Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vidaus vandens keliai
Collapse
X
-
na jūs nelyginkit kratymosi autobusu ir plaukimo gražiausiomis Lietuvos vietomis, tiesiog nesulyginami dalykai kolegos. Abu su žmona plauktume ir už 30, ir už 50 eurų, nes tai PRAMOGA. Visai šeimai sutinku, kad 400 jau kosmosėlis, bet vaikai tokiai kelionei gal dar ir per maži. Esmė, kad TIKRAI bus, kas perka ir plaukia, ir ne visi tilps garantuoju
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAutobusu 24 eur.
Jeigu važiuoti vienam, tai autobusas vs auto dar panašiai, bet jeigu dviese, jau pigiau su mašina. Net nekalbu apie šeimos su dviem vaikais išvyką.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąAš manau, kad niekas bilietų nepirko už kosmines kainas, todėl ir patys neskuba dokumentų tvarkyt, kad neatskleisti tikrosios neišplaukimo priežasties.
Autobusu 24 eur.
Kame čia kosminė kaina? Aš galvočiau, kad už tokią kainą reikėjo skubėti užsakyt, kad liktų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš manau, kad niekas bilietų nepirko už kosmines kainas, todėl ir patys neskuba dokumentų tvarkyt, kad neatskleisti tikrosios neišplaukimo priežasties.
Komentuoti:
-
Nemanau, čia kaip auto- jei naujai pagamintas, tada jo turi būti EURO5 ar EURO6, o jei GAZ'iką turi tai TA praeini, jei taršos neviršiji, tai kuro sąnaudos tavo bėdos. Plaukioja gi tūkstančiai laivų pagamintų praeitame amžiuje. Net ir Kauno mariose abu didieji motorlaiviai panašaus amžiaus, ir 'Tolstojus" turbūt...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąGal problema ne popieriuose, o sovietinėse kuro sąnaudose?
Komentuoti:
-
Nieko keisto, kad nesusitvarko su dokumentais. Kalbėjau su žmogumi, kuris turi laivą, po to kai leidimus, TA ir kitus dalykus žiūri nebe atskira institucija, o Lietuvos transporto saugos administracija, atsirado daugybė naujų problemų. Į daug ką žiūrima grynai formaliai, ne visi darbuotojai yra tinkamos kompetencijos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Skaitau skaitau ir nesuprantu apie kokį dokumentą eina kalba. Panašu, kad reikalingas kažkoks sertifikatas, kad toks laivas gali plaukti ES šalyse? Nors jis jau plaukė prieš 8 metus, tai kaip ir turėjo panašų dokumentą. Dabar tik techninė apžiūra nauja ir gali plaukti? Plius dar visi leidimai keleiviams vežti (licencijos ir t.t.)
Komentuoti:
-
Nesutvarkius dokumentų, kateriui „Raketa“ dar nepavyko išplaukti
Rekonstruotam greitaeigiam kateriui „Raketa“ Kaune vis dar nepavyksta išplaukti su keleiviais, ketvirtadienį pranešė LNK žinios.
Lietuvos transporto saugos administracija teigia, kad iš Kauno į Nidą kursuoti planuojančiam istoriniam laivui dėl klasės ypatumų reikia pateikti daugiau dokumentų, norint praeiti techninę apžiūrą...
Komentuoti:
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
Gal kas žinot, kur galima bilietus nusipirkt? Ar dar nėra pardavime?
Visa info www.laivasraketa.lt
Komentuoti:
-
Gal kas žinot, kur galima bilietus nusipirkt? Ar dar nėra pardavime?
Komentuoti:
-
Maršrutu Kaunas-Vilkija plaukiantis laivas pasiruošė pirmajam reisui
Birželio 1 dieną į pirmą reguliarų reisą Kaunas-Vilkija-Kaunas išplauks 100 vietų keleivinis laivas „Vilkija“, kuris plukdys ne tik iškylautojus, bet ir dviratininkus.
Pranešime rašoma, kad laive „Vilkija“ telpa 100 žmonių ir 20 dviračių. Pakeliui bus stojama Kačerginėje ir Zapyškyje. Ateityje planuojama sustoti ir Paštuvoje. Kelionės metu keleiviai bus supažindinti su svarbesniais pakrantės objektais ir vietovėmis: sutvarkytu Pyplių piliakalniu, Sklandytojų kalva, Zapyškio Šv. Jono Krikštytojo bažnyčia, pasakojama kurortinių miestelių istorija. Plaukiantieji laivu galės išlipti norimoje pusiaukelės prieplaukoje, grįžti namo dviračiu, autobusu, pėsčiomis arba, sulaukę grįžtančio laivo, parplaukti atgal.
„Vilkija“ kursuos kiekvieną šeštadienį ir sekmadienį. Laivas keleivių lauks Kaune, prie Vytauto Didžiojo bažnyčios esančioje prieplaukoje. Iš Kauno laivas išplauks 10.30 val. ir Vilkiją pasieks po 2,5 valandos...
Komentuoti:
-
Kaune į vandenį nuleista „Raketa“: bilieto kaina – įspūdinga
Atnaujinta „Raketa“ gali plaukti ir netrukus plukdys keleivius iš Kauno į Nidą. Apie tai pranešta ketvirtadienį Vidaus vandens kelių direkcijos uoste nuleidus greitaeigį laivą į vandenį. Pirmasis jo reisas numatytas birželio 6-ąją...
...Planuojama, kad laivas iš Kauno į Nidą ir atgal plauks tris kartus per savaitę. Iš prieplaukos Raudondvario plente jis išplauks ketvirtadieniais, penktadieniais ir šeštadieniais 9 valandą, iš Nidos - ketvirtadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais 15 valandą 30 minučių.
Birželio mėnesį iki Joninių bilietas suaugusiajam kainuos 29 eurus, likusią vasaros dalį - 49 eurus. Kelionės į vieną pusę užtruks apie 4 valandas. Tokio tipo laivų greitis siekia apie 60–70 kilometrų per valandą...
Komentuoti:
-
Beveik baigtas laivo, kuris į Nidą plaukė nuo 1963 m., remontas. Planuojama, kad šį ketvirtadienį laivas bus nuleistas į vandenį ir išbandytas, tada paaiškės tiksli data, kada startuos pirmasis reisas, planuojama, kad vėliausiai tai įvyks birželio 6 dieną. https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/05/...-kauno-i-nida/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė senis Rodyti pranešimą
Čia gera naujiena, važiuodamas pro šalį pastebėjau, kad ir VVKD laivas "DEIMA" atnaujinamas, bent jau išorė (langai pakeisti), salonas turbūt irgi.
„Šiais metais startuojame su nauju maršrutu, kurį pavadinome „Kruizas į Šilutę“, – pasakoja M. Žiedelis. – Tai visos dienos kelionė Nemunu, su sustojimais Rusnės saloje, Uostadvaryje. Šiam tikslui įsigijome Zaria tipo laivą „Deima“, talpinantį 50 keleivių.“
„Nemuno turas“ komanda laivą naujam sezonui ruošia nuo praėjusių metų. Keleivių patogumui čia montuojamos „Airbus A319” orlaivio sėdynės, sudėti tamsinto stiklo paketai, garso bei vėdinimo įranga, įrengtas baras. Siekiant sumažinti triukšmą – laivo korpusas izoliuotas specialiomis medžiagomis.
„Šis greitaeigis laivas savo išore nesiskirs nuo pastatymo 1979 metais, tačiau keleivių patogumas bus nepalyginamai didesnis. Laive taip pat diegiamos šiuolaikinės saugos priemonės bei techniniai sprendimai“, – sako M. Žiedelis.
Laivo „Deima“ įsigijimas ir restauravimo darbai siekia 70 tūkst. eurų. Daugiausiai investicijų, pasak „Nemuno turas“ vadovo, pareikalavo laivo vidus. Mat išorė yra bene idealios būklės dėl savo techninių savybių: vientisa aliuminio konstrukcija, kuriai įtakos neturi nei laikas, nei erozija.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/05/...rsrutas-laivu/Paskutinis taisė senis; 2019.05.19, 17:55.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viskas yra liux. Bet ar nėra šiuolaikiškesnių, ekonomiškesnių laivų galinčių plukdyti keleivius Nemunu? Suprantu, legenda ir panašiai, bet 1000 - 1300 dyzelio 240 kilometrų tai kosmosas. O ekologija... turbūt ir ekonomiškesnių variklių šiems laivams nepritaikysi.
Komentuoti:
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąSiekiama prikelti legendinį maršrutą Nemunu
Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Trasa/siekiam...-nemunu/286834
© Lietuvos žinios
Komentuoti:
Komentuoti: