Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mick
    replied
    Vienas iš retų atvejų, kai savivaldybės proteguotas konkurso dalyvis tenkina daugumą. Click image for larger version

Name:	20250801_103619.jpg
Views:	144
Size:	923,3 kB
ID:	2213459

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    2025 07 20 pakeliui į Kauną, ties Vilkija. Suskaičiavom 24 jūrinius 40-ies pėdų konteinerius

    Click image for larger version  Name:	DSC_6754~2.JPG Views:	1 Size:	1,49 MB ID:	2211221

    Komentuoti:


  • Mick
    replied
    Euforija, dėl daugiamilijoninių investicijų į Jurbarko uostą baigėsi: esama krantinė išnuomojama aukcione. Click image for larger version

Name:	20250719_151135.jpg
Views:	330
Size:	1,37 MB
ID:	2210969

    Komentuoti:


  • Mick
    replied
    Į Klaipėdos uostą... Click image for larger version

Name:	20250522_104053.jpg
Views:	497
Size:	617,0 kB
ID:	2204725

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Lietuvos upėse dirbs Baltijos šalyse analogų neturintis laivas
    Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis pritarė beveik 7 mln. kainuojančio ir analogų Baltijos šalyse neturinčio elektrinio laivo įsigijimui. Lietuvoje jis atliks vandens kelių priežiūros darbus – galės žymėti bei prižiūrėti upes ar ežerus, tikrins jų gylius ir įrengs naujus kelius, rašoma ministerijos pranešime žiniasklaidai.

    Pirkimą įgyvendins ir inovaciją naudos Vidaus vandens kelių direkcija. Sutartis dėl laivo pirkimo pasirašyta su tarptautinį viešąjį pirkimą laimėjusia Nyderlandų bendrove „Kotug Push-it B.V.“. Sandorio vertė – beveik 7 mln. eurų. Laivas turėtų būti pastatytas kitų metų vasarą. Po testavimo darbų, tikimasi, pradės darbus Nemune.

    Naujasis laivas-stūmikas, varomas elektros varikliais, galės veikti iki 50 valandų. Vienu įkrovimu jis įveiks iki 300 km atstumą.

    Skaičiuojama, kad laivas, atliekantis vandens kelio priežiūros darbus, degindamas dyzeliną per metus į aplinką išskiria daugiau nei 90 tūkstančių kilogramų anglies dvideginio. Taigi, perėjimas prie elektros sumažins neigiamą poveikį aplinkai.

    Be elektrinio laivo, skirtą finansavimą VVKD taip pat investuos į elektrinio krano bei naujos baržos įsigijimą.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Dalyje Lietuvos – hidrologinė sausra: Kaune ugniagesiams teko gelbėti įstrigusį plaustą

    Nemune nuo Kauno iki Klaipėdos [vandens lygis] įprastai pavasarį siekia nuo pusantro iki dviejų metrų. Dabar kai kuriose vietose vos 1,20 m. Pramoginiams laivams kol kas kliūčių nėra, tačiau plukdant krovinius vandens lygį kapitonams tenka sekti itin atidžiai. „Jei įprastai, prie aukšto vandens, pilnos baržos – 1000 tonų, tai šiandien 600-700 tonų pakrauta“, – teigia Vidaus vandens kelių direkcijos laivybos direktorius Aurelijus Rimas. Vidaus vandens kelių direkcijos duomenimis, vandens lygis dabar – kaip vidurvasarį.

    Hidrologų duomenimis, blogiausia situacija vidurio Lietuvoje – Šešupėje, Kražantėje, Šušvėje. Paviršiniai vandens telkiniai kai kur tiek nusekę, kad 6-iose vandens matavimo stotyse fiksuojama hidrologinė sausra. Dar 10-yje stočių situacija artima sausrai.
    Paskutinis taisė bato_usai; 2025.05.19, 21:17.

    Komentuoti:


  • Mick
    replied
    Gelžbetonio plokštėmis tvirtina krantinės važiuojamąją dalį. Click image for larger version

Name:	20250502_150910.jpg
Views:	982
Size:	1,36 MB
ID:	2198856

    Komentuoti:


  • Mick
    replied
    Vilkikai išplaukė, pakrauta barža liko prie krantinės. Click image for larger version  Name:	20250423_151510.jpg Views:	0 Size:	2,18 MB ID:	2196950 Click image for larger version  Name:	20250423_151541.jpg Views:	0 Size:	1,83 MB ID:	2196952
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Mick
    replied
    Į pavakarę užrašas "Nemunas lines" šiek tiek paniro į vandenį, krova eina į pabaigą. Click image for larger version

Name:	20250422_155218.jpg
Views:	1187
Size:	1,65 MB
ID:	2196759

    Komentuoti:


  • Mick
    replied
    Šio sezono pradžia padaryta: prasidėjo grūdų krova. Click image for larger version

Name:	20250422_094947.jpg
Views:	1201
Size:	754,4 kB
ID:	2196736

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Mane labai džiugina laivybos Nemunu atsikūrimas. Parodo, kad LT tampa normalia valstybe.

    Komentuoti:


  • Mick
    replied
    Jurbarko uostas. Ruošiasi grūdų krovai: atvežė transporterius ir matau privežta gelžbetoninių plokščių privažiavimo dangoms stiprinti. Click image for larger version

Name:	20250419_084128.jpg
Views:	1396
Size:	2,23 MB
ID:	2196202

    Komentuoti:


  • Mick
    replied
    Pramoginės laivybos sezonas Nemune atidarytas..... Click image for larger version

Name:	20250417_162127.jpg
Views:	225
Size:	1,41 MB
ID:	2196035

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė senis Rodyti pranešimą
    Niekaip dėl Neries gilinimo nesusigaudau. Ar čia blogis ar gėris? Kodėl vieni už, okiti piestu stojasi? Kažkokia keista situacija. Ar čia euruose viskas paslėpta?
    Gamtiniu atžvilgiu visiška nesąmonė. Laivybos prasme didelės naudos irgi nėra. Spėju gera proga praplaut pinigus gilinant upę. O naudos būtų nebent kokiam pramoginių laivelių operatoriui. Bet be šansų, kad finansiškai atsipirktų į gilinimą sukišti pinigai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Gamtai - blogai, laivybai - gerai, tai vat ir klausimas, kur prioritetas Neries lašišos ar peamoginiai laiveliai iki Kauno.
    Ir laivybai nekažką, nes rimtesni laivai nepraplauks bet kokiu atveju.

    Komentuoti:


  • Mick
    replied
    Parašė senis Rodyti pranešimą

    O ar čia labai blogai?
    Nėra labai blogai, bet visiškai kvailai.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė senis Rodyti pranešimą
    Niekaip dėl Neries gilinimo nesusigaudau. Ar čia blogis ar gėris? Kodėl vieni už, okiti piestu stojasi? Kažkokia keista situacija. Ar čia euruose viskas paslėpta?
    Gamtai - blogai, laivybai - gerai, tai vat ir klausimas, kur prioritetas Neries lašišos ar peamoginiai laiveliai iki Kauno.

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Niekaip dėl Neries gilinimo nesusigaudau. Ar čia blogis ar gėris? Kodėl vieni už, okiti piestu stojasi? Kažkokia keista situacija. Ar čia euruose viskas paslėpta?

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Parašė Mick Rodyti pranešimą
    Jurbarko uosto kanalo gilinimas tęsiasi... Mokykitės, kaip reikia tausoti gamtą, iškastą gruntą sumetė į krūmus.
    O ar čia labai blogai?
    Paskutinis taisė digital; 2025.03.24, 08:45. Priežastis: ištrintos cituotos nuotr.

    Komentuoti:


  • Mick
    replied
    Jurbarko uosto kanalo gilinimas tęsiasi... Mokykitės, kaip reikia tausoti gamtą, iškastą gruntą sumetė į krūmus. Click image for larger version

Name:	20250320_154334.jpg
Views:	581
Size:	1,74 MB
ID:	2189731 Click image for larger version

Name:	20250320_154341.jpg
Views:	573
Size:	1,72 MB
ID:	2189732

    Komentuoti:

Working...
X