Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    tai gal verslininkai tai ivertino?
    Nežinau.
    Tik atsakiau į tavo klausimą.
    Dar pridėčiau - galimai geresnis komfortas kelionės (garsas, greitis ar kita)

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Skirtumas:
    mažiau taršos
    daugiau šansų, kad neužsilenks maršrutas esant geresnėms sąnaudoms
    tai gal verslininkai tai ivertino?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    reikia klausti verslininku. Kadangi valdisku pinigu cia nera, tai koks mums skirtumas?
    Skirtumas:
    mažiau taršos
    daugiau šansų, kad neužsilenks maršrutas esant geresnėms sąnaudoms

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nejau neapsimoka įstatyti kokį šiuolaikišką ekonomišką variklį?
    reikia klausti verslininku. Kadangi valdisku pinigu cia nera, tai koks mums skirtumas?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nejau neapsimoka įstatyti kokį šiuolaikišką ekonomišką variklį?

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Viename iš straipsnių minėjo jog turi dar du (berods) laivus (vienas jų turėtų būti kitas Raketos tipo laivas), kuriuos nori naudoti keleivinei laivybai, tačiau laukia finansavimo jų restauracijai. Tad mesti gal ir neplanuoja.

    Dėl variklių tai jie turėtų būti tie senieji. Detalės tai net neabejoju, kad daug kas yra gaminama pačių, nes šių laivų gamyba buvo sustabdyta dar 1970m. Iš skelbimo, kurį buvo įdėję prieš tai buvę savininkai, matos, kad tų atsarginių dalių yra kažkiek sukaupta. http://www.kapitanua.com/notice_board?p=12882 Skaitant specifikacijas skelbime, galima būtų paskaičiuoti, kad kelionei iki Nidos sudeginama ~560L dyzelio.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Pažiūrėjau feisbuke reportažą - labai jau dūmą meta ta Raketa manau motorai seni.
    Negali buti, jie ir nepatikimi, neekonomiški, nėra detalių. Nebent jie tikisi po metų kitų mesti šitą verslą.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad tie senieji rusiški motorai.
    Pažiūrėjau feisbuke reportažą - labai jau dūmą meta ta Raketa manau motorai seni.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą

    Na, iki Joninių visų reisų bilieto kaina į vieną pusę bus 29eu, kai autobusu - 24eu. Mano manymu, jei jau planuoji kelionę į Nidą bent jau iki Joninių, tai čia toks nobrain'eris. 51eu vs 24eu jau kiek kitoks klausimas, bet vertinant transporto priemonės egzotiškumą, laiko tarpą nuo paskutinių plukdymų ir net tai, kad šią vasarą dauguma atostogaus ne užsienyje, manau, kad bent sezoną turėtų būti viskas gerai.
    Autobusas yra turbūt viena iš nepatogiausių kelionės būdu tarp miestų, tai labai mažina kelionių autobusais populiarumą. Dėl automobilių gerai tai jog įvažiavimas su lengvąja į Neringa nuo Birželio 20 bus 30 eurų. Plius 12 eurų keltas ir daugiau nei 200 km. nuo Kauno iki Klaipėdos. Dar pridėjus spūstis prie kelto, manau Raketa turės keleivių.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Nemanau, kad tie senieji rusiški motorai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Aš irgi tikiuosi, kad bus OK. Tik esu girdėjęs, kad Raketos su originaliais varikliais katastrofiškai ryja kurą, tai su jom nesunku nueiti į minusą. Aišku nežinau, gal į dabar plaukiančią sudėjo normalius motorus?

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Raketa su keleiviais išplaukė į Nidą :

    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...nida-15139921/

    Kažin kiek laiko temps.
    Na, iki Joninių visų reisų bilieto kaina į vieną pusę bus 29eu, kai autobusu - 24eu. Mano manymu, jei jau planuoji kelionę į Nidą bent jau iki Joninių, tai čia toks nobrain'eris. 51eu vs 24eu jau kiek kitoks klausimas, bet vertinant transporto priemonės egzotiškumą, laiko tarpą nuo paskutinių plukdymų ir net tai, kad šią vasarą dauguma atostogaus ne užsienyje, manau, kad bent sezoną turėtų būti viskas gerai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Raketa su keleiviais išplaukė į Nidą :

    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...nida-15139921/

    Kažin kiek laiko temps.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Nemunas prikeliamas antram gyvenimui: plaukiant galima aplankyti ne vieną miestą

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	120,3 kB ID:	1805004 Laivas- keltas Vytis (su prieplauka...)

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Laivas Raketa, Kaunas Nida testinis plaukimas

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    „Raketos“ tipo laivas gavo leidimą plaukti

    https://www.vz.lt/transportas-logist...eidima-plaukti

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Nepraėjo ir 30 metų, kaip vėl grįžtama prie projekto. Gal ši kartą rimtai padarys?

    Kaunas planuoja pradėti itin svarbų projektą

    Šiemet viliamasi uždegti žalią šviesą itin svarbiam projektui, kuris turės didelės įtakos laivybos sėkmei Nemune ateityje. Iki 2023 metų planuojama rekonstruoti ir naujai įrengti ne mažiau kaip 500 bunomis vadinamų pylimų – hidrotechnikos statinių, formuojančių upės vagą, neleidžiančių taip lengvai susidaryti seklumoms ir išlaikančių vandens kelyje laivybai tinkamą gylį.
    Įrengus bunas Nemuno vagoje bus lengviau užtikrinami garantiniai kelio matmenys – gylis, plotis, posūkio spindulys. (...) Šiuo metu vyksta viešojo pirkimo procedūros, o konkurso nugalėtojas darbus privalės atlikti per 38 mėnesius.

    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...istu-14343579/
    Paskutinis taisė Romas; 2020.04.12, 20:13. Priežastis: Buvo plika nuoroda. Įdėtas pavadinimas ir citata

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Žemsiurbės pranašauja lauktas permainas

    Šį pavasarį į didžiausią Lietuvos upę Nemuną Vidaus vandens kelių direkcija pasiuntė dvi žemsiurbes. Abi jos kol kas gilina vagą aukščiau Jurbarko. Ten, kur iki šiol būdavo sunkiausia praplaukti krovinius gabenančioms baržoms. Tikimasi, kad per trejus-ketverius metus pavyks sutvarkyti vagą taip, kad iš pajūrio į Kauną baržos galėtų gabenti ne kelis šimtus, o tūkstantį tonų krovinių.

    Pasak įmonės vadovo Vladimiro Vinokurovo, didžiausias iššūkis šiemet – pradedamas įgyvendinti Europos Sąjungos lėšomis finansuojamas projektas „TEN-T tinklo kelio E41 modernizavimas”.

    „Pagrindinis tikslas yra sutvarkyti Nemuno vagą reguliuojančius hidrotechnikos statinius – bunas, kad upės vaga kuo labiau atitiktų laivybos poreikius, būtų sudarytos sąlygos užtikrinti reikiamus vidaus vandenų kelio matmenis – gylį, plotį, posūkio spindulį.

    Šiuo metu vyksta viešojo pirkimo procedūros. Planuojame projektą pabaigti 2023 metais“, – tikino vadovas. V. Vinokurovas sako, kad šio projekto įgyvendinimas būtų esminis lūžis gerinant laivybos sąlygas Nemune, įskaitant ir sausmečio laikotarpį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diena.lt 2020.03.14
    Stringa pagrindinio vandens kelio projektas
    Per artimiausius trejus su puse metų Nemune iš esmės turėtų būti pagerintos laivybos sąlygos.
    Vidaus vandens kelių direkcija nutraukė atvirą konkursą dėl vandens kelio E 41 modernizavimo ir ketina skelbti naują.
    Vykdant konkursą buvo gautos dviejų tiekėjų pretenzijos. Viena jų buvo atmesta kaip nepagrįsta, o kita iš dalies patenkinta. Tai ir lėmė, kad buvo tikslingiau pirkimą nutraukti ir skelbti naują konkursą.
    Tokios taktikos laikomasi daugelyje konkursų, kur yra naudojamos 2014–2020 metų ES lėšos. Baiminamasi įsivelti į ginčus teismuose, nes tai ilgam sustabdytų projekto vykdymą. Visi 2014–2020 m. ES lėšomis vykdomi projektai visiškai turi būti užbaigti iki 2023 m. rugpjūčio pabaigos.

    https://www.diena.lt/naujienos/klaip...ojektas-956916



    Komentuoti:

Working...
X