Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vidaus vandens keliai
Collapse
X
-
Parašė almeeeeto Rodyti pranešimąSveiki,
birželio pradžioje planuoju plaukima asmeniniu laivu Kaunas - Klaipėda - Kaunas. Norėjau paklausti gal kas plaukęs ar turi informacijos apie degalines ant vandens pakeliui. Blogiausiu atveju netoli upės. Pagal skaičiavimus pilno bako turėtų pakakti, tačiau gerai būtų žinoti kur galima pasipildyti, nes į abi puses tikrai nepakaks.
Taip pat gal kas žino ar yra galimybė įplaukti į Tilžę trumpam vizitui. Ar pakanka elektroninio leidimo ar reikia kažkokių papildomų dokumentų.
Taip pat gal kas jau yra plaukęs ir turi patarimų šiai kelionei. Į abi puses turėtų išeiti apie 800km su apsilankymu Klaipėdoj, Nidoj ir pasiplaukiojimais pajūry, tai visai nemaža ekspedicijaĮspūdžių norėtume
Komentuoti:
-
Interviu su vidaus vandenų direkcijos vadovu.
Užsimena ir apie naują tiktą šalia hes, kas ten per tiltas planuojamas?
Komentuoti:
-
Nemuno gilinimo darbai ir sekmadienjais vyksta kiek matau kasant ir baržas plaukiant.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Laivybos šliuzas ties Kauno hidroelektrine - visgi juda rimtai.
Delfi.tv 2021.10.01
Memorandumo pasirašymas dėl laivybos šliuzo ties Kauno hidroelektrine
https://www.delfi.lt/video/laidos/pa....d?id=88312019
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kauno žiemos uoste į Nemuną naujam sezonui nukeltas atnaujintas istorinis laivas "Raketa"
Jau antrą sezoną nuo vasaros pradžios "Raketa" plukdys reguliariu maršrutiniu reisu Kaunas-Nida-Kaunas.
"Šiemet laivas "Raketa" yra atnaujintas: sumažintas variklio triukšmingumas, laivo salone sumontuota moderni kondicionavimo įranga ir kt. Keleiviai galės džiaugtis ne tik išskirtiniu maršrutu, bet ir komfortu laive. Praeitą sezoną laivas "Raketa" vykdė reguliarius maršrutus net ir hidrologinės sausros metu. Išlieka nerimas dėl pandemijos keliamų išsūkių, bet laikantis visų karantino rekomendacijų, tikimės ir šiemet vykdyti reguliarus maršrutus visą sezoną." – sako Nerijus Šilgalis, VšĮ Vandens kelias prezidentas.
Šių metų pavasarį VĮ Vidaus vandens kelių direkcija pradėjo istorinį Nemuno tvarkymo projektą " TEN-T kelio E 41 modernizavimas", po kurio apie 225 km ilgio upės vagą reguliuos ne mažiau 500 pastatytų naujų ar atnaujintų esamų hidrotechnikos statinių – bunų. Projekto pabaiga numatyta 2023 metais. Bus sudarytos palankios sąlygos Nemunu iki Kuršių marių naudotis krovininės, keleivinės, pramoginės laivybos tikslu visu navigacijos laikotarpiu. Tai esminis lūžis gerinant laivybos sąlygas Nemuno upe, įskaitant ir sausmečio laikotarpį.
Didelis darbas jau įvykdytas, rengiant projektą, užtikrinant finansavimą, įvykdant viešojo pirkimo procedūras. Šiuo metu jau turime visus statybos leidimus ir vykdome darbus. Dėl bunų poveikio bus ženkliai lengviau išlaikyti laivakelio projektinius matmenis net ir sausuoju metų laikotarpiu. Žemsiurbių pagalbos reikės, tačiau sąnašų valymo darbų kiekiai bus žymiai mažesni. Projekto investicijos 23 mln. Eur. Be PVM.
Direkcija pastebi, kad pradėjus Nemuno vagos tvarkymo projektą žaibiškai išaugo susidomėjimas naujais ir naudotais laivais. "Mes, Vidaus vandens kelių direkcija, džiaugiamės verslininkų optimizmu, iniciatyvumu. Džiugu, kad Nemunas vėl tampa traukos objektu, kad Kaunas pamažu atsisuka į savo istorine šaknis ir vėl jaučiame, kad esame paupio miestas. Kol kas krovininei ir keleivinei laivybai paruoštas vandens kelias nuo Kauno iki Atmatos žiočių, Šiemet jau pradėtas turistinę laivininkystę skatinantis naujas projektas tarp Lietuvos ir Lenkijos Nemuno aukštupyje – vandens kelias, jungiantis Lietuvą ir Lenkiją Augustavo kanalu ir Nemuno upe" – sako Vladimiras Vinokurovas, VĮ Vidaus vandens kelių direkcijos generalinis direktorius.
Komentuoti:
-
Parašė almeeeeto Rodyti pranešimą
Nieko mandro. Esu plaukęs pripučiama valtele Druskininkai - Alytus, tai palikome 2 sraigtus prieš kokia 10 metų.
Šį kartą 6m kateriukas, 3l 140AG Mercruiser varikliukas. Grimzlė 66cm, tai tikiuosi nebus problemų ir niekur neužsirausiu. Kruisinant kuro sąnaudos apie 13l/h, bakas 200l. Pradėsiu pilnu baku, bus matyt kaip plaukia. Plaukia iki 60km/h bet tikiuosi pradžioj plaukt lėta eiga, o po to pagal galimybes apie 30-35km/h.
Planuoju keliauti 5 dienas pirmyn ir atgal su sustojimais, miegoti kur prišvartavęs kajutėje, pasiimti turistinę dujinę maisto gamybai, tikiuos didelių blogų nuotykių išvengti, kaip nors išgyventi.Net pavydžiu, manau viskas bus puiku ir labai laukiam įspūdžių!
Komentuoti:
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Gal galit parodyti koks laivas? Nuotraukų ir šiaip daugiau info. Labai įdomu.
Šį kartą 6m kateriukas, 3l 140AG Mercruiser varikliukas. Grimzlė 66cm, tai tikiuosi nebus problemų ir niekur neužsirausiu. Kruisinant kuro sąnaudos apie 13l/h, bakas 200l. Pradėsiu pilnu baku, bus matyt kaip plaukia. Plaukia iki 60km/h bet tikiuosi pradžioj plaukt lėta eiga, o po to pagal galimybes apie 30-35km/h.
Planuoju keliauti 5 dienas pirmyn ir atgal su sustojimais, miegoti kur prišvartavęs kajutėje, pasiimti turistinę dujinę maisto gamybai, tikiuos didelių blogų nuotykių išvengti, kaip nors išgyventi.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė almeeeeto Rodyti pranešimąSveiki,
birželio pradžioje planuoju plaukima asmeniniu laivu Kaunas - Klaipėda - Kaunas. Norėjau paklausti gal kas plaukęs ar turi informacijos apie degalines ant vandens pakeliui. Blogiausiu atveju netoli upės. Pagal skaičiavimus pilno bako turėtų pakakti, tačiau gerai būtų žinoti kur galima pasipildyti, nes į abi puses tikrai nepakaks.
Taip pat gal kas žino ar yra galimybė įplaukti į Tilžę trumpam vizitui. Ar pakanka elektroninio leidimo ar reikia kažkokių papildomų dokumentų.
Taip pat gal kas jau yra plaukęs ir turi patarimų šiai kelionei. Į abi puses turėtų išeiti apie 800km su apsilankymu Klaipėdoj, Nidoj ir pasiplaukiojimais pajūry, tai visai nemaža ekspedicija
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šilutės uostelyje yra degalinė, nereikia niekur važiuoti, pernai rudenį pylėmės kurą. priplauki atitempia kuro padavimo žarną ir pripildo baką. Dėl kitų vietų negaliu pakomentuoti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Pabandyk paiskambinti Vidaus vandens kelių direkcijai, gal jie ką konkrečiai galės pasakyti, nes jie Uostadvarį patys administruoja. Rusnėje neteko nieko matyti.
Komentuoti:
-
Dėkui. Kaip su Rusne, Uostadvariu, Nida ar kitais pajūrio uostais. Gal ten yra galimybė. Nes taxi atsivežti 100-150 litrų ne viena reisą reiks daryti, bet jei tai vienintelis variantas tai teks. Kaip suprantu Klaipėdos uosta blogiausiu atveju galima turėtų būti. Domintų kokia degalinė pajūrio zonoje, nes pradinio bako turėtų.
Planuoju padaryti visos kelionės video kaip sekės, tai galėsiu pasidalinti nuotykius.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tikriausiai nei vienas mažasis uostas neturi degalinės. Šilutėje galima bandyti kviestis taksi ir tartis, kad atvežtų. Jurbarke irgi galima bandyti kviestis taksi ir tartis. Seredžiuje nuo upės iki degalinės kokie 500 m, na dar yra Zapyškis, kur degalinė irgi pakankamai arti prieplaukos, t. y. už kokių 500 .
Į Tilžę galima patekti tik per pasienio punktą ir reikia turėti Rusijos vizą. Kitu atveju tai bus laikoma neteisėtu sienos kirtimu, t. y. Rusijos krante švartuotis negalima.
Dar prieš plaukiant reikia suderinti savo kelionės laiką ir gauti leidimą iš Lietuvos pasieniečių. Leidimo išdavimo tvarką geriausia pasitikslinti iš anksto.Paskutinis taisė Perfect; 2021.04.27, 14:56.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sveiki,
birželio pradžioje planuoju plaukima asmeniniu laivu Kaunas - Klaipėda - Kaunas. Norėjau paklausti gal kas plaukęs ar turi informacijos apie degalines ant vandens pakeliui. Blogiausiu atveju netoli upės. Pagal skaičiavimus pilno bako turėtų pakakti, tačiau gerai būtų žinoti kur galima pasipildyti, nes į abi puses tikrai nepakaks.
Taip pat gal kas žino ar yra galimybė įplaukti į Tilžę trumpam vizitui. Ar pakanka elektroninio leidimo ar reikia kažkokių papildomų dokumentų.
Taip pat gal kas jau yra plaukęs ir turi patarimų šiai kelionei. Į abi puses turėtų išeiti apie 800km su apsilankymu Klaipėdoj, Nidoj ir pasiplaukiojimais pajūry, tai visai nemaža ekspedicija
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Įdomus interviu apie Nemuno planus:
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...planus-1022432
Komentuoti:
-
Judinami šliuzo Kauno HES klausimai:
http://www.kaunas.lt/2021/03/naujien...-visa-lietuva/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vyriausybės programos įgyvendinimo plane numatyta, kad iki 2024 m. vidaus vandenys bus integruoti į bendrą Lietuvos transporto sistemą, o jais pervežamų krovinių kiekis pasieks 100.000 t per metus.
Tai inspiravo išsamesnį Verslo Žinių straipsnį apie tai:
https://www.vz.lt/transportas-logist...-su-kroviniais
Įdomesni akcentai:
Didžiausios Lietuvos upės atkarpai nuo Kauno iki žiočių šiuo metu skiriamas didžiausias dėmesys ir lėšos, tačiau Susisiekimo ministerija teigia, jog laivybos perspektyvų esama ir kitur – aukštutinėje Nemuno dalyje, Neryje ar Nevėžyje.
Nemune nuo Kauno iki žiočių jau pradėti bunų – hidrotechnikos statinių, reguliuojančių upės vagą, – tvarkymo darbai, kurių vertė siekia apie 23 mln. Eur. Šiame 225 km ilgio ruože numatoma sumontuoti mažiausiai 500 bunų.
Projektas bus įgyvendinamas trimis etapais: pirmas – Kauno mieste ir Kauno rajone, antras – Jurbarko ir Šakių rajonuose, trečias – Šilutės ir Pagėgių rajonų savivaldybių teritorijose.
Dar 6 mln. Eur sieks investicijos į vidaus vandenų transporto infrastruktūrą. Numatoma sutvarkyti Vidaus vandens kelių direkcijos valdomus Kauno žiemos ir Aukštadvario uostus, taip pat Nidos krantinę, Kauno Marvelės prieplauką ir Jurbarko uostą.
„Planuojama, kad per 5 metus bus įrengtas laivakelis nuo Birštono iki sienos su Baltarusija. Nuo Kauno iki Birštono gyliai yra pakankami, kelias funkcionuoja ir šiuo metu. Taip pat ilgalaikėje perspektyvoje svarstomos laivybos skatinimo Neryje galimybės, prioritetą teikiant infrastruktūros vystymui nuo žiočių iki Jonavos. Krovininei laivybai taip pat perspektyvi Nevėžio upė iki Kėdainių. Be kelio sutvarkymo darbų, krovinių aptarnavimui būtinas ir uostų bei prieplaukų išvystymas“, – aiškina L. Maskaliovienė.
Komentuoti:
-
Nauju laivu į Nidą – per pusvalandį
Penktadienį vykusiame Klaipėdos miesto savivaldybės pasitarime buvo kalbama apie naujai atsirasiantį laivą su povandeniniais sparnais, kuris uostamiesčio gyventojus ateinančią vasarą plukdys vandens maršrutu Klaipėda – Nida.
Laivas, kuris vykdys maršrutą Klaipėda – Nida talpins 48 keleivius. Planuojama, kad žmonės šia paslauga galės pradėti naudotis jau nuo birželio mėnesio.
„Miestui tai yra labai aktualu ir mes tikrai norėtumėme, kad toks maršrutas atsirastų. Tikimės, kad pandeminė situacija iki to laiko nepablogės ir planų nepakeis“, – teigė vicemeras.
Taip pat bus suderinti grafikai, kad gyventojai, pasiekę Nidą, galėtų persėsti į laivą „Raketa“ ir nuplaukti į Kauną.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: