Parašė Bartas1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
-
Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąVerslo keleiviai išleidžia daugiau nei turistai. Savivaldybės pateikiamos statistikos duomenimis - 20 mln eurų, per nepilnus 2 veiklos metus.
Beje, iš kur tokia statistika kad verslo klientas su air lituanica palieka tiek ir tiek? Supranti, čia tas pats jei pasakyčiau mano kelionė lietuvai atnešė milijardą eurų pajamų. A kaip tas skaičius gautas - a fig ego znajet, bet va atnešiau milijardą eurų. Beje, tada bes Lufthansa turėtume ant rankų nešioti, kaip ir turkus, kaip ir lot.
Blyn, mane stebina tokie skaičių manipuliavimo egzpertai - elementarių darbų nepadaro, tačiau kai pateikia skaičius - miela gražu , tiesiog pasaka. Tik va, kad realiam gyvenime ne pasakiški skaičiai valdo, bet mokėjimas dirbti - tai vat šito vyrai nežinojo.
Komentuoti:
-
Ir kiek iš jų atvyko į Vilnių vien todėl, kad buvo tiesioginiai AL reisai?
Komentuoti:
-
Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąVerslo keleiviai išleidžia daugiau nei turistai. Savivaldybės pateikiamos statistikos duomenimis - 20 mln eurų, per nepilnus 2 veiklos metus.
Komentuoti:
-
Taip pat buvo nedviprasmiškai pareikšta, kad subsidijų šiemet reikia apie 10 mln. eur, t.y. beveik 30K eurų per dieną, ne 10K.
http://vz.lt/article/2015/5/22/zuoka...tuanica-veikla
Akivaizdu, jog investicijų sumos (tuo labiau, jog dalį investuoja privatus kapitalas, didelė dalis iš karto sugrįžta mokesčių pavidalu) nebuvo įspūdingos, įmonė buvo gerai valdoma, augo, pagal planuojamas pardavimo pajamas jau šiemet turėjo patekti tarp kelių šimtų didžiausių Lietuvos bendrovių, todėl ko gero nusipelnė šiek tiek atsakingesnio naujojo akcininko požiūrio. Bent jau nuosavos įmonės palaikymo vykstant deryboms.
Kokie turistai? Jūs net statistikos neturite kiek tų turistų būdavo. Teoriškai galima svarstyti taip - berods užsieniečių pas jus būdavo 50 proc.
Komentuoti:
-
Parašė Bartas1 Rodyti pranešimądar 10 mln eurų mieste palieka atvežti turistai. Penktaisiais metais ši turistų paliekama suma turėtų būti bent penkis kartus didesnė.
Kokie turistai? Jūs net statistikos neturite kiek tų turistų būdavo. Teoriškai galima svarstyti taip - berods užsieniečių pas jus būdavo 50 proc. Tai jei lėktuvas atveža 30 keleivių iš berlyno, tai spėjamų turistų galėjo būti ~ 15 žmonių. Spėju, iš jų tikrų turistų - max 2.
Ir beje, jūs galite vieną kartą apsispręsti koks tas Jūsų segmentas - vienu momentu sakote kad verslas, kitu momentu sakote, kad turistai, o bilietus pardavinėjate low cost skrydžių bendrovių kainomis.
Komentuoti:
-
Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąEidvi, Air Lituanica teigė, jog pajamos nuo išlaidų atsilieka 13%. Tai reikštų apie 10 000 eurų minusą per dieną, esant 2,5 mln. mėnesinei apyvartai.
Žiniasklaidai pateiktoje medžiagoje „Air Lituanica“ šiek tiek detalizuoja savo finansinę situaciją. Pasak jos, suplanuotai veiklai per savaitę reikėjo 630.000 Eur, o bilietų buvo parduodama už 450.000 Eur. (vadinasi dotuojama beveik 30% visos apyvartos)
2014 m. finansinės ataskaitos bendrovė dar nėra patvirtinusi, tačiau skaičiuoja, kad pajamos pernai sudarė apie 14,6 mln. Eur, o nuostolis – 10,28 mln. Eur. (vadinasi pernai metų dotacijos buvo dar didesnės, siekiančios 40% apyvartos).
Komentuoti:
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąJei iš tikrųjų suprastum JAV ekonomiką (kurios bazės net abejoju, iš tikrųjų iki galo nesuprati, nebent per interneto prizmę ...), tai žinotum, kad save gerbianti kapitalistinė valstybė nestato kortos ant jokių viešų kompanijų ...
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai kodėl tie privatūs investuotojai taip ir neinvestavo reikiamos sumos?Paskutinis taisė andyour; 2015.05.23, 22:24.
Komentuoti:
-
Small Planet (ex Flylal charters) pastaraisiais metais vystosi labai sėkmingai. Beje, vertas pacitavimo jos vadovo, V.Kaikario pasisakymas:
Kai flyLAL'as turėjo 35% VNO keleivių ir nebuvo low cost'ų, tai buvo ženklus praradimas. Ir jeigu tada būtų atsiradusi Air Lituanica, gal ir kažkas būtų pavykę. Bet dabar situacija visiškai kitokia ir Air Lituanica su savo 5% VNO keleivių buvo tik brangiai subsidijuojama rinkos anomalija. Bad timing. Get over it. Kad ir kaip man gaila tiesioginio Berlyno, jis nebuvo vertas 30k per dieną.
Aišku, dabar lengva taip sakyti - bad timing. Tam, kad sužinoti, good timing or bad, reikėjo pabandyti. Kad Zuokas sugebėjo tokį projektą paleisti, yra įžūliai įspūdinga. Nes nedidelis šansas buvo - o gal jau yra tų verslo keleivių? Deja, sužinojom, kad nėra ir dar gana ilgai nebus. Kad ir koks geras managementas, jis buvo bejėgis ką nors daugiau padaryti - liko tik prašyt 30m, toliau juos kūrent belaukiant, kada atsiras daugiau verslo keleivių ir tada ateis investuotojas (už 1 EUR), o pinigų negavus, stabdyt veiklą.
Neteisinga, kai puolami liberalai. Liberalai ištikrųjų labai consistently laikosi savo ideologijos - nekišt nagų prie verslo ir nekraipyt rinkų subsidijomis. Be to, jie buvo pakišti po traukiniu (lėktuvu?) - ir 2008 gale, ir dabar. Vat socdemai tai tikrai galėjo kažką nuveikti 2007-2008, pvz. sumažindami VNO mokesčius (ką vėliau liberalai padarė), pakeisdami VNO vadovybę (ką paskui vėl liberalai padarė) ir pakovodami prieš latvių dempingą (kas savaime susireguliavo, kai airBaltic'ą nacionalizavo).
Pabaigai: nelaidokit lietuviškos aviacijos. Šiuo metu yra net 4 pelningos, labai daug pamokų išmokusios aviakompanijos, pagrinde veikiančios užsienyje. Yra stiprūs techniniai ir pilotų ruošimo centrai. Yra prikaupta kapitalo ir žinių. Kad ir kaip keistai tai beskambėtų šiandien, iš tiesų su lietuviška aviacija, bendrai paėmus, dar niekada nebuvo taip gerai, kaip yra dabar. It's not over yet.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąPas mus vis dar nenorima suprasti, kad lietuviška aviakompanija gali būti tik valstybinė.
Komentuoti:
-
Parašė Kestas Rodyti pranešimąO jeigu kas per klaida pabando padaryti tautini avia-bizni, tvarkingai uzdusinam dar lopsyje. Nes negalima...
Komentuoti:
-
Esu aviatorius jau keliasdesimt metu, bet silpnas politikoj-ekonomikoj. Man atrodo, kad tokia pati problema ir Lietuvoje. Geri specialistai, bet prasti politikai-ekonomistai-strategai.
Uztai ruosiam gerus pilotus Air-Boltikui, kurie skraidina kitus musu specialistus i Europa per Ryga. Pildydami Latvijos biudzeta musu mokesciu moketoju saskaita.
O jeigu kas per klaida pabando padaryti tautini avia-bizni, tvarkingai uzdusinam dar lopsyje. Nes negalima...
Komentuoti:
-
Tai kodėl tie privatūs investuotojai taip ir neinvestavo reikiamos sumos?
Komentuoti:
-
Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąTaigi savivaldybei būtų reikėję kasmet apie 6,9 mln eurų, likusią dalį būtų investavę privatūs investuotojai.
Komentuoti:
-
Taip, džiugu, kad bus kelios alternatyvos.
Komentuoti:
-
Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąNyšiopingo Skavsta - tipiškas low costų oro uostas, esantis 100 km nuo Stokholmo. Gerai, jog bus kažkiek nebrangių jungiamųjų skrydžiai su Ryanairu.
Komentuoti:
-
AirLituanica pasisakė viename iš dabartinių pranešimų, kad jų pajamos nuo išlaidų atsilieka 30%. Vadinasi 30% bilieto kainos dotuoja Vilniaus savivaldybė.
Dar apie skaičius. Savivaldybė per 2 metus investavo 12,5 mln eurų, privatūs investuotojai - 1,5 mln eurų. Pagal planą, investicijų poreikis buvo 8 mln eurų, 5 metus. Ketvirtaisiais metais pasiekiamas balansas tarp išlaidų ir pajamų, 7 lėktuvai ir apie 1 mln keleivių per metus.
Taigi savivaldybei būtų reikėję kasmet apie 6,9 mln eurų, likusią dalį būtų investavę privatūs investuotojai. Turėkime omenyje, jog didelė dalis šių lėšų (apie trečdalį) iš karto sugrįžta valstybei įvairių mokesčių pavidalu, dar 10 mln eurų mieste palieka atvežti turistai. Penktaisiais metais ši turistų paliekama suma turėtų būti bent penkis kartus didesnė.
Jeigu, kaip planuojama, bus maršrutas į Stokholmą, tai "WizzAir" skris į Nyköping-Skavsta (NYO) oro uostą.Paskutinis taisė Bartas1; 2015.05.23, 21:29.
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą(...)
P.S.
Po „Air Lituanica“ griūties „Wizz air“ pradeda dvi naujas kryptis
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...tis-667-505061
Kiek reikia investicijų norint sėkmingai konkuruoti su tokiais rykliais?Paskutinis taisė Silber418; 2015.05.23, 20:14.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kiek savivaldybei arba valstybei kainuoja jūsų kelionės automobiliu miesto gatvėmis ar troleibusu, kiek lankymasis pas gydytojus, vaikų mokymas mokyklose ir t.t.?
Komentuoti:
Komentuoti: