Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)
Collapse
X
-
Šį kart pritariu kritikai. Tik man logiškiausias sprendimas būtų tą Šimašiaus planuotą viaduką daryti ir VT transportui, bei leisti pro čia 2G su sustojimu pačiam viso šito kvartalo viduryje, reprezentacinėje jo vietoje. Na ir žinoma galia ir dar kokį maršrutą praleisti gerinant susisiekimą su rajonais, kurių nepasiekia 2G.Paskutinis taisė Horn; 2024.06.14, 10:26.
- 6 patinka
-
Būtent. Kai kurie užsimiršta, kad tiek GV, tiek Drujos g. yra tranzitinės automobiliams, o ne VT. Ką ten veiks nuėjęs pėstysis?Parašė eigh Rodyti pranešimąPaupyje ar Markučiuose žmonės važiuoja automobiliais, niekas iki tuščios VT atžvilgiu, pavojingos ir vėjuotos Drujos g. neina.
Komentuoti:
-
Gero laukimo!Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Perkels stoteles ir gyventojams bus tik keli šimtai metrų paeiti gražiai palei upę iki VT.
Paupyje ar Markučiuose žmonės važiuoja automobiliais, niekas iki tuščios VT atžvilgiu, pavojingos ir vėjuotos Drujos g. neina.Parašė Lettered Rodyti pranešimąPaupyje ar Markučiuose žmonės irgi eina iki Drujos g. ir nemato problemų.
Pritariu. Mano siūlymas - perkelti troleibusų liniją iš Savanorių pr. pradžios į Gelelžinio vilko ir Gerosios vilties g.. Gerosios vilties st. padaryti sankryžoje prie Vilkpėdės seniūnijos ir proto ribose humanizuoti (peržiūrėti nenaudojamą asfaltą, pasodinti medelių), pastatyti greičio matuoklį Geležinio Vilko g. prie dabartinės Vingio parko stotelės.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAbsoliučiai daugumai vilniečių reikia kažkiek paeiti iki stotelių, tai yra normalu, žinoma reikia stengtis, kad eiti reikėtų kuo mažiau, bet iš kitos pusės negalima VT maršrutų organizuoti taip, kad jie sukiotųsi po kažkokias šalutines gatves mėginant privažiuoti prie kiekvieno namo, nes tada kelionės VT užtruks labai ilgai ir mažai kas tokiu VT naudosis.
Arba alternatyva - pertvarkyti kelis maršrutus, kad jie fiziškai užsuktų/darbą pradėtų naujame rajone. Gal netgi išeitų koks troleibusų maršrutas Centro ir šiaurinių rajonų kryptimi, ypač turint omeny, kad nauji troleibusai galės važiuoti be ūsų.Paskutinis taisė eigh; 2024.06.13, 15:57.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Geležinio Vilko gatvėje planuojama pirmoji humaniška požeminė perėją, tai jos kirtimas tikrai nėra jokia problemaParašė arsiakas Rodyti pranešimąO siūlymas eiti iki Gerosios Vilties stotelės, kertant Geležinio Vilko g., yra pasityčiojimas iš žmonių, besinaudojančių VT. Tai tuomet kam leisti autobusus kokia Justiniškių gatve, gi paeis 500-600 metrų iki Laisvės pr. ir sės į 16 troleibusą. Problem solved.

O kas dėl Justiniškių gatvės - tai jinai yra tranzitinė gatvė, aptarnautanti Justiniškes, nuo kurių iki Laisvės prospekto yra ne 600 m., o virš kilometro. Absoliučiai daugumai vilniečių reikia kažkiek paeiti iki stotelių, tai yra normalu, žinoma reikia stengtis, kad eiti reikėtų kuo mažiau, bet iš kitos pusės negalima VT maršrutų organizuoti taip, kad jie sukiotųsi po kažkokias šalutines gatves mėginant privažiuoti prie kiekvieno namo, nes tada kelionės VT užtruks labai ilgai ir mažai kas tokiu VT naudosis. Tranzitinė Geležinio Vilko gatvė nuo šių namų yra vos už 400 m. Šiaurės miestelio gyventojai eina tolesnį atstumą iki Žirmūnų gatvės, naujo Ozo rajono gyventojams irgi tenka tolesnį atstumą įveikti iki Kalvarijų gatvės, daugumai naujų Pilaitės daugiabučių gyventojų irgi reikia iki tranzitinės gatvės ir stotelių paeiti. Tai yra normalu, norint turėti efektyvų ir greitą VT kitaip nelabai išeina.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Čia ne šiaip rajoninė gatvelė, o naujai formuojamas kvartalas su šimtais butų bei ateityje veiksiančiu prekybos centru. Tokiuose projektuose kaip minimum turėtų būti planuojamos A juostos ir autobusų maršrutai, važiuojantys atitinkamu dažniu.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nebus vienintelis, savanorių žiedu važiuoja 21, 22, 23, 29, 54, 2G autobusai ir 4, 6, 12, 15, 16 troleibusai. Perkels stoteles ir gyventojams bus tik keli šimtai metrų paeiti gražiai palei upę iki VT. Paupyje ar Markučiuose žmonės irgi eina iki Drujos g. ir nemato problemų, koks VT efektyvumas būtų, jei sukinėtųsi vidinėmis gatvėmis aplink kiekvieną namą.
O siūlymas eiti iki Gerosios Vilties stotelės, kertant Geležinio Vilko g., yra pasityčiojimas iš žmonių, besinaudojančių VT. Tai tuomet kam leisti autobusus kokia Justiniškių gatve, gi paeis 500-600 metrų iki Laisvės pr. ir sės į 16 troleibusą. Problem solved.
Beje, tai kad Markučiuose ir Paupyje nėra normalaus maršruto, yra didžiulė gėda, o ne pavyzdys.Paskutinis taisė arsiakas; 2024.06.13, 13:12.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad neperkels taip toli tų stotelių. Kažkiek pasislinks stotelė Lazdynų kryptimi, bet ne iki pat tilto. Be to, tose stotelėse nestoja 2G, nėra 4, 6, 12, 15 troleibusų. Vienintelė normali stotelė ten yra Gerosios vilties, kuri yra tolokai. Problemą kažkiek galėjo spręsti VT tiltas per Nerį nuo Litexpo, bet turbūt visiškai aišku, kad jo nebus.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nebus vienintelis, savanorių žiedu važiuoja 21, 22, 23, 29, 54, 2G autobusai ir 4, 6, 12, 15, 16 troleibusai. Perkels stoteles ir gyventojams bus tik keli šimtai metrų paeiti gražiai palei upę iki VT. Paupyje ar Markučiuose žmonės irgi eina iki Drujos g. ir nemato problemų, koks VT efektyvumas būtų, jei sukinėtųsi vidinėmis gatvėmis aplink kiekvieną namą.
O dėl visokių kas pusvalandį kursuojančių maršrutų į vietines gatveles esu labai skeptiškas – tai tebus oro vežiojimas ir pinigų švaistymas.Paskutinis taisė abruo; 2024.06.13, 09:56.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na shitstormas tai visiškai be pagrindo. Yra vidinėje gatvėje suplanuotos stotelės ir vieta autobusų apsisukimui.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąNet geda matyti kaip Lietuva tokia supuvisi b**bi padejo ant VT. Jauciu ta pati situacija laukia ir to naujo Launagiu rajono.
Jei tik _supuvusioje_ savivaldybėje bus valios - bus ir VT.
Komentuoti:
-
Nebus vienintelis, savanorių žiedu važiuoja 21, 22, 23, 29, 54, 2G autobusai ir 4, 6, 12, 15, 16 troleibusai. Perkels stoteles ir gyventojams bus tik keli šimtai metrų paeiti gražiai palei upę iki VT. Paupyje ar Markučiuose žmonės irgi eina iki Drujos g. ir nemato problemų, koks VT efektyvumas būtų, jei sukinėtųsi vidinėmis gatvėmis aplink kiekvieną namą.Parašė eigh Rodyti pranešimąRimtesnį VT ten reikėjo planuoti dar prieš pradedant statybas. Turiu blogą nuojautą, kad 24 ir naujasis 123 autobusai, važiuojantys Geležinio vilko g., bus vienintelis VT
Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.13, 09:38.
Komentuoti:
-
Aš tai nelabai suprantu kur problema paeiti kelis šimtus metrų iki tranzitinių gatvių. Aš suprantu, kad kai pastatomi nauji mikrorajonai už miesto, kaip Pilaitė, tai ten turi būti atvedamos VT linijos ir įrengiamas VT pavilionas, bet šiuo atveju iki tranzitinių gatvių keli šimtai metrų ir vargu ar VT mieste gali užsukinėti į kiekvieną gatvelę ir prie kiekvieno namo, nes tokiu atveju kelionės iki centro gausis valandų trukmės. O ar tose tranzitinėse gatvėse pakankamai maršrutų - tai čia jau kitas klausimas, bet tas klausimas lengvai sprendžiamas, tik kad jis būtų sprendžiamas pirmiau turbūt turi atsirasti paklausa - t.y. kvartalas turi būti pastatytas ir žmonės apsigyventi, o tik po to atitinkamai keistis ar daugėti maršrutų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Rimtesnį VT ten reikėjo planuoti dar prieš pradedant statybas. Turiu blogą nuojautą, kad 24 ir naujasis 123 autobusai, važiuojantys Geležinio vilko g., bus vienintelis VT. Nežinau ką ten be rimtesnio planavimo būtų galima padaryt. Galbūt kokį Vilkpėdės maršrutą (pvz. 56, 73) pratęsti? Bet kokiu atveju, tai būtų VT labiau dėl vaizdo.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kazkaip keista kad tokio masto projektas, Lietuvos sostineje, bet nesugeba net nieko konkretaus pamineti apie VT iki siol. Va padariau nuotrauka mazam Vokietijos mieste, kaip atrodo normali VT koncentracija aplink didelius traukos centrus. Net geda matyti kaip Lietuva tokia supuvisi b**bi padejo ant VT. Jauciu ta pati situacija laukia ir to naujo Launagiu rajono.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Tik iš viršaus supranti, kokio visgi dydžio ta teritorija. Ten Akropolis jau pradeda kapstytis?
Komentuoti:
-
Prastai ten padaryta, buva galima bent pakopas impregnuot specifiniu plastiku laiko 10-15 metu, UK taip irengia pelkese ar bioivairoves radimvietese ant poliu kur slapia. galima ir ziema naudoti vietomis padengia kazkokiu neslidziu biodegredable plastiku kad grip butu . Jei laidu negalima vest istato nuo saules pasikraunamus zibintu.... vopsim padare ir atsifutbolino. Standartiskai Vilniuje.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Medieną galima apdoroti vienu iš būdų:Parašė evvt Rodyti pranešimą
Mediena, jeigu tai pušis/eglė jeigu ir vistiek brangi(nors kaip mediena tai pigiausia mediena) medžiaga,kaip sakai, tai aš sakau kad menka paguoda, nes max kokiem 4-5metam iki supuvimo. Jeigu naudojama brangi, kietmedžio mediena tai iki 20metų atlaiko.
- slėginis impregnavimas, kurio metu per visą medienos storį impregnuojama mediena
- kepimas. Kepama palei 230 C gaunant termomedieną. Žymiai prailgėja eklsploatavimo laikas
Šioje situacijoje daug medienos galima sutaupyti vietoje medinių turėklų įrengiant pvz nerūdijančio plieno.
O šiaip, siekiant ilgaamžiškumo, reikėjo medienos nenaudoti, taką formuoti iš reljefo ir pastatyti nerūdijančio plieno ar kito nerūdijančio metalo turėklus.Paskutinis taisė spekas; 2024.05.20, 20:55.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: