Parašė Globalus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)
Collapse
X
-
Žmogus su šuniu papuolė į labai sudėtingą situaciją.Parašė Creatium Rodyti pranešimąGeležinio Vilko g. 6A vizualizacijos, architektai Cloud Architektai.
Paskutinis taisė deep'as; 2024.04.25, 23:48.
- 38 patinka
Komentuoti:
-
Geležinio Vilko g. 6A vizualizacijos, architektai Cloud Architektai.

- 25 patinka
Komentuoti:
-
Degalinė ir plovykla numatyta dabartinės degalinės ir plovyklos vietoje. Abejoju, ar šalia kas statys dar vienąParašė Globalus Rodyti pranešimąToks ten ir valymas, šalia statys mašinų plovyklą ir degalinę
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Uoj kaip gerai - panašu į pirmuosius žingsnius to aplinkinio sąvartyno valymo link.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
kaip ir atskiras projektas nusimato, gal veliau ir atskira tema bus, bet kolkas artimiausia sita.
Daugiau kaip 6.600 kv. m ploto pastatas Geležinio Vilko g. 6A pastatytas 1991 m., rekonstruotas 2007 m. Sklypo plotas – 1,35 ha, jis, remiantis NT registro duomenimis, priklauso „DIFF Develop“.
Pasak Vitos Žutautaitės, „Eriado“ direktorės, naujai įsigytame objekte įmonės planuoja plėtoti naujus komercinės bei administracinės paskirties pastatus.
Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz8SHsGfM00
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Daviau pavyzdį, kuriame 300k gyventojų miestas plėtoja naują teritoriją su tipiniu 5-8 aukštų užstatymu. Ne kažkokiame viename mažame kvartaliuke, o didelėje teritorijoje.Parašė TIME Rodyti pranešimątai nesakau,kad niekada nestatomi - prie stociu, kaip linke ar "biznio rajonuose" stomi ir gerokai aukstesni, bet ne tokiam rajone kaip reVingis
Akropolio Vingio teritorijoje 10-12 aukštų pastatų irgi nebus. Max 8 aukštai yra numatyti (ir tai ne dominuojantis aukštis):

- 2 patinka
Komentuoti:
-
tai nesakau,kad niekada nestatomi - prie stociu, kaip linke ar "biznio rajonuose" stomi ir gerokai aukstesni, bet ne tokiam rajone kaip reVingis
Komentuoti:
-
O su tų pastatų proporcijomis viskas gerai? Palyginus su aplinkiniais kvartalais ir pastatais? Man tai toks visiškas dominavimas.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąMes dažnai mėgstam skųstis, bet šį kartą galima ir pasidžiaugti. Jeigu Lietuvoje bus pastatytas didelis prekybos centras, kuris atrodys taip:
Tai manau šitoj vietoj pralenksim ne tik kažkokias Baltijos šalis, o turbūt nemažai ir vakarų Europos šalių. Bent jau man neteko matyti daug tokių naujos statybos prekybos centro pavyzdžių plyname lauke. Turbūt tokių yra ir galima tokių išgooglint, bet bet kokiu atveju mano supratimas tai yra aukščiausias standartas kaip turėtų būti statomi tie didieji prekybos centrai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Užmetęs akį į Akropolis 2 straipsnį, dar geriau suvokiau kokią eismo ryšių disfunkciją programuoja projektų planuotojai. Pažiūrėjus vien šį susisiekimo ryšių aprašymą Akropolis 2 straipsnyje:
,,Į naująjį kvartalą numatyti trys atskiri įvažiavimai – iš Geležinio Vilko gatvės (atvykstant nuo miesto centro), iš Gerosios Vilties gatvės požeminiu tuneliu ir iš Eigulių gatvės. Didžiąją dalį įvažiuojančių automobilių srauto nukreipus ties sklypo riba po žeme, pačioje kvartalo teritorijoje prioritetas bus teikiamas pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimui. Sujungus dviračių ir pėsčiųjų takus į kvartalą bus patogu atvažiuoti dviračiu ar ateiti nuo Naujamiesčio pusės, iš Gerosios Vilties, Elektrinės gatvių.''
matosi kokio lygio neapgalvoti sprendimai ruošiamasi daryti su stadiono ir gretimų projektų susisiekimu.
Komentuoti:
-
Man vienas variantas Paryžiuje patinka, kai 5 aukštų prekybos centras su įvairiausiom parduotuvėm yra sukištas po žeme. Visas po žeme.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Tai Akropolis ir bus vienas didžiausių prekybos centrų Vilniuje, prieš tai buvo galvojama jį statyti kaip ir visus, daugiau mažiau dežę, bet buvo pasirinkta integruoti jį į mišrią aplinka. Aš tiesą sakant norėčiau, kad ir kiti prekybos centrai Lietuvoje būtų taip statomi, visokios Maximos, Rimi ir t.t., nesupykčiau, jei Vilniaus miesto riboje tos prekybcentrių dėžės išvis uždraustos būtų ir prekybcentiai galėtų būti tik daugiabučių pirmuosiuose komercinių patalpų aukštuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prekybos centro pasiekiamumas nemaža dalimi yra to prekybos centro problema, dėl to jie statomi prie magistralinių kelių. Man įdomiau kaip jie statomi ir kad jie nebūtų dėžės su parkavimo aikštelėmis.Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Jeigu turėjote omenyje pasiekiamų, tai jis tirkai geras. Prie pat Sickla köpkvarter yra lengvojo geležinkelio Tvärbanan, Saltsjöbanan siaurojo geležinkelio, autobusų stotelės. Mišrios paskirties pastate įrengiama metro stotis. Sickla stationshus
Šita pertvarka jau yra tai, apie ką aš kalbu, apie tai, kad prekybos centrai turėtų būti integruoti į miestą.Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
-
Jeigu turėjote omenyje pasiekiamų, tai jis tirkai geras. Prie pat Sickla köpkvarter yra lengvojo geležinkelio Tvärbanan, Saltsjöbanan siaurojo geležinkelio, autobusų stotelės. Mišrios paskirties pastate įrengiama metro stotis. Sickla stationshusParašė Eidvis Rodyti pranešimą
Tai blogas variantas, tai tradicinis prekybos centrų dėžių su parkingais variantas, tik kiek pagerintas, kaip Ogmios miestelis, bet iš esmės tai vis tiek nėra gerai, nes virš tų pastatų turi būti gyvenamieji pastatai.

Šaltinis
- 1 patinka
Komentuoti:
-

Tai blogas variantas, tai tradicinis prekybos centrų dėžių su parkingais variantas, tik kiek pagerintas, kaip Ogmios miestelis, bet iš esmės tai vis tiek nėra gerai, nes virš tų pastatų turi būti gyvenamieji pastatai.
Komentuoti:
-
Kitas galimas variantas kaip Sickla köpkvarter Nacka, Stokholme. Ten yra prekybos parkas buvusioje pramoninėje teritorijoje su parduotuvėmis, kavinėmis, biurais skirtinguose pastatuose. Gyvenamosios paskirties pastatai yra aplinkui.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: