Parašė ttttt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na taip, jei turi įmonę, į kurią kiši milijonus, tai ji "nebankrutuoja". Nes tu ją išlaikai.
Tada nusprendi jos nebefinansuoti, ir likviduoji (įmonė bankrutuoja).
Tai žinoma, kad tas sprendimas nebefinansuoti buvo politinis sprendimas. Čia savaime suprantama. Pačiame prokuratūros pranešime