Manau tokios apklausos vyksta maždaug "Kokiu būdu/kaip dažnai jūs vykstate į darbą?", "Kokiu į parduotuves?", "Kokiu jūsų vaikai vyksta į mokslus?" ir tada skaičiuojamas bendras vidurkis iš viso, o ne tai, kad jūs važiavot 2 valandas pirmyn atgal iš Pagirių Jaunimo 69-sios sodų gatvės ir darbą NMC, o paskui per 15 minučių nuėjot į pakelės Aibę čipsų ir bendrai gaunasi, kad 50% jūsų kelionių yra automobiliu, o 50% pėsčiomis.
Pagal tokius klausimus ir gautųsi 50/50 Tik nežinau kur įsiskaičiuotų pasivažinėjimai dviračiu, be tikslo, tik šiaip pasportuot ir pravėdint galvą. Nors jei važiuočiau mašina į sporto klubą pasportuot turbūt tai įsiskaitytų kaip kelionė automobiliu
Gal skiriasi kelionių skaičiavimas? Man Vilniuje labai įtartinai atrodo 30% kelionių pėsčiomis. Sakykim jei grįžau namo automobiliu ir tada pėstute nuėjau į parduotuvę už kelių šimtų metrų - tai buvo 2 kelionės (1 auto + 1 pėsčiomis)?
Manau tokios apklausos vyksta maždaug "Kokiu būdu/kaip dažnai jūs vykstate į darbą?", "Kokiu į parduotuves?", "Kokiu jūsų vaikai vyksta į mokslus?" ir tada skaičiuojamas bendras vidurkis iš viso, o ne tai, kad jūs važiavot 2 valandas pirmyn atgal iš Pagirių Jaunimo 69-sios sodų gatvės ir darbą NMC, o paskui per 15 minučių nuėjot į pakelės Aibę čipsų ir bendrai gaunasi, kad 50% jūsų kelionių yra automobiliu, o 50% pėsčiomis.
Čia rimtai darnaus judumo tokie siektini rezultatai? Tikiuosi ne visam miestui. Jei tokie siektini rezultatai 2030 metams tai daug ką paaiškintų. Palyginimui Helsinkis: 50% kelionių atliekama viešuoju transportu ir tik 28% automobiliu.
Nors turbūt kalba tik apie šią teritoriją? Nes judu.lt vienam pristatyme rašo kad planuoja 2030 kad VT sudarys 30% (dabar jau yra 24%)
Gal skiriasi kelionių skaičiavimas? Man Vilniuje labai įtartinai atrodo 30% kelionių pėsčiomis. Sakykim jei grįžau namo automobiliu ir tada pėstute nuėjau į parduotuvę už kelių šimtų metrų - tai buvo 2 kelionės (1 auto + 1 pėsčiomis)?
Viešojo transporto eismas numatomas nuo Geležinio Vilko g. tiek vienoje, tiek kitoje važiuojamosios dalies pusėje. Autobusų sustojimai projektuojami su įvaža, kad autobusų sustojimas nebūtų naudojamas kaip greitėjimo juostos dalis. Tokiu būdu autobusų sustojimas tampa saugesnis ir atlieka jam skirtą funkciją. Autobusų sustojimui skirta zona, vertinant esamą ir perspektyvinį viešojo transporto eismą, numatoma įrengti 40 m. ilgio. Autobusų sustojimas kairėje važiuojamosios dalies pusėje, kryptimi nuo Naujamiesčio link Žemųjų panerių, projektuojama esamoje vietoje. Autobusų sustojimui skirta zona, vertinant esamą ir perspektyvinį viešojo transporto eismą, numatoma įrengti 40 m ilgio. Projekto apimtyje sprendžiamas eismo saugumo klausimas ir gerinama esama situacija sudarant palankesnes viešojo transporto eismui skirtas sąlygas. Projekte numatomas autobusų sustojimo įrengimas įvažoje atskirtoje nuo Geležinio Vilko g. važiuojamosios dalies. Šiuo metu dėl atsiradusios papildomos juostos projektuojamoje Geležinio Vilko g. atkarpoje transporto eismas tampa aiškesnis ir saugesnis, nes autobusai iš sustojimo stotelės išvažiuoja į lėtesnę juostą ir tada persirikiuoja į Geležinio vilko gatvę. Įgyvendinus projektuojama infrastruktūrą bei pastatų projektus SĮ „Susisiekimo paslaugos“ planuoja nukreipti esamus bei sukurti papildomus maršrutus tvariam teritorijos ir jos aplinkos aptarnavimui viešuoju transportu. PROJEKTO PAVADINIMAS DOKUMENTO ŠIFRAS LAPAS LAPŲ LAIDA Geležinio Vilko gatvės dalies nuo Savanorių pr. žiedinės sankryžos iki Geležinio Vilko g. 25, M. K. Čiurlionio gatvės dalies ties žemės sklypu (kad. Nr. 4400-0727-5845) ir Gerosios Vilties gatvės dalies nuo Geležinio Vilko g. iki Savanorių pr. rekonstravimo projektas HE-22-I.002/1-PP.AR 30 54 0 Pagal SĮ „Susisiekimo paslaugos“ planuojamus maršrutus papildoma stotelė numatoma Gerosios Vilties gatvėje kryptyje nuo Geležinio Vilko g. link Savanorių pr. Stotelė reikalinga naujam planuojamam maršrutui. Stotelė projektuojama įvažoje, perono ilgis 20 m, taip pat perspektyvinių maršrutų aptarnavimui namatyta stotelė M.K.Čiurlionio gatvėje, šioje gatvėje numatoma nedidelis eismo intensyvumas, todėl stotelė projektuojama be įvažos, perono ilgis 20 m., taip projektuojama autobusų sustojimo stotelė atkarpoje su apsisukimu arčiau Vingio parko, šioje atkarpoje numatomas tik viešojo transporto eismas, toliau einantis vidine teritorijos gatve Eigulių gatvės link. Naujas maršrutas teritorijos viduje kuriamas patogiam gyventojų bei lankytojų judėjimui viešuoju transportu.
Čia rimtai darnaus judumo tokie siektini rezultatai? Tikiuosi ne visam miestui. Jei tokie siektini rezultatai 2030 metams tai daug ką paaiškintų. Palyginimui Helsinkis: 50% kelionių atliekama viešuoju transportu ir tik 28% automobiliu.
Nors turbūt kalba tik apie šią teritoriją? Nes judu.lt vienam pristatyme rašo kad planuoja 2030 kad VT sudarys 30% (dabar jau yra 24%)
Atsirado naujienu del naujos infrastrukturos salia sito Akropolio. Panasu kad galim pamirsi kazkokio "normalaus VT" kuris aptarnauti teritorija. Kol kas nera nei zodzio apie VT tobulinima salia naujo komplekso...
Dabartinis Užvingio salos tiltas ir netrukdo šalia statyt dar vieną tiltą tik VT transportui. Pirmasis bus statomas berods gerokai į šoną nuo anksčiau planuoto tilto.
Aš turiu viltį, kad kai Vilniaus savivaldybė atsitokės ir po 10-15-20 metų pradės normaliau vystyti VT, tramvajaus tiltas ten galės atsirasti.
Beje, o kaip su mokyklomis ir darželiais? Atseit pastatuose kažkokios patalpos galės būti numatytos. Bet turbūt jokių valstybinių darželių ir mokyklų net ir vėliau nebus numatyta – o juk ateityje nauji kvartalai priaugs iki pat Savanorių prospekto.
Tėveliai vežios vaikučius automobiliais į Lazdynų darželius?
Dabartinis Užvingio salos tiltas ir netrukdo šalia statyt dar vieną tiltą tik VT transportui. Pirmasis bus statomas berods gerokai į šoną nuo anksčiau planuoto tilto.
Sprendimas vienintelis, tai užvingio tiltą daryti ne tik pėstiesiems, bet ir VT, tada Akropolis 2 būtų ant tranzito į Laisvės pr. Kitaip su VT bus kažkas pan. kaip su Akropoliu ar Ozu, kur dėl vaizdo užsuka koks vienas kitas autobusas.
Pritarčiau. Prie Zuoko buvo kažkas panašaus planuota – kairys posūkis į Laisvės pr. į Jelskio g., bet ten buvo planuota ir automobiliams. Manyčiau, kad būtų geras sprendimas leisti VT per Jelskio g. jei ten būtų tik VT skirtas posūkis į kairę (reguliuojamas VT šviesoforu). Tada galėtų būti stotelė ties Akropoliu 2, o kita būtų Savanorių pr. iškart prie sankryžos su Gerosios Vilties gatve. Bet čia tik pasvajojimai.
Sprendimas vienintelis, tai užvingio tiltą daryti ne tik pėstiesiems, bet ir VT, tada Akropolis 2 būtų ant tranzito į Laisvės pr. Kitaip su VT bus kažkas pan. kaip su Akropoliu ar Ozu, kur dėl vaizdo užsuka koks vienas kitas autobusas.
Arba padaryti tramvajų/A juostą kurią VT apvažiuotu automobilius.
Sprendimas vienintelis, tai užvingio tiltą daryti ne tik pėstiesiems, bet ir VT, tada Akropolis 2 būtų ant tranzito į Laisvės pr. Kitaip su VT bus kažkas pan. kaip su Akropoliu ar Ozu, kur dėl vaizdo užsuka koks vienas kitas autobusas.
Akropolis ir Ozas salia turi GV, Ukmerges g., Kalvariju g., Ozo g., Kareiviu g. ir bus statoma Siaurine g., todel tiek viesasis vietos turi veikt, tiek auotmobiliai prajuda. Tuo tarpu cia ateina tik Svanoriu pr., GV ir Tukstantmecio g., kurio visos susikerta i butelio kakliuka- Svanoriu zieda. Jau dabar tai yra problema ir nieko nera del to daroma. Del uzvingio tilto, galetu but ir du, vienas patogus pestiesiems ir dviratininkams, o kitas tik VT, idealiu atveju tik tramvajams, nes Lazdynu tiltu nuimti VT butu irgi negerai. Du tiltai butu nemazas pliusas, nes nesikirstu srautai ir pestisiems bei dviratinikams butu gerai, jus ju srautas i Vingio parka visada buna didelis.
Oho Pakalniukas net VT paminejo ant pacio galo. Nu ziuresim kokie ten papildomi sprendimai atsiras
Sprendimas vienintelis, tai užvingio tiltą daryti ne tik pėstiesiems, bet ir VT, tada Akropolis 2 būtų ant tranzito į Laisvės pr. Kitaip su VT bus kažkas pan. kaip su Akropoliu ar Ozu, kur dėl vaizdo užsuka koks vienas kitas autobusas.
Pagal PP tik 5-10% visu kelioniu numano bus viesuoju trnasportu, kosmonautika kazkokia. Cia ne tik, kad GV uzsikims, bet ir visas Naujamiestis, ir daugiau dabartinio VT vaziuojancio pro nepades. Ten tiesiog butinas tramvajus, kaip ir buvo planuota.
Planui minimum pro Geležinio Vilko tavę turėtų būti paleistas bent vienas greitasis autobusų maršrutas (idealiu atveju išskiriant po A juostą kiekvienoje kelio pusėje). Gal net visai tiktų šiuo atveju sukurti naują 3G maršruto atšaką, ties Baltuoju tiltu toliau einančia Goštauto gatvę pro seimą ir visus ofisų pastatus už Liubarto tilto bei vėliau įsiliejančia į GV.
Bet grandioziniai kamščiai toje vietoje turbūt neišvengiami kaip bežiūrėsi. Gal visiškas transporto kolapsas kelių metų bėgyje užbaigus visus statomus/planuojamus projektus visgi privers miesto valdžią imtis veiksmų bėginiam VT plėtoti.
Pagal PP tik 5-10% visu kelioniu numano bus viesuoju trnasportu, kosmonautika kazkokia. Cia ne tik, kad GV uzsikims, bet ir visas Naujamiestis, ir daugiau dabartinio VT vaziuojancio pro nepades. Ten tiesiog butinas tramvajus, kaip ir buvo planuota.
Komentuoti: