Pavasarį bus pradėtas tvarkyti Nemuno laivybos kelias
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...aivybos-kelias
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vidaus vandens keliai
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąSaugumo suvokimas Lietuvoje dar tebėra SSRS laikų lygyje, dėl ko esam tarp lyderių tiek pagal žuvusius keliuose, tiek geležinkeliuose, tiek gaisruose, nes ai nu kam čia reikia, gerai ir taip. Apie jokius eksploatavimus, neturint visų reikalingų leidimų ir sertifikatų negali būti net kalbos.
Tai, kad Lietuvoje nėra sertifikuojančios institucijos, yra grynai to laivo savininkų problema, nes jie tai puikiai žinojo visą laiką iki pradėdami ruošti planus eksploatacijai. Jie gali kreiptis į kitose ES šalyse esančias sertifikavimo institucijas ir iš jų gauti sertifikatą. Nors vien jau toks šitų vyarslynykų argumentas parodo, kad jiems yra nusišvilpt ant žmonių saugumo, nes ai nu kam čia reikia. Labai tikiuosi, kad tokiems išgamoms išvis nebus leista plukdyti žmonių savo laužuose. Tegul su savo požiūriu valina į kokį Petriozavodską ar Čeliabinską ir ten davę kyšį kokiam vietiniam činovnikui plukdo vietinę fauną iki kol nepriburbuliuos.
Komentuoti:
-
Į Nemuną meta milžiniškas investicijas – tokio masto darbų nebuvo jau 100 metų
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...metu-18039024/
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ar yra kažkokia vieša informacija, kuria remiantis galime kalbėti? Kažkas iš valdžios ar vandenų direkcijos ar pan
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąLaaaabai seniai apie tuo šliužus šnekama.
Komentuoti:
-
Is minimalios turimos informacijos eiliskumas turetu buti toks:
-Nemuno gilinimas nuo Kauno iki Kursiu mariu
-Nemuno gilinimas nuo Druskininku iki Kauno
Na ir toliau sliuzai Kauno HES. ES skatinant zalia transporta, regionus, vietini turizma ir pan. tokie projektai turetu buti remiami fondu.
Komentuoti:
-
https://m.facebook.com/1112594371636...970777815/?d=n
Rašo apie HES šliuzus laivams, kažkas žinoma daugiau?
Komentuoti:
-
Būtų išties šaunu jei daugiau laivų būtų prišvartuota senamiesčio/centro zonoje.
Komentuoti:
-
Iš 2020 metais buvusių 822 km valstybinių vandens kelių buvo eksploatuojama tik 443 km.
2020 m. eksploatuojamų valstybinių vandens kelių sąrašas
http://vvkd.lt/wp-content/uploads/20...A%C5%A0AS.docx
2017 metais buvo eksploatuojama šiek tiek mažiau - 424,7 km vandens kelių
Visų ir eksploatuojamų vidaus vandens kelių 2017 m. schema
(paspaudus - didesnis vaizdas)
http://vvkd.lt/wp-content/uploads/20...CHEMA-2017.jpg
- 1 patinka
Komentuoti:
-
LR Susisiekimo ministerija 2020.11.04
Klaipėdos ir Šilutės rajonų vidaus vandenų keliai turės valstybinės reikšmės statusą
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/kl...iksmes-statusa
Valstybinių vandens kelių ilgis pailgės nuo 822,0 iki 877,1 km.
LRV 1995 m. rugpjūčio 14 d. Nutarimas Nr. 1119
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VALSTYBINĖS REIKŠMĖS VIDAUS VANDENŲ KELIŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO
Su 2020.11.04 d. pakeitimais ir papildymaisKol kas naujo dokumento oficialus tekstas nėra rodomas, dar tėra suvestinė redakcija nuo 2016.06.24 redakcija su 13 vandens kelių: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...TAIS.19152/asrEil.
Nr.Vandens telkinio pavadinimas Ruožo pradžia ir pabaiga Ruožo ilgis,
km1. Nemuno upė Juodosios Ančios žiotys–Birštonas 188,0 2. Kauno hidroelektrinės tvenkinys Birštonas–Kauno hidroelektrinė ir atšaka į Rumšiškes 63,0 3. Nemuno upė Kauno hidroelektrinė–Kauno krovinių prieplauka 12,5 4. Nemuno upė Kauno krovinių prieplauka–Jurbarkas ir Kauno žiemos vidaus vandenų uosto akvatorija 87,8 5. Nemuno upė Jurbarkas–Atmatos upės žiotys, atšaka į Kalnėnus ir Uostadvario vidaus vandenų uosto akvatorija 127,0 6. Kuršių marios Atmatos žiotys–Klaipėdos valstybinis jūrų uostas ir atšakos į Nidą ir Ventę 65,3 66,9 7. Kuršių marios Nidos uostas–Lietuvos Respublikos valstybės siena 4,0 8. Kuršių marios Dreverna–Ventė 19,7 9. Kuršių marios 37-as navigacijos ženklas–15-as valstybės sienos taškas Skirvytėje 10,7 10. Skirvytės upė Ištakos iš Nemuno upės–15-as valstybės sienos taškas Skirvytėje 9,7 11. Šyšos upė Žiotys–Šilutės stacionari vidaus vandenų prieplauka 5,0 12. Mituvos kanalas Mituvos kanalo žiotys–Jurbarko krovinių prieplauka 1,0 13. Minijos upė Minijos upės žiotys–Lankupiai 19,0 14. Neries upė Neries upės žiotys–Vilnius 173,5 15. Nevėžio upė Nevėžio upės žiotys–Kėdainiai 57,0 16. Karaliaus Vilhelmo kanalas Klaipėdos valstybinis jūrų uostas–Minijos upė 22,0 17. Drevernos upė Karaliaus Vilhelmo kanalas–Dreverna 1,9 18. Pakalnės upė, Rusnaitės upė,
Kuršių mariosPakalnės upės ištakos–Rusnaitės upės žiotys ir išplaukimas į Kuršių marias 8,4 Iš viso 822,0 877,1
Pavyko išgūglinti projektinį dokumentą: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...4&category=TAP
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAr "sugebėtų" turėjai omenyje ar laisvų vietų liks neišpirktu?
Komentuoti:
-
Kar sustojimo sudėtingumas nepriklauso nuo laivų kiekio, juk individualiai stoja, o ne su antro laivo pagalba.
Ar "sugebėtų" turėjai omenyje ar laisvų vietų liks neišpirktu?
Komentuoti:
-
Tarpinė stotelė Jurbarke. Kažin ar turėdami vieną laivą sugebėtų dar ir čia klientus paimti?
https://www.mlaikas.lt/naujiena/aktu...Fnumtz_3wn1rYs
Komentuoti:
-
Investicijos į Nemuną atveria naujas galimybes: iš Kauno į Europą laivu?
Vidaus vandens kelių direkcija su "Tilsta" pasirašė 28 mln. vertės sutartį dėl Nemuno vandens kelio nuo Kauno iki Kuršių marių tvarkymo darbų. Tai atsivers naujas galimybes laivybos plėtrai.
Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...a-laivu-987922
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTaip ir aš pavadinčiau. Tolimais reisais (kad ir iš Kauno į Nidą) toks gal ir gerai, o pvz. kažkada iš Kauno marių prieplaukos į Rumšiškes tikai netiko. Ekskursijomis atvykę vaikai tokiu plaukti norėdavo labai, bet plaukiant jokio įspūdžio nepatirdavo (jautėsi lyg perlaipinti iš vieno autobuso į kitą)...
Rugjūčio 8-ą su žmona plaukėme iš Kauno į Nidą, tai kelionė nė kiek neprailgo, įspūdžiai fantastiški nuo greitai besikeičiančio peizažo. Aišku priklauso nuo nusiteikimo, jei esi "zanūda", tai Raketa bus sovietinis upių autobusas, šalia sėdinti mergina visą laiką "mirko" kompe ir žiūrėjo banalų filmą, jai matyt taip ir atrodė. Vien ko verti Nemune besimaudančių karvių bandų vaizdai Rusijos krante. Žmona ir sakė, kai grįšim atgal rugpjūčio 14 d., būtinai reikės jas nufotografuoti. Deja reiso atgal jau nebuvo dėl sausros, buvo atsiųstas autobusas ir keleiviais buvo puikiai pasirūpinta. Likome patenkinti visu 100% ir lauksime kitos vasaros, kad pakartoti tai į abi puses. Ir dar pakalbinsime skeptikus atsikratyti abejonių.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Marux Rodyti pranešimą
Ir kuomgi ta "Raketa" tokia įpatinga. Eilinis sovietinis upių autobusas. Dabar bandoma sovietine nostalgija groti ir kosminius pinigus už tai imti.
Komentuoti:
-
15min.lt 2020.08.13
Dėl nusekusio vandens lygio Nemune savaitgalį stabdomi laivo „Raketa“ reisai
https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...ai-642-1360676
Komentuoti:
Komentuoti: