Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vidaus vandens keliai
Collapse
X
-
Juokinga ar kaip, kad Vidaus vandenų kelių direkcijai vadovauja turbūt vienas eruditiškiausių vadovų visoje šalyje, o tarp milijonų lietuvių turbūt neatrasi tūkstančio piliečių, kurie jį ar apie jį žinotų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąGabenama ir po 2 konteinerius. Įdomu kaip tai finansiškai atrodo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
„Esame atlikę ne tik teorines analizes, bet jau nuskenavę visą Neries dugną nuo Kauno iki Vilniaus. Turime 3D dugno vaizdą, esame paskaičiavę visus vandens lygius, kiekius, darbus, kubus – viską, ką reikia padaryti“, – tinkalaidėje politika.lt Edmundui Jakilaičiui sakė V. Vinokurovas.V. Vinokurovas: jau atlikti visi tyrimai, reikalingi Vilnių su Kaunu sujungti Nerimi - Verslo žiniosVidaus vandens kelių direkcijos vadovas Vladimiras Vinokurovas neabejoja – turėti vandens kelią Nerimi, jungiantį Vilnių ir Kauną, yra realu ir, jo teigimu, nesudėtinga. Anot generalinio direktoriaus, direkcija jau yra atlikusi visus tyrimus ir analizes, reikalingas šiam projektui.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąAčiū Delfi
[...]Dabar kroviniai į Klaipėdos uostą ir atgal plukdomi dviem baržomis. Eksploatacijai ruošiama ir trečioji, informavo VVKD Personalo ir komunikacijos direktorė Justina Juozaponė.
Žvelgdama į ateitį, VVKD stiprina savo pajėgumus. 2025 m. planuojama eksploatuoti du sąstatus, įskaitant du krovinius laivus-stūmikus ir tris baržas, kurių keliamoji galia sieks nuo 750 t iki 1800 t. Modernizavus [E41] laivybos kelią tarp Kauno ir Klaipėdos, VVKD vykdo reguliarius maršrutus Kaunas-Klaipėda ištisus metus nepriklausomai nuo sezono. 2024-aisiais krovininei laivybai teko trumpa pauzė tik sausio mėnesį, kai dėl ledo buvo atliekami technikos remonto darbai. VVKD technikos parkas papildytas laivu-ledlaužiu, leidžiančiu pratęsti navigacijos sezoną ir šaltuoju metų laiku.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
VVKD barža buvo priversta nuo stipraus vėjo slėptis Rusnės uoste:
https://www.facebook.com/groups/orue...2508496880644/
Komentuoti:
-
Jurbarke iškils naujas unikalus uostas – bus gabenami kroviniai ir vyks pramoginė laivyba
https://jurbarkosviesa.lt/jurbarke-i...ba/#komentarai
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Atlikti topografiniai ir batimetriniai tyrimai Kauno marių šliuzo įrengimui
https://www.linkedin.com/posts/uabap..._campaign=copy
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū Delfi
Iš viso per metus Nemunu perplukdyta 28 500 tūkst. tonų įvairių krovinių.
AB „Linas Agro“ Logistikos ir infrastruktūros direktorius Arūnas Strazdas: „Šiuo metu grūdus pastoviu reguliariu maršrutu Jurbarkas-Klaipėda gabename nuolat. Turime krovinių visiems metams į priekį, jei tik leis laivybos sąlygos Nemune. Planuojame pilnai naudoti Jurbarkas – Klaipėda kryptį, taip pat vyksta bandomieji gabenimai plukdant krovinius iš Klaipėdos į Kauną. Nors pakrauta barža nuo Jurbarko iki Klaipėdos plaukia 12-16 valandų, pastebėta, kad krovinių gabenimas vandens keliu kainuoja gerokai pigiau nei sunkvežimiais. Tokiam kiekiui [1000 t.] įprastu sausumos keliu pervežti reikėtų net 52 sunkvežimių.
[...]Dabar kroviniai į Klaipėdos uostą ir atgal plukdomi dviem baržomis. Eksploatacijai ruošiama ir trečioji, informavo VVKD Personalo ir komunikacijos direktorė Justina Juozaponė.
2023 m. Lietuvoje prikulta per 7 mln. tonų įvairių grūdų. Daugiau nei pusė, 4,15 mln. tonų, buvo eksportuota per Klaipėdos uostą. Lietuvos grūdų augintojų ir prekybininkų asociacija prognozuoja, kad šiemet Lietuvoje bus prikulta apie 7,4-7,5 mln. tonų javų, rapsų ir ankštinių kultūrų. Eksportuoti planuojama apie 5,3-5,5 mln. tonų grūdų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nemoku įkelt fotkių tai įmetu taip
Atskleidė, kokia ateitis galėtų laukti Jurbarko uosto (nuotraukos)
https://jurbarkosviesa.lt/atskleide-...ZqtOPkEHCBdELA
Komentuoti:
-
Būtų įdomu atrasti kokios statistikos krovinių judėjimo Nemunu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Rugpjūčio 30 dieną vyks memorandumo dėl vidaus laivybos uosto Jurbarke atkūrimo ir įveiklinimo pasirašymo ceremonija
Upinio krovinių uosto Jurbarko mieste prie Nemuno išvystymas, tikimasi, galėtų tapti impulsu Jurbarko regione veikiančiai ekonominei zonai, atvertų naujas galimybes tolesnei laivybos plėtrai regione. Nemuno pritaikymas laivybai – vienas iš pagrindinių Susisiekimo ministerijos prioritetų vidaus vandens transporto srityje. Pernai baigus modernizuoti pagrindinį Lietuvos vandens kelią tarp Kauno ir Klaipėdos, sukurtos tinkamos sąlygos krovininei laivybai Nemunu ištisus metus. Rugpjūčio pradžioje upine barža „Nemunas lines“ iš Jurbarko į Klaipėdos uostą pirmą kartą atplukdytas 1000 tonų grūdų krovinys.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKiek spėju, tai iš esmės didelė plūdė be jokios įrangos. Ir ji kainuoja keli mln?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąČia šiaip greitai radau kažką, 95m barža nauja 1.25 mln:
https://www.seaboats.net/new-build-9...o-barge-675529
Bet rašo 8000 svoris, tai jei bent pusė plieno, tai vien plienas daugiau nei ta kaina.
Aišku čia iš lempos svarstau tik su atsitiktine nuoroda, kažkas geriau nusimanys gal.
Bet kainos skirtumas greičiausiai iš to kur statyta - Malaizijoje gerokai daugiau laivų statyba užsiimama, ir gerokai pigesnė darbo jėga. Bet iš Malaizijos reikėtų tempti baržą per pusę pasaulio iki Lietuvos, ir kaina tikriausiai galų gale panaši išeitų.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: