Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    kokio dydžio dotacijos, kaip kolega sakė - reikia skaičių
    Na Latvijos Vyriausybė Air Baltic skyrė "investicijų" virš 100 mln. EUR, bei po Snoro bankroto išpirko virš 70 mln. EUR skolų. Tiesioginės ir netiesioginės injekcijos daromos reguliariai.
    Estonian Air irgi teisiasi su Europos Komisija dėl reikšmingos valstybinės paramos.
    2013 m. LOT Polish Airlines gavo "legalią" 100 mln. EUR paramą ir pan.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    tai kokie tie skaičiai?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    kokio dydžio dotacijos, kaip kolega sakė - reikia skaičių
    Na LCC veža pagrinde emigrantus, bei keletą turistinių krypčių, tad jų sukuriama nauda Lietuvai irgi galima abejoti. Juk skraidymas yra pačių skraidančiųjų reikalas.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O ar dotuojamos užsienio kompanijos tenkina visuomenės interesus? Ar tai yra didžiausio būtinumo paslauga?
    kokio dydžio dotacijos, kaip kolega sakė - reikia skaičių

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    Būkim atviri - esamoje konkurencinėje aplinkoje šita kompanija visada bus nuostolinga. Neatmetu minties, kad ji gali būti dotuojama amžinai. Tačiau tai turėtų būti visuomenės interesą tenkinti paslauga. Ar taip ir yra? Ar tai didžiausio būtinumo paslauga šiuo metu? Visuomenės nuomonė rodo ką kitą, rinkimų rezultatai irgi. Kadangi gyvename demokratinėje valstybėje, deja nematau galimybių.
    Kalbant apie didžiulius profesionalus: negi jums nieko nesako itin dideli produkto kaštai? Esant stipriai konkurencijai?
    O ar dotuojamos užsienio kompanijos tenkina visuomenės interesus? Ar tai yra didžiausio būtinumo paslauga?

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad tai susiję su prekybos gabumais, ten dirbantys žmonės yra aukščiausio lygio, asmeniškai labai abejoju ar aukščiausio lygio vadovai iš užsienio geriau tvarkytųsi esamoje situacijoje.

    Esmė, kad visame šitame kontekste, reikia matyti ne vien tik tiesioginę kompanijos naudą. Nauja įkurta kompanija reikalauja investicijų tol kol atsistos pati ant kojų. Nepaisant visko dar ir Air Baltic ir Wizz pradėjo kaišioti pagalius į ratus.
    Būkim atviri - esamoje konkurencinėje aplinkoje šita kompanija visada bus nuostolinga. Neatmetu minties, kad ji gali būti dotuojama amžinai. Tačiau tai turėtų būti visuomenės interesą tenkinti paslauga. Ar taip ir yra? Ar tai didžiausio būtinumo paslauga šiuo metu? Visuomenės nuomonė rodo ką kitą, rinkimų rezultatai irgi. Kadangi gyvename demokratinėje valstybėje, deja nematau galimybių.
    Kalbant apie didžiulius profesionalus: negi jums nieko nesako itin dideli produkto kaštai? Esant stipriai konkurencijai?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Nemanau, kad tai susiję su prekybos gabumais, ten dirbantys žmonės yra aukščiausio lygio, asmeniškai labai abejoju ar aukščiausio lygio vadovai iš užsienio geriau tvarkytųsi esamoje situacijoje.

    Esmė, kad visame šitame kontekste, reikia matyti ne vien tik tiesioginę kompanijos naudą. Nauja įkurta kompanija reikalauja investicijų tol kol atsistos pati ant kojų. Nepaisant visko dar ir Air Baltic ir Wizz pradėjo kaišioti pagalius į ratus.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    738 komplektacijoje yra 18X vietos, priklausomai nuo komplektacijos. Bet kalbant apie skaičius geriau prarasti po 4 USD, nuo vienos vietos, nei prarasti po 13 usd už kiekvieną laisvą vietą iš 140 likusių neparduotų.
    Bet gal jei nemoki prekiauti nereiktų išvis tuo užsiimti? Ar šių oro linijų korifėjai uždavė sau paprastą klausimą: "Jei mano paslaugos savikaina bus apie 2 kartus didesnė nei konkurentų, ar aš sugebėsiu pardavinėti pelningai?"

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Sėdyniu pirmame - max 50, antrame max 150.

    738 komplektacijoje yra 18X vietos, priklausomai nuo komplektacijos. Bet kalbant apie skaičius geriau prarasti po 4 USD, nuo vienos vietos, nei prarasti po 13 usd už kiekvieną laisvą vietą iš 140 likusių neparduotų.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Torkas, vis tik amber13 yra teisus:


    Embraer EMB 145
    Fuel Cost (per Nautical Mile)
    $17.78

    Boeing 737-800
    Fuel Cost (per Nautical Mile)
    $13.24

    Sėdyniu pirmame - max 50, antrame max 150. Bet kokiu atveju, embajeris buvo kaip ir logiškas sprendimas - lengviau užpildyti. Bet ar kiti kaštai pagrįsti, čia jau klausimas.
    Taip, tai buvo aišku. Bet argumentuota kalba įdomesnė.
    Dėkui už skaičius.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Torkas, vis tik amber13 yra teisus:


    Embraer EMB 145
    Fuel Cost (per Nautical Mile)
    $17.78

    Boeing 737-800
    Fuel Cost (per Nautical Mile)
    $13.24

    Sėdyniu pirmame - max 50, antrame max 150. Bet kokiu atveju, embajeris buvo kaip ir logiškas sprendimas - lengviau užpildyti. Bet ar kiti kaštai pagrįsti, čia jau klausimas.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Jūs
    Kurie laukiat
    Ir džiaugiatės
    Kad "Zuoko žaisliukui"
    Ateina tipo amba
    Ir gal užsilenks
    Ir sakysit "aš visad sakiau"
    Jausit piktdžiugą
    Kaip iguanos ir voverės žilos
    Užtinusios ir
    Skundus rašančios
    Bet kai nebus oro linijos
    Ir vilniečiai sutaupys
    Milijonus
    Vis tiek ir toliau
    Nesijausit laimingi.
    Nes taupymas
    Dar nėra laimė.
    Laimė yra skraidyti.
    O taupymas tiems
    Kas kitų svajonių
    Neturi.
    A.Užkalnis

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė amber13 Rodyti pranešimą
    Kad reikalai krypsta į blogą pusę supratau, kuomet Air Lituanica vietoj to, kad įsigyti daugiau šiek tiek didesnių lėktuvų, ji išsinuomavo mažą lėktuvėlį Embraer EMB145.
    Blogumas tokių mažų REAKTYVINIŲ lėktuvų yra tame, kad jie šiais laikais kuomet kuro kainos yra labai aukštos gali gabenti pernelyg mažai keleivių kad nebūtų nuostolingi. T.y. gaunamos iš keleivių pajamos pilnai nepadengia (labai mažą keleivių kiekį gali skraidinti) visų išlaidų (kuras ir daugybė kitų išlaidų). Tokiu būdu generuojami nuostoliai.
    Šiais laikais esant tokioms aukštoms kuro kainoms, Embraer EMB145 tipo MAŽAS REAKTYVINIS lėktuvas lėktuvas yra tinkamas tik VIPams skraidinti, kuriems bilieto kaina nėra labai svarbu.
    Šiuo metu, dauguma aviakompanijų atsikratė ar atsikrato Embraer EMB145 tipo lėktuvų, o tos kurios nesuspėjo to padaryti - jau bankrutavo ar ruošiasi bankrutuoti. To pavyzdys yra bankrutavusi švedų oro bendrovė SKYWAYS, kuri prieš porą metų skraidė iš Stokholmo į Vilnių su Embraer EMB145.
    Gal pateikiam skaičius? Kiek tarkim pilnų EMB145 vs. 737 l/100 km keleiviui?

    Komentuoti:


  • amber13
    replied
    Kad reikalai krypsta į blogą pusę supratau, kuomet Air Lituanica vietoj to, kad įsigyti daugiau šiek tiek didesnių lėktuvų, ji išsinuomavo mažą lėktuvėlį Embraer EMB145.
    Blogumas tokių mažų REAKTYVINIŲ lėktuvų yra tame, kad jie šiais laikais kuomet kuro kainos yra labai aukštos gali gabenti pernelyg mažai keleivių kad nebūtų nuostolingi. T.y. gaunamos iš keleivių pajamos pilnai nepadengia (labai mažą keleivių kiekį gali skraidinti) visų išlaidų (kuras ir daugybė kitų išlaidų). Tokiu būdu generuojami nuostoliai.
    Šiais laikais esant tokioms aukštoms kuro kainoms, Embraer EMB145 tipo MAŽAS REAKTYVINIS lėktuvas lėktuvas yra tinkamas tik VIPams skraidinti, kuriems bilieto kaina nėra labai svarbu.
    Šiuo metu, dauguma aviakompanijų atsikratė ar atsikrato Embraer EMB145 tipo lėktuvų, o tos kurios nesuspėjo to padaryti - jau bankrutavo ar ruošiasi bankrutuoti. To pavyzdys yra bankrutavusi švedų oro bendrovė SKYWAYS, kuri prieš porą metų skraidė iš Stokholmo į Vilnių su Embraer EMB145.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Mačiulis net nežino kiek AL lėktuvų turi, o jūs norit jo žodžius priimt už gryną pinigą.

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    O airLituanica kartais ne tris lėktuvus dabar turi/naudoja?[/QUOTE]

    Tris.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Nerijus Mačiulis: „Air Lituanica“ skrydžių perėmimas būtų išsigelbėjimas Vilniaus miestui
    „Užtektų, kad „airBaltic“ penktadalį lėktuvų laikytų Vilniuje ir mes būtume daug geresnėje padėtyje, nei esame dabar su vienu „Air Lituanica“ lėktuvu“.
    O airLituanica kartais ne tris lėktuvus dabar turi/naudoja?

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Iš esmės, hostile attack akivaizdoje, krizinėje situacijoje, Air Lituanica vadovybė visiškai nekomunikuoja, toleruoja viešoje erdvėje tarpstančias nevykusias teorijas bei manipuliacijas skaičias. Gaila.
    Taigi, o kodėl nekomunikuoja ? Todėl, kad neturi ko pasakyti, todėl, kad skęsta, o net šiaudo nėra. Zuokas vis meluodavo ir vis numesdavo iš Savivaldybės kaulą. O dabar nemeluoja ir kaulo nenumeta. Ką reikėtų daryt ? Reikia inicijuoti kažkokį tai Savivaldybės ir Vyriausybės bendrą posėdį, pasidalinti informacija ir bandyti spręsti šia problemą. Nes dabar visi kaip stručiai galvą į smėlį įkišę laukia kol kažkaip tai pasibaigs. O pasibaigs tai AL mirtimi.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Iš esmės, hostile attack akivaizdoje, krizinėje situacijoje, Air Lituanica vadovybė visiškai nekomunikuoja, toleruoja viešoje erdvėje tarpstančias nevykusias teorijas bei manipuliacijas skaičias. Gaila.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kai projektas yra ne ekonominis, o politinis - jis neturi perspektyvų.
    Projektas net nebuvo politinis - jis buvo zuokinis .
    Visas šitas 15min straipsnis viena didelė nesąmonė.
    Pasakyta, kad Šimašius pinigų neduos, Butkevičius irgi neduos. Tai esmė kaip ir aiški.

    Komentuoti:

Working...
X