Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bartas1
    replied
    Aš jums dar kartą kartoju: verslas daro pinigus ir daro tai pasiremdamas skaičiais, grafikais ir lentelėmis, o ne panaršęs google paveikslėlius.
    Dabar jau supratau, įtikinote.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    P.S. vien jau geografine padetis Vilniaus yra tragiska, lyginant su Ryga arnt Kaunu ir Klaipeda.
    Na, tragiška nėra, vien 2 mln Minsko buvimas šalia yra reikšmingas faktorius. Kaunas geriau pasiekiamas Lietuvos mastu, bei padėtis geresnė Pietų-Šiaurės tranzitui. Ryga, Talinas ar Varšuva nuo Vilniaus yra panašiu atstumu kaip ir nuo Kauno.

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Apie tai ir kalba, jei kažko labai reikia ateis ir pėsčias. Tik ar tikrai mes esame tiek įdomus ir reikšmingi, jog ateitų pas mus, o ne į Rygą pvz.?
    Ką reiškia įdomūs ir reikšmingi? Apie ką jūs čia rašinėjat? Aš jums dar kartą kartoju: verslas daro pinigus ir daro tai pasiremdamas skaičiais, grafikais ir lentelėmis, o ne panaršęs google paveikslėlius. Ar reikia Western Union AL? Ar reikia Thule'i? Ar reikia Thermo Scientific? Schmitz galiausiai? Nė velnio. Reikia gerų darbuotojų už gerą kainą. Kurie dirbs ir generuos pelną.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Apie tai ir kalba, jei kažko labai reikia ateis ir pėsčias. Tik ar tikrai mes esame tiek įdomus ir reikšmingi, jog ateitų pas mus, o ne į Rygą pvz.?
    tai reikia stengtis.

    P.S. vien jau geografine padetis Vilniaus yra tragiska, lyginant su Ryga arnt Kaunu ir Klaipeda.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    kam reikia, tas atskris i Vilniu ir be AL.
    Apie tai ir kalba, jei kažko labai reikia ateis ir pėsčias. Tik ar tikrai mes esame tiek įdomus ir reikšmingi, jog ateitų pas mus, o ne į Rygą pvz.?

    Prezidentė D.Grybauskaitė sako, kad aviacijos kompanijos „Air Lituanika“ įsteigimas buvo finansinė avantiūra, nes esą Lietuva pavėlavo su savo pretenzijomis turėti nacionalinį vežėją, kai konkurencija dėl keleivių oro transportu pasaulyje ir Europoje yra tokia arši, sunkiai įsileidžianti naujus žaidėjus.

    Pavėlavome? O gal greičiau nesuspėjome arba dar liūdnesnis atvejis – nebuvo duota laiko, bėgūną diskvalifikavus pusiaukelėje? Naujas senovė graikų filosofijos aporijos „Achilas nepavys vėžlio“ paaiškinimas gali būti ir toks – tendencingi teisėjai neleido įsibėgėti.

    Kitas klausimas, ar iš tiesų visa A. Zuoko veikla, tai, ką anas nuveikė miesto labui, gali būti paaiškinta, nuodugniai įvertinta per supaprastintą avantiūristo veiklos pavyzdį?

    http://www.lrytas.lt/komentarai/viln...as-atidaro.htm

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ciurlionis Rodyti pranešimą
    oslas tris kartus į savaitę
    OSL - 2, 4, 6; RYG - 1, 3, 5, 7; TRF - 2, 4, 6. Taip kad kasdien.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2015.05.28, 11:40.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    kam reikia, tas atskris i Vilniu ir be AL.

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Be AL netnkamas. Čia kaip su įlipimu į autobusą tik pro priekines duris - vienintelis (bet esminis) trūkumas buvo, kad ne Zuokas sugalvojo ir įdiegė.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    o be AL netinkamas susisiekimas?

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Bartai, virpinate orą. Klausimas, kokios investicijos galėjo (galėtų) ateiti dėl būtent susisiekimo oro taip ir liko atviras dar keliais puslapiais atgal. Priešingai nei AL idėjiniai lyderiai, investuotojai investuoja savo pinigus ir jiems pirmoj vietoj svarbus pelnas, o ne susisiekimas oru.
    Gerbiami oponetai, nejaugi taip sunku suprasti, jog tinkamas susisiekimas tai tik papildoma bet svarbi priemonė miestui ir šaliai konkuruojant dėl užsienio investicijų. Aišku, galima ignoruoti šią pačių investuotojų aiškiai ir ne kartą įvardintą problemą ir tikėtis, jog kiti mūsų privalumai bus ženkliai reikšmingesni

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Oslas - reisai kasdien
    Oslas tris kartus į savaitę

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Atsižvelgiama į tai iš kokių šalių jau yra investuotojų, kurių potencialas investuoti Lietuvoje yra didžiausias. Pagal „Investuotojų forumą“, svarbiausios skrydžių kryptys - Helsinkis, Stokholmas, Oslas, Tamperė, Kopenhaga, Berlynas, Hamburgas, Frankfurtas ir Londonas.
    Bartai, virpinate orą. Klausimas, kokios investicijos galėjo (galėtų) ateiti dėl būtent susisiekimo oro taip ir liko atviras dar keliais puslapiais atgal. Priešingai nei AL idėjiniai lyderiai, investuotojai investuoja savo pinigus ir jiems pirmoj vietoj svarbus pelnas, o ne susisiekimas oru.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Helsinkis - 2 reisai į dieną, Frankfurtas - 2 reisai, Londonas - 3 reisai, Stokholmas - keletas reisų, Kopenhaga - keletas reisų, Oslas - reisai kasdien, Berlynas - 4 reisai į savaitę. Taip kad susisiekimas yra.
    Tikrai neliūdžiu dėl to, kad vietą kažkas užėmė ir reisai bus.

    Pagal mane tai čia tik pora žmonių nepatenkinti AL likvidavimu, visi kiti palaiko tos aferos baigimą už vilniečių pinigus.
    Lietuviai yra racionalūs žmonės ir linkę ieškoti racionalių sprendimų. Peršasi išvada, kad racionaliau būtų buvę tęsti investicijas, susitarti su vyriausybe dėl bendrų veiksmų pritraukiant bendrą visoms Baltijos šalims investuotoją. Aišku, surasti investuotoją ir auginti keleivių srautus su tokia retorika kokią naudojo naujoji savivaldybės taryba buvo tikrai mažai tikėtina.

    http://www.lrytas.lt/komentarai/air-...truko-noro.htm

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Atsižvelgiama į tai iš kokių šalių jau yra investuotojų, kurių potencialas investuoti Lietuvoje yra didžiausias. Pagal „Investuotojų forumą“, svarbiausios skrydžių kryptys - Helsinkis, Stokholmas, Oslas, Tamperė, Kopenhaga, Berlynas, Hamburgas, Frankfurtas ir Londonas.
    Helsinkis - 2 reisai į dieną, Frankfurtas - 2 reisai, Londonas - 3 reisai, Stokholmas - keletas reisų, Kopenhaga - keletas reisų, Oslas - reisai kasdien, Berlynas - 4 reisai į savaitę. Taip kad susisiekimas yra.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tiesa sakant nesuprantu triukšmo. Šimašius nuo pat pradžių gana aiškiai deklaravo, kad Air Lituanica bus likviduota. Išsirinkot. Turit. Ko skundžiatės?
    Pagal mane tai čia tik pora žmonių nepatenkinti AL likvidavimu, visi kiti palaiko tos aferos baigimą už vilniečių pinigus.

    Kuo toliau tuo gražiau bus su Zuoko pokštais:
    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...uobe-56-505870
    Paskutinis taisė Arunasx; 2015.05.28, 09:11.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Tiesa sakant nesuprantu triukšmo. Šimašius nuo pat pradžių gana aiškiai deklaravo, kad Air Lituanica bus likviduota. Išsirinkot. Turit. Ko skundžiatės?

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Kai tam, kad iš turistų gauti 20 mln. eur, prieš tai reikia tiek pat sukišti į AirLituanicą, tai tikrai nėra nieko gero. Dabar, kai bankrutavo AirLituanica, mes gausim visiškai tą patį rezultatą, tik neišleisdami tų 10 mln. eur per metus. T.y. bus atskraidinta panašiai turistų, jie išleis panašiai tiek pinigų, skirtumas tik tas, kad mes per metus galėsim įgyvendinti dvejus tokio dydžio, kaip bernardinų sodai, projektus.

    Jei AirLituanica per savo veiklą pervežė 200,000 keleivių, iš kurių 60% turistų (kas truputi neįtikėtina, bet tiek to), įvertinant dar ir tai, kad tas pats turistas skrido pirmyn ir atgal, gauname, jog viso buvo atgabenta 60,000 turistų. O AirLituanicai išleista buvo apie 20 mln. eur. Vadinasi tam, kad atgabenti vieną turistą, iš Vilniaus biudžeto buvo skiriama 333 eurai. Neįtikėtina neekonomija. Tai būtų pinigų švaistymas net jeigu tos sumos būtų dešimt kart mažesnės.
    60% užsieniečių, jų tarpe daugiau skrendančių darbo reikalais nei turistų. Neekonomija, tokiu mechaniniu būdu tiesiog nevertinama, tai yra investicinis projektas turintis 5 metų ciklą ir tik šio periodo pabaigoje galima įvertinti investicinę grąža ir sukurtą pridėtinę vertę. Be abejo, jei eigoje planuoti rezultatai nepasiekiami, reikia imtis koreguojančių veiksmų.

    Sulaukim oficialių skaičių. Kita šalis pateikia 12,5 mln išleistus, bei 8 mln poreikį per metus, tame tarpe dar ~15% sudaro privačių investuotojų lėšos. 2015 m pirmųjų mėnesių apyvarta beveik dvigubai viršijo praėjusių metų atitinkamo periodo apyvartą, tai rodiklis paneigiantis kalbas apie beprasmišką investavimą į bendrovę.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Su pinigų centrais Singapure, Pekine ir Niujorke tiesioginio susisiekimo neturėjome ir, ko gero, niekada neturėsim (nėra pakankamų srautų).
    Atsižvelgiama į tai iš kokių šalių jau yra investuotojų, kurių potencialas investuoti Lietuvoje yra didžiausias. Pagal „Investuotojų forumą“, svarbiausios skrydžių kryptys - Helsinkis, Stokholmas, Oslas, Tamperė, Kopenhaga, Berlynas, Hamburgas, Frankfurtas ir Londonas.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Mintis yra tokia - su mums svarbiais regionais būtinas geras susisiekimas oru, kurio svarbą pabrėžia investuotojai (tai patvirtina ir Investuok Lietuvoje, teigia Investuotojų forumas).
    Su pinigų centrais Singapure, Pekine ir Niujorke tiesioginio susisiekimo neturėjome ir, ko gero, niekada neturėsim (nėra pakankamų srautų).

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė adebisi Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu udriau tu su atvykstamuoju turizmu dirbi, o tokius vėjus šneki. Turbūt stucked prie šablono ir kelių partnerių ir vadovaujiesi moto "dviratis jau išrastas"... Įdomu kokia agentūra tokius darbuotojus laiko, nes kad pats vadovas kokios būtum, nelabai įsivaizduočiau...
    Tai kad tamsta kalbi vėjus ir dirbi su šablonais, nes vadovaujiesi principu yra skrydis yra turistų, nėra skrydžio nėra turistų. Žvelk kitaip
    Paskutinis taisė udrius; 2015.05.28, 04:22.

    Komentuoti:

Working...
X