Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vidaus vandens keliai
Collapse
X
-
Kaip vyksta laivyba Nemunu pasienyje su Karaliaučiaus kraštu? Ar vaga naudojama bendrai su maskvėnais, nežiūrint į upės vidury esančia valstybinę sieną, ar kiekvienos šalies upeiviai turi bendru atveju laikytis savos pusės?
-
Net nepažiūrėjau išsamiau artimesnių nuotraukų nes tie geltoni sudarė įspūdį, kad tenai denis. Ačiū.Parašė Tomas Rodyti pranešimąJei tu apie baržą per audrą Rusnėje, tai ten barža pilna konteinerių ir dar 2 ant viršaus uždėti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Juokinga ar kaip, kad Vidaus vandenų kelių direkcijai vadovauja turbūt vienas eruditiškiausių vadovų visoje šalyje, o tarp milijonų lietuvių turbūt neatrasi tūkstančio piliečių, kurie jį ar apie jį žinotų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei tu apie baržą per audrą Rusnėje, tai ten barža pilna konteinerių ir dar 2 ant viršaus uždėti.Parašė bato_usai Rodyti pranešimąGabenama ir po 2 konteinerius. Įdomu kaip tai finansiškai atrodo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
„Esame atlikę ne tik teorines analizes, bet jau nuskenavę visą Neries dugną nuo Kauno iki Vilniaus. Turime 3D dugno vaizdą, esame paskaičiavę visus vandens lygius, kiekius, darbus, kubus – viską, ką reikia padaryti“, – tinkalaidėje politika.lt Edmundui Jakilaičiui sakė V. Vinokurovas.V. Vinokurovas: jau atlikti visi tyrimai, reikalingi Vilnių su Kaunu sujungti Nerimi - Verslo žiniosVidaus vandens kelių direkcijos vadovas Vladimiras Vinokurovas neabejoja – turėti vandens kelią Nerimi, jungiantį Vilnių ir Kauną, yra realu ir, jo teigimu, nesudėtinga. Anot generalinio direktoriaus, direkcija jau yra atlikusi visus tyrimus ir analizes, reikalingas šiam projektui.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Laivybos sezonas baigtas, bet laivai iš Nemuno nedingsParašė bato_usai Rodyti pranešimąAčiū Delfi
[...]Dabar kroviniai į Klaipėdos uostą ir atgal plukdomi dviem baržomis. Eksploatacijai ruošiama ir trečioji, informavo VVKD Personalo ir komunikacijos direktorė Justina Juozaponė.
Žvelgdama į ateitį, VVKD stiprina savo pajėgumus. 2025 m. planuojama eksploatuoti du sąstatus, įskaitant du krovinius laivus-stūmikus ir tris baržas, kurių keliamoji galia sieks nuo 750 t iki 1800 t. Modernizavus [E41] laivybos kelią tarp Kauno ir Klaipėdos, VVKD vykdo reguliarius maršrutus Kaunas-Klaipėda ištisus metus nepriklausomai nuo sezono. 2024-aisiais krovininei laivybai teko trumpa pauzė tik sausio mėnesį, kai dėl ledo buvo atliekami technikos remonto darbai. VVKD technikos parkas papildytas laivu-ledlaužiu, leidžiančiu pratęsti navigacijos sezoną ir šaltuoju metų laiku.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
VVKD barža buvo priversta nuo stipraus vėjo slėptis Rusnės uoste:
https://www.facebook.com/groups/orue...2508496880644/
Komentuoti:
-
Jurbarke iškils naujas unikalus uostas – bus gabenami kroviniai ir vyks pramoginė laivyba
https://jurbarkosviesa.lt/jurbarke-i...ba/#komentarai
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Atlikti topografiniai ir batimetriniai tyrimai Kauno marių šliuzo įrengimui
https://www.linkedin.com/posts/uabap..._campaign=copy
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū Delfi
Iš viso per metus Nemunu perplukdyta 28 500 tūkst. tonų įvairių krovinių.
AB „Linas Agro“ Logistikos ir infrastruktūros direktorius Arūnas Strazdas: „Šiuo metu grūdus pastoviu reguliariu maršrutu Jurbarkas-Klaipėda gabename nuolat. Turime krovinių visiems metams į priekį, jei tik leis laivybos sąlygos Nemune. Planuojame pilnai naudoti Jurbarkas – Klaipėda kryptį, taip pat vyksta bandomieji gabenimai plukdant krovinius iš Klaipėdos į Kauną. Nors pakrauta barža nuo Jurbarko iki Klaipėdos plaukia 12-16 valandų, pastebėta, kad krovinių gabenimas vandens keliu kainuoja gerokai pigiau nei sunkvežimiais. Tokiam kiekiui [1000 t.] įprastu sausumos keliu pervežti reikėtų net 52 sunkvežimių.
[...]Dabar kroviniai į Klaipėdos uostą ir atgal plukdomi dviem baržomis. Eksploatacijai ruošiama ir trečioji, informavo VVKD Personalo ir komunikacijos direktorė Justina Juozaponė.
2023 m. Lietuvoje prikulta per 7 mln. tonų įvairių grūdų. Daugiau nei pusė, 4,15 mln. tonų, buvo eksportuota per Klaipėdos uostą. Lietuvos grūdų augintojų ir prekybininkų asociacija prognozuoja, kad šiemet Lietuvoje bus prikulta apie 7,4-7,5 mln. tonų javų, rapsų ir ankštinių kultūrų. Eksportuoti planuojama apie 5,3-5,5 mln. tonų grūdų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nemoku įkelt fotkių tai įmetu taip
Atskleidė, kokia ateitis galėtų laukti Jurbarko uosto (nuotraukos)
https://jurbarkosviesa.lt/atskleide-...ZqtOPkEHCBdELA
Komentuoti:
-
Būtų įdomu atrasti kokios statistikos krovinių judėjimo Nemunu.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: