Parašė Kublickij
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Žirmūnai - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąVienintelis pastatas atitinkantis raudonasias linijas yra Batų kalnas, visi kiti išdėstyti chaotiškai, bent aš neįžvelgiu jokios logikos.
Komentuoti:
-
Vienintelis pastatas atitinkantis raudonasias linijas yra Batų kalnas, visi kiti išdėstyti chaotiškai, bent aš neįžvelgiu jokios logikos.
Komentuoti:
-
Tai reikia sankryžą platinti, nes dabar ten visiškas pzdc. Eismo juostos vingiuoja kaip Vilnenė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagal regia suformuoti sklypai į vieną eilę. Atkreipkite dėmėsį, kad kitoje Žirmūnų g. pusėje (109) sklypas irgi atitrauktas nuo gatvės.
Sklypų ribos sutampa su gatvių raudonosiomis linijomis.
Komentuoti:
-
Koks tai, švelniai tariant, BS, nuo kada projektą prie įvažiavimo taikom? Čia jau kažkoks naujas "plintuso" lygis.
Kareivių g. - Google Maps - ten dar visą tą galą nuo įsukimo į impulsą galima būtų apstatyt, na, tik tada NMC panoramą ir katedros bokštą užstos - bėda.
Komentuoti:
-
Parašė Kublickij Rodyti pranešimą
Visiškai nesigaudai tame sklype. Bandai igrusti pastatą prie pat gatves net nepagalvodamas apie įvažiavimą į objektą!! Jis yra, nuo Impulso pusės, jo niekas nekeis, tuo labiau kad pirmame aukšte numatytos patalpos komercijai.. Nesvaikyt jus su savo Skandinaviją, lietuviai paspirtukais naudojasi laisvalaikiu o ne darbo reikalais.
Komentuoti:
-
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąKaip gerai kad užstatys dar vieną beprasmį lauką. Ir atsižvelgiant į tai kad namų fasadai prasidės kažkodėl tik velnias žin kažkur toli nuo gatvės(man irgi atrodo kad vėl bus suknista parkofkė) tai jų aukštingumas 9a yra galbūt ir kaiptik.
Komentuoti:
-
Kaip gerai kad užstatys dar vieną beprasmį lauką. Ir atsižvelgiant į tai kad namų fasadai prasidės kažkodėl tik velnias žin kažkur toli nuo gatvės(man irgi atrodo kad vėl bus suknista parkofkė) tai jų aukštingumas 9a yra galbūt ir kaiptik.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tame miškelyje buvo pilna šiukšlių ir stiklo šukių. Net keista kaip per DAROM nesutvarkydavo. Tiesa, dėl skonio nesiginčijam, yra kam patinka rekreacinė šiukšlių, alkoholikų ir gatvės triukšmo aplinka.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar prieš 3 metus ant to reljefo vasarą galima buvo ramiai sau leisti laiką kaip prie Baltojo tilto..Nebuvo nei plovyklos šalia nei prekybinio paviljono. Tik Impulsas su savo terasą. Atstumas iki kelio taip pat buvo didesnis..
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ne, neteisingai. Bent iš dalies. Nes į gatvę matomi komerciniai fasadai, ne parkingas. Už jų gali būti ir parkingas jau. Ten reljefas yra nuožulnus.
Komentuoti:
-
Ar aš teisingai suprantu, kad pirmam aukšte bus parkingas ir dar planuojama priešais jį įrengti antžemininį parkingą?
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
1. O koks gatvės pločio+atstumo iki pastato ir pastatų prie jų aukščio santykis turėtų būti geras visom prasmėm?
2. Didelis tuščias laukas ir jo vidury vietos pažiba LB būstinė - tai idealu?
3, Erdvės pojūtis sankryžoje yra kaip suprantu reikalingas daiktas. O kam?
4. Pagal tai nereiktų niekur statyt, nes kiekviena statyba sukuria objektus didinančius automobilių, pėsčiūjų ar dviračio srautus.
Ar degaline būtumėt labiau pradžiugintas?
2) LB, kuris papuoštų bet kuria Vilniaus vietą tikrai ne vidury tuščio lauko o ant kalno tarp Inpulso ir gyvenamųjų 9 aukštų pastatų. Kažkodėl manau kad planuojami pastatai, tuo labiau daugiabučiai savo architektūrą tikrai nebus kažkuo išskirtiniai dėl to bus gaila jai vietoje gražuolio banko matysite neaiškių vystytoju daugiabučius.
3) Erdvės pojūtį galima išlaikyti formuojant kalvą.
4) Automobilių srautas nelygu automobilių kamščiams.Vaziuojant nuo centro ir Akropolio pusių šiai dienai nėra galimybės nekertant priešpriešinio eismo juostos patekti į ši objektą.Nebent nuo Žirmūnų pusės laukti posūkio į kairę ir važiuoti iki posukio į Impulsą o nuo jo iki objekto.Vienintelis variantas važiuojant iš autobusų parko pusės link centro sukti į dešinę už LB. Dar yra apsisukimas Kareivių gatvėje kurioje ir taip eismas labai intensyvus.Paskutinis taisė Kublickij; 2021.04.14, 19:15.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Raudonosios gatvės linijos tokios plačios ten matyt dėl to kad bendram plane pagal gatvės kategoriją numatyta dviejų lygių sankryža (panašiai kaip Liepkalnio mazge) ir ją įrengus parkingą pakeistų gatvės jungtis.
Komentuoti:
-
Na ten pastatų tikrai reikia, bet ne 10 aukštų. Žemesni pastatai formuotų kalvą, kylančią į šiaurę, matytusi naujas LB pastatas ir Hanner'io Verkių sodai. Kampą reikia uždaryti perimetru, bet 10 aukštų kompleksas ten atrodytų kvailai, nes kituose sankryžos kampuose arba žymiai žemesni pastatai, arba jie yra aukšti, bet toliau nuo gatvės.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kublickij Rodyti pranešimą
Dar visai neseniai šioje vietoje buvo planuojama degalinė.. Man sunkiai suprantama kaip sklypai tokiose vietose atsiduria privačiose rankose kurie plananuoja statyti 10 aukštu pastatus prie pat sankryžos!?
1) Per aukštį pastatai, per arti pagrindinių gatvių
2) Užstoja Lietuvos Banko būstinė kuri taptų šios vietos vizitinė kortelė
3) Prarandamas erdvės pojūtis sioje sankryžoje.
4) Kamščiai šioje vietoje taptu dar didesnę problemą
2. Didelis tuščias laukas ir jo vidury vietos pažiba LB būstinė - tai idealu?
3, Erdvės pojūtis sankryžoje yra kaip suprantu reikalingas daiktas. O kam?
4. Pagal tai nereiktų niekur statyt, nes kiekviena statyba sukuria objektus didinančius automobilių, pėsčiūjų ar dviračio srautus.
Ar degaline būtumėt labiau pradžiugintas?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė _rB_ Rodyti pranešimą
Kada čia kur buvo kalba apie degalinę? Kai tik Prodo įsigijo sklypą, jie iš pradžių norėjo statyt biurus, bet paskui persiorentavo į daugiabučius. Jų visuose projektuose yra dalis biurų, tad nieko čia nestebina.
Komentuoti:
Komentuoti: