Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Austras
    replied
    Aš manau, kad niekas bilietų nepirko už kosmines kainas, todėl ir patys neskuba dokumentų tvarkyt, kad neatskleisti tikrosios neišplaukimo priežasties.

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Nemanau, čia kaip auto- jei naujai pagamintas, tada jo turi būti EURO5 ar EURO6, o jei GAZ'iką turi tai TA praeini, jei taršos neviršiji, tai kuro sąnaudos tavo bėdos. Plaukioja gi tūkstančiai laivų pagamintų praeitame amžiuje. Net ir Kauno mariose abu didieji motorlaiviai panašaus amžiaus, ir 'Tolstojus" turbūt...

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Ekologija?

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Gal problema ne popieriuose, o sovietinėse kuro sąnaudose?
    Prie ko čia sanaudos?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Gal problema ne popieriuose, o sovietinėse kuro sąnaudose?

    Komentuoti:


  • RoNNeR
    replied
    Nieko keisto, kad nesusitvarko su dokumentais. Kalbėjau su žmogumi, kuris turi laivą, po to kai leidimus, TA ir kitus dalykus žiūri nebe atskira institucija, o Lietuvos transporto saugos administracija, atsirado daugybė naujų problemų. Į daug ką žiūrima grynai formaliai, ne visi darbuotojai yra tinkamos kompetencijos.

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Skaitau skaitau ir nesuprantu apie kokį dokumentą eina kalba. Panašu, kad reikalingas kažkoks sertifikatas, kad toks laivas gali plaukti ES šalyse? Nors jis jau plaukė prieš 8 metus, tai kaip ir turėjo panašų dokumentą. Dabar tik techninė apžiūra nauja ir gali plaukti? Plius dar visi leidimai keleiviams vežti (licencijos ir t.t.)

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Nesutvarkius dokumentų, kateriui „Raketa“ dar nepavyko išplaukti
    Rekonstruotam greitaeigiam kateriui „Raketa“ Kaune vis dar nepavyksta išplaukti su keleiviais, ketvirtadienį pranešė LNK žinios.

    Lietuvos transporto saugos administracija teigia, kad iš Kauno į Nidą kursuoti planuojančiam istoriniam laivui dėl klasės ypatumų reikia pateikti daugiau dokumentų, norint praeiti techninę apžiūrą...

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

    Gal kas žinot, kur galima bilietus nusipirkt? Ar dar nėra pardavime?
    Dar nėra pardavime, bet greit pasirodys.
    Visa info www.laivasraketa.lt

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Gal kas žinot, kur galima bilietus nusipirkt? Ar dar nėra pardavime?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Maršrutu Kaunas-Vilkija plaukiantis laivas pasiruošė pirmajam reisui
    Birželio 1 dieną į pirmą reguliarų reisą Kaunas-Vilkija-Kaunas išplauks 100 vietų keleivinis laivas „Vilkija“, kuris plukdys ne tik iškylautojus, bet ir dviratininkus.

    Pranešime rašoma, kad laive „Vilkija“ telpa 100 žmonių ir 20 dviračių. Pakeliui bus stojama Kačerginėje ir Zapyškyje. Ateityje planuojama sustoti ir Paštuvoje. Kelionės metu keleiviai bus supažindinti su svarbesniais pakrantės objektais ir vietovėmis: sutvarkytu Pyplių piliakalniu, Sklandytojų kalva, Zapyškio Šv. Jono Krikštytojo bažnyčia, pasakojama kurortinių miestelių istorija. Plaukiantieji laivu galės išlipti norimoje pusiaukelės prieplaukoje, grįžti namo dviračiu, autobusu, pėsčiomis arba, sulaukę grįžtančio laivo, parplaukti atgal.

    „Vilkija“ kursuos kiekvieną šeštadienį ir sekmadienį. Laivas keleivių lauks Kaune, prie Vytauto Didžiojo bažnyčios esančioje prieplaukoje. Iš Kauno laivas išplauks 10.30 val. ir Vilkiją pasieks po 2,5 valandos...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Kaune į vandenį nuleista „Raketa“: bilieto kaina – įspūdinga
    Atnaujinta „Raketa“ gali plaukti ir netrukus plukdys keleivius iš Kauno į Nidą. Apie tai pranešta ketvirtadienį Vidaus vandens kelių direkcijos uoste nuleidus greitaeigį laivą į vandenį. Pirmasis jo reisas numatytas birželio 6-ąją...

    ...Planuojama, kad laivas iš Kauno į Nidą ir atgal plauks tris kartus per savaitę. Iš prieplaukos Raudondvario plente jis išplauks ketvirtadieniais, penktadieniais ir šeštadieniais 9 valandą, iš Nidos - ketvirtadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais 15 valandą 30 minučių.

    Birželio mėnesį iki Joninių bilietas suaugusiajam kainuos 29 eurus, likusią vasaros dalį - 49 eurus. Kelionės į vieną pusę užtruks apie 4 valandas. Tokio tipo laivų greitis siekia apie 60–70 kilometrų per valandą...

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Beveik baigtas laivo, kuris į Nidą plaukė nuo 1963 m., remontas. Planuojama, kad šį ketvirtadienį laivas bus nuleistas į vandenį ir išbandytas, tada paaiškės tiksli data, kada startuos pirmasis reisas, planuojama, kad vėliausiai tai įvyks birželio 6 dieną. https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/05/...-kauno-i-nida/

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Keletas nuotraukų iš aitvarų šventės Zapyškyje
    Click image for larger version

Name:	20190511_124755.jpg
Views:	193
Size:	91,1 kB
ID:	1723080Click image for larger version

Name:	20190511_124522.jpg
Views:	185
Size:	52,1 kB
ID:	1723081

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Parašė senis Rodyti pranešimą

    Čia gera naujiena, važiuodamas pro šalį pastebėjau, kad ir VVKD laivas "DEIMA" atnaujinamas, bent jau išorė (langai pakeisti), salonas turbūt irgi.
    Iš Kauno – naujas maršrutas laivu

    „Šiais metais startuojame su nauju maršrutu, kurį pavadinome „Kruizas į Šilutę“, – pasakoja M. Žiedelis. – Tai visos dienos kelionė Nemunu, su sustojimais Rusnės saloje, Uostadvaryje. Šiam tikslui įsigijome Zaria tipo laivą „Deima“, talpinantį 50 keleivių.“

    „Nemuno turas“ komanda laivą naujam sezonui ruošia nuo praėjusių metų. Keleivių patogumui čia montuojamos „Airbus A319” orlaivio sėdynės, sudėti tamsinto stiklo paketai, garso bei vėdinimo įranga, įrengtas baras. Siekiant sumažinti triukšmą – laivo korpusas izoliuotas specialiomis medžiagomis.




    „Šis greitaeigis laivas savo išore nesiskirs nuo pastatymo 1979 metais, tačiau keleivių patogumas bus nepalyginamai didesnis. Laive taip pat diegiamos šiuolaikinės saugos priemonės bei techniniai sprendimai“, – sako M. Žiedelis.

    Laivo „Deima“ įsigijimas ir restauravimo darbai siekia 70 tūkst. eurų. Daugiausiai investicijų, pasak „Nemuno turas“ vadovo, pareikalavo laivo vidus. Mat išorė yra bene idealios būklės dėl savo techninių savybių: vientisa aliuminio konstrukcija, kuriai įtakos neturi nei laikas, nei erozija.


    https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/05/...rsrutas-laivu/
    Paskutinis taisė senis; 2019.05.19, 17:55.

    Komentuoti:


  • Marux
    replied
    Viskas yra liux. Bet ar nėra šiuolaikiškesnių, ekonomiškesnių laivų galinčių plukdyti keleivius Nemunu? Suprantu, legenda ir panašiai, bet 1000 - 1300 dyzelio 240 kilometrų tai kosmosas. O ekologija... turbūt ir ekonomiškesnių variklių šiems laivams nepritaikysi.

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Siekiama prikelti legendinį maršrutą Nemunu



    Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Trasa/siekiam...-nemunu/286834
    © Lietuvos žinios
    Čia gera naujiena, važiuodamas pro šalį pastebėjau, kad ir VVKD laivas "DEIMA" atnaujinamas, bent jau išorė (langai pakeisti), salonas turbūt irgi.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Siekiama prikelti legendinį maršrutą Nemunu

    Po devynerių metų pertraukos šią vasarą gali būti atnaujintas istorinis, nostalgija paženklintas vandens maršrutas Nemuno upe bei Kuršių mariomis Kaunas-Nida. Verslininkai užsimojo plukdyti žmones legendine „Raketa“, kuri pasiekia net 38 mazgų (70 km/h) greitį.

    Ypatingos konstrukcijos, specialias mentes („sparnus“) turintis, gamintas iš diuraliuminio ir plaukti Nemunu bei sekliomis mariomis pritaikytas greitaeigis laivas „Aistė“ Nidą iš laikinosios sostinės pasiektų greičiau, nei autobusas: per 3,3 valandos...
    Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Trasa/siekiam...-nemunu/286834
    © Lietuvos žinios

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Į Vilnių plaukė?

    Kauno diena 2019.04.08
    Nerimi plaukia ne tik baidarės ir plaustai

    Su draugais išbandėme plaukimą baidarėmis Nerimi. Pasileidome baidarėmis nuo Jonavos žemyn upe. Parplaukėme į Panerio poilsiavietę Kauno rajone prie Ginėnų gyvenvietės. Išlipome į krantą ir pavakare pamatėme tikrai nekasdieninį vaizdą, pro mus Nerimi prieš srovę plaukiant visą laivų karavaną



    http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...laustai-908838
    Paskutinis taisė Romas; 2019.04.18, 07:52. Priežastis: Buvo plika nuoroda be pavadinimo

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    LRT.lt 2019.04.12
    Prasideda laivybos sezonas 2019 m.

    Kitą savaitę prasidės laivybos sezonas. Vidaus vandens kelių direkcija skelbia šiemet parengusi daugiau vandenkelių. Be to, prognozuojama bus aktyvesnė nei įprastai pramoginė ir keleivinė laivyba.
    (...)
    5 kilometrais šiemet prailginam eksploatuojamus kelius kaip ir pernai pailginom kilometrais, tai 4 kilometrai Nevėžio upėje ir vienas kilometras Karaliaus Vilhelmo kanale“, – sako Aurelijus Rimas, Vidaus vandens kelių direkcijos laivybos direktorius.
    Šiemet planuojama bus aktyvesnė pramoginė ir keleivinė laivyba. Daugiausiai tokių maršrutų planuojama Nemuno žemupyje: Rusnėje, Mingėje, Kuršių marios, Nido regione, Drevernoje, Juodkrantėje, taip pat intensyvi laivyba vyks Birštone, Druskininkuose.

    Gali būti, kad jau šiemet galėtume išvysti tokį laivą plaukiantį į Nidą“, – teigia Vidaus vandens kelių direkcijos generalinis direktorius.

    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-apie-pokycius

    Paskutinis taisė Romas; 2019.04.18, 07:55. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:

Working...
X