Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tylus
    replied
    Rusija intensyvina laivybą Nemunu

    Rusijos Vyriausybė atidarė naują vidaus vandens kelią Kaliningrado srityje. Jis iš Sovetsko Nemunu eitų iki Skirvytės (Rusijoje vadinama Severnaja upė) ir per ją į Kuršių marias.

    Naujas kelias Rusijai užtikrintų laisvą išėjimą iš Sovetsko į Kuršių marias. Tuo pačiu būtų atgaivintas Sovetsko upinis uostas. Nurodyta, kad atsivertų kelias į Sovetską plaukti kariniams, pasienio, muitinės, hidrografiniams laivams.

    Taip pat akcentuojama, kad kelias pagerins Rusijos žvejybos, turizmo vystymą Kuršių mariose. Kaip pagrindiniu Rusijos Kaliningrado srities uostu Kuršių mariose nurodomas Zelenogradskas. Nuo jo iki Sovetsko yra apie 35 kilometrai.

    Dokumente, kuri pasirašė Rusijos premjeras Dmitrijus Medvedevas, nurodoma, kad Zelenogradskas taptų Kaliningrado srities vandens turizmo, taip pat sportinių ir burinių jachtų sustojimo centru.

    Tačiau šis Kuršių marių uostelis yra problematiškas, nes į jį yra per seklus įplaukimo kanalas.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Užvakarykščios dienos blyksniai iš Jurbarko mažųjų laivelių prieplaukos.





    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Atlikdamas virtualią Galvės ežero pakrante einančio kelio į Užutrakio dvarą žvalgybą, netikėtai aptikau pakrantėje stovintį laivą. https://www.google.lt/maps/@54.66848...7i13312!8i6656
    Ten pat stovintis pažymėtas žemėlapyje
    http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra
    Tikriausiai tai laivas "Skaistis" ?
    Paskutinis taisė Vitas; 2015.12.19, 10:23.

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Darbai, pasibaigus navigacijos sezonui

    Pasibaigus navigacijos sezonui, VĮ Vidaus vandens kelių direkcijai priklausantys kelio priežiūros laivai surinko kelią žyminčius ženklus – bojas ir grįžo į Kauno žiemos vidaus vandenų uostą. Dalis laivų, kuriems reikalingas dokavimas, t.y., povandeninės laivo dalies apžiūra ir / ar remontas, slipu yra iškeliami į krantą. Kiti laivai, kurių priežiūros ir remonto darbams nereikalingas iškėlimas į krantą, tarpnavigaciniu laikotarpiu liks stovėti uoste.

    Užsitęsus šiltiems orams, vagos valymo darbus atliekantys laivai toliau šalina seklumas Nemuno upėje. Žemsiurbė „Nemuno-11“ darbuojasi ties Marvelės krovinine prieplauka, plaukiojantis kranas ir kiti laivai šalina susikaupusias sąnašas žiemos vidaus vandenų uoste.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Nemune prie Zapyškio neliko kliūčių laivams

    Zapyškio gyventojai džiaugiasi nusausinta pelke ir nauju paplūdimiu, kurį suformavo Vidaus vandens kelių direkcijai priklausančios žemsiurbės „Nemunas 11“ darbuotojai.

    Šią vasarą Nemunas buvo labai nusekęs, upėje iškilo daug seklumų, dėl kurių teko anksčiau laiko nutraukti turistinio laivo „Tolstojus“ keliones iš Kauno į Kulautuvą.

    Žemsiurbės įgula kurį laiką darbavosi ties Vilkija, kur pašalino maždaug 4 tūkst. kubinių metrų sąnašų. Ši sekluma ypač trukdė dirbti „Vilkynės“ upių keltui.

    Nemaža sekluma susiformavo ir ties Zapyškiu, todėl Kauno rajono savivaldybės tarybos narė Evelina Valskytė kreipėsi į Vidaus vandens kelių direkcijos generalinį direktorių Antaną Ivanauską, prašydama pašalinti laivybai trukdančias sąnašas.

    Grįždama iš Vilkijos į žiemos uostą Marvelėje, žemsiurbė „Nemunas 11“ keletą dienų darbavosi ir ties Zapyškiu. Įgulos kapitonas Vygantas Runas pasakojo, kad kartu su kolega Kęstu Kasiliausku dirbo pamainomis.

    Po savaitės Zapyškio pakrantėje, netoli Šv. Jono Krikštytojo bažnyčios, buvo suformuotas įspūdingas smėlio paplūdimys. Kita dalis sąnašų užpildė pelkėtą vietą.

    „Manau, kad kitąmet sąlygos laivininkystei bus geresnės“, – vylėsi V. Runas.

    „Sąlygos maudytis – taip pat“, – šypsojosi Zapyškio seniūnas Sigitas Imbrasas, dėkodamas upeiviams už jų atliktus darbus.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Pasipildė Lietuvos vidaus vandens keliai

    Lietuvos vidaus vandens kelių sąrašą papildė vandens keliai Zaraso ir Zarasaičio ežeruose. Lietuvoje iš viso yra 915,1 km vandens kelių.

    Iš jų 820,1 km valstybinės, 60 km – vietinės ir 35 km – perspektyvinės reikšmės. Lietuvoje yra 30 prieplaukų mažiesiems laivams - ir nė vienos Klaipėdoje.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Uosto projektai – tarp prioritetinių

    ...

    Su Klaipėdos uosto veikla galima bent iš dalies sieti vidaus vandens keliui nuo Klaipėdos iki Kauno tvarkyti numatytus projektus. Iki 2018 metų 6,8 mln. eurų (iš jų 5,8 mln. eurų ES parama) planuojama skirti europiniu laikomo vandens kelio E 41 nuo Kauno iki Klaipėdos modernizavimo I etapui.

    Modernizavimo darbai jau pradėti. Tvarkomi atskirti šio vandens kelio ruožai, statomos naujos bunos. Dabar vandens keliu E 41 gali plaukti mažos gramzdos laivai iki 100 metrų ilgio ir 10 metrų pločio. Nuo Klaipėdos iki Jurbarko yra palaikomas 1,5 metro gylis, o nuo Jurbarko iki Kauno - 1,2 metro. Ateityje šiame europiniame E lygio vandens kelyje gylis turėtų būti toks, kad juo galėtų plaukti laivai su ne mažesne kaip 2,5 metrų grimzle.

    Kol kas uosto kroviniams gabenti vienintelis Lietuvos E lygio vidaus vandens kelias beveik nenaudojamas. Tikėtina, kad Kaune pastačius specialią krovininį prieplauką juo vis dažniau plaukios vidaus vandenų laiveliai su kroviniais.

    Ar Nemunas kada nors gali tapti svarbiu Lietuvos transporto mazgu liudija? Tokios vizijos yra. Nemuno prieplaukų išvystymo planai yra įtraukti į perspektyvinių transporto priemonių kategorijas. Planuojama, kad iki 2040 metų Nemuno uostų (prieplaukų) išvystymui reikėtų skirti iki 85 mln. eurų. Kada ir kokios konkrečios lėšos ir kokiems konkretiems objektams būtų skirtos kol kas nenumatyta.

    Lietuvos saugios laivybos administracija nuo 2016 iki 2019 metų už 2,4 mln. eurų (ES parama 2 mln. eurų) įdiegs hidrografinės, geodezinės, kartografavimo ir gautų duomenų apdorojimo sistemą. Ši institucija norėtų įsigyti ir 628 tūkst. eurų vertės specializuotas jūrinio kartografavimo sistemas. Bet tam pinigai kol kas nenumatomi. Jie atsiras, jei būtų skirtas papildomas ES finansavimas arba neįvykdyti kokie nors projektai.

    ...

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Straipsnis Jurbarko 'Šviesoje'.



    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Nėra tikro šeimininko. Turtingos šalys davė pinigų jurbarkiečiams, kad pasistatytų uostą, o šie net prižiūrėti nesugeba. Kai lengvai gauni tai nevertini.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Parašė Depeche Rodyti pranešimą
    Viskas atrodo gana apgailėtinai
    sausra, labai žemas vandens lygis, visiems blogai

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Viskas atrodo gana apgailėtinai

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied


    Komentuoti:


  • Tylus
    replied


    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Jurbarko mažųjų laivelių prieplauka.



    Komentuoti:


  • Tylus
    replied


    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Jurbarko uostas.



    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Žemsiurbė 'Nemuno 11' šalia Raudonės.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Šįryt. Jurbarko prieplauka ir smėlio sekluma šalia žvelgiant nuo tilto per Nemuną.



    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kurioje čia vietoje?
    Valčių uostas šalia jachtklubo, prieplauka/pirsai susiformavo nuo buvusio restorano "Romo uostas" pusės.

    Komentuoti:

Working...
X