Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bartas1
    replied
    Tegul visi norintys issaugoti AL paaukoja bent tuos 2%. Dabar jau velu bet kodel to nedare anksciau? As neturiu jokio noro moketi 180'000 Eur per savaite
    Air Lituanica nėra viešoji įstaiga, turinti paramos gavėjo statusą, visų pirma tai buvo miesto ir valstybės interesas užtikrinti jos veiklą ir palyginti nedideles reikalingas investicijas. Nesumokėję savo 180K šiam projektui, sumokėsite kitam ir greičiausiai užtikrinsiančiam mažesnę pridėtinę vertę.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Teiginys jog Air Lituanica buvo kuriama politiniais tikslais neatrodo rimtai.
    Taip, daug rimčiau atrodo teiginys, kad buvo kuriama savanaudiškų ambicijų tikslais .

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Abejoju, kad tu turi 180k Eur. per savaitę.

    Komentuoti:


  • ONV_
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Šimašius su Masiuliu tęsia Lietuviškos aviacijos skerdynes? Jiems turbūt labai patinka per Rygą skraidyti...
    Tegul visi norintys issaugoti AL paaukoja bent tuos 2%. Dabar jau velu bet kodel to nedare anksciau? As neturiu jokio noro moketi 180'000 Eur per savaite

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Pirma, grąža bei pridėtine verte rūpinasi verslas, o politikai turi sudaryti tinkamas sąlygas. Antra, atsiprašau, kad kartojuos, bet Lietuva yra demokratinė valstybė ir AL buvo pasakyta "ačiū, bet ne". Trečia, visos netiesioginės naudos niekada nebuvo tiksliai įvertintos apskritai.
    Nejaugi nesate girdėję apie valstybines ir savivaldos įmones? Apie valstybinių investicijų kuriamą grąžą ir pridėtinę vertę? Siūliau tik palyginti, kuri iš šių investicijų efektyvesnė long term, lyginant su investicijomis į pasiekiamumo gerinimą - žvyrkelių asfaltavimas, ar pvz. dotacijos keleivių pervežimams geležinkeliais?

    Ech... Kuris planas? Ar tas, kur 2015 pelnas turėjo pasirodyt?
    Planai yra koreguojami, tai pakankamai įprasta situacija. Kaip žinote, veiklą reikšmingai įtakojo neplanuota situacija su Estonian Air.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Šimašius su Masiuliu tęsia Lietuviškos aviacijos skerdynes? Jiems turbūt labai patinka per Rygą skraidyti...
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.05.22, 16:37.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Teiginys jog Air Lituanica buvo kuriama politiniais tikslais neatrodo rimtai. Rezultatų suvokimas paprastai priklauso nuo jų pateikimo būdo. Air Lituanica vadovybė teigia, jog veiklos planas buvo vykdomas ir rezultatai 3% viršijo planuotuosius.
    Ech... Kuris planas? Ar tas, kur 2015 pelnas turėjo pasirodyt?

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Vykdoma veikla buvo reikšminga ir naudinga miestui, bei valstybės mastu. Investicijos, arba kaip vadinate "valdiškų pinigų gavimas už dyką", kūrė pridėtinę vertė ir buvo planuojama jų grąža, suprantama, po atitinkamo veiklos laikotarpio. Avialinijos iš esmės yra infrastruktūra, kuri Lietuvos atveju yra reikšmingesnė ir kurianti didesnę pridėtinę vertę nei pvz. kokių nors žvyrkelių asfaltavimas atokesniame regione.
    Panašu, kad esate neteisus. Pirma, grąža bei pridėtine verte rūpinasi verslas, o politikai turi sudaryti tinkamas sąlygas. Antra, atsiprašau, kad kartojuos, bet Lietuva yra demokratinė valstybė ir AL buvo pasakyta "ačiū, bet ne". Trečia, visos netiesioginės naudos niekada nebuvo tiksliai įvertintos apskritai. Jei tai bent būtų buvę bandoma padaryti, AL būtų susipratusi, kas visgi yra jų keleiviai, ką jie veikia Lietuvoje ir iš kur randasi nuostoliai.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Teiginys jog Air Lituanica buvo kuriama politiniais tikslais neatrodo rimtai. Rezultatų suvokimas paprastai priklauso nuo jų pateikimo būdo. Air Lituanica vadovybė teigia, jog veiklos planas buvo vykdomas ir rezultatai 3% viršijo planuotuosius.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    http://simonas.bartkus.lt/blog/category/brand/

    Deja, planuojant veiklos riziką, nebuvo pakankamai įvertintas politinis veiksnys, dėl kurio geram projektui neatsirado reikiamos valstybinio lygio paramos, a tai savo ruožtu mažino patrauklumą potencialiems investuotojams.
    Politiniam dariniui nebuvo ivertintas politinis veiksnys Nice

    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Buvo suburta ko gero rimčiausių aviacijos specialistų komanda Lietuvoje, turinti ekspertinio lygio suvokimą apie šią sritį bei sąnaudų struktūrą.
    is rezultatu tai tikrai atrodo priesingai
    Paskutinis taisė Romas; 2015.05.22, 21:12. Priežastis: Sujungtos 2 replikos iš eilės

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Ką reiškia trūko kapitalo? Jau ir taip gavo krūva valdiškų pinigų už dyką, ko dar norėt? Gal reikėjo nueit su savo verslo planu į banką? Arba po parodas užsienyje pavažinėt? Kaip beje normalūs verslininkai ir daro.
    Vykdoma veikla buvo reikšminga ir naudinga miestui, bei valstybės mastu. Investicijos, arba kaip vadinate "valdiškų pinigų gavimas už dyką", kūrė pridėtinę vertė ir buvo planuojama jų grąža, suprantama, po atitinkamo veiklos laikotarpio. Avialinijos iš esmės yra infrastruktūra, kuri Lietuvos atveju yra reikšmingesnė ir kurianti didesnę pridėtinę vertę nei pvz. kokių nors žvyrkelių asfaltavimas atokesniame regione.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Dažniausiai pigiomis avialinijomis ir į atitinkamus oro uostus. Air Lituanica taikėsi į kiek kitokių klientų segmentą.
    „Žemų sąnaudų“ aviakompanijos šiuo metu Lietuvoje užima apie 56% rinkos. Tradiciniai reguliarieji vežėjai užima apie 35%. Reikia pripažinti, jog dalis tradicinių vežėjų Lietuvos rinką mato tik kaip „hole filler“ rinką ir skrydžius į Vilnių vykdo tik tuomet kai yra mažiausias poreikis resursams kituose maršrutuose. Pavyzdžiui, tokius vienintelius savo skrydžius viduryje dienos į Vilnių vykdo „Austrian“, „Brussels Airlines“, toks yra ir SAS reisas į Stokholmą. „Turkish Airlines“ svarbu buvo užsiimti visus taškus žemėlapyje kuo greičiau, todėl suformavo produktą su tūpimu Taline (ir atvirkščiai estams). Tokie produktai yra nepatogūs verslo keliautojams ir mažai prisideda prie patogaus Vilniaus pasiekiamumo.
    http://simonas.bartkus.lt/blog/category/brand/

    Bet būtent tas ir buvo, kad tokia kokia ji buvo dabar matyt ir negalėjo išgyventi.
    Deja, planuojant veiklos riziką, nebuvo pakankamai įvertintas politinis veiksnys, dėl kurio geram projektui neatsirado reikiamos valstybinio lygio paramos, o tai, savo ruožtu, mažino patrauklumą potencialiems investuotojams.
    Paskutinis taisė Bartas1; 2015.05.22, 16:07.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Baisiausia,kad buvo kazkada suzlugdytos LAL O kaltu taip ir nera.Man atrodo,kad butu rimciausias reikalas Baltijos sesems tureti bendras avialinijas.Sutinku pilnai su ekonomistiu N.Maciuliu

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Geresniam valdymui trūko kapitalo ir politinės valios.
    Ką reiškia trūko kapitalo? Jau ir taip gavo krūva valdiškų pinigų už dyką, ko dar norėt? Gal reikėjo nueit su savo verslo planu į banką? Arba po parodas užsienyje pavažinėt? Kaip beje normalūs verslininkai ir daro.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Kur teigiama, kad šios bendrovės yra pigiosios?
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Iki Air lituanicos lietuviai Europon vykdavo tik pėsti arba raiti.
    Dažniausiai pigiomis avialinijomis ir į atitinkamus oro uostus. Air Lituanica taikėsi į kiek kitokių klientų segmentą.

    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Buvo suburta ko gero rimčiausių aviacijos specialistų komanda Lietuvoje, turinti ekspertinio lygio suvokimą apie šią sritį bei sąnaudų struktūrą. Geresniam valdymui trūko kapitalo ir politinės valios.
    Gali būti. Bet būtent tas ir buvo, kad tokia kokia ji buvo dabar matyt ir negalėjo išgyventi. Gavosi gal ir gražio, bet tokia pusiau daryta, nedadaryta.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Lufthansa, Brussels airlines ir t.t. yra pigios oro linijos?
    Kur teigiama, kad šios bendrovės yra pigiosios?

    Šiaip, nacionalinės oro linijos gal ir yra geras dalykas, tik gal jas kurti ir valdyti reikėjo kitaip.
    Buvo suburta ko gero rimčiausių aviacijos specialistų komanda Lietuvoje, turinti ekspertinio lygio suvokimą apie šią sritį bei sąnaudų struktūrą. Geresniam valdymui trūko kapitalo ir politinės valios.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Dažniausiai pigiomis avialinijomis ir į atitinkamus oro uostus. Air Lituanica taikėsi į kiek kitokių klientų segmentą.
    Lufthansa, Brussels airlines ir t.t. yra pigios oro linijos? Aišku, Air Lituanica privalumas buvo tiesioginiai skrydžiai į/iš Vilnių kas buvo gerai, o šios dažniausiai skraidina su persėdimais.

    Šiaip, nacionalinės oro linijos gal ir yra geras dalykas, tik gal jas kurti ir valdyti reikėjo kitaip. Greičiausiai dar ir bandyti skraidyti didesniais lėktuvais, siūlyti skrydžių per Vilnių (ką dažniausiai "ne pigiosios" oro linijos ir daro, dėl ko ir skrydžiai netiesioginiai), kas galbūt būtų leidę turėti didesnį užimtumą ir didesnes pajamas.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Segmentas (verslo) daugiau hipotetinis, nes pasiūlytos kainos nepasirodė patrauklios ir buvo prekiaujama su nuostoliu. Iš to darau išvadą, kad liūto dalis buvo vidutines pajamas gaunantys eiliniai keliautojai, norintys kažkiek pasižmonėt. Ar yra skridusiųjų skerspjūvis?

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Į klientus, kurių nebuvo.
    Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ liepos mėnesį pervežė rekordinį keleivių skaičių – 17,5 tūkst. ir yra antra tarp tradicinių reguliariaisiais reisais iš Vilniaus oro uosto skraidančių oro linijų bendrovių. Daugiau nei „Air Lituanica“ pervežė tik vokiečių bendrovė „Lufthansa“.

    Skaičiuojant visų oro linijų bendrovių, skraidinančių keleivius iš Vilniaus oro uosto, liepą pervežtų keleivių kiekį, pirmąją ir antrąją vietas užima žemų sąnaudų aviakompanijos „Wizz Air“ ir „Ryanair“, trečiąją – užsakomųjų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“, kurios pervežimai dažniausiai vyksta vasaros sezono metu. Nuo ketvirtosios vietos rikiuojasi tradicinės oro linijų bendrovės – „Lufthansa“, „Air Lituanica“, „Air Baltic“ ir t.t. Šiuo metu iš Vilniaus oro uosto skraido 21 oro linijų bendrovė.

    „Pirmą kartą pagal bendrą pervežtų keleivių skaičių Vilniaus oro uoste esame penktoje vietoje ir užimame 7 proc. reguliariųjų skrydžių rinkos. Tačiau, vertinant tik tradicinių aviakompanijų rinką, liepą užimame net 13,8 proc. rinkos dalies“, – sako „Air Lituanica“ komercijos direktorius Simonas Bartkus. Jis priduria, kad nuo skrydžių pradžios „Air Lituanica“ pervežamų keleivių skaičius stabiliai augo.
    http://www.airlituanica.com/lt/apie-...iena-tw6b.html

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Į klientus, kurių nebuvo.

    Komentuoti:

Working...
X