Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nitro
    replied
    Na kažin ar Nemunaitis yra pakankamai kompetentingas tokias rinkos analizes daryt

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ten svarbesnė žinia:

    O man atrodo, kad visai be reikalo laukiame – to projekto tiesiog niekada nebus.
    Kodėl? Nes neatlaiko ekonominės logikos. Pagal pristatytą koncepciją, tam kad toks prekybos centras atsipirktų, reikėtų apie 40–50 tūkst. lankytojų per dieną. Ir ne tų pačių, kurie jau vaikšto į dabartinį „Akropolį“, o naujų. Iš kur? Iš pusės Lietuvos

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė feex12 Rodyti pranešimą

    kad sita dalis ne Akropolio, o Galio buvo - https://galio.lt/lt/verslui/
    Tai visa Velgos teritorija yra Galio, tiek Akropolis, tiek daugiabučiai, tiek verslo centrai.

    Komentuoti:


  • feex12
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Nemunaičio FB posto apie Akropolį komentaruose įdomių gandų padavė.

    kad sita dalis ne Akropolio, o Galio buvo - https://galio.lt/lt/verslui/

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Geras projektas projektuotojams. Projektuot, perprojektuoti nuo 2005 metų. Sąmatininkams gal tik jau nebegera nuo paskaičiavimų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Nemunaičio FB posto apie Akropolį komentaruose įdomių gandų padavė.
    Ten svarbesnė žinia:
    O man atrodo, kad visai be reikalo laukiame – to projekto tiesiog niekada nebus.
    Kodėl? Nes neatlaiko ekonominės logikos. Pagal pristatytą koncepciją, tam kad toks prekybos centras atsipirktų, reikėtų apie 40–50 tūkst. lankytojų per dieną. Ir ne tų pačių, kurie jau vaikšto į dabartinį „Akropolį“, o naujų. Iš kur? Iš pusės Lietuvos
    ?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Nemunaičio FB posto apie Akropolį komentaruose įdomių gandų padavė.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Tai ir tas ribojimas buvo gerai, nes į parką galėjo įvažiuoti ribotas skaičius automobilių. Dabar ir to nebėra.

    Prie naujo kvartalo stotelių ženklai sudėti, apsisukimo aikštelės įrengtos - vystytojas juk savo autobuso nepaleis, turi būti VMS sprendimas.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Užtvarai nedrausdavo automobiliams įvažiuoti, jie tik ribodavo patenkančių automobilių kiekį, bet niekaip neribodavo kiek teršiantis ir kokios būklės transportas ten važiuoja.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Jei turi minty, kad VP užtvarai perkelti nuo g.vilko įvažiavimo link estrados, tai šitos reformos tikslo aš iki šiol nesuprantu. Kažkurioj temoje jau diskutuota - sveika logika nepaaiškinamas sprendimas - parkas paverstas "parkofke".
    Užtvarai nedrausdavo automobiliams įvažiuoti, jie tik ribodavo patenkančių automobilių kiekį, bet niekaip neribodavo kiek teršiantis ir kokios būklės transportas ten važiuoja.

    Aš apie tai, kad mes kažkodėl paranojiškai bijome VT be jokių objektyvių priežasčių, bet visur prioritetą skiriame automobiliams. Jeigu vakar pamatėme kažkokį dūmais apsipylusį autobusą, tai nereiškia, kad ir po metų jis toks važiuos. Dabar visas transportas važinėjantis miesto ribose (VT, kurjerių automobiliai, pristatymo sunkvežimiai) gana sparčiai juda link elektrifikacijos. Infrastruktūra statoma ne vienam dešimtmečiui, tai šiandien dėl kažkokių fobijų neįgyvendinę gerų sprendinių, su tuo turėsime gyventi labai ilgai.

    Vilniuje išvis yra tik vienas PC, kuris pakenčiamai suplanuotas lankytojams atvykstantiems ne nuosavais automobiliais - PC Panorama. Kur šalia yra stotelė ir padarytas normalus įėjimas į PC.
    Dabar čia vystomas ne tik didelis prekybos ir verslo centras šioje teritorijoje, bet ir didžiulis gyvenamasis kvartalas. Bet VT iš esmės niekaip negerinamas, niekaip netobulinamas atsižvelgiant į pasikeitusius poreikius ir besikeičiančius keleivių srautus. Pagrindinės stotelės, kuriose išliptų atvykstantys į naują Akropolį, yra Eigulių st. ir Gerosios vilties st., kurios yra labai toli. Nuo ju eiti 500 ir daugiau metrų. Nors visas pagrindinis VT turėtų važiuoti prie pat tokių objektų.
    Maskuojant kažkokiais "parko sakrališkumais" gesinami būtini miesto vystymuisi ir gyvavimui sprendimai, toliau stumiant visus į nuosavo automobilio glėbį.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Jei turi minty, kad VP užtvarai perkelti nuo g.vilko įvažiavimo link estrados, tai šitos reformos tikslo aš iki šiol nesuprantu. Kažkurioj temoje jau diskutuota - sveika logika nepaaiškinamas sprendimas - parkas paverstas "parkofke".

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Niekaip neapribotas dyzelinių automobilių eismas į pačio parko centrą - viskas gerai, puikumelis! Viešasis transportas parko pakraštyje, prie didžiulio gyvenamojo kvartalo, kad mažiau reikėtų į tą kvartalą važiuoti nuosavais auto - o siaube, tik ne tai!

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Tai jau ačiū už tokius gerus norus - ko jau mažiausiai reikia Vingio parke, tai mūsų ekologiškai dūmijantis VT yra to sąrašo pirmose vietose. O tramvajus išvis susisapnavo...
    Niekaip neapribotas dyzelinių automobilių eismas į pačio parko centrą - viskas gerai, puikumelis! Viešasis transportas parko pakraštyje, prie didžiulio gyvenamojo kvartalo, kad mažiau reikėtų į tą kvartalą važiuoti nuosavais auto - o siaube, tik ne tai!

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Aš konkrečiai nesuprantu tavo pasipiktinimo šiuo klausimu. Žmonės perka, nes reikia kažkur gyventi, nes patinka būstas prie upės, prie didžiausio parko, iki centro tikrai netoli (kvaksėk nekvaksėjęs, kaip ten tau toli kažkas atrodo). Kiek čia galima apsiputojus šiuo konkrečiu klausimu pyktintis? Aišku, kad arba tau labai nepatinka ta vieta (Ok, dėkui, nuomonę per pastaruosius n-puslapių išgirdome, kiek galima apie tą patį?), arba kažkokį pavydą išreiški - nei vienas, nei kitas nėra konstruktyvu.

    Žmonės kai renkasi būstą, tai daro 100-o kintamųjų kontekste. Ir dabar čia iš lempos atsiradę svarstymai apie tramvajų - abejoju ar yra vienas iš tų kintamųjų. Sveri "pliusus ir minusus", ir perki, jeigu tavo subjektyvūs pliusai persveria subjektyvius minusus. Kas dar neaišku?
    Pirma, todėl, kad čia forumas, o ne NT vystytojų puslapis, kur viskas "žalumos apsuptyje" ir "miesto ritmu"
    Antra, tai kad pilna ir daugiau tokių postų, ne tik mano

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Tai jau ačiū už tokius gerus norus - ko jau mažiausiai reikia Vingio parke, tai mūsų ekologiškai dūmijantis VT yra to sąrašo pirmose vietose. O tramvajus išvis susisapnavo...
    Žinoma, geriau tūkstančiai asmeninių auto. Kol būtų įgyvendinta tikiu, jog didžioji dalis VT bus ekologiškas.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Kol neprasidėjo Vingio kvartalo ir tilto statybos, aš vis dar turiu vilčių, jog čia nebus padaryta milžiniška klaida. Tikrai turėtų eiti tramvajaus (iki jo 2G) linija ir tiltas su VT (be automobilių).
    Tai jau ačiū už tokius gerus norus - ko jau mažiausiai reikia Vingio parke, tai mūsų ekologiškai dūmijantis VT yra to sąrašo pirmose vietose. O tramvajus išvis susisapnavo...

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Kol neprasidėjo Vingio kvartalo ir tilto statybos, aš vis dar turiu vilčių, jog čia nebus padaryta milžiniška klaida. Tikrai turėtų eiti tramvajaus (iki jo 2G) linija ir tiltas su VT (be automobilių).
    Apie kokį tramvajų kalbi, kuris "tikrai turėtų eiti"?

