Į kokius klientus taikėsi ši Savivaldybės įmonė?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Rekomenduočiau pasidomėti tema, yra pakankamai daug informacijos net ir šioje gijoje.
-
Air Lituanica taikėsi į kiek kitokių klientų segmentą.
Į kokius klientus taikėsi ši Savivaldybės įmonė?
Komentuoti:
-
Dažniausiai pigiomis avialinijomis ir į atitinkamus oro uostus. Air Lituanica taikėsi į kiek kitokių klientų segmentą.Iki Air lituanicos lietuviai Europon vykdavo tik pėsti arba raiti.
Sėkmingai susiklosčius Flylal bylai, LT vyriausybė galėtų tapti Air Baltic akcininke, prisijungus Estonian Air turėtume SAS analogą Baltijos šalyse
.
Komentuoti:
-
Žodžiu, Šimašius sunaikino Lietuvos civilinę aviaciją. Kartu su žydomasoniniais iluminačiais: Grybauskaite, Kubiliumi, Butkevičiumi, Masiuliu, Uspaskichu, Putinu, Obama, Rogozinu, Prošenko ir kt.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPer savaitę Lietuvoje nukrito du lėktuvai ir veiklą nutraukė viena aviacijos bendrovė. Reikėtų daryti kažkokias išvadas, prasti reikalai toje srityje.
Žodį tarė ir krikštatėvis
Zuokas: sprendimas neturi nieko bendro su „Air Lituanica“ veikla
Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/22/zuoka...#ixzz3as3s6WpG
Komentuoti:
-
Per savaitę Lietuvoje nukrito du lėktuvai ir veiklą nutraukė viena aviacijos bendrovė. Reikėtų daryti kažkokias išvadas, prasti reikalai toje srityje.
Žodį tarė ir krikštatėvis
Zuokas: sprendimas neturi nieko bendro su „Air Lituanica“ veikla
Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/22/zuoka...#ixzz3as3s6WpGPaskutinis taisė senasnamas; 2015.05.22, 15:47.
Komentuoti:
-
Aišku, kad jokio įdirbio. Tas pats, kas tą patį kebabų kioskelį atidaryti.Parašė Torkas Rodyti pranešimąVaikinai, koks apie kokį mistinį įdirbį kalbame? Nes užsieny AL niekas nėra girdėjęs, o vietinis keliautojas skrenda tuo, kas yra.
Komentuoti:
-
Vaikinai, koks apie kokį mistinį įdirbį kalbame? Nes užsieny AL niekas nėra girdėjęs, o vietinis keliautojas skrenda tuo, kas yra.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąNusikaltimas, kad savivaldybei apskritai buvo leista žaisti aviaciją. Bet nemažesnis nusikaltimas, kad šalies vyriausybė nematė jokio intereso perimti (ne tiesiogiai, aišku) įmonę su atliktu tokiu dideliu įdirbiu. Leista tiesiog užsilenkti kaip kokiam kebabų kioskeliui. Lietuvos aviacija vėl subinėj, latviai ploja katutėm. Pikta.
Komentuoti:
-
Kas svarbiau, ar prarasti 10 mln Eur per metus, ar pastatyti/rekonstruoti 3 darželius:
Todėl baikime svaigti apie šio projekto "naudą". Reikia su aiškiais skaičiavimais tai daryti ir sutarus platesniam politikų ratui.Santariškių darželis išties išskirtinis. Beveik 3,5 tūkst. kv.m ploto įstaigą galės lankyti apie 240 vaikų. Moderniame, aukščiausią energetinio efektyvumo A klasę atitinkančiame pastate įrengtas geoterminis šildymas, investuota į inovatyvias technologijas, todėl jis bus šiltas ir naudos mažai energijos išteklių, vaikams bus užtikrintas kuo geriausias patalpų mikroklimatas.
Kainavo arti 4 mln. eurų
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...aiku-56-477500
Komentuoti:
-
Nusikaltimas, kad savivaldybei apskritai buvo leista žaisti aviaciją. Bet nemažesnis nusikaltimas, kad šalies vyriausybė nematė jokio intereso perimti (ne tiesiogiai, aišku) įmonę su atliktu tokiu dideliu įdirbiu. Leista tiesiog užsilenkti kaip kokiam kebabų kioskeliui. Lietuvos aviacija vėl subinėj, latviai ploja katutėm. Pikta.
Komentuoti:
-
Šimašius ištiesų pasakė visą esmę. Nuo pat pradžių AirLituanica buvo žlugęs reikalas, nes buvo grįsta populistine idėja, o ne ekonominiais paskaičiavimais. Strategija buvo sudaryta atsižvelgiant į Vilniaus savivaldybės biudžetą, maždaug 'skiriam tiek ir tiek pinigų ir žiūrim kokios avialinijos išeina', kai visų pirma turėjo būti žiūrima kokios avialinijos būtų konkurencingos ir tik po to žiūrima ar turėtų tokias investicijų sumas. Iš to išplaukė ir visa klaidinga strategija, su veikiausiai nekonkurencingais lėktuvais, parinktais 'pagal galimybes', su nesibaigiančiomis dotacijomis ir greita pabaiga.Paklaustas, ar neketina inicijuoti oro linijų veiklos tyrimo, p. Šimašius neatmetė tokios galimybės.
„Be abejonės, bus žiūrima, kaip vykdomas procesas. Pati „Air Lituanicos“ veikla yra ne kartą tirta, turbūt pagrindinis dalykas yra ne (kompanijos – VŽ) pabaiga, o pradžia. Ten reikėtų (ieškoti – VŽ) priežasčių, kodėl šiandien įmonė yra negyva ir ji tokia buvo jau kurį laiką“, – aiškino meras.
Anot jo, suma, reikalinga „Air Lituanicos“ išlaikymui, nuolat didėjo: „Natūralu, kad yra ne kažkokie operaciniai bendrovės valdymo kliuviniai (žmonės ten dirba tikrai neblogai), bet įmonės strategijos (bėdos – VŽ). O strategija buvo politiškai užprogramuota šiame kabinete man dar ten nesant“, – stovėdamas savo darbo vietoje savivaldybėje kalbėjo p. Šimašius.
Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/22/simas...#ixzz3aryeYGNy
Komentuoti:
-
Na tamsta akivaizdžiai geriau žinoParašė Torkas Rodyti pranešimąLituanicos įdirbis kelia gailią šypseną - juk tai skolų krūva.
Jei bus užpildomi reikiamo dydžio lėktuvai už pakankamą kainą - skraidys tiesiai iš Vilniaus. Būtų absurdiškai be prasmės perkrovinėt keleivius. O jei skraidoma tuščiu lėktuvu kažkur tiesiogiai tai įmonė bankrutuoja.
.
Komentuoti:
-
Tai jo jo. Iki Air lituanicos lietuviai Europon vykdavo tik pėsti arba raiti.Parašė pauliaK Rodyti pranešimąŠiandien AirBaltic būstinėje turėtų kilti šampano taurės į viršų.
Panašu, kad latviams AirLituanicos įdirbis nepasirodė bevertis. Bepigu dabar paleisti šiuos skrydžius kai žinomi klientų srautai ir matomos kryptis, kurios turi potencialą, juolab turint omenyje, kad jeigu ką visus bilietus parduotus į tiesioginius skrydžius bus galima bet kada pakeisti į skrydį per Rygą, jei tarkime pardavimai bus ne tokie kokių tikimasi arba tiesiog pasikeitus prioritetams taip atrodys teisingiau/ekonomiškiau, išbandyta ne kartą juk tai.
Kaip bebūtų, reikia pripažinti, kad jei AirBaltic išties vykdis visus numatytus skrydžius rudienį, šalies pasiekiamumas nukentės minimaliai, šiomis aplinkybėmis, beliks tik gailėtis jog tai ką galėjome daryti patys dabar už mus darys kiti.
Bendros avialinijos popieriuje skamba gerai, bet realybėje tai yra pelno siekiantis subjektas ir turėti tris bazes taip netoli viena kitos niekada nebus taip ekonomiškai efektyvu kaip kad vieną per vidurį. Sunku įsivaizduoti kas turėtų nutiktį, kad dalį savo tiesioginių skrydžių iš Rygos AirBaltic perkeltų į Vilnių arba Taliną. O dubliuoti skrydžius reiškia konkuruoti pačiam su savimi. Tiek vienu, tiek kitu atveju jokios ekonominės logikos tai daryti nėra.
Komentuoti:
-
Lituanicos įdirbis kelia gailią šypseną - juk tai skolų krūva.
Jei bus užpildomi reikiamo dydžio lėktuvai už pakankamą kainą - skraidys tiesiai iš Vilniaus. Būtų absurdiškai be prasmės perkrovinėt keleivius. O jei skraidoma tuščiu lėktuvu kažkur tiesiogiai tai įmonė bankrutuoja.
Komentuoti:
-
Šiandien AirBaltic būstinėje turėtų kilti šampano taurės į viršų.
Panašu, kad latviams AirLituanicos įdirbis nepasirodė bevertis. Bepigu dabar paleisti šiuos skrydžius kai žinomi klientų srautai ir matomos kryptis, kurios turi potencialą, juolab turint omenyje, kad jeigu ką visus bilietus parduotus į tiesioginius skrydžius bus galima bet kada pakeisti į skrydį per Rygą, jei tarkime pardavimai bus ne tokie kokių tikimasi arba tiesiog pasikeitus prioritetams taip atrodys teisingiau/ekonomiškiau, išbandyta ne kartą juk tai.
Kaip bebūtų, reikia pripažinti, kad jei AirBaltic išties vykdis visus numatytus skrydžius rudienį, šalies pasiekiamumas nukentės minimaliai, šiomis aplinkybėmis, beliks tik gailėtis jog tai ką galėjome daryti patys dabar už mus darys kiti.
Bendros avialinijos popieriuje skamba gerai, bet realybėje tai yra pelno siekiantis subjektas ir turėti tris bazes taip netoli viena kitos niekada nebus taip ekonomiškai efektyvu kaip kad vieną per vidurį. Sunku įsivaizduoti kas turėtų nutiktį, kad dalį savo tiesioginių skrydžių iš Rygos AirBaltic perkeltų į Vilnių arba Taliną. O dubliuoti skrydžius reiškia konkuruoti pačiam su savimi. Tiek vienu, tiek kitu atveju jokios ekonominės logikos tai daryti nėra.
Komentuoti:
-
Mačiulis seniai taip kalbėjo. Ir nors, anot kai kurių, nieko nenumano apie aviaciją, užtai numano apie ekonomiką. Bendri dėsniai veikia visur. O kad Lietuvai, Latvijai ir Estijai daug trūksta iki Danijos, Švedijos ir Norvegijos, tai teisybė. Dujų terminalas tai parodė. Trys nykštukės, užuot susivienijusios, aiškinasi, kuri kietesnė
. O kuriant verslą už valdiškus pinigus ekonominius klausimus galima palikti antroje vietoje. Kiek kadencija tęsis, tiek pinigų ir bus.
Komentuoti:
-
Negalėčiau pritarti labiau:
„Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis: Baltijos šalims reikia vienų avialinijų
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...jos-663-504896
Komentuoti:
-
Na ką gi, latviai kikena ir džiaugiasi dermai klientų gavo. Man atrodo toks įvykis(vėl) pasako apie mūsų nerimtą požiūrį į tokius svarbius dalykus. Taip "airLituanica" nebuvo pelningas projektas, tai skolos buvo didelės, bet esmė, kad tai buvo etiketė, kurį rodė, kad Lietuva pradeda siūlyti paslaugas, o ne vien jomis naudotis, ir tai, kad tiek savivaldybė, tiek vyriausybė atsisakė gelbėti įmonę rodo, kad nenorime gerinti savo įvaizdžio ir šiuo atveju dar ir pašikom ant viršaus.
Komentuoti:
-
Klausimas dar. AL valdoma per tarpinę įmonę (atrodo Vilnius start ?). Jei ta tarpinė atsako/neatsako turtu tai tada gali ir ją subankrotinti ir galai į vandenį.Parašė Al1 Rodyti pranešimąSkolas dengti turės.
Belieka nuostolis SODRA, VMI ir t.t.
Komentuoti:
-
Skrydžiu prasme tikriausiai Vilnius nenukentės visai, o tuos sutaupytus 10 mln. eur per metus galės Šimašius skirti Neries krantinėms„airBaltic“ užima „Air Lituanicos“ vietą: pradės 6 skrydžius iš Vilniaus
Latvijos valstybinė oro vežėja „airBaltic“, Vilniaus savivaldybės UAB „Air Lituanicai“ nutraukus veiklą, skelbia nuo rugsėjo pradėsianti 6 naujus skrydžius iš Vilniaus.
Iš Lietuvos sostinės „airBaltic“ skraidins į Briuselį, Berlyną, Paryžių, Stokholmą, Varšuvą ir Helsinkį. Šiuo metu iš Vilniaus Latvijos bendrovė vykdo skrydžius tik į Rygą ir Amsterdamą.
„Mūsų namų rinka yra Latvija, Lietuva ir Estija. Mes konsoliduosime ir sustiprinsime savo paslaugas namų rinkoje pasiūlydami daugiau tiesioginių skrydžių“, – „airBaltic“ pranešime teigia Martinas Gaussas, bendrovės vadovas.
Jis žada taip pat įvertinti papildomų krypčių poreikį.
Komentuoti:
Komentuoti: