Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    O kaip kitas avialinijas remia, taip ir parems. Kas ten kokius pagalius kaišioja? Nereikia čia maišyti politikos ir eilinio otkatinio verslo aferų, kuria, beje, buvo ir Air Lituanica.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Oho, kaip AirBaltic staigiai reaguoja. Tai ir yra sprendimas trumpuoju laikotarpiu - jei kažkokios kryptys labai reikalingos, bet jų kažkodėl nėra, kalbėti su AirBaltic (ir galbūt pasubsidijuoti). Atmetus visas nacionalines ambicijas, tai būtų pigiau nei savos bendrovės išlaikymas. AirBaltic dar ir pasireklamuos gelbėdama AL klientus.
    Palaikau. Neaišku kokioje formoje įmanoma remti pagal ES teisę, bet bent jau reklamuoti užsienyje skrydžius į Vilnių per AirBaltic irgi būtų gerai.
    Kartu parodytume šiaurės kaimynams, kad įmanoma bendrai remti projektus, ne vien kaišioti pagalius kaip su elektros linija į Švediją ir LPG terminalu.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Oho, kaip AirBaltic staigiai reaguoja. Tai ir yra sprendimas trumpuoju laikotarpiu - jei kažkokios kryptys labai reikalingos, bet jų kažkodėl nėra, kalbėti su AirBaltic (ir galbūt pasubsidijuoti). Atmetus visas nacionalines ambicijas, tai būtų pigiau nei savos bendrovės išlaikymas. AirBaltic dar ir pasireklamuos gelbėdama AL klientus.

    „Air Lituanica“ atstovė teigė, kad oro bendrovei vykdyti veiklą per savaitę reikėdavo apie 630 tūkst. eurų, surinkus pajamas iš bilietų pardavimo trūkdavo apie 30 proc. lėšų (180 tūkst. eurų).
    „Aviakompanijai per metus reikėjo apie 10 mln. papildomų eurų, kad ji galėtų vykdyti savo veiklos planą.
    http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3arXGMCEM
    Paskutinis taisė senasnamas; 2015.05.22, 13:41.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    2012-2013 m. „Air Lituanica“ patyrė apie 5 mln. eurų. 2014 m. – apie 10 mln. eurų.

    http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3apXpgXqf

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Praėjusias metais AirLituanicos rinkos dalis Vilniuje buvo 5%. Šiemet turėjo kažkiek didėti.
    Per metus VNO berods po 20% paauga. Tai AirLituanicos išėjimas nebus kažkoks šokas, juolab, jeigu atsiras, kas pakeičia.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Niekas čia nenori skraidyt iš Rygos. Šiauliečiai, ok, tebunie. Nežinau kaip ir kokiais būdais reikia lyst į maždaug išmintą taką - Airbaltic'ą ir visais įmanomais būdais laužt jį Vilniaus pusėn.
    Iš Lietuvos sostinės „airBaltic“ skraidins į Briuselį, Berlyną, Paryžių, Stokholmą, Varšuvą ir Helsinkį. Šiuo metu iš Vilniaus Latvijos bendrovė vykdo skrydžius tik į Rygą ir Amsterdamą.

    Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/22/airba...#ixzz3arT0nuRu

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Dabar belieka tikėtis, kad greičiauas tas randas užgis. O Vilniaus oro uostas dėl to per daug nenukentės, veikiausiai netgi sugebės išlaikyti keleivių srauto augimą, AirLituanicos dalis bendrame sraute nebuvo labai didelė.
    Praėjusias metais AirLituanicos rinkos dalis Vilniuje buvo 5%. Šiemet turėjo kažkiek didėti.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Niekas čia nenori skraidyt iš Rygos. Šiauliečiai, ok, tebunie. Nežinau kaip ir kokiais būdais reikia lyst į maždaug išmintą taką - Airbaltic'ą ir visais įmanomais būdais laužt jį Vilniaus pusėn.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Koks potencialas, kai dirbama su dviem (trim) lektuviukais, o istatinis kapitalas didinamas savivaldybes nugyventu ir nenaudojamu nekilnojamu turtu? Taip, algas geras pasieme per tris metus, ir Zuokui, galimai, razinas atidave, bet miestui tai buvo didziule nasta ir finansine beprotybe.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Teisingai pasakyta. Manau daugumos normaliu zmoniu toks poziuris.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Aš nieko įtikinti ar išgasdinti nebandau, tiesiog nematau kuo džiaugtis šioje situacijoje.

    Pasirinktas pats primityviausias būdas spręsti 'problemą' nubraukiant visą iki tol įdėtą darbą ir pastangas.

    Aš nebuvau už kompanijos steigimą, kai pasigirdo pirmos kalbos, niekada nesakiau, kad būdas kuriuo ji buvo finansuojama buvo normalus, tačiau lygiai taip pat buvau prieš tokį visko užbaigimą, matydamas tai kas jau buvo sukurta ir padaryta už tuos pinigus. Potencialo buvo, bet lengviau yra tiesiog nurašyti ir nusiplauti rankas. Dėl to labiausiai gaila ir pikta.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    AirLituanicos istorija truko tris metus, dabar dar tris metus vilksis šleifas. Per tą daugybę metų, jeigu nebūtų buvę Zuoko populistinių projektų, yra nemažas šansas, kad visuomenė būtų prirėmus kurią nors vyriausybę prie sienos kad steigtų nacionalinę oro bendrovę, yra ir šansų, kad pamatę tuščią vietą nacionalines avialinijas būtų steigęs privatus kapitalas. Galbūt jau šiandieną būtumėm turėję normaliai funkcionuojančias nacionalines avialinijas. Dabar belieka tikėtis, kad greičiauas tas randas užgis. O Vilniaus oro uostas dėl to per daug nenukentės, veikiausiai netgi sugebės išlaikyti keleivių srauto augimą, AirLituanicos dalis bendrame sraute nebuvo labai didelė.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Pauliau, gi AL jau užsidarė, nebėra ko laužyt iečių ir tikinti liaudį raganomis. Nereikia mūsų gąsdinti. Bus teikiama paslauga pagal klientų kišenę ir operatoriaus strategiją, visur visi nuskris, o savivaldybė užsisiūs vieną skylę kišenėje.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    Išskyrus paliktas skolas ir tam tikrą skaičių greitu metu keisiančių darbo vietą pasekmių nebus jokių. Paslaugų nišą tuojau pat už pildys efektyvesni konkurentai.
    Labai primityvus ir siauras požiūris.

    Pažiūrėsim keli iš AirLituanicos vykdytų tiesioginių skrydžiu bus pradėti vykdyti kitų vežėjų. Greičiausiai šis skaičius bus maždaug nulis. Taip, Estonian nelikus konkurencijos matyt padidins skrydžių skaičių į Taliną, vėl bus galima prisiminti kokios kainos šiame reise būdavo anksčiau. Bus įdomu ar AirBaltic paliks Amsterdamą iš Vilniaus ar tradiciškai dings kaip kad visad iki šiol dingdavo jų maršrutai, kurie staiga nebeturi konkurencijos. Na ir žimoma bus galima vėl prisiminti ką reiškia už prastesnį produktą mokėti daugiau.

    Jau nebekalbu apie tai, kad vėl visos pajamos už bilietus iškeliaus už sienos ir apie Lietuviškos aviacijos perspektyvą ir jos įvaizdį kaip po tokį bendrai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne tik aviakompanija, bet ir daugybė kitų įmonių gali būti tik valstybinės.
    Kaltų kaip visada nebus. Visas skolas dengs solidariai Vilniaus gyventojai ir netgi valstybė (ne tiesiogiai, bet visokios skolos Sodrai ir pan. gali būti nurašytos kaip beviltiškos).

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Pas mus vis dar nenorima suprasti, kad lietuviška aviakompanija gali būti tik valstybinė.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
    Ir tai yra pabaiga.

    „Air Lituanica“ stabdo veiklą

    http://vz.lt/article/2015/5/22/air-l...-stabdo-veikla
    Pirma gera naujiena šitos aviakompanijos istorijoje.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Labai apmaudu, o ir pasekmes šito greičiausiai jausim ilgai.
    Išskyrus paliktas skolas ir tam tikrą skaičių greitu metu keisiančių darbo vietą pasekmių nebus jokių. Paslaugų nišą tuojau pat už pildys efektyvesni konkurentai.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Labai apmaudu, o ir pasekmes šito greičiausiai jausim ilgai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Skubos tvarka peržiūrėti teisės aktus ir užkirsti kelią busimiems tokiems projektukams civilinėje aviaicijoje.
    Arba tiesiog atriboti Vasiukinius abonentus nuo politikos

    Komentuoti:

Working...
X