Kaunas suka galvą, kaip atgaivinti laivybą Nemune
http://vz.lt/article/2013/8/20/suka-...-laivyba-kaune
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vidaus vandens keliai
Collapse
X
-
Vėl gaivinamas maršrutas laivu iš Kauno į Nidą
Plačiau: http://vz.lt/article/2013/8/3/vel-ga...#ixzz2avC7InPe
Komentuoti:
-
-
Rusnės gyventojai vėl šaukiasi pagalbos
„Šiuo metu upių žiotyse vandens lygis giliausiose vietose tesiekia 40 cm. Sutrikdyta žuvų migracija, vandens turizmas merdi, upės nyksta ir eroduoja. Artimiausias pavasarinis ar žiemos potvynis gali sukelti tragiškus pamario gyventojams padarinius. Stipresni vakarų ir šiaurės vakarų vėjai jau ir dabar sukelia neįprastus potvynius pakrantėse net vasaros metu,“ – teigiama rusniškių kreipimesi.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąSu sąlyga, kad šliuzai bus.
Komentuoti:
-
Trečiadienį Nemuno upe iš Gardino į Druskininkus pirmą kartą po Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo vyko bandomasis plaukimas keleiviniu laivu „O. Solomova“, kurio grimzlė 0,6 m.
http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2UrdzN800
Komentuoti:
-
Minijos seklumoje užstrigo burlaivis iš Vokietijos
„Nes Vandens kelių direkcija gyvena sovietmečio normatyvais, orientuodamasi ne į šiuolaikiškų pramoginių laivų grimzlę, o į krovininių baržų. Toks požiūris yra atgyvena.Visus vidaus vandens kelių farvaterius reikia žymėti plūdurais, taip pat ir įplaukoje į Minijos žiotis. Jas būtina išvalyti nuo sąnašų, juk vandens turizmo trasose daugėja laivų, taip pat – ir didelės grimzlės, jiems reikia saugiai manevruoti, kad įgulos ir keliautojai neatsidurtų pavojingose situacijose. Šis atvejis su vokiečių burlaiviu yra ne pirmas ir bus tikrai dar ne paskutinis“, - sako A.Varnas.
Komentuoti:
-
Pasienio regionai siekia plėtoti vandens turizmo maršrutus. Sutvarkius sienos perėjimo punktus, planuojama, kad laivais turistai iš Lenkijos Augustavo kanalu pasiekę Gardiną, turės galimybę atplaukti ir į Druskininkus.
Komentuoti:
-
Gal kas daugiau ką žinot/girdėjot apie naują įstatymą rengiamą? J. Bučas KAUET'e sakė, kad 4-6 užtvankos iki Achemos įrengtos bus (nuo Kauno?), jog reguliuoti vandens lygį - laivybai upėmis pasitarnautų.
Komentuoti:
-
Iš tiesų kanalas palei Kauno salą ganėtinai nejaukus. Plaukiant juo jautiesi tarsi plauktum kažkokiu „sovietiniu koridorium“. Vienoje pusėje glumina aukšta, net tvaną atlaikyti galinti krantinė su savo monotoniškais gelžbetonio blokais, atskyrusiais miestą nuo vandens. Kitas krantas – salos lyg ir „šiltesnis“ turi vejos, akmenų , tačiau lieka pojūtis tarsi per daug „išlaižytas“ nulygintas, monumentalus. Keturi tiltai ir arena neduoda upei jaukumo, o atvirkščiai savo gigantiškais dydžiais ir pilkuma tarsi menkina kanalo keliauninkus.
Galbūt laikui bėgant kanalą atgaivins gausa pramoginių laivelių su jiems skirtomis prieplaukomis, gal įsidrąsins ir kauniečiai pasitiesti dekį prie vandens, gal net pabraidyti, pasiteškianti. Gal vieną dieną atrasime savo upes, jų vandens gaivą, neužteršto vandens skaidrumą, bangų raibuliavimą, saulėlydį... Gal vieną dieną išsitrankę po išdegusius Ispanijos, Graikijos, Turkijos pajūrius atrasime savo pakrantes. Net ir nemylit Nemuno būtina praplaukti juo, kad ir mažiausia baidare, bent jau tam, kad atrastume SAVO upę.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąĮ Nemuno salą ar šiaip prie kanalo ateinu dažnai. Deja, šiemet jokio katerio ir kitokio laivelio jame nemačiau... Ar Kaune jų yra labai mažai, ar jų savininkai to kanalo nemėgsta, ar tik aš nepataikau ateiti?
Komentuoti:
-
Pagaliau - nė baidarių nepamatau... Praeityje prie vandens turizmo populiarinimo prisidėjęs esu, atsiribojau tik dėl vieno kito "sušlapti nepanorusio kietuolio vandenininko" išdidumo, todėl jų šiandienos norus nelabai suprantu... Nejaugi jie tik Ūlą ir Merkį pripažįsta? Nejaugi pamiršę dainos žodžius "Mes prie Nemuno užaugę..."
Komentuoti:
-
Ne visų taisyklių reikia laikytis
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...ikytis-982327/
Kalba apie gelbėjimosi liemenių vilkėjimą.
Komentuoti:
Komentuoti: