Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • stat
    replied
    Aktualiausios naujienos nekilnojamojo turto srityje. Sekite žinias apie statybas, renovaciją, inovacijas, naujausius teisės aktus. Rasite informaciją apie savo namų ar butų remontą bei interjerą.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    "Pasivaikščiojimas" po būsimą Velgos teritoriją.

    Nuo GV sankryžos įvažiavime į Vingio parką:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-05 101844.jpg
Views:	2496
Size:	203,7 kB
ID:	1960481

    Maždaug nuo Ergo pastato, kur dabar yra Jaukurai:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-05 101703.jpg
Views:	2468
Size:	163,0 kB
ID:	1960482

    Nuo Tūkstantmečio g. link Vingio parko (kairėje - statomi daugiabučiai):
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-05 101754.jpg
Views:	2488
Size:	211,4 kB
ID:	1960483

    Įvažiavimas į teritoriją nuo Ergo pastato (priekyje - daugiabučiai ir upė):
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-05 101728.jpg
Views:	2465
Size:	161,1 kB
ID:	1960484

    Nuo Vingio parko, dešinėje - verslo centras ir už jo daugiabučiai.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-05 101917.jpg
Views:	2474
Size:	169,9 kB
ID:	1960485

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Tai visiškai nenustebčiau, jei atšaukinėtų tokias rezervacijas žinant kiek pakilo statybų kaštai.

    Parašė L_K Rodyti pranešimą

    Pirmo etapo rezervacijas Revingis paleido berods praejusiu metu kova, kaina tuo metu buvo mazdaug 2,300 EUR/m3. Tuo metu buvo toks jausmas, kad labai skuba pardavineti, nors statybos leidimas dar visiskai nesisviete, o ir neaiskumu del pandemijos buvo labai daug. Gavus statybu leidima puse metu po rezervaciju pradzios, kaina pakilo apie 60 proc. iki turbut vidutiniskai 3,500 EUR/m3. Tik tokiom kainom niekas nebeperka, nepirko, tiesa, ir iki karos pradzios. Turbut per pusmeti viena-kita buta pardave tokiom kainom, bent jau kiek matosi is viesos info.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Bent jų tinklapyje naujų butų pasiūloje neatsirado.

    Revingio rezervo sutartyse buvo nuostata, leidžianti vystytojui bet kada ją nutraukti sumokėjus 500 Eur (10 proc avanso) baudą. Tai jei pirkėjas iki šiol nepasirašė preliminarios pirkimo sutarties, o vystytojui už tokią kainą statyti neapsimoka (kiek ten metras kainavo rezervacijų pradžioje? Forume rašyta, kad nuo 2500 Eur) - būtų logiška ieškoti kitų pirkėjų. Tik, kad dabartiniu metu nauji pirkėjai nebeperka
    Manu pirmiausia ne nutrauktų esamas rezervacijas, o pasiūlytų pirkti už didesnę kainą tiems, kurie jau rezervavo.

    Komentuoti:


  • L_K
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Bent jų tinklapyje naujų butų pasiūloje neatsirado.

    Revingio rezervo sutartyse buvo nuostata, leidžianti vystytojui bet kada ją nutraukti sumokėjus 500 Eur (10 proc avanso) baudą. Tai jei pirkėjas iki šiol nepasirašė preliminarios pirkimo sutarties, o vystytojui už tokią kainą statyti neapsimoka (kiek ten metras kainavo rezervacijų pradžioje? Forume rašyta, kad nuo 2500 Eur) - būtų logiška ieškoti kitų pirkėjų. Tik, kad dabartiniu metu nauji pirkėjai nebeperka
    Pirmo etapo rezervacijas Revingis paleido berods praejusiu metu kova, kaina tuo metu buvo mazdaug 2,300 EUR/m3. Tuo metu buvo toks jausmas, kad labai skuba pardavineti, nors statybos leidimas dar visiskai nesisviete, o ir neaiskumu del pandemijos buvo labai daug. Gavus statybu leidima puse metu po rezervaciju pradzios, kaina pakilo apie 60 proc. iki turbut vidutiniskai 3,500 EUR/m3. Tik tokiom kainom niekas nebeperka, nepirko, tiesa, ir iki karos pradzios. Turbut per pusmeti viena-kita buta pardave tokiom kainom, bent jau kiek matosi is viesos info.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Tegu stato Ispanijoje, dabar ten lietuviai perka

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė oposumas Rodyti pranešimą
    Sklinda kalbos, kad tiems butams prie upės (ten kur buvo labai greitai perkami) dabartiniame pasaulio kontekste vystytojas atšaukinėja rezervacijas. Gal kas žino daugiau?
    Bent jų tinklapyje naujų butų pasiūloje neatsirado.

    Revingio rezervo sutartyse buvo nuostata, leidžianti vystytojui bet kada ją nutraukti sumokėjus 500 Eur (10 proc avanso) baudą. Tai jei pirkėjas iki šiol nepasirašė preliminarios pirkimo sutarties, o vystytojui už tokią kainą statyti neapsimoka (kiek ten metras kainavo rezervacijų pradžioje? Forume rašyta, kad nuo 2500 Eur) - būtų logiška ieškoti kitų pirkėjų. Tik, kad dabartiniu metu nauji pirkėjai nebeperka

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė oposumas Rodyti pranešimą
    Sklinda kalbos, kad tiems butams prie upės (ten kur buvo labai greitai perkami) dabartiniame pasaulio kontekste vystytojas atšaukinėja rezervacijas. Gal kas žino daugiau?
    Vilniuje yra projektų, kur butai parduoti (rezervuoti) beveik prieš 2 metus, o statybos dar neprasidėjusios, tai pagalvokit, koks nuostolis tokius projektus vystyti prie dabartinių statybų sąnaudų.

    Komentuoti:


  • oposumas
    replied
    Sklinda kalbos, kad tiems butams prie upės (ten kur buvo labai greitai perkami) dabartiniame pasaulio kontekste vystytojas atšaukinėja rezervacijas. Gal kas žino daugiau?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kol kas sunku daryt išvadas kažkokias. Aišku, kad dalis tų tarpų tarp pastatų bus stoglangiai. Taip pat aišku, kad užėjimas ant stogo iš vienos pusės bus kažkokiais dideliais laiptais, o nuo GV - gatvės lygyje (sklypas turi perkritimą prie pat gatvės).

    Fragmentas brėžinio, daugiau rodo prisizoominus labai arti, tingiu karpyt ir dėliot mozaiką.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-02 133823.jpg
Views:	1473
Size:	475,2 kB
ID:	1959884

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Šiaip jeigu būtų padaryta taip, kad tu nepastebi ir nepajauti to pakėlimo į "stogą" (savaime aišku be jokių laiptų) tai viskas būtų ok, bet bent jau iš šio maketo galima spręsti, kad bus tik 2 vietos su potencialiai tokiais "nematomais pakėlimais".

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Akropolio tūriai.

    Įdomu, kad po tais tūriais didelėje dalyje teritorijos vis tiek yra vienas pastatas, tik su naudojamais stogais.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2022-04-02 102928.jpg Views:	0 Size:	179,9 kB ID:	1959845
    Paskutinis taisė Creatium; 2022.04.02, 09:35.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Paieškojau ir aš RAT išvados, jei kam taip pat įdomu - RAT 2021-11-24

    Nustebino projekto autorių idėjų šaltinis, jei taip galima pavadinti.

    Pavyzdys, kuriuo rėmėsi projekto autoriai, siekdami kompleksą integruoti į miesto audinį - Vittorio Emanuele pasažas, esantis Milano senamiestyje.
    Šiaip, kaip būsimam kvartalo gyventojui, tokie projekto pokyčiai džiugina.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    šiek tiek pasiskaitinėjau Vilniaus RAT išvadas ir įdomu kaip bus sprendžiamas transportas G.V. ir Gerosios Vilties sankryžoje. Išvadose rašo:
    Dar reiktų atkreipti dėmesį į susisiekimo sistemos sprendinius. Ankstesniuose projektuose patekimas į teritoriją buvo sprendžiamas viadukais ir estakadomis virš Geležinio Vilko gatvės, taip sukuriant stambaus transporto mazgo ar oro uosto įvaizdį. Dabartiniame Projekte patekimas sprendžiamas žemės ar požeminiame lygyje, pakeičiant nepageidaujamą įvaizdį ir sukuriant didesnį patrauklumą. Priešingai nei ankstesniame variante, ateinant nuo Gerosios Vilties gatvės pusės, objektas bus kviečiantis ir traukiantis. Toks transporto sprendimas taip pat yra vienas iš esminių pokyčių.
    Vizulkė (aišku čia ne P.P.) lyr ig imponuoja, kad patekimas bus po G.V., o eismas G.V. vyks nenutrūkstamai:
    Click image for larger version

Name:	citify-akropolis-vingis-05.jpg
Views:	2629
Size:	211,6 kB
ID:	1936873

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Delfi komentaruose jau niekas nebekreipia dėmesio?
    Delfis nebedada neprisiregistravusių komentarų, gal todėl. Kita vertus, "reikia šnekėtis" kaip mokė aukščiausiasis.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Harlem
    Mes tai dauguma.o ne tas kuris tik vienas megsta dvirati.arba per visa vilniu 100 zmoniu.o masinas vairuoja tukstanciai
    Delfi komentaruose jau niekas nebekreipia dėmesio?

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Parašė Harlem
    Mes tai dauguma.o ne tas kuris tik vienas megsta dvirati.arba per visa vilniu 100 zmoniu.o masinas vairuoja tukstanciai
    Nieko, šitai jūsų "daugumai" teks susitaikyti su besikeičiančia realybe ir faktu, jog ateityje miestas bus vis labiau orientuotas į VT ir kitus alternatyvius keliavimo būdus

    Komentuoti:


  • Goodoo
    replied
    Projektas vertinamas nevienareikšmiškai. Net VŽ skaitytojų. Kaip ir visur bei visada akcentuojami automobilių srautai, parkavimo vietos bei privažiavimo klausimai. Taip pat pastaruoju metu viešojoj erdvėj (ir dėl šio projekto) nebesliapamas erzelis ir net neapykanta dviračių, viešojo transporto ir judėjimo pėstute idėjai.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Vilniaus regioninei architektūros tarybai (RAT) pristatytas naujo prekybos centro „Akropolis“ prie sostinės Vingio parko projektas. RAT pristatyti architektų biuro „Do Architects“ parengti priešprojektiniai pasiūlymai ir kvartalo vizija patiko tarybos nariams.

    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-net-viesbutis


    Komentuoti:


  • Suolas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Koks tikslas statytojui parduoti perpardavinėtojui, jei gali brangiau parduoti tam pačiam pirkėjui patys?
    Perpardavinėtojas gal neprisistato perpardavinėtoju, o tiesiog ramiai rezervuoja?

    Komentuoti:

Working...
X