Ginzoje ir t.t. žmonės apsipirkinėja ir grįžta VT be jokių problemų. Ir čia neskaitant to, kad tokie prekybcentriai didžiają savaitės dalį yra populiariausi tarp nepilnamečių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na kaip ir ne sovietmetis, kad reikėtų iš kito miesto galo tempti po dvi pilnas sietkas, prekybcentrių pilna ant kiekvieno kampo, prekių lentynose taip pat netrūksta. O keli maišai skarmalų tikrai nesukelia didelių nepatogumų net ir važiuojant VT, kažkaip Oxford street, 5th avenu, Ginzoje ir t.t. žmonės apsipirkinėja ir grįžta VT be jokių problemų. Ir čia neskaitant to, kad tokie prekybcentriai didžiają savaitės dalį yra populiariausi tarp nepilnamečių.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kaip bežiūrėsi, žmonės į PC važiuoja apsipirkti. O tempti po dvi pilnas setkas į ir iš troleibuso tai sovietinė atgyvena. Todėl vistiek didžioji dauguma važiuos automobiliu. Beje buvau PC Romoje, tai ten net įėjimo pėstiesiems nėra, tik įvažiavimas į požeminę stovėjimo aikštelę po pačiu prekybcentriu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Klausimus, kiek ten apskritai bus ploto prekybai? Parkingas naujame akropolyje požeminis, panašiai kaip Panoramoje, tai pliusas. Minusas tas, kad reiks vaikščioti po lauką tarp parduotuvių, man atrodo naujas akropolis nebus tiek masinis, kiek senas, labiau toks Ogmios miesto variantas su viešom erdvėm lauke ir mažesnėm brangesnių brandų parduotuvėm ir restoranėliais.Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
Jei tiek pinigų kiša, būtų keista pozicionuoti senąjį kaip geresni, aš manau kad jie stengsis tą pati turėt ar net daugiau (ypač kokių pramogų). žinoma svarbus ir nuomininkų norai, jei jiems atrodys, kad asfalto jūra ir didelis tvartas labiau traukia žmonės, jie pagrindinės krautuvės paliks senajame.
Komentuoti:
Komentuoti: