Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bartas1
    replied
    Atsiprašau, gal tas demagogijas apie menką pasiekiamumą ir to pasiekiamumo apmokėjimą už praskolinto miesto pinigus galėtum pateikti vienam iš 27.000 bilietų turėtojų, kuriems buvo sukelti nerealūs lūkesčiai.
    Didžioji dalis iš tų 14.500 ar 27.000 žmonių kitu atveju skristų patikimomis avialinijomis, o likusi dalis gal išvis neskristų, bet dabar neturėtų sugadinto savaitgalio, atostogų ar kelionės kitais reikalais.
    Prašau . Dėl nerealių lūkesčių, gerbiamas Romai, priekaištus derėtų nukreipti naujajam praskolinto miesto merui, kuris dievagojosi, kad bus surastas racionalus sprendimas ar investuotojas.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Kryptingai dirbant ir turint valstybinio lygmens palaikymą, kuris būtinas tokios svarbos projektui, investuotojas būtų atsiradęs. Pora metų nuo veiklos pradžios nėra itin ilgas laiko tarpas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Vilniaus ir Lietuvos pasiekiamumas yra tragiškas. Savas vežėjas kryptingai dirbantis šia linkme yra vienas iš geriausių ir pigiausių sprendimų.
    Atsiprašau. Kiekvienas susimoka už sau reikalingas paslaugas. Kiek galima kartotis, kad Vilnius neturi pinigų.
    Jei nėra sponsoriaus, tai balius baigėsi ir kai kam laikas namo.

    Atsiprašau, gal tas demagogijas apie menką pasiekiamumą ir to pasiekiamumo apmokėjimą už praskolinto miesto pinigus galėtum pateikti vienam iš 27.000 bilietų turėtojų, kuriems buvo sukelti nerealūs lūkesčiai.
    Didžioji dalis iš tų 14.500 ar 27.000 žmonių kitu atveju skristų patikimomis avialinijomis, o likusi dalis gal išvis neskristų, bet dabar neturėtų sugadinto savaitgalio, atostogų ar kelionės kitais reikalais.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Tai būtų tinkamas signalas potencialiems investuotojams, bei žingsnis bendrų Baltijos šalių avialinijų sukūrimo kryptimi.
    Jeigu per tiek laiko neatėjo rimtas investuotojas, tai jis neatėitų ir ateityje.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Tiesiog pacitavau porą Tamstos pasisakymų, kur kalbama apie miesto interesus. Visa ši liūdna istorija nėra miesto interesas.
    Romai, pačio pasisakymas nuskambėjo jautriai, tačiau norėtųsi šiek tiek objektyvumo. Vilniaus ir Lietuvos pasiekiamumas yra tragiškas. Savas vežėjas kryptingai dirbantis šia linkme yra vienas iš geriausių ir pigiausių sprendimų. Pažiūrėkime kas vyko Vilniuje po Flylal bankroto, ar pvz. Budapešte bankrutavus Malev:

    http://www.tandfonline.com/doi/abs/1...88.2013.861226
    Paskutinis taisė Bartas1; 2015.05.22, 22:22.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Kas man iš šitos istorijos iš tiesų yra žaviausia, tai.. pats Abonentas. Jei jis vėl išplauks sausas, tai prieš jį tik teks nukelti kepurę. Kadangi tai genijus. Tik kiek gaila, kad savo unikalius sugebėjimus degina ne visai visuomenei tinkama linkme..

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Tai iš kur tie "nuskriaustieji" atsiranda? Ar ir ne dėl tokių kaip abonentas veiklos?
    "Nuskriaustieji" tai tam tikras socialinis reiškinys, ryškiau pastebimas posovietinėse šalyse, tam tikras "išmoktas bejėgiškumas. Savaime suprantama, tradiciškai didesnis korupcijos lygis, šį reiškinį taip pat įtakoja.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Tie nykūs savanaudiškų interesų prirašinėjimai, bet kam esančiam pozicijoje, labai jau asocijuojasi su nuskriaustąja visuomenės dalimi. Savaime suprantama, įdėmiai išklausysiu įtikinamos informacijos apie "mero naudą" iš šių avialinijų.
    Kalba eina ne apie merą - apie jį nepavyks pasakyti ką nors naujo.
    Tiesiog pacitavau porą Tamstos pasisakymų, kur kalbama apie miesto interesus. Visa ši liūdna istorija nėra miesto interesas.


    Baigėsi balius.
    Atėjo laikas susimokėti - ar mokesčių mokėtojams, ar apgautiems keleiviams ar dar kažkam. Bankroto priežastys ir pabaigą mažai kuo skiriasi nuo kokio nors bauhofo (kaismet akcininkai turėjo maitinti nuostolingai generuojantį "verslą") ar vieno bankrutavusio banko, kuris už svetimus darė PiaRą (nusipirkim brangiausius žaidėjus, nes taip "garsinsim Lietuvą") ir išgarsėjimas pasireiškė tuo, kad liko daug skolų.

    Gal geriau pakalbėkim, kas bus už savaitės - ar bus įvykdyta bent pusė pažadų dėl tolesnio keleivių vežimo ar pinigų už bilietus grąžinimo. Atrodo, viskas užsilenks per 36 ar 72 valandas.
    Paskutinis taisė Romas; 2015.05.22, 21:53.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai iš kur tie "nuskriaustieji" atsiranda? Ar ir ne dėl tokių kaip abonentas veiklos? Ir kas svarbiausia, tie, kas pasisaviną už kelis šimtus, yra sodinami, o tie, kas milijonus iššvaisto, su kiaulės akimis ir toliau aiškina, kaip gyventi. Kaltų ir AL atveju nebus. Pasėjau Zuoko sėklas, laukiu, ar bent kas iš tų daržovių sudygs.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.05.22, 21:45.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Mero interesas ne visada yra miesto interesas.
    Mero nauda ne visada miesto nauda, ypač šiuo atveju.
    Romai, tie nykūs savanaudiškų interesų prirašinėjimai, bet kam esančiam pozicijoje, labai jau asocijuojasi su nuskriaustąja visuomenės dalimi. Savaime suprantama, įdėmiai išklausysiu įtikinamos informacijos apie "mero naudą" iš šių avialinijų.

    Deja, už tą avantiūrą susimokės ne to projekto tėvai ir kiti dalyviai, o mokesčių mokėtojai.
    Iš tos informacijos kurią turiu, susidariau nuomonę, jog mokesčių mokėtojams būtų gerokai naudingiau tęsti projektą, koreguojant pastebėtas jo klaidas, ir aiškiai demonstruojant, jog projektai, net ir pasikeitus politinei konjunktūrai, išlaiko tęstinumą. Tai būtų tinkamas signalas potencialiems investuotojams, bei žingsnis bendrų Baltijos šalių avialinijų sukūrimo kryptimi.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Vykdoma veikla buvo reikšminga ir naudinga miestui, bei valstybės mastu.
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Air Lituanica nėra viešoji įstaiga, turinti paramos gavėjo statusą, visų pirma tai buvo miesto ir valstybės interesas užtikrinti jos veiklą ir palyginti nedideles reikalingas investicijas.
    Mero interesas ne visada yra miesto interesas.
    Mero nauda ne visada miesto nauda, ypač šiuo atveju.

    Deja, už tą avantiūrą susimokės ne to projekto tėvai ir kiti dalyviai, o mokesčių mokėtojai.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Bartai, kokie akcininkai, tokie ir tikslai

    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Beje, kitokiame nei privačiame versle, esu beveik nedirbęs ir nei su AL nei Bartkumi neturiu nieko bendro.
    šitą užskaitau
    Paskutinis taisė Romas; 2015.05.22, 21:12. Priežastis: Sujungtos 2 replikos iš eilės

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Taip tai taip, bet, pirma, nereikia šokti aukščiau galimybių ribos. Antra, viena yra finansuoti, dotuoti, tobulinti, tai, kas yra, ir kurti nuo nulio.
    A1, pastaba teisinga. Nebuvo tinkamai įvertinta politinė rizika, taip pat tikėtasi tam tikro tęstinumo, net ir pasikeitus valdžiai.

    Mielas Bartai1, neužsiimkite demagogijos po laiko. Apie kokius segmentus ir klientus Jūs galite šnekėti, jei bilietų nebuvo jokiose GDS sistemose, prie jų prisijungėte tik praeitą (!) savaitę. Kas galėjo nusipirkti Jūsų bilietus?
    Gerbiamas Udriau, šią pastabą jau seniai privalėjote išsakyti Simonui Bartkui, o nesulaikę tinkamos reakcijos - akcininkų atstovams Valiūnui ar Zuokui.

    Bartai, žiūrėk: yra įmonės akcininkai ir samdomi vadovai. Ateina kas pusmetį vadovai pas akcininkus ir sako, duok pinigų, nes trūksta. Sako, kada pelnas? Kitais metais. Ok, duoda. Po metų tas pats. Ir taip kasmet. Tai tokie bartai lėktų "v trūbų" jau po metų. Nors, tu nedirbęs privačiam versle, nepagausi minties.
    Liutass'ai, vadovai yra samdomi akcininkų palaiminto verslo plano įgyvendinimui. Jeigu šie planai įgyvendinami ar atsiranda tam tikros korekcijos (dėl objektyvių priežasčių), keisti vadovų nėra jokio preteksto. Šiaip, mano nuomone, AL vadovai tikrai nusipelno priekaištų (švelniai tariant) dėl netinkamos komunikacijos. Išorinės. Beje, kitokiame nei privačiame versle, esu beveik nedirbęs ir nei su AL nei Bartkumi neturiu nieko bendro.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    dėl to ir bankrutavo.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Pritariu, kad AL buvo Zuoko užgaida ir pinigų švaistymas. Bet kaip keleivis pasigesiu AL, nes kelis kartus gan pigiai suskraidžiau į Vokietiją. Vieną kartą lėktuvas vėlavo kokias 3 valandas, bet išgėriau alaus ir labai linksmai praleidau laiką su kitais keleiviais Nebuvo to pykčio, kad vėlavo O jei rimtai, tai kainos būdavo per akcijas žiauriai mažos. O bagažas 23 kg jau būdavo įskaičiuotas. Ir visus tuos nuostolius dengdavo vilniečiai. Šitas sapnas turėjo anksčiau ar vėliau baigtis.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Bartai, žiūrėk: yra įmonės akcininkai ir samdomi vadovai. Ateina kas pusmetį vadovai pas akcininkus ir sako, duok pinigų, nes trūksta. Sako, kada pelnas? Kitais metais. Ok, duoda. Po metų tas pats. Ir taip kasmet. Tai tokie bartai lėktų "v trūbų" jau po metų. Nors, tu nedirbęs privačiam versle, nepagausi minties.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Dažniausiai pigiomis avialinijomis ir į atitinkamus oro uostus. Air Lituanica taikėsi į kiek kitokių klientų segmentą.

    Sėkmingai susiklosčius Flylal bylai, LT vyriausybė galėtų tapti Air Baltic akcininke, prisijungus Estonian Air turėtume SAS analogą Baltijos šalyse .
    Mielas Bartai1, neužsiimkite demagogijos po laiko. Apie kokius segmentus ir klientus Jūs galite šnekėti, jei bilietų nebuvo jokiose GDS sistemose, prie jų prisijungėte tik praeitą (!) savaitę. Kas galėjo nusipirkti Jūsų bilietus?

    Gerai, negalėjote prisijungti prie GDS, kitas pardavimų kanalas yra kelionių agentūros. Atleiskite kokia komunikacija buvo su jomis? NULINĖ. Niekada neužmiršiu, kai ką tik Jums įsikūrus reikėjo atvežti vokiečių kelionių agentūrų atstovus. Kokį atsakymą gavau? Rašykite laiškos,. Kokią kainą gavau? Tradicinę grupės kainą.

    Kalbėjote su agentūromis apie blok vietas? NE, nors galėjote žiemos metu miuncheną pilnai užkrauti slidinėtojais.

    Aišku, kai pardavimų nėra, tada nieko kito neliko, kaip tik leisti bilietus po 100 litų, kurie akivaizdžiai nepadengė jokių išlaidų. Ir beje jei bilietas 100 litų, atleiskite į kokį sakėte segmentą orientavotės? Sakote oi ne pigių avialinijų? Kuom Jūs laikote aplinkinius?

    Supraskite vieną - tokie "aukščiausio lygio aviacijos specialistai" po tokio vadovavimo turėtų ne aiškinti kad "reikėjo daugiau pinigų ir mums trukdė politikai", o sėdėti ir valgyti valdišką duoną su turto konfiskavimu. Aukšto lygio profesionalai tokių idiotiškų klaidų nedaro.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Nejaugi nesate girdėję apie valstybines ir savivaldos įmones? Apie valstybinių investicijų kuriamą grąžą ir pridėtinę vertę? Siūliau tik palyginti, kuri iš šių investicijų efektyvesnė long term, lyginant su investicijomis į pasiekiamumo gerinimą - žvyrkelių asfaltavimas, ar pvz. dotacijos keleivių pervežimams geležinkeliais?
    Taip tai taip, bet, pirma, nereikia šokti aukščiau galimybių ribos. Antra, viena yra finansuoti, dotuoti, tobulinti, tai, kas yra, ir kurti nuo nulio.

    Komentuoti:


  • ONV_
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Abejoju, kad tu turi 180k Eur. per savaitę.
    Grynais ne bet nenoriu kad bet kokia dalimi butu naudojami mano sumoketi mokesciai tokio nesamoningo dydzio sumoms moketi. Suprasciau 1 mln Eur per metus parama kazkokia forma airbaltic jei laikys lektuvus Vilniuje tiesioginiams skrydziams bet ne 10.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Taip, daug rimčiau atrodo teiginys, kad buvo kuriama savanaudiškų ambicijų tikslais
    Jau ir pats teiginys "savanaudiškos ambicijos" neatrodo rimtai .

    Komentuoti:

Working...
X