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Kol neprasidėjo Vingio kvartalo ir tilto statybos, aš vis dar turiu vilčių, jog čia nebus padaryta milžiniška klaida. Tikrai turėtų eiti tramvajaus (iki jo 2G) linija ir tiltas su VT (be automobilių).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaip iki stotelės Tūkstantmečio g. tik 500 metrai, iki stotelės GV gatvėje dar arčiau ir nuo ten tik vieną stotelę reikia pavažiuoti iki Gedimino pr.
    O jei iki stotelės centro kryptimi kitais maršrutais nei važiuojančiais GV gatve? Susisiekimo VT prasme ten atokus užkampis.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Jei GV gatvėje būtų tramvajaus (greitojo?) linija nuvažiuoti iki Centro, iki Stoties, vaizdas būtų visai kitoks ten. Bet dabar? Antra vertus, kol yra kvailių, kurie perka tokį “prestižą”, na tai pirmyn. Iš NT vystytojų nėra jokio spaudimo VMS dėl VT transporto kardinalaus pertvarkymo. Bet kokioje kitoje normalioje šalyje pagerintas susisiekimas, galimybė be kamščių pasiekti centrą būtų didelis NT privalumas. Tik ne pas mus. Pas mus liaudis su džiaugsmu perka bet ką. Tai kam stengtis?
    Aš konkrečiai nesuprantu tavo pasipiktinimo šiuo klausimu. Žmonės perka, nes reikia kažkur gyventi, nes patinka būstas prie upės, prie didžiausio parko, iki centro tikrai netoli (kvaksėk nekvaksėjęs, kaip ten tau toli kažkas atrodo). Kiek čia galima apsiputojus šiuo konkrečiu klausimu pyktintis? Aišku, kad arba tau labai nepatinka ta vieta (Ok, dėkui, nuomonę per pastaruosius n-puslapių išgirdome, kiek galima apie tą patį?), arba kažkokį pavydą išreiški - nei vienas, nei kitas nėra konstruktyvu.

    Žmonės kai renkasi būstą, tai daro 100-o kintamųjų kontekste. Ir dabar čia iš lempos atsiradę svarstymai apie tramvajų - abejoju ar yra vienas iš tų kintamųjų. Sveri "pliusus ir minusus", ir perki, jeigu tavo subjektyvūs pliusai persveria subjektyvius minusus. Kas dar neaišku?

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ir aš ir jūs irgi perkate, nors gal ir norėtumėte, kad šalia namų eitų tramvajus, bet tai nesusiję dalykai, gyventi kažkur reikia.
    Labai jau primityvus įsivaizdavimas, kaip sudaryta NT rinka. Visų pirma, nemažai butų yra perkama nuomai, perka chebra ir ne po vieną. Taigi, sprendimas dėl investicijos ir grąžos, ir tų pasirinkimų investuoti į NT yra įvairių, nuo Rygos iki Ispanijos. Antra, perka, nes noti pasigerint būstą sau, daugiau ploto, "geresnė" vieta, didesnis prestižas.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Na jei prioritetas turėt stotelę šalia namų - reikia rinktis kitas vietas gyvenimui.

    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Jei GV gatvėje būtų tramvajaus (greitojo?) linija nuvažiuoti iki Centro, iki Stoties, vaizdas būtų visai kitoks ten. Bet dabar? Antra vertus, kol yra kvailių, kurie perka tokį “prestižą”, na tai pirmyn. Iš NT vystytojų nėra jokio spaudimo VMS dėl VT transporto kardinalaus pertvarkymo. Bet kokioje kitoje normalioje šalyje pagerintas susisiekimas, galimybė be kamščių pasiekti centrą būtų didelis NT privalumas. Tik ne pas mus. Pas mus liaudis su džiaugsmu perka bet ką. Tai kam stengtis?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Pas mus liaudis su džiaugsmu perka bet ką. Tai kam stengtis?
    Ir aš ir jūs irgi perkate, nors gal ir norėtumėte, kad šalia namų eitų tramvajus, bet tai nesusiję dalykai, gyventi kažkur reikia.

    Komentuoti:

Working...
X