Atsakymas kurį gavau:
<...>Vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės priskirtomis funkcijomis už viešojo transporto organizavimą, planavimą, bilietų platinimą ir viešojo transporto infrastruktūrą Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje yra atsakinga JUDU, kurios specialistai atkreipė dėmasį, kad galiojančiame Vilniaus miesto Bendrajame plane, patvirtintame miesto Tarybos 2021 m. birželio 2 d. sprendimu Nr. 1-972, nurodytoje vietoje, kur planuojamas statyti Užvingio salos tiltas yra numatyta nauja skirtingo lygio pėsčiųjų, dviratininkų perėja ar viadukas, kas iš esmės neleidžia planuoti transportinio (įskaitant ir viešojo transporto) tilto šioje vietoje.
JUDU specialistai papildomai atkreipia dėmesį, kad jau yra išduoti arba baigiami išduoti statybos leidimai infrastruktūrai įrengti abiejose upės pusėse: dešiniajame krante yra numatyta bendra pėsčiųjų ir privažiuojamojo eismo erdvė tarp minimo „Sakų“ projekto statinių (daugiabučių), o kairiajame krante – išduotas statybos leidimas M. K. Čiurlionio gatvės rekonstravimui bei minimam įvažiavimui į požeminę stovėjimo aikštelę, kuris būtų įrengiamas po Geležinio Vilko gatve, kartu su požemine pėsčiųjų ir dviratininkų perėja.
JUDU specialistai pažymi, kad šiuo metu sprendiniai dėl viešojo transporto eismo Vingio kvartalo viduje dar nėra galutinai patvirtinti, tačiau yra svarstomas ir pagrindinių maršrutų eismas, kurie vežtų per centrinę miesto dalį (pavyzdžiui, J. Tumo-Vaižganto gatvę). Tačiau būtina paminėti, kad viešojo transporto maršrutų planavimą apsunkina ir tai, kad išvažiavimas iš teritorijos įmanomas tik per Savanorių prospekto žiedą, taip pat nėra galimybės iš V. Pietario gatvės pasukti į kairę link Žemųjų Panerių.<...>
JUDU specialistai papildomai atkreipia dėmesį, kad jau yra išduoti arba baigiami išduoti statybos leidimai infrastruktūrai įrengti abiejose upės pusėse: dešiniajame krante yra numatyta bendra pėsčiųjų ir privažiuojamojo eismo erdvė tarp minimo „Sakų“ projekto statinių (daugiabučių), o kairiajame krante – išduotas statybos leidimas M. K. Čiurlionio gatvės rekonstravimui bei minimam įvažiavimui į požeminę stovėjimo aikštelę, kuris būtų įrengiamas po Geležinio Vilko gatve, kartu su požemine pėsčiųjų ir dviratininkų perėja.
JUDU specialistai pažymi, kad šiuo metu sprendiniai dėl viešojo transporto eismo Vingio kvartalo viduje dar nėra galutinai patvirtinti, tačiau yra svarstomas ir pagrindinių maršrutų eismas, kurie vežtų per centrinę miesto dalį (pavyzdžiui, J. Tumo-Vaižganto gatvę). Tačiau būtina paminėti, kad viešojo transporto maršrutų planavimą apsunkina ir tai, kad išvažiavimas iš teritorijos įmanomas tik per Savanorių prospekto žiedą, taip pat nėra galimybės iš V. Pietario gatvės pasukti į kairę link Žemųjų Panerių.<...>
, o jei rimtai nesueina excelis akropoliui 2 , metro butu stotele toj vietoj , jau butu pastatytas . Sudetinga su srautais, aplink nera daug gyvenamuoju, teks masina privaziuot. is kur paimti tiek papildomai zmoniu?
, vienas tai tikrai kur i vingio parka atsuktas , kitas neaisku nelabai dekinga padetis.
Komentuoti: