Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    LR SM PiaR 2020.07.30
    Į Nemuną laivu išplaukęs susisiekimo ministras Jaroslav Narkevič su devynių savivaldybių merais ir Vidaus vandenų kelių direkcijos vadovais sutarė dėl spartaus laivybos upių kelių gaivinimo visoje Lietuvoje, sparčiai investuojant į Nemuno, Neries, Nevėžio ir kitus vandens kelius. Per artimiausius trejus metus, investavus daugiau kaip 30 mln. eurų, būtų
    atgaivinta krovininė laivyba Nemunu maršrutu Kaunas-Klaipėda, suaktyvėtų keleivinė ir pramoginė laivyba visoje Nemuno upėje, Kauno mariose ir Kuršių mariose.

    http://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/pri...kelio-atkurimo
    https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rimo-15810989/

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tai aš nieko ir nesakau. Bet stumiama nuomonė
    žiniasklaidoj, kad oj oj Raketa ir Nida, tik turčiam, kur paprastam žmuogui tokį pinigą mokėt, prie sovietų kainavo 2kap ir rūpėjo paprac žmuogus

    Komentuoti:


  • Marux
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kodėl visiems atrodo, kad nusigaut "Raketa" iki Nidos ir ten ilsėtis papigiai, turi būti prigimtinė lietuvio teisė?
    Ir kuomgi ta "Raketa" tokia įpatinga. Eilinis sovietinis upių autobusas. Dabar bandoma sovietine nostalgija groti ir kosminius pinigus už tai imti.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Per penkerius metus planuojama atnaujinti laivybą Nemunu nuo Kauno iki Baltarusijos

    Per artimiausius penkerius metus išvalius Nemuno vagą aukštupyje nuo Kauno hidroelektrinės iki Baltarusijos sienos, planuojama atnaujinti laivybą šia atkarpa.

    Vidaus vandens kelių direkcija, prieš pusantrų metų pasirašiusi memorandumą su dešimčia savivaldybių dėl laivybos vystymo, šiuo metu siekia įsigyti plaukiojančią ir žeme važiuojančią žemkasę ir valymo darbus tikisi pradėti jau 2021-ųjų balandį.

    „Reikia suformuoti patį farvaterį, vagą bunomis – tokiais neypatingais skaldos statiniais. Kilometražas yra nemažas, dideli darbai, bet tam reikia naujos technikos, nes direkcija turi vieną naują žemkasę ir vieną labai seną, jų pajėgumų neužtenka net žemupiui sutvarkyti nuo Kauno iki Kuršių marių, nekalbant apie aukštupį“, – BNS sakė direkcijos vadovas Vladimiras Vinokurovas.

    Pasak jo, savivaldybėms su direkcija pavyko įtikinti Susisiekimo ministeriją projekto nauda, ji pirkiniui skyrė 2,6 mln. eurų – specialią techniką planuojama nusipirkti dar šiemet.

    Tikimasi, kad laivybos atnaujinimas skatins savivaldybių ekonomikas, turizmą, pritrauks investicijų.

    Pasak jo, daugelis nežino, kad „įsėdus į Laivą Kaune bus galima išlipti prie Juodosios jūros“.

    „Valymas užtruks, ko gero, keturis gerus metus. Aišku, tam tikruose ruožuose vietinė laivyba bus galima jau ir po kelių metų. Bet kalbant apie susisiekimą iš laivo Kauno mariose ir jei norėsime išlipti, pavyzdžiui, prie Juodosios jūros arba kažkur Europoje, kas yra įmanoma per Lenkiją, per Augustavo kanalą, tai tokiu atveju reikės palaukti tuos keturis – penkis metus“, – tvirtino įstaigos direktorius.

    Anot V.Vinokurovo, laivai šia atkarpa plaukiojo tarpukariu, tačiau buvo laivyba fragmentinė ir yra tam tikrų upės ruožų, kurie niekada nebuvo valyti.

    Vandens kelių direkcijos perkama žemkasė skirsis nuo naudojamos žemupyje, nes minėtoje atkarpoje nuo Kauno iki Baltarusijos vandenys vietomis labai seklūs, dugnas akmenuotas – kitaip nei upe žemyn nuo Kauno, kur dugną daugiausia sudaro žvyras ir smėlis.

    „Tai būtų savaeigis vikšrinis įrenginys, kuris ne tik vikšrais važiuoja, bet ir plaukia vandenyje, kaip laivas, turi siurbimo, kasimo ir keičiamą ekskavatoriaus galvą. Pavyzdžiui, jis nuvažiuoja nuo platformos, stačiu šlaitu įvažiuoja į vandenį vikšrais, iš jo išvažiuoja, kur pakanka gylio, vandenyje plaukia kaip laivas, o kai pradeda siekti dugną, vėl važiuoja“, – tvirtino V.Vinokurovas.

    Jei kai kuriose vietose nebus galimybės palikti išvalyto grunto, jį planuojama krauti į pagalbinį laivą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kodėl visiems atrodo, kad nusigaut "Raketa" iki Nidos ir ten ilsėtis papigiai, turi būti prigimtinė lietuvio teisė?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Marux Rodyti pranešimą
    Jurbarkas tikrai nėra pusiaukelė. Na taip, čia užsakomasis reisas, bet vis tiek daug pigiau gaunasi.
    Rašiau maždaug dvigubai, iš akies bedžiau pusiaukelę jei jau taip keičia labai esmę:


    Jei arti Jurbarkas ir nesvarbu, kad privertinai būtent tą pačią dieną grįžti reikia, tai geras variantas. O jei iš Kauno, ar į rytus nuo jo - dar pridėt reikia kelionę iki Jurbarko.

    Komentuoti:


  • Marux
    replied
    Jurbarkas tikrai nėra pusiaukelė. Na taip, čia užsakomasis reisas, bet vis tiek daug pigiau gaunasi.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Čia dvigubai maždaug trumpesnis atstumas, tai aišku, kad daug pigiau.
    Be to kiek supratau lankstumas mažesnis, nes privalai iškart grįžti atgal tą pačią dieną (Nidoje praleisus 5-6 val).
    Paskutinis taisė Gator; 2020.06.13, 17:56.

    Komentuoti:


  • Marux
    replied
    Čia daug pigiau nei Raketa
    https://www.facebook.com/10073536168...type=1&theater

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Reportažas apie legendinę Raketą:

    https://m.youtube.com/watch?v=FkZXyCCxGVo
    Paskutinis taisė digital; 2020.06.10, 10:12. Priežastis: tarp youtube tagu dedamas tik kodas

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Ten buvo labiau politinis-emocinis pareiškimas.

    Komentuoti:


  • skunk
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Žymiai rimtesnis verslas būtų nusipirkti iš italų ar graikų apynaujį aliscafo, nes ta sovietinė gelda po kelių reisų suges kur nors prie Jurbarko, net neabejoju...


    Click image for larger version

Name:	DSC04344_1138.jpg
Views:	749
Size:	148,7 kB
ID:	1806636
    Tai kad prieš kelis metus kai buvau Graikijoj pvz iš Kos'o į Bodruma (Turkija) vien sssr gaminti "Meteorai" plaukiojo ir net kelis mačiau, kad remontuojami kapitaliai buvo.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kaip su grimzle? Raketa berods apie 1.5m nejudant ir 70cm plaukiant.
    Dar vienas dalykas - laivai su povandeniniais sparnais yra nemaža egzotika, bene labiausiai paplitusi exSSSR. Tų raketų prigaminta daug, matyt galima sąlyginai nesudėtingai ir nebrangiai paimti kokią "ant dalių", + yra jų eksploatacijos patirtis, kapitonai ir t.t.

    Visi tie itališki sparnuoti laivai gerai, bet tokios technikos įvaldymas tikėtina n kartų brangesnis.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Čia dar paantrinsiu, kad buvo nupirkti trys “Raketa” tipo laivai:

    Naujieji „Raketos“ savininkai, kaip nurodė VVKD, įsigijo tris greitaeigius keleivinius katerius, tačiau šiemet reisus vykdys tik vienas. N. Šilgalis „Kas vyksta Kaune“ minėjo, kad maršrutui pasiteisinus ketinama prikelti bei į upę grąžinti ir kitus du sparnuotus laivus.
    Berods tebuvo likę du, Aistė ir Lina? Įdomu, tas trečias anksčiau irgi eksploatuotas Lietuvoje?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Žymiai rimtesnis verslas būtų nusipirkti iš italų ar graikų apynaujį aliscafo, nes ta sovietinė gelda po kelių reisų suges kur nors prie Jurbarko, net neabejoju...

    Kaip su grimzle? Raketa berods apie 1.5m nejudant ir 70cm plaukiant.

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Giedoriai susirinko, tai pirkitės savo laivus ar variklius ir darykite savo biznį, kas trukdo? O šita sovietinė gelda dar ir jus pragyvens.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Žymiai rimtesnis verslas būtų nusipirkti iš italų ar graikų apynaujį aliscafo, nes ta sovietinė gelda po kelių reisų suges kur nors prie Jurbarko, net neabejoju...


    Click image for larger version

Name:	DSC04344_1138.jpg
Views:	749
Size:	148,7 kB
ID:	1806636

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nejau neapsimoka įstatyti kokį šiuolaikišką ekonomišką variklį?
    Šiuolaikinis variklis turbūt kainuoja brangiau nei pati Raketa.

    Beje 560l tai dar nedaug. Liaudies išmintis kalba apie toną su viršum kuro.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    tai gal verslininkai tai ivertino?
    Nežinau.
    Tik atsakiau į tavo klausimą.
    Dar pridėčiau - galimai geresnis komfortas kelionės (garsas, greitis ar kita)

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Skirtumas:
    mažiau taršos
    daugiau šansų, kad neužsilenks maršrutas esant geresnėms sąnaudoms
    tai gal verslininkai tai ivertino?

    Komentuoti:

Working...
X