Kauno žiemos uostas (tolumoje Piliamiestis ir Brastos 10A ir 10B) ir Kauno (Marvelės) krovinių uostas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vidaus vandens keliai
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKiek spėju, tai iš esmės didelė plūdė be jokios įrangos. Ir ji kainuoja keli mln?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąČia šiaip greitai radau kažką, 95m barža nauja 1.25 mln:
https://www.seaboats.net/new-build-9...o-barge-675529
Bet rašo 8000 svoris, tai jei bent pusė plieno, tai vien plienas daugiau nei ta kaina.
Aišku čia iš lempos svarstau tik su atsitiktine nuoroda, kažkas geriau nusimanys gal.
Bet kainos skirtumas greičiausiai iš to kur statyta - Malaizijoje gerokai daugiau laivų statyba užsiimama, ir gerokai pigesnė darbo jėga. Bet iš Malaizijos reikėtų tempti baržą per pusę pasaulio iki Lietuvos, ir kaina tikriausiai galų gale panaši išeitų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia šiaip greitai radau kažką, 95m barža nauja 1.25 mln:
https://www.seaboats.net/new-build-9...o-barge-675529
Bet rašo 8000 svoris, tai jei bent pusė plieno, tai vien plienas daugiau nei ta kaina.
Aišku čia iš lempos svarstau tik su atsitiktine nuoroda, kažkas geriau nusimanys gal.
Komentuoti:
-
Kiek spėju, tai iš esmės didelė plūdė be jokios įrangos. Ir ji kainuoja keli mln?
Grubiai 2'000 už kv m ? 75 m ilgio, 16 m pločio, apvaliai kad skaičiuotųsi imu kainą 2,4 mln
„Šiuo metu užsakymų turime dviems metams į priekį“, – džiaugėsi V.Vinokurovas. Sutvarkius formalumus naujoji barža po poros savaičių pradės darbą. Kelionė iš Kauno iki Klaipėdos užtrunka maždaug parą. Pastatyti baržą kainuoja kelis milijonus eurų, o ji atsiperka per 5-7 metus. Tuo tarpu pats laivas gali būti naudojamas net pusšimtį metų.
Komentuoti:
-
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Kaune į Nemuną bus nuleista didžiausia barža Baltijos šalyse
Barža gali talpinti iki 90 vienetų dvidešimties pėdų konteinerių.
„Poreikis plukdyti krovinius Nemune tarp Klaipėdos ir Kauno toks didelis, kad jau trūksta pajėgumų. Problema sprendžiama statant naujus laivus“, – teigiama Vidaus vandens kelių direkcijos pranešime.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vakarų ekspresas / Delfi.lt 2024.01.31
Laivas „Raketa“ plauks ir šiemet
Kauno VšĮ „Vandens kelias“, kuriai priklauso laivas „Raketa“, prezidentas Nerijus Šilgalis patenkintas: 2023-iaisiais pasiektas visų laikų keleivių plukdymo maršrutu Kaunas-Nida-Kaunas rekordas. Šiemet jis taip pat plauks šiuo maršrutu.
O laivo, kuris kursuotų iš Klaipėdos į Nidą, nebus ir šiemet. Kadangi pernai neliko lengvatų degalų akcizui, labai padidėjo kaštai, tad įmonė stabdo veiklos plėtrą. (...)
Pernai dėl vandens lygio Nemune nebuvo jokio nerimo. Metai buvo dėkingi tiek dėl oro sąlygų, tiek upės būklės atžvilgiu. Daug kas Nemune jau sutvarkyta. Laivas „Raketa“ tradiciškai į Nidą plaukė kiekvieną ketvirtadienį, penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį. 2023-iaisiais, palyginti su 2022-aisiais, buvo šiek tiek daugiau užsakomųjų reisų. (...)
Krante stovi dar vienas laivas, kurį buvo numatyta siųsti į Klaipėdą. Tačiau pernai prieš pat sezoną sužinota, kad naikinama akcizo lengvata laivų degalams, suprantama, dėl to padidėjo įmonės kaštai. Tad Klaipėdos laivui teks dar kiek palaukti, nes bilieto kaina būtų neadekvačiai aukšta. Vienas bilietas iki Klaipėdos būtų kainavęs vos ne 100 eurų. „Mes turime plukdyti 4,5-5,5 tūkst. keleivių, kad turėtume lėšų „Raketos“ įgulai ir einamajam remontui visą sezoną. (...)
Įmonės vadovas N.Šilgalis apgailestavo, kad lengvatos panaikinimas prie kiekvieno bilieto kainos prideda maždaug po 10 eurų. Vadinasi, šiemet bilietai dar brangs. Pernai, kai sužinota, kad neliks degalų akcizo lengvatos, didžioji dauguma bilietų buvo jau parduota.
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...nebus-95763543
Komentuoti:
-
Baigiant Nemuno tvarkymo projektą, planuose – jo aukštupis, Neris
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz80TVzk2mN
Komentuoti:
-
-
- 4 patinka
Komentuoti:
-
„kauno dienos“ studijoje v. Vinokurovas atsako laivų šliuzo per kauno hes kritikams
https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...tikams-1113043
Komentuoti:
-
Vyriausybės planuose – iki 2024 m. atnaujinti krovininę laivybą Nemunu
Plačiau: https://sa.lt/vyriausybes-planuose-i...aivyba-nemunu/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sekmadienis dar nėra 8 ryto - dirba ties Jurbarku kelios žemkasės, plaukia transporto laivai.
Rimtai nusiteikę, statybose neteko matyt tokiu laiku
Komentuoti:
-
PATVINĘS NEMUNAS UŽLIEJO PRIEPLAUKAS
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...laukas-1084324
Sustabdė keltus, apsėmė prieplaukas. Sako pirmą kartą per 4 metus. Negi čia tas lietus buvo didžiausias per tiek laiko? Lijo daug, bet ne tiek, kad daugiausiai per 4 metus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sezoną Kaunas pasitinka atsinaujinęs: Nemunu galės naviguoti kiekvienas
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/05/...ekvienas-foto/
Komentuoti:
-
-
DEGALŲ STOTELĖS VANDENS KELIUOSE – JAU IR LIETUVOJE
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...tuvoje-1072961
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
Labas rytas. Pats jau turejai kazka apie betonine aikste prie Baznycios parasyt jau senokai, ar ne?
Komentuoti:
Komentuoti: