Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eidvis
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    O siūlymas eiti iki Gerosios Vilties stotelės, kertant Geležinio Vilko g., yra pasityčiojimas iš žmonių, besinaudojančių VT. Tai tuomet kam leisti autobusus kokia Justiniškių gatve, gi paeis 500-600 metrų iki Laisvės pr. ir sės į 16 troleibusą. Problem solved.
    Geležinio Vilko gatvėje planuojama pirmoji humaniška požeminė perėją, tai jos kirtimas tikrai nėra jokia problema



    O kas dėl Justiniškių gatvės - tai jinai yra tranzitinė gatvė, aptarnautanti Justiniškes, nuo kurių iki Laisvės prospekto yra ne 600 m., o virš kilometro. Absoliučiai daugumai vilniečių reikia kažkiek paeiti iki stotelių, tai yra normalu, žinoma reikia stengtis, kad eiti reikėtų kuo mažiau, bet iš kitos pusės negalima VT maršrutų organizuoti taip, kad jie sukiotųsi po kažkokias šalutines gatves mėginant privažiuoti prie kiekvieno namo, nes tada kelionės VT užtruks labai ilgai ir mažai kas tokiu VT naudosis. Tranzitinė Geležinio Vilko gatvė nuo šių namų yra vos už 400 m. Šiaurės miestelio gyventojai eina tolesnį atstumą iki Žirmūnų gatvės, naujo Ozo rajono gyventojams irgi tenka tolesnį atstumą įveikti iki Kalvarijų gatvės, daugumai naujų Pilaitės daugiabučių gyventojų irgi reikia iki tranzitinės gatvės ir stotelių paeiti. Tai yra normalu, norint turėti efektyvų ir greitą VT kitaip nelabai išeina.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nebus vienintelis, savanorių žiedu važiuoja 21, 22, 23, 29, 54, 2G autobusai ir 4, 6, 12, 15, 16 troleibusai. Perkels stoteles ir gyventojams bus tik keli šimtai metrų paeiti gražiai palei upę iki VT. Paupyje ar Markučiuose žmonės irgi eina iki Drujos g. ir nemato problemų, koks VT efektyvumas būtų, jei sukinėtųsi vidinėmis gatvėmis aplink kiekvieną namą.
    Čia ne šiaip rajoninė gatvelė, o naujai formuojamas kvartalas su šimtais butų bei ateityje veiksiančiu prekybos centru. Tokiuose projektuose kaip minimum turėtų būti planuojamos A juostos ir autobusų maršrutai, važiuojantys atitinkamu dažniu.

    O siūlymas eiti iki Gerosios Vilties stotelės, kertant Geležinio Vilko g., yra pasityčiojimas iš žmonių, besinaudojančių VT. Tai tuomet kam leisti autobusus kokia Justiniškių gatve, gi paeis 500-600 metrų iki Laisvės pr. ir sės į 16 troleibusą. Problem solved.

    Beje, tai kad Markučiuose ir Paupyje nėra normalaus maršruto, yra didžiulė gėda, o ne pavyzdys.
    Paskutinis taisė arsiakas; 2024.06.13, 12:12.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nebus vienintelis, savanorių žiedu važiuoja 21, 22, 23, 29, 54, 2G autobusai ir 4, 6, 12, 15, 16 troleibusai. Perkels stoteles ir gyventojams bus tik keli šimtai metrų paeiti gražiai palei upę iki VT. Paupyje ar Markučiuose žmonės irgi eina iki Drujos g. ir nemato problemų, koks VT efektyvumas būtų, jei sukinėtųsi vidinėmis gatvėmis aplink kiekvieną namą.
    Tai kad neperkels taip toli tų stotelių. Kažkiek pasislinks stotelė Lazdynų kryptimi, bet ne iki pat tilto. Be to, tose stotelėse nestoja 2G, nėra 4, 6, 12, 15 troleibusų. Vienintelė normali stotelė ten yra Gerosios vilties, kuri yra tolokai. Problemą kažkiek galėjo spręsti VT tiltas per Nerį nuo Litexpo, bet turbūt visiškai aišku, kad jo nebus.

    O dėl visokių kas pusvalandį kursuojančių maršrutų į vietines gatveles esu labai skeptiškas – tai tebus oro vežiojimas ir pinigų švaistymas.
    Paskutinis taisė abruo; 2024.06.13, 08:56.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Net geda matyti kaip Lietuva tokia supuvisi b**bi padejo ant VT. Jauciu ta pati situacija laukia ir to naujo Launagiu rajono.
    Na shitstormas tai visiškai be pagrindo. Yra vidinėje gatvėje suplanuotos stotelės ir vieta autobusų apsisukimui.

    Jei tik _supuvusioje_ savivaldybėje bus valios - bus ir VT.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Rimtesnį VT ten reikėjo planuoti dar prieš pradedant statybas. Turiu blogą nuojautą, kad 24 ir naujasis 123 autobusai, važiuojantys Geležinio vilko g., bus vienintelis VT
    Nebus vienintelis, savanorių žiedu važiuoja 21, 22, 23, 29, 54, 2G autobusai ir 4, 6, 12, 15, 16 troleibusai. Perkels stoteles ir gyventojams bus tik keli šimtai metrų paeiti gražiai palei upę iki VT. Paupyje ar Markučiuose žmonės irgi eina iki Drujos g. ir nemato problemų, koks VT efektyvumas būtų, jei sukinėtųsi vidinėmis gatvėmis aplink kiekvieną namą.

    Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	865,5 kB ID:	2136127
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.13, 08:38.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Aš tai nelabai suprantu kur problema paeiti kelis šimtus metrų iki tranzitinių gatvių. Aš suprantu, kad kai pastatomi nauji mikrorajonai už miesto, kaip Pilaitė, tai ten turi būti atvedamos VT linijos ir įrengiamas VT pavilionas, bet šiuo atveju iki tranzitinių gatvių keli šimtai metrų ir vargu ar VT mieste gali užsukinėti į kiekvieną gatvelę ir prie kiekvieno namo, nes tokiu atveju kelionės iki centro gausis valandų trukmės. O ar tose tranzitinėse gatvėse pakankamai maršrutų - tai čia jau kitas klausimas, bet tas klausimas lengvai sprendžiamas, tik kad jis būtų sprendžiamas pirmiau turbūt turi atsirasti paklausa - t.y. kvartalas turi būti pastatytas ir žmonės apsigyventi, o tik po to atitinkamai keistis ar daugėti maršrutų.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Rimtesnį VT ten reikėjo planuoti dar prieš pradedant statybas. Turiu blogą nuojautą, kad 24 ir naujasis 123 autobusai, važiuojantys Geležinio vilko g., bus vienintelis VT. Nežinau ką ten be rimtesnio planavimo būtų galima padaryt. Galbūt kokį Vilkpėdės maršrutą (pvz. 56, 73) pratęsti? Bet kokiu atveju, tai būtų VT labiau dėl vaizdo.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Kazkaip keista kad tokio masto projektas, Lietuvos sostineje, bet nesugeba net nieko konkretaus pamineti apie VT iki siol. Va padariau nuotrauka mazam Vokietijos mieste, kaip atrodo normali VT koncentracija aplink didelius traukos centrus. Net geda matyti kaip Lietuva tokia supuvisi b**bi padejo ant VT. Jauciu ta pati situacija laukia ir to naujo Launagiu rajono.

    Click image for larger version

Name:	transport.jpg
Views:	1061
Size:	2,57 MB
ID:	2136065

    Komentuoti:


  • Pitagoras
    replied
    Tik iš viršaus supranti, kokio visgi dydžio ta teritorija. Ten Akropolis jau pradeda kapstytis?

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Labai geros ir labai neįprastos nuotraukos digital

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Penktadienį:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_192930.jpg
Views:	1856
Size:	2,29 MB
ID:	2131281 Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_193532.jpg
Views:	1855
Size:	2,27 MB
ID:	2131283 Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_193548.jpg
Views:	1861
Size:	2,45 MB
ID:	2131282

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Prastai ten padaryta, buva galima bent pakopas impregnuot specifiniu plastiku laiko 10-15 metu, UK taip irengia pelkese ar bioivairoves radimvietese ant poliu kur slapia. galima ir ziema naudoti vietomis padengia kazkokiu neslidziu biodegredable plastiku kad grip butu . Jei laidu negalima vest istato nuo saules pasikraunamus zibintu.... vopsim padare ir atsifutbolino. Standartiskai Vilniuje.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Mediena, jeigu tai pušis/eglė jeigu ir vistiek brangi(nors kaip mediena tai pigiausia mediena) medžiaga,kaip sakai, tai aš sakau kad menka paguoda, nes max kokiem 4-5metam iki supuvimo. Jeigu naudojama brangi, kietmedžio mediena tai iki 20metų atlaiko.
    Medieną galima apdoroti vienu iš būdų:
    - slėginis impregnavimas, kurio metu per visą medienos storį impregnuojama mediena
    - kepimas. Kepama palei 230 C gaunant termomedieną. Žymiai prailgėja eklsploatavimo laikas

    Šioje situacijoje daug medienos galima sutaupyti vietoje medinių turėklų įrengiant pvz nerūdijančio plieno.

    O šiaip, siekiant ilgaamžiškumo, reikėjo medienos nenaudoti, taką formuoti iš reljefo ir pastatyti nerūdijančio plieno ar kito nerūdijančio metalo turėklus.
    Paskutinis taisė spekas; 2024.05.20, 19:55.

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Click image for larger version

Name:	20240517_174617.jpg
Views:	2310
Size:	1,91 MB
ID:	2130930
    Click image for larger version

Name:	20240517_174652.jpg
Views:	2279
Size:	1,92 MB
ID:	2130931
    Darnu sklypas
    Click image for larger version

Name:	20240517_172708.jpg
Views:	2269
Size:	1,86 MB
ID:	2130932Click image for larger version

Name:	20240517_172739.jpg
Views:	2284
Size:	1,76 MB
ID:	2130933

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Iš kito kranto pusės
    Click image for larger version

Name:	P40427-190029.jpg
Views:	2709
Size:	1,17 MB
ID:	2130550 Click image for larger version

Name:	P40427-190129.jpg
Views:	2674
Size:	991,2 kB
ID:	2130552 Click image for larger version

Name:	P40427-190139.jpg
Views:	2682
Size:	1,27 MB
ID:	2130551 Click image for larger version

Name:	P40427-190403.jpg
Views:	2696
Size:	1,49 MB
ID:	2130554 Click image for larger version

Name:	P40427-190504.jpg
Views:	2696
Size:	1,54 MB
ID:	2130553

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ten bus apdaila:

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Tuos balkonus remiančius stulpus tikiuosi nuims kai pabaigs?

    Click image for larger version

Name:	Strypai.jpg
Views:	3202
Size:	1,28 MB
ID:	2130087

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Nelabai suprantu ką tu čia bandai nuneigti. Mediena yra ne pigi, o brangi medžiaga. Ir klausimas yra kas geriau, mediniai ar betoniniai (ir arba plytelių) laiptai šioje vietoje:
    Mediena, jeigu tai pušis/eglė jeigu ir vistiek brangi(nors kaip mediena tai pigiausia mediena) medžiaga,kaip sakai, tai aš sakau kad menka paguoda, nes max kokiem 4-5metam iki supuvimo. Jeigu naudojama brangi, kietmedžio mediena tai iki 20metų atlaiko.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Nauja statyba

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Click image for larger version  Name:	P40427-192154.jpg Views:	0 Size:	1,47 MB ID:	2130002 Click image for larger version  Name:	P40427-192235.jpg Views:	0 Size:	1,35 MB ID:	2130007 Click image for larger version  Name:	P40427-192546.jpg Views:	0 Size:	1,27 MB ID:	2130006 Click image for larger version  Name:	P40427-192600.jpg Views:	0 Size:	1,27 MB ID:	2130005 Click image for larger version  Name:	P40427-192749.jpg Views:	0 Size:	1,23 MB ID:	2130003 Click image for larger version  Name:	P40427-192803.jpg Views:	0 Size:	1,66 MB ID:	2130008 Click image for larger version  Name:	P40427-193144.jpg Views:	0 Size:	1,18 MB ID:	2130000 Click image for larger version  Name:	P40427-193147.jpg Views:	0 Size:	1,28 MB ID:	2130009 Click image for larger version  Name:	P40427-193203.jpg Views:	0 Size:	1,20 MB ID:	2130004 Click image for larger version  Name:	P40427-193258.jpg Views:	0 Size:	1,23 MB ID:	2130001 Click image for larger version  Name:	P40427-193316.jpg Views:	0 Size:	1,03 MB ID:	2129999

    Komentuoti:

Working...
X