Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vidaus vandens keliai
Collapse
X
-
Šiuolaikinis variklis turbūt kainuoja brangiau nei pati Raketa.Parašė John Rodyti pranešimąNejau neapsimoka įstatyti kokį šiuolaikišką ekonomišką variklį?
Beje 560l tai dar nedaug. Liaudies išmintis kalba apie toną su viršum kuro.
Komentuoti:
-
Nežinau.Parašė liutass Rodyti pranešimą
tai gal verslininkai tai ivertino?
Tik atsakiau į tavo klausimą.
Dar pridėčiau - galimai geresnis komfortas kelionės (garsas, greitis ar kita)
Komentuoti:
-
tai gal verslininkai tai ivertino?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Skirtumas:
mažiau taršos
daugiau šansų, kad neužsilenks maršrutas esant geresnėms sąnaudoms
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Skirtumas:Parašė liutass Rodyti pranešimą
reikia klausti verslininku. Kadangi valdisku pinigu cia nera, tai koks mums skirtumas?
mažiau taršos
daugiau šansų, kad neužsilenks maršrutas esant geresnėms sąnaudoms
Komentuoti:
-
reikia klausti verslininku. Kadangi valdisku pinigu cia nera, tai koks mums skirtumas?Parašė John Rodyti pranešimąNejau neapsimoka įstatyti kokį šiuolaikišką ekonomišką variklį?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viename iš straipsnių minėjo jog turi dar du (berods) laivus (vienas jų turėtų būti kitas Raketos tipo laivas), kuriuos nori naudoti keleivinei laivybai, tačiau laukia finansavimo jų restauracijai. Tad mesti gal ir neplanuoja.
Dėl variklių tai jie turėtų būti tie senieji. Detalės tai net neabejoju, kad daug kas yra gaminama pačių, nes šių laivų gamyba buvo sustabdyta dar 1970m. Iš skelbimo, kurį buvo įdėję prieš tai buvę savininkai, matos, kad tų atsarginių dalių yra kažkiek sukaupta. http://www.kapitanua.com/notice_board?p=12882 Skaitant specifikacijas skelbime, galima būtų paskaičiuoti, kad kelionei iki Nidos sudeginama ~560L dyzelio.
Komentuoti:
-
Negali buti, jie ir nepatikimi, neekonomiški, nėra detalių. Nebent jie tikisi po metų kitų mesti šitą verslą.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Pažiūrėjau feisbuke reportažą - labai jau dūmą meta ta Raketa
manau motorai seni.
Komentuoti:
-
Pažiūrėjau feisbuke reportažą - labai jau dūmą meta ta RaketaParašė liutass Rodyti pranešimąNemanau, kad tie senieji rusiški motorai.
manau motorai seni.
Komentuoti:
-
Autobusas yra turbūt viena iš nepatogiausių kelionės būdu tarp miestų, tai labai mažina kelionių autobusais populiarumą. Dėl automobilių gerai tai jog įvažiavimas su lengvąja į Neringa nuo Birželio 20 bus 30 eurų. Plius 12 eurų keltas ir daugiau nei 200 km. nuo Kauno iki Klaipėdos. Dar pridėjus spūstis prie kelto, manau Raketa turės keleivių.Parašė 99 Rodyti pranešimą
Na, iki Joninių visų reisų bilieto kaina į vieną pusę bus 29eu, kai autobusu - 24eu. Mano manymu, jei jau planuoji kelionę į Nidą bent jau iki Joninių, tai čia toks nobrain'eris. 51eu vs 24eu jau kiek kitoks klausimas, bet vertinant transporto priemonės egzotiškumą, laiko tarpą nuo paskutinių plukdymų ir net tai, kad šią vasarą dauguma atostogaus ne užsienyje, manau, kad bent sezoną turėtų būti viskas gerai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš irgi tikiuosi, kad bus OK. Tik esu girdėjęs, kad Raketos su originaliais varikliais katastrofiškai ryja kurą, tai su jom nesunku nueiti į minusą. Aišku nežinau, gal į dabar plaukiančią sudėjo normalius motorus?
Komentuoti:
-
Na, iki Joninių visų reisų bilieto kaina į vieną pusę bus 29eu, kai autobusu - 24eu. Mano manymu, jei jau planuoji kelionę į Nidą bent jau iki Joninių, tai čia toks nobrain'eris. 51eu vs 24eu jau kiek kitoks klausimas, bet vertinant transporto priemonės egzotiškumą, laiko tarpą nuo paskutinių plukdymų ir net tai, kad šią vasarą dauguma atostogaus ne užsienyje, manau, kad bent sezoną turėtų būti viskas gerai.Parašė Tomas Rodyti pranešimąRaketa su keleiviais išplaukė į Nidą :
https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...nida-15139921/
Kažin kiek laiko temps.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Raketa su keleiviais išplaukė į Nidą :
https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...nida-15139921/
Kažin kiek laiko temps.
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nepraėjo ir 30 metų, kaip vėl grįžtama prie projekto. Gal ši kartą rimtai padarys?
Kaunas planuoja pradėti itin svarbų projektą
Šiemet viliamasi uždegti žalią šviesą itin svarbiam projektui, kuris turės didelės įtakos laivybos sėkmei Nemune ateityje. Iki 2023 metų planuojama rekonstruoti ir naujai įrengti ne mažiau kaip 500 bunomis vadinamų pylimų – hidrotechnikos statinių, formuojančių upės vagą, neleidžiančių taip lengvai susidaryti seklumoms ir išlaikančių vandens kelyje laivybai tinkamą gylį.
Įrengus bunas Nemuno vagoje bus lengviau užtikrinami garantiniai kelio matmenys – gylis, plotis, posūkio spindulys. (...) Šiuo metu vyksta viešojo pirkimo procedūros, o konkurso nugalėtojas darbus privalės atlikti per 38 mėnesius.
https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...istu-14343579/Paskutinis taisė Romas; 2020.04.12, 21:13. Priežastis: Buvo plika nuoroda. Įdėtas pavadinimas ir citata
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: