Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Perfect
    replied
    2023 08 21 Jurbarko krovininis uostas. Barža pasikrovė skaldos bunų statybai ir išplaukė. Beje, baržos valdymo efektyvumas įspūdingas - įgulą sudarė tik 2 žmonės.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Juokinga ar kaip, kad Vidaus vandenų kelių direkcijai vadovauja turbūt vienas eruditiškiausių vadovų visoje šalyje, o tarp milijonų lietuvių turbūt neatrasi tūkstančio piliečių, kurie jį ar apie jį žinotų

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Gabenama ir po 2 konteinerius. Įdomu kaip tai finansiškai atrodo.
    Jei tu apie baržą per audrą Rusnėje, tai ten barža pilna konteinerių ir dar 2 ant viršaus uždėti.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied


    „Esame atlikę ne tik teorines analizes, bet jau nuskenavę visą Neries dugną nuo Kauno iki Vilniaus. Turime 3D dugno vaizdą, esame paskaičiavę visus vandens lygius, kiekius, darbus, kubus – viską, ką reikia padaryti“, – tinkalaidėje politika.lt Edmundui Jakilaičiui sakė V. Vinokurovas.
    Vidaus vandens kelių direkcijos vadovas Vladimiras Vinokurovas neabejoja – turėti vandens kelią Nerimi, jungiantį Vilnių ir Kauną, yra realu ir, jo teigimu, nesudėtinga. Anot generalinio direktoriaus, direkcija jau yra atlikusi visus tyrimus ir analizes, reikalingas šiam projektui.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Ačiū Delfi
    [...]Dabar kroviniai į Klaipėdos uostą ir atgal plukdomi dviem baržomis. Eksploatacijai ruošiama ir trečioji, informavo VVKD Personalo ir komunikacijos direktorė Justina Juozaponė.
    Laivybos sezonas baigtas, bet laivai iš Nemuno nedings
    Žvelgdama į ateitį, VVKD stiprina savo pajėgumus. 2025 m. planuojama eksploatuoti du sąstatus, įskaitant du krovinius laivus-stūmikus ir tris baržas, kurių keliamoji galia sieks nuo 750 t iki 1800 t. Modernizavus [E41] laivybos kelią tarp Kauno ir Klaipėdos, VVKD vykdo reguliarius maršrutus Kaunas-Klaipėda ištisus metus nepriklausomai nuo sezono. 2024-aisiais krovininei laivybai teko trumpa pauzė tik sausio mėnesį, kai dėl ledo buvo atliekami technikos remonto darbai. VVKD technikos parkas papildytas laivu-ledlaužiu, leidžiančiu pratęsti navigacijos sezoną ir šaltuoju metų laiku.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Barža gali talpinti iki 90 vienetų dvidešimties pėdų konteinerių.
    Gabenama ir po 2 konteinerius. Įdomu kaip tai finansiškai atrodo.
    Paskutinis taisė bato_usai; 2025.01.03, 09:35.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    VVKD barža buvo priversta nuo stipraus vėjo slėptis Rusnės uoste:
    https://www.facebook.com/groups/orue...2508496880644/

    Komentuoti:


  • Mick
    replied
    Veiksmas trisdešimt kelintais praėjusio amžiaus metais.

    Komentuoti:


  • Mick
    replied
    Dar šiek tiek apie Jurbarko uosto perspektyvas...

    Komentuoti:


  • Marux
    replied
    Jurbarke iškils naujas unikalus uostas – bus gabenami kroviniai ir vyks pramoginė laivyba

    https://jurbarkosviesa.lt/jurbarke-i...ba/#komentarai

    Komentuoti:


  • Mick
    replied
    Prisijungė dar viena žemsiurbė: "Upyna" gilina uosto kanalą "Nemunaitis" mažųjų laivelių prieplauką.

    Komentuoti:


  • Mick
    replied
    Retkarčiais pravažiuoju pro Jurbarko uostą, judesys matomas: grūdai, biokuras. Dabar uosto kanalą gilina.

    Komentuoti:


  • Kauno Kaukas
    replied
    Atlikti topografiniai ir batimetriniai tyrimai Kauno marių šliuzo įrengimui
    https://www.linkedin.com/posts/uabap..._campaign=copy

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Ačiū Delfi
    Iš viso per metus Nemunu perplukdyta 28 500 tūkst. tonų įvairių krovinių.

    AB „Linas Agro“ Logistikos ir infrastruktūros direktorius Arūnas Strazdas: „Šiuo metu grūdus pastoviu reguliariu maršrutu Jurbarkas-Klaipėda gabename nuolat. Turime krovinių visiems metams į priekį, jei tik leis laivybos sąlygos Nemune. Planuojame pilnai naudoti Jurbarkas – Klaipėda kryptį, taip pat vyksta bandomieji gabenimai plukdant krovinius iš Klaipėdos į Kauną. Nors pakrauta barža nuo Jurbarko iki Klaipėdos plaukia 12-16 valandų, pastebėta, kad krovinių gabenimas vandens keliu kainuoja gerokai pigiau nei sunkvežimiais. Tokiam kiekiui [1000 t.] įprastu sausumos keliu pervežti reikėtų net 52 sunkvežimių.

    [...]Dabar kroviniai į Klaipėdos uostą ir atgal plukdomi dviem baržomis. Eksploatacijai ruošiama ir trečioji, informavo VVKD Personalo ir komunikacijos direktorė Justina Juozaponė.

    2023 m. Lietuvoje prikulta per 7 mln. tonų įvairių grūdų. Daugiau nei pusė, 4,15 mln. tonų, buvo eksportuota per Klaipėdos uostą. Lietuvos grūdų augintojų ir prekybininkų asociacija prognozuoja, kad šiemet Lietuvoje bus prikulta apie 7,4-7,5 mln. tonų javų, rapsų ir ankštinių kultūrų. Eksportuoti planuojama apie 5,3-5,5 mln. tonų grūdų.
    Laivyba Nemune didina apimtis. Svarbiausias mūsų šalies vandens kelias šiuo metu naudojamas ne tik pramoginei, bet ir krovininei laivybai. Didelę įtaką tam padarė ir tinkamos infrastruktūros sukūrimas, ir baržų pastatymas.

    Komentuoti:


  • Marux
    replied
    Nemoku įkelt fotkių tai įmetu taip

    Atskleidė, kokia ateitis galėtų laukti Jurbarko uosto (nuotraukos)

    https://jurbarkosviesa.lt/atskleide-...ZqtOPkEHCBdELA

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Būtų įdomu atrasti kokios statistikos krovinių judėjimo Nemunu.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Rugpjūčio 30 dieną vyks memorandumo dėl vidaus laivybos uosto Jurbarke atkūrimo ir įveiklinimo pasirašymo ceremonija

    Upinio krovinių uosto Jurbarko mieste prie Nemuno išvystymas, tikimasi, galėtų tapti impulsu Jurbarko regione veikiančiai ekonominei zonai, atvertų naujas galimybes tolesnei laivybos plėtrai regione. Nemuno pritaikymas laivybai – vienas iš pagrindinių Susisiekimo ministerijos prioritetų vidaus vandens transporto srityje. Pernai baigus modernizuoti pagrindinį Lietuvos vandens kelią tarp Kauno ir Klaipėdos, sukurtos tinkamos sąlygos krovininei laivybai Nemunu ištisus metus. Rugpjūčio pradžioje upine barža „Nemunas lines“ iš Jurbarko į Klaipėdos uostą pirmą kartą atplukdytas 1000 tonų grūdų krovinys.

    Komentuoti:


  • tivoli
    replied
    Kauno žiemos uostas (tolumoje Piliamiestis ir Brastos 10A ir 10B) ir Kauno (Marvelės) krovinių uostas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kiek spėju, tai iš esmės didelė plūdė be jokios įrangos. Ir ji kainuoja keli mln?
    Suvirink pigiau, kas trukdo.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Čia šiaip greitai radau kažką, 95m barža nauja 1.25 mln:
    https://www.seaboats.net/new-build-9...o-barge-675529

    Bet rašo 8000 svoris, tai jei bent pusė plieno, tai vien plienas daugiau nei ta kaina.

    Aišku čia iš lempos svarstau tik su atsitiktine nuoroda, kažkas geriau nusimanys gal.
    8000 tonų yra kiek sveria maksimaliai pakrovus - gerokai daugiau nei mūsų (tikriausiai apie 2000 tonų? Tiksliai pasakyti negaliu nes kaip ir mini tik krovinių svorį (1800)?)

    Bet kainos skirtumas greičiausiai iš to kur statyta - Malaizijoje gerokai daugiau laivų statyba užsiimama, ir gerokai pigesnė darbo jėga. Bet iš Malaizijos reikėtų tempti baržą per pusę pasaulio iki Lietuvos, ir kaina tikriausiai galų gale panaši išeitų.

    Komentuoti:

Working...
X