Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Kaunas suka galvą, kaip atgaivinti laivybą Nemune
    http://vz.lt/article/2013/8/20/suka-...-laivyba-kaune

    Komentuoti:


  • Šešėlis
    replied
    Žemkasė "Nemuno-7" Mituvos kanalo žiotyse.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Vėl gaivinamas maršrutas laivu iš Kauno į Nidą

    Plačiau: http://vz.lt/article/2013/8/3/vel-ga...#ixzz2avC7InPe

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Olandai į baržų statybas Kaune planuoja 105 mln. Lt investicijas

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Laivai Kaune, 1861 metais

    http://www.lrytas.lt/sroves/bibliote...tografijos.htm

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Rusnės gyventojai vėl šaukiasi pagalbos

    „Šiuo metu upių žiotyse vandens lygis giliausiose vietose tesiekia 40 cm. Sutrikdyta žuvų migracija, vandens turizmas merdi, upės nyksta ir eroduoja. Artimiausias pavasarinis ar žiemos potvynis gali sukelti tragiškus pamario gyventojams padarinius. Stipresni vakarų ir šiaurės vakarų vėjai jau ir dabar sukelia neįprastus potvynius pakrantėse net vasaros metu,“ – teigiama rusniškių kreipimesi.
    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...galbos-999197/

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Švyturys" 1980 m. nr. 12.



    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Su sąlyga, kad šliuzai bus.
    Ten tikriausiai bus patvankos, o ne užtvankos.

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Trečiadienį Nemuno upe iš Gardino į Druskininkus pirmą kartą po Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo vyko bandomasis plaukimas keleiviniu laivu „O. Solomova“, kurio grimzlė 0,6 m.

    http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2UrdzN800

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Minijos seklumoje užstrigo burlaivis iš Vokietijos

    „Nes Vandens kelių direkcija gyvena sovietmečio normatyvais, orientuodamasi ne į šiuolaikiškų pramoginių laivų grimzlę, o į krovininių baržų. Toks požiūris yra atgyvena.Visus vidaus vandens kelių farvaterius reikia žymėti plūdurais, taip pat ir įplaukoje į Minijos žiotis. Jas būtina išvalyti nuo sąnašų, juk vandens turizmo trasose daugėja laivų, taip pat – ir didelės grimzlės, jiems reikia saugiai manevruoti, kad įgulos ir keliautojai neatsidurtų pavojingose situacijose. Šis atvejis su vokiečių burlaiviu yra ne pirmas ir bus tikrai dar ne paskutinis“, - sako A.Varnas.
    http://grynas.delfi.lt/gyvenimas/min...#ixzz2Uj5TlSOh

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pasienio regionai siekia plėtoti vandens turizmo maršrutus. Sutvarkius sienos perėjimo punktus, planuojama, kad laivais turistai iš Lenkijos Augustavo kanalu pasiekę Gardiną, turės galimybę atplaukti ir į Druskininkus.
    http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...dradarbiavimas

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Su sąlyga, kad šliuzai bus.

    Komentuoti:


  • Cezaris
    replied
    Gal kas daugiau ką žinot/girdėjot apie naują įstatymą rengiamą? J. Bučas KAUET'e sakė, kad 4-6 užtvankos iki Achemos įrengtos bus (nuo Kauno?), jog reguliuoti vandens lygį - laivybai upėmis pasitarnautų.

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Iš tiesų kanalas palei Kauno salą ganėtinai nejaukus. Plaukiant juo jautiesi tarsi plauktum kažkokiu „sovietiniu koridorium“. Vienoje pusėje glumina aukšta, net tvaną atlaikyti galinti krantinė su savo monotoniškais gelžbetonio blokais, atskyrusiais miestą nuo vandens. Kitas krantas – salos lyg ir „šiltesnis“ turi vejos, akmenų , tačiau lieka pojūtis tarsi per daug „išlaižytas“ nulygintas, monumentalus. Keturi tiltai ir arena neduoda upei jaukumo, o atvirkščiai savo gigantiškais dydžiais ir pilkuma tarsi menkina kanalo keliauninkus.
    Galbūt laikui bėgant kanalą atgaivins gausa pramoginių laivelių su jiems skirtomis prieplaukomis, gal įsidrąsins ir kauniečiai pasitiesti dekį prie vandens, gal net pabraidyti, pasiteškianti. Gal vieną dieną atrasime savo upes, jų vandens gaivą, neužteršto vandens skaidrumą, bangų raibuliavimą, saulėlydį... Gal vieną dieną išsitrankę po išdegusius Ispanijos, Graikijos, Turkijos pajūrius atrasime savo pakrantes. Net ir nemylit Nemuno būtina praplaukti juo, kad ir mažiausia baidare, bent jau tam, kad atrastume SAVO upę.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Į Nemuno salą ar šiaip prie kanalo ateinu dažnai. Deja, šiemet jokio katerio ir kitokio laivelio jame nemačiau... Ar Kaune jų yra labai mažai, ar jų savininkai to kanalo nemėgsta, ar tik aš nepataikau ateiti?
    Baisiai nuobodu tame kanale. Iš vienos pusės -- siena, iš kitos -- keli krūmokšniai, virš galvos tiltai... Tas pats kas vonioj plaukioti...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
    2013.05.17. Pagaliau atsirado galimybė įsitikinti, kad Kaunas turi tikrą salą. Pakilęs Nemuno vanduo leido nekliudomai, motoriniu laiveliu apiplaukti aplinkui, gylis svyravo nuo - 1,70 iki 3,00 metrų.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Į Nemuno salą ar šiaip prie kanalo ateinu dažnai. Deja, šiemet jokio katerio ir kitokio laivelio jame nemačiau... Ar Kaune jų yra labai mažai, ar jų savininkai to kanalo nemėgsta, ar tik aš nepataikau ateiti?
    Pagaliau - nė baidarių nepamatau... Praeityje prie vandens turizmo populiarinimo prisidėjęs esu, atsiribojau tik dėl vieno kito "sušlapti nepanorusio kietuolio vandenininko" išdidumo, todėl jų šiandienos norus nelabai suprantu... Nejaugi jie tik Ūlą ir Merkį pripažįsta? Nejaugi pamiršę dainos žodžius "Mes prie Nemuno užaugę..."

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ne visų taisyklių reikia laikytis

    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...ikytis-982327/

    Kalba apie gelbėjimosi liemenių vilkėjimą.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    /\ Idomu, ar yra kokiu pramoginiu laivu/marsrutu darbo dienom?

    Komentuoti:


  • Specas
    replied
    19-05-2013

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Romanovo povandeninio laivo nenufotkinai?

    Komentuoti:

Working...
X