Judinami šliuzo Kauno HES klausimai:
http://www.kaunas.lt/2021/03/naujien...-visa-lietuva/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vidaus vandens keliai
Collapse
X
-
Vyriausybės programos įgyvendinimo plane numatyta, kad iki 2024 m. vidaus vandenys bus integruoti į bendrą Lietuvos transporto sistemą, o jais pervežamų krovinių kiekis pasieks 100.000 t per metus.
Tai inspiravo išsamesnį Verslo Žinių straipsnį apie tai:
https://www.vz.lt/transportas-logist...-su-kroviniais
Įdomesni akcentai:
Didžiausios Lietuvos upės atkarpai nuo Kauno iki žiočių šiuo metu skiriamas didžiausias dėmesys ir lėšos, tačiau Susisiekimo ministerija teigia, jog laivybos perspektyvų esama ir kitur – aukštutinėje Nemuno dalyje, Neryje ar Nevėžyje.
Nemune nuo Kauno iki žiočių jau pradėti bunų – hidrotechnikos statinių, reguliuojančių upės vagą, – tvarkymo darbai, kurių vertė siekia apie 23 mln. Eur. Šiame 225 km ilgio ruože numatoma sumontuoti mažiausiai 500 bunų.
Projektas bus įgyvendinamas trimis etapais: pirmas – Kauno mieste ir Kauno rajone, antras – Jurbarko ir Šakių rajonuose, trečias – Šilutės ir Pagėgių rajonų savivaldybių teritorijose.
Dar 6 mln. Eur sieks investicijos į vidaus vandenų transporto infrastruktūrą. Numatoma sutvarkyti Vidaus vandens kelių direkcijos valdomus Kauno žiemos ir Aukštadvario uostus, taip pat Nidos krantinę, Kauno Marvelės prieplauką ir Jurbarko uostą.
„Planuojama, kad per 5 metus bus įrengtas laivakelis nuo Birštono iki sienos su Baltarusija. Nuo Kauno iki Birštono gyliai yra pakankami, kelias funkcionuoja ir šiuo metu. Taip pat ilgalaikėje perspektyvoje svarstomos laivybos skatinimo Neryje galimybės, prioritetą teikiant infrastruktūros vystymui nuo žiočių iki Jonavos. Krovininei laivybai taip pat perspektyvi Nevėžio upė iki Kėdainių. Be kelio sutvarkymo darbų, krovinių aptarnavimui būtinas ir uostų bei prieplaukų išvystymas“, – aiškina L. Maskaliovienė.
Komentuoti:
-
Nauju laivu į Nidą – per pusvalandį
Penktadienį vykusiame Klaipėdos miesto savivaldybės pasitarime buvo kalbama apie naujai atsirasiantį laivą su povandeniniais sparnais, kuris uostamiesčio gyventojus ateinančią vasarą plukdys vandens maršrutu Klaipėda – Nida.
Laivas, kuris vykdys maršrutą Klaipėda – Nida talpins 48 keleivius. Planuojama, kad žmonės šia paslauga galės pradėti naudotis jau nuo birželio mėnesio.
„Miestui tai yra labai aktualu ir mes tikrai norėtumėme, kad toks maršrutas atsirastų. Tikimės, kad pandeminė situacija iki to laiko nepablogės ir planų nepakeis“, – teigė vicemeras.
Taip pat bus suderinti grafikai, kad gyventojai, pasiekę Nidą, galėtų persėsti į laivą „Raketa“ ir nuplaukti į Kauną.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pavasarį bus pradėtas tvarkyti Nemuno laivybos kelias
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...aivybos-kelias
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąSaugumo suvokimas Lietuvoje dar tebėra SSRS laikų lygyje, dėl ko esam tarp lyderių tiek pagal žuvusius keliuose, tiek geležinkeliuose, tiek gaisruose, nes ai nu kam čia reikia, gerai ir taip. Apie jokius eksploatavimus, neturint visų reikalingų leidimų ir sertifikatų negali būti net kalbos.
Tai, kad Lietuvoje nėra sertifikuojančios institucijos, yra grynai to laivo savininkų problema, nes jie tai puikiai žinojo visą laiką iki pradėdami ruošti planus eksploatacijai. Jie gali kreiptis į kitose ES šalyse esančias sertifikavimo institucijas ir iš jų gauti sertifikatą. Nors vien jau toks šitų vyarslynykų argumentas parodo, kad jiems yra nusišvilpt ant žmonių saugumo, nes ai nu kam čia reikia. Labai tikiuosi, kad tokiems išgamoms išvis nebus leista plukdyti žmonių savo laužuose. Tegul su savo požiūriu valina į kokį Petriozavodską ar Čeliabinską ir ten davę kyšį kokiam vietiniam činovnikui plukdo vietinę fauną iki kol nepriburbuliuos.
Komentuoti:
-
Į Nemuną meta milžiniškas investicijas – tokio masto darbų nebuvo jau 100 metų
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...metu-18039024/
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ar yra kažkokia vieša informacija, kuria remiantis galime kalbėti? Kažkas iš valdžios ar vandenų direkcijos ar pan
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąLaaaabai seniai apie tuo šliužus šnekama.
Komentuoti:
-
Is minimalios turimos informacijos eiliskumas turetu buti toks:
-Nemuno gilinimas nuo Kauno iki Kursiu mariu
-Nemuno gilinimas nuo Druskininku iki Kauno
Na ir toliau sliuzai Kauno HES. ES skatinant zalia transporta, regionus, vietini turizma ir pan. tokie projektai turetu buti remiami fondu.
Komentuoti:
-
https://m.facebook.com/1112594371636...970777815/?d=n
Rašo apie HES šliuzus laivams, kažkas žinoma daugiau?
Komentuoti:
-
Būtų išties šaunu jei daugiau laivų būtų prišvartuota senamiesčio/centro zonoje.
Komentuoti:
-
Iš 2020 metais buvusių 822 km valstybinių vandens kelių buvo eksploatuojama tik 443 km.
2020 m. eksploatuojamų valstybinių vandens kelių sąrašas
http://vvkd.lt/wp-content/uploads/20...A%C5%A0AS.docx
2017 metais buvo eksploatuojama šiek tiek mažiau - 424,7 km vandens kelių
Visų ir eksploatuojamų vidaus vandens kelių 2017 m. schema
(paspaudus - didesnis vaizdas)
http://vvkd.lt/wp-content/uploads/20...CHEMA-2017.jpg
- 1 patinka
Komentuoti:
-
LR Susisiekimo ministerija 2020.11.04
Klaipėdos ir Šilutės rajonų vidaus vandenų keliai turės valstybinės reikšmės statusą
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/kl...iksmes-statusa
Valstybinių vandens kelių ilgis pailgės nuo 822,0 iki 877,1 km.
LRV 1995 m. rugpjūčio 14 d. Nutarimas Nr. 1119
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VALSTYBINĖS REIKŠMĖS VIDAUS VANDENŲ KELIŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO
Su 2020.11.04 d. pakeitimais ir papildymaisKol kas naujo dokumento oficialus tekstas nėra rodomas, dar tėra suvestinė redakcija nuo 2016.06.24 redakcija su 13 vandens kelių: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...TAIS.19152/asrEil.
Nr.Vandens telkinio pavadinimas Ruožo pradžia ir pabaiga Ruožo ilgis,
km1. Nemuno upė Juodosios Ančios žiotys–Birštonas 188,0 2. Kauno hidroelektrinės tvenkinys Birštonas–Kauno hidroelektrinė ir atšaka į Rumšiškes 63,0 3. Nemuno upė Kauno hidroelektrinė–Kauno krovinių prieplauka 12,5 4. Nemuno upė Kauno krovinių prieplauka–Jurbarkas ir Kauno žiemos vidaus vandenų uosto akvatorija 87,8 5. Nemuno upė Jurbarkas–Atmatos upės žiotys, atšaka į Kalnėnus ir Uostadvario vidaus vandenų uosto akvatorija 127,0 6. Kuršių marios Atmatos žiotys–Klaipėdos valstybinis jūrų uostas ir atšakos į Nidą ir Ventę 65,3 66,9 7. Kuršių marios Nidos uostas–Lietuvos Respublikos valstybės siena 4,0 8. Kuršių marios Dreverna–Ventė 19,7 9. Kuršių marios 37-as navigacijos ženklas–15-as valstybės sienos taškas Skirvytėje 10,7 10. Skirvytės upė Ištakos iš Nemuno upės–15-as valstybės sienos taškas Skirvytėje 9,7 11. Šyšos upė Žiotys–Šilutės stacionari vidaus vandenų prieplauka 5,0 12. Mituvos kanalas Mituvos kanalo žiotys–Jurbarko krovinių prieplauka 1,0 13. Minijos upė Minijos upės žiotys–Lankupiai 19,0 14. Neries upė Neries upės žiotys–Vilnius 173,5 15. Nevėžio upė Nevėžio upės žiotys–Kėdainiai 57,0 16. Karaliaus Vilhelmo kanalas Klaipėdos valstybinis jūrų uostas–Minijos upė 22,0 17. Drevernos upė Karaliaus Vilhelmo kanalas–Dreverna 1,9 18. Pakalnės upė, Rusnaitės upė,
Kuršių mariosPakalnės upės ištakos–Rusnaitės upės žiotys ir išplaukimas į Kuršių marias 8,4 Iš viso 822,0 877,1
Pavyko išgūglinti projektinį dokumentą: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...4&category=TAP
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAr "sugebėtų" turėjai omenyje ar laisvų vietų liks neišpirktu?
Komentuoti:
-
Kar sustojimo sudėtingumas nepriklauso nuo laivų kiekio, juk individualiai stoja, o ne su antro laivo pagalba.
Ar "sugebėtų" turėjai omenyje ar laisvų vietų liks neišpirktu?
Komentuoti:
-
Tarpinė stotelė Jurbarke. Kažin ar turėdami vieną laivą sugebėtų dar ir čia klientus paimti?
https://www.mlaikas.lt/naujiena/aktu...Fnumtz_3wn1rYs
Komentuoti:
-
Investicijos į Nemuną atveria naujas galimybes: iš Kauno į Europą laivu?
Vidaus vandens kelių direkcija su "Tilsta" pasirašė 28 mln. vertės sutartį dėl Nemuno vandens kelio nuo Kauno iki Kuršių marių tvarkymo darbų. Tai atsivers naujas galimybes laivybos plėtrai.
Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...a-laivu-987922
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: