Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vidaus vandens keliai
Collapse
X
-
Investicijos į Nemuną atveria naujas galimybes: iš Kauno į Europą laivu?
Vidaus vandens kelių direkcija su "Tilsta" pasirašė 28 mln. vertės sutartį dėl Nemuno vandens kelio nuo Kauno iki Kuršių marių tvarkymo darbų. Tai atsivers naujas galimybes laivybos plėtrai.
Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...a-laivu-987922
- 3 patinka
-
O aš paprieštaraučiau. Kauno mariose į Rumšiškes gal ir per trumpa, bet į Birštoną pats tas. Ir gylių čia pakaktų net sausros metu.Parašė Vitas Rodyti pranešimąTaip ir aš pavadinčiau. Tolimais reisais (kad ir iš Kauno į Nidą) toks gal ir gerai, o pvz. kažkada iš Kauno marių prieplaukos į Rumšiškes tikai netiko. Ekskursijomis atvykę vaikai tokiu plaukti norėdavo labai, bet plaukiant jokio įspūdžio nepatirdavo (jautėsi lyg perlaipinti iš vieno autobuso į kitą)...
Rugjūčio 8-ą su žmona plaukėme iš Kauno į Nidą, tai kelionė nė kiek neprailgo, įspūdžiai fantastiški nuo greitai besikeičiančio peizažo. Aišku priklauso nuo nusiteikimo, jei esi "zanūda", tai Raketa bus sovietinis upių autobusas, šalia sėdinti mergina visą laiką "mirko" kompe ir žiūrėjo banalų filmą, jai matyt taip ir atrodė. Vien ko verti Nemune besimaudančių karvių bandų vaizdai Rusijos krante. Žmona ir sakė, kai grįšim atgal rugpjūčio 14 d., būtinai reikės jas nufotografuoti. Deja reiso atgal jau nebuvo dėl sausros, buvo atsiųstas autobusas ir keleiviais buvo puikiai pasirūpinta. Likome patenkinti visu 100% ir lauksime kitos vasaros, kad pakartoti tai į abi puses. Ir dar pakalbinsime skeptikus atsikratyti abejonių.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Taip ir aš pavadinčiau. Tolimais reisais (kad ir iš Kauno į Nidą) toks gal ir gerai, o pvz. kažkada iš Kauno marių prieplaukos į Rumšiškes tikai netiko. Ekskursijomis atvykę vaikai tokiu plaukti norėdavo labai, bet plaukiant jokio įspūdžio nepatirdavo (jautėsi lyg perlaipinti iš vieno autobuso į kitą)...Parašė Marux Rodyti pranešimą
Ir kuomgi ta "Raketa" tokia įpatinga. Eilinis sovietinis upių autobusas. Dabar bandoma sovietine nostalgija groti ir kosminius pinigus už tai imti.
Komentuoti:
-
15min.lt 2020.08.13
Dėl nusekusio vandens lygio Nemune savaitgalį stabdomi laivo „Raketa“ reisai
https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...ai-642-1360676
Komentuoti:
-
LR SM PiaR 2020.07.30
Į Nemuną laivu išplaukęs susisiekimo ministras Jaroslav Narkevič su devynių savivaldybių merais ir Vidaus vandenų kelių direkcijos vadovais sutarė dėl spartaus laivybos upių kelių gaivinimo visoje Lietuvoje, sparčiai investuojant į Nemuno, Neries, Nevėžio ir kitus vandens kelius. Per artimiausius trejus metus, investavus daugiau kaip 30 mln. eurų, būtų
atgaivinta krovininė laivyba Nemunu maršrutu Kaunas-Klaipėda, suaktyvėtų keleivinė ir pramoginė laivyba visoje Nemuno upėje, Kauno mariose ir Kuršių mariose.
http://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/pri...kelio-atkurimo
https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rimo-15810989/
Komentuoti:
-
Tai aš nieko ir nesakau. Bet stumiama nuomonė
žiniasklaidoj, kad oj oj Raketa ir Nida, tik turčiam, kur paprastam žmuogui tokį pinigą mokėt, prie sovietų kainavo 2kap ir rūpėjo paprac žmuogus
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir kuomgi ta "Raketa" tokia įpatinga. Eilinis sovietinis upių autobusas. Dabar bandoma sovietine nostalgija groti ir kosminius pinigus už tai imti.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKodėl visiems atrodo, kad nusigaut "Raketa" iki Nidos ir ten ilsėtis papigiai, turi būti prigimtinė lietuvio teisė?
Komentuoti:
-
Per penkerius metus planuojama atnaujinti laivybą Nemunu nuo Kauno iki Baltarusijos
Per artimiausius penkerius metus išvalius Nemuno vagą aukštupyje nuo Kauno hidroelektrinės iki Baltarusijos sienos, planuojama atnaujinti laivybą šia atkarpa.
Vidaus vandens kelių direkcija, prieš pusantrų metų pasirašiusi memorandumą su dešimčia savivaldybių dėl laivybos vystymo, šiuo metu siekia įsigyti plaukiojančią ir žeme važiuojančią žemkasę ir valymo darbus tikisi pradėti jau 2021-ųjų balandį.
„Reikia suformuoti patį farvaterį, vagą bunomis – tokiais neypatingais skaldos statiniais. Kilometražas yra nemažas, dideli darbai, bet tam reikia naujos technikos, nes direkcija turi vieną naują žemkasę ir vieną labai seną, jų pajėgumų neužtenka net žemupiui sutvarkyti nuo Kauno iki Kuršių marių, nekalbant apie aukštupį“, – BNS sakė direkcijos vadovas Vladimiras Vinokurovas.
Pasak jo, savivaldybėms su direkcija pavyko įtikinti Susisiekimo ministeriją projekto nauda, ji pirkiniui skyrė 2,6 mln. eurų – specialią techniką planuojama nusipirkti dar šiemet.
Tikimasi, kad laivybos atnaujinimas skatins savivaldybių ekonomikas, turizmą, pritrauks investicijų.
Pasak jo, daugelis nežino, kad „įsėdus į Laivą Kaune bus galima išlipti prie Juodosios jūros“.
„Valymas užtruks, ko gero, keturis gerus metus. Aišku, tam tikruose ruožuose vietinė laivyba bus galima jau ir po kelių metų. Bet kalbant apie susisiekimą iš laivo Kauno mariose ir jei norėsime išlipti, pavyzdžiui, prie Juodosios jūros arba kažkur Europoje, kas yra įmanoma per Lenkiją, per Augustavo kanalą, tai tokiu atveju reikės palaukti tuos keturis – penkis metus“, – tvirtino įstaigos direktorius.
Anot V.Vinokurovo, laivai šia atkarpa plaukiojo tarpukariu, tačiau buvo laivyba fragmentinė ir yra tam tikrų upės ruožų, kurie niekada nebuvo valyti.
Vandens kelių direkcijos perkama žemkasė skirsis nuo naudojamos žemupyje, nes minėtoje atkarpoje nuo Kauno iki Baltarusijos vandenys vietomis labai seklūs, dugnas akmenuotas – kitaip nei upe žemyn nuo Kauno, kur dugną daugiausia sudaro žvyras ir smėlis.
„Tai būtų savaeigis vikšrinis įrenginys, kuris ne tik vikšrais važiuoja, bet ir plaukia vandenyje, kaip laivas, turi siurbimo, kasimo ir keičiamą ekskavatoriaus galvą. Pavyzdžiui, jis nuvažiuoja nuo platformos, stačiu šlaitu įvažiuoja į vandenį vikšrais, iš jo išvažiuoja, kur pakanka gylio, vandenyje plaukia kaip laivas, o kai pradeda siekti dugną, vėl važiuoja“, – tvirtino V.Vinokurovas.
Jei kai kuriose vietose nebus galimybės palikti išvalyto grunto, jį planuojama krauti į pagalbinį laivą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kodėl visiems atrodo, kad nusigaut "Raketa" iki Nidos ir ten ilsėtis papigiai, turi būti prigimtinė lietuvio teisė?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Rašiau maždaug dvigubai, iš akies bedžiau pusiaukelę jei jau taip keičia labai esmę:Parašė Marux Rodyti pranešimąJurbarkas tikrai nėra pusiaukelė. Na taip, čia užsakomasis reisas, bet vis tiek daug pigiau gaunasi.

Jei arti Jurbarkas ir nesvarbu, kad privertinai būtent tą pačią dieną grįžti reikia, tai geras variantas. O jei iš Kauno, ar į rytus nuo jo - dar pridėt reikia kelionę iki Jurbarko.
Komentuoti:
-
Jurbarkas tikrai nėra pusiaukelė. Na taip, čia užsakomasis reisas, bet vis tiek daug pigiau gaunasi.
Komentuoti:
-
Čia dvigubai maždaug trumpesnis atstumas, tai aišku, kad daug pigiau.Parašė Marux Rodyti pranešimąČia daug pigiau nei Raketa
https://www.facebook.com/10073536168...type=1&theater
Be to kiek supratau lankstumas mažesnis, nes privalai iškart grįžti atgal tą pačią dieną (Nidoje praleisus 5-6 val).
Paskutinis taisė Gator; 2020.06.13, 18:56.
Komentuoti:
-
Čia daug pigiau nei Raketa
https://www.facebook.com/10073536168...type=1&theater
- 1 patinka
Komentuoti:
-
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad prieš kelis metus kai buvau Graikijoj pvz iš Kos'o į Bodruma (Turkija) vien sssr gaminti "Meteorai" plaukiojo ir net kelis mačiau, kad remontuojami kapitaliai buvo.Parašė oranger Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar vienas dalykas - laivai su povandeniniais sparnais yra nemaža egzotika, bene labiausiai paplitusi exSSSR. Tų raketų prigaminta daug, matyt galima sąlyginai nesudėtingai ir nebrangiai paimti kokią "ant dalių", + yra jų eksploatacijos patirtis, kapitonai ir t.t.Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip su grimzle? Raketa berods apie 1.5m nejudant ir 70cm plaukiant.
Visi tie itališki sparnuoti laivai gerai, bet tokios technikos įvaldymas tikėtina n kartų brangesnis.
Komentuoti:
-
Čia dar paantrinsiu, kad buvo nupirkti trys “Raketa” tipo laivai:
Berods tebuvo likę du, Aistė ir Lina? Įdomu, tas trečias anksčiau irgi eksploatuotas Lietuvoje?Naujieji „Raketos“ savininkai, kaip nurodė VVKD, įsigijo tris greitaeigius keleivinius katerius, tačiau šiemet reisus vykdys tik vienas. N. Šilgalis „Kas vyksta Kaune“ minėjo, kad maršrutui pasiteisinus ketinama prikelti bei į upę grąžinti ir kitus du sparnuotus laivus.
Komentuoti:
-
Kaip su grimzle? Raketa berods apie 1.5m nejudant ir 70cm plaukiant.Parašė oranger Rodyti pranešimąŽymiai rimtesnis verslas būtų nusipirkti iš italų ar graikų apynaujį aliscafo, nes ta sovietinė gelda po kelių reisų suges kur nors prie Jurbarko, net neabejoju...
Komentuoti:
-
Giedoriai susirinko, tai pirkitės savo laivus ar variklius ir darykite savo biznį, kas trukdo? O šita sovietinė gelda dar ir jus pragyvens.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: