Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vidaus vandens keliai
Collapse
X
-
2025 07 20 pakeliui į Kauną, ties Vilkija. Suskaičiavom 24 jūrinius 40-ies pėdų konteinerius
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Lietuvos upėse dirbs Baltijos šalyse analogų neturintis laivas
Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis pritarė beveik 7 mln. kainuojančio ir analogų Baltijos šalyse neturinčio elektrinio laivo įsigijimui. Lietuvoje jis atliks vandens kelių priežiūros darbus – galės žymėti bei prižiūrėti upes ar ežerus, tikrins jų gylius ir įrengs naujus kelius, rašoma ministerijos pranešime žiniasklaidai.
Pirkimą įgyvendins ir inovaciją naudos Vidaus vandens kelių direkcija. Sutartis dėl laivo pirkimo pasirašyta su tarptautinį viešąjį pirkimą laimėjusia Nyderlandų bendrove „Kotug Push-it B.V.“. Sandorio vertė – beveik 7 mln. eurų. Laivas turėtų būti pastatytas kitų metų vasarą. Po testavimo darbų, tikimasi, pradės darbus Nemune.
Naujasis laivas-stūmikas, varomas elektros varikliais, galės veikti iki 50 valandų. Vienu įkrovimu jis įveiks iki 300 km atstumą.
Skaičiuojama, kad laivas, atliekantis vandens kelio priežiūros darbus, degindamas dyzeliną per metus į aplinką išskiria daugiau nei 90 tūkstančių kilogramų anglies dvideginio. Taigi, perėjimas prie elektros sumažins neigiamą poveikį aplinkai.
Be elektrinio laivo, skirtą finansavimą VVKD taip pat investuos į elektrinio krano bei naujos baržos įsigijimą.
Komentuoti:
-
Dalyje Lietuvos – hidrologinė sausra: Kaune ugniagesiams teko gelbėti įstrigusį plaustą
Nemune nuo Kauno iki Klaipėdos [vandens lygis] įprastai pavasarį siekia nuo pusantro iki dviejų metrų. Dabar kai kuriose vietose vos 1,20 m. Pramoginiams laivams kol kas kliūčių nėra, tačiau plukdant krovinius vandens lygį kapitonams tenka sekti itin atidžiai. „Jei įprastai, prie aukšto vandens, pilnos baržos – 1000 tonų, tai šiandien 600-700 tonų pakrauta“, – teigia Vidaus vandens kelių direkcijos laivybos direktorius Aurelijus Rimas. Vidaus vandens kelių direkcijos duomenimis, vandens lygis dabar – kaip vidurvasarį.
Hidrologų duomenimis, blogiausia situacija vidurio Lietuvoje – Šešupėje, Kražantėje, Šušvėje. Paviršiniai vandens telkiniai kai kur tiek nusekę, kad 6-iose vandens matavimo stotyse fiksuojama hidrologinė sausra. Dar 10-yje stočių situacija artima sausrai.Paskutinis taisė bato_usai; 2025.05.19, 21:17.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
-
Mane labai džiugina laivybos Nemunu atsikūrimas. Parodo, kad LT tampa normalia valstybe.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė senis Rodyti pranešimąNiekaip dėl Neries gilinimo nesusigaudau. Ar čia blogis ar gėris? Kodėl vieni už, okiti piestu stojasi? Kažkokia keista situacija. Ar čia euruose viskas paslėpta?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Gamtai - blogai, laivybai - gerai, tai vat ir klausimas, kur prioritetas Neries lašišos ar peamoginiai laiveliai iki Kauno.
Komentuoti:
-
Parašė senis Rodyti pranešimą
O ar čia labai blogai?
Komentuoti:
-
Parašė senis Rodyti pranešimąNiekaip dėl Neries gilinimo nesusigaudau. Ar čia blogis ar gėris? Kodėl vieni už, okiti piestu stojasi? Kažkokia keista situacija. Ar čia euruose viskas paslėpta?
Komentuoti:
-
Niekaip dėl Neries gilinimo nesusigaudau. Ar čia blogis ar gėris? Kodėl vieni už, okiti piestu stojasi? Kažkokia keista situacija. Ar čia euruose viskas paslėpta?
Komentuoti:
-
Parašė Mick Rodyti pranešimąJurbarko uosto kanalo gilinimas tęsiasi... Mokykitės, kaip reikia tausoti gamtą, iškastą gruntą sumetė į krūmus.
Komentuoti:
-
Komentuoti: