Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Masto ekonomija irgi veikia. Viena, kai aviacijos bendrovė turi kelias kryptis, kurios balansuoja ant ribos, ir kai turi keliasdešimt. Vadyba, finansinės galimybės, geresnis įdirbis ir kt.
-
Tai jei visas likusias kryptis kiti išgraibstė kaip karštas bandeles per kelias dienas, tai reiškias kryptys geros, potencialas yra. Tai kame bėda? Jei valdymas neefektyvus, tai valstybė perėmusi bendrovę būtų galėjusi ją valdyti efektyviau. Labai patogu nieko nedaryti ir sakyti, kad tai nepelninga. Požiūris į viską Lietuvoje susiveda į vieną tašką - pinigus dabar ir čia, o jokio globalesnio požiūrio nėra. Viešieji pirkimai, savivaldybės projektai vykdomi per "pigiausias" prizmę. Ir dar dabar jau šnekama apie fondo įkurimą paremti privačias bendroves. Totalus idiotizmas. O vos kas ir tos privačios bendrovės maus iš Lietuvos, vat ir išlįs visas pigumas per visus galus. Kas iš to, jei dabar iki Paryžiaus nuskrendi su Wizzair pigiai, bet iki miesto ir atgal į oro uostą susimoki dar daugiau negu skrydžio bilietas.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąLiko nepadengtos tik 2-3 AL kryptys. Tai yra smulkmena, turint galvoje, kad nedaug laiko praėjo.
O nacionalinė aviacija reikėtų pervadinti į asmeninė aviacija. Kam neaišku, papildomai skaitykit, kaip griovėjas Šimašius
naikina kitą "nacionalinę" bendrovę - Vilnius veža.
O apie naująjį merą atskira kalba. Kolkas vykdomas totalus destrukcijos planas, oro linijos išjungtos, taksi išjungtas, Vilniaus gatvės remontas nukeltas, darželių pareiškė, kad nestatys bet po 100€ duos tiem kurie veda į privačius. Pats balsavau, bet pradedu stipriai gailėtis. Viliuosi, kad kas pasikeis.
Komentuoti:
-
Dar kartą kartoju, kad gyvenimas skolon ne išeitis, nes skolas reikia grąžinti. Graikijai skolina tik dėl baimės, kad ta nenueitų pas Rusiją ir ten nepasiskolintų ir nepasiųstų visos ES na... atsisakydama skolų bei nacionalizuodama visą Vokietijos kapitalą Graikijoje. Gal grįžkime prie temos?
Komentuoti:
-
Liko nepadengtos tik 2-3 AL kryptys. Tai yra smulkmena, turint galvoje, kad nedaug laiko praėjo.Suprantu, šioje situacijoje rėmimo suma bus palyginti maža su Air Lituanica skolomis, bet juk tuomet ir efektas bus analogiškai juokingas.
O nacionalinė aviacija reikėtų pervadinti į asmeninė aviacija. Kam neaišku, papildomai skaitykit, kaip griovėjas Šimašius
naikina kitą "nacionalinę" bendrovę - Vilnius veža.
Paskutinis taisė senasnamas; 2015.05.25, 16:44.
Komentuoti:
-
Kodėl neleis skolintis? ECB dabar tam ir spausdina pinigus, kad ekonomiką paskatinti, netgi tos pačios Graikijos skolos taip pat nurašinėjamos ir suteikiamos naujos paskolos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe absoliutinis dydis lemia, o tendencija. Beviltiška, nes didėja ir nemažėja. Nėra jokių požymių, kad mažėtų. Negi sunku suvokti, kad amžinai skolon gyventi negalima? Lietuva ne Britanija ar JAV ir niekas jai neleis prasiskolinti iki jų lygio, užlenks anksčiau nei Graikiją. Taigi, todėl reikia gyventi pagal galimybės, o ne kurti utopinius projektus, koks buvo ir AL. Visai nesvarbu, kad tai miesto lėšos, galiausiai viskas vis tiek krenta ant mokesčių mokėtojų pečių.
Komentuoti:
-
Ne absoliutinis dydis lemia, o tendencija. Beviltiška, nes didėja ir nemažėja. Nėra jokių požymių, kad mažėtų. Negi sunku suvokti, kad amžinai skolon gyventi negalima? Lietuva ne Britanija ar JAV ir niekas jai neleis prasiskolinti iki jų lygio, užlenks anksčiau nei Graikiją. Taigi, todėl reikia gyventi pagal galimybės, o ne kurti utopinius projektus, koks buvo ir AL. Visai nesvarbu, kad tai miesto lėšos, galiausiai viskas vis tiek krenta ant mokesčių mokėtojų pečių.
Komentuoti:
-
Rinkti pinigus iš viešbučių aviacijos skatinimui, didžiausia klaida, kokia įmanoma.
Komentuoti:
-
Po „Air Lituanica“ griūties – nauja idėja
Penktadienį iš Vilniaus skrydžių žemėlapio išnykus bendrovei „Air Lituanica“, atsakingos institucijos ėmė svarstyti kurti specialų fondą skrydžiams į Lietuvą pritraukti.
Apie tai buvo diskutuojama pirmadienį Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus surengtame pasitarime.
„Vyriausybė šioje srityje jau dirba, yra paskyrusi pinigų skrydžių skatinimo fondui. Sutarėme, kaip fondas galėtų gauti naują impulsą. Pirmiausiai reikia surasti tinkamą teisinę formą skrydžių skatinimo fondui, kuriame būtų galimybė pritraukti privačias lėšas. Galbūt iš viešbučių surenkamas rinkliavas. Kitas svarbus dalykas, kad reikia geriau koordinuoti oro susisiekimo, Vilniaus ir Lietuvos marketingo klausimus“, - po susitikimo žurnalistams sakė jis.
Pasak mero, šiuo metu Vyriausybė yra numačiusi beveik milijoną eurų, o kitąmet ir Vilniaus savivaldybė galėtų skirti iki milijono eurų.
Susisiekimo viceministras Arijandas Šliūpas tvirtino, kad idėja kurti tokį fondą gimė prieš metus, bet dabar ji gaivinama iš naujo.
„Toks fondas skirtas rinkodaros priemonėms tam tikriems maršrutams atidaryti dirbant su skrydžių bendrovėmis", - komentavo jis.
Kol kas šis fondas neveikia, nes neaišku, kokia turi būti jo teisinė forma.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68064386
Komentuoti:
-
Artūras Zuokas įvardijo, kas yra nacionalinės aviacijos duobkasiai
http://www.lrytas.lt/komentarai/naci...duobkasiai.htm
Kiek anksčiau jis įvardijo dar konkrečiau - tai prezidentė D.Grybauskaitė, neleidusi Vyriausybei perimti Air Lituanica su visu jos skolų bagažu.
Komentuoti:
-
O, koks ūkiškumo pavyzdys, kad net bankrotas ištinka miestą. Su mažais pinigais galima vartytis tik tuomet, kai nėra skolų. Tai yra, gyventi pagal išgales. Pas mus gi šokama aukščiau galimybių ribos. Ką akivaizdžiai parodė AL projektas.
Komentuoti:
-
Kai nebelieka argumentų, tai tema ne apie tai? Visgi, čia kalba eina apie ūkiškumą ir mes matome, kad kiti miestai su mažais pinigais sugeba vartytis, o mes tik verkiam, kad mus visi skriaudžia ir nuolat nėra pinigų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąMiestas egzistuoja. Galbūt kitais metais ten pavyks apsilankyti, pažiūrėsim.
Tema ne apie tai.
Komentuoti:
-
Miestas egzistuoja. Galbūt kitais metais ten pavyks apsilankyti, pažiūrėsim.
Tema ne apie tai.
Komentuoti:
-
O žinote ką nors apie Detroito beviltišką skolą? Bet miestas gyvena, o ne egzistuoja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra pinigų. Gal bent žinai ką apie beviltiškas skolas? Tai vat, Tiek Vilnius, tiek Lietuva yra beviltiškai skolingi. Ir dar labiau švaistytis yra nusikaltimas.
Komentuoti:
-
Pinigus šio metu dalina Europos centrinis bankas. Tereikia politinio noro juos paimti.
Komentuoti:
-
Nėra pinigų. Gal bent žinai ką apie beviltiškas skolas? Tai vat, Tiek Vilnius, tiek Lietuva yra beviltiškai skolingi. Ir dar labiau švaistytis yra nusikaltimas.
Komentuoti:
-
O kiek galima kartoti, kad Vilnius neturi pinigų? Yra tie pinigai, tik šalį valdo neūkiškumas. Tie patys latviai nėra milionieriai, bet ūkiškumo dėka sugeba išlikti konkurencingi. Turbūt visas pasaulis žino, kad kuo daugiau taupai, tuo blogiau gyveni, bet lietuviai šito iki šiol nesuprato. Reikia atsikratyti aibės politinių lavonų tiek Seime, tiek Vyriausybėje ir reikalai pajūdėtų.Parašė Romas Rodyti pranešimąKiek galima kartotis, kad Vilnius neturi pinigų.
Komentuoti:
-
Kai pati AirLituanica sako: "2014 m. finansinės ataskaitos bendrovė dar nėra patvirtinusi, tačiau skaičiuoja, kad pajamos pernai sudarė apie 14,6 mln. Eur, o nuostolis – 10,28 mln. Eur", tavo atsakymas yra - 'pirmiau pateikit tai oficialiai registrų centrui, po to jis tegul jas patvirtina ir tada gal patikėsim', o antroje sakinio pusėje atsiranda kitas sakinys 'Zuokas teigia, jog subsidijų poreikis atitinka verslo plane numatytą sumą, planas yra vykdomas.' Kažkodėl Zuoko kalbas pateiki kaip faktus, o iš AirLituanicos pateikiamų oficialių skaičių nepripažįsti.Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą2013 m. balansas ir PN ataskaita yra prieinama, 2014 m, dar ne. AL ir Zuokas teigia, jog subsidijų poreikis atitinka verslo plane numatytą sumą, planas yra vykdomas.
Zuoko ir AirLituanicos jau nebėra
get over it. Dauguma skaičių jau irgi yra prieinama ir viešą - tereikia bent kažkiek atitrūkti nuo to, ką sakė Zuokas, ir prašviesės 
turbūt paslaptis slypi tame, kad reikia už mažiausią sumą pritraukti didžiausią keleivių skaičių. Įdomu būtų sužinoti kiek Kaunas per metus skiria RyanAir'o išlaikymui, nes keleivių Kaune yra pervežama kelis kartus daugiau, nei jų perveždavo AirLituanica. Bet žinoma tokios ir panašios subsidijos turėtų būti pirmiausiai nukreiptos į vietos vežėjus. Bet kai įmonė per metus padaro 25 mln. apyvartos, o pajamų gauna tik 15 mln. eur - tai čia jau nebe subsidijos, čia jau įmonės išlaikymas iš mokesčių mokėtojų pinigų. Įmonių vidutinis pelningumas yra apie 8%, jeigu įmonė eina į minusą kad ir kelis procentus, ji greičiausiai bankrutuos, nors galima dar išgelbėti. O kai įmonė eina 30-40% į minusą, tai čia jau jokie gelbėjimai nebepadės, įmonė yra serganti nepagydomai ir reikia ne bandyti ją lopyti, o keisti viską iš esmės.Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąTuomet labai įdomiai skamba, nacionalinio vežėjo perimti ir dotuoti negali, o privačias kompanijas be jokių problemų.
Komentuoti:
-
Vakar Lietuvos ryto televizijoje laidoje 24/7 kalbėjo susisiekimo ministras ir teigė, jog kryptim, kurios nepatrauklios, bus skatinamos. Nelabai sugebėjo pasakyti kaip, ęsą reklama skatins, tačiau užsiminė, kad rems valstybinėmis ir savivaldybių lėšomis. Tuomet labai įdomiai skamba, nacionalinio vežėjo perimti ir dotuoti negali, o privačias kompanijas be jokių problemų. Suprantu, šioje situacijoje rėmimo suma bus palyginti maža su Air Lituanica skolomis, bet juk tuomet ir efektas bus analogiškai juokingas.
http://tv.lrytas.lt/?id=14324915371431115273
Komentuoti:
Komentuoti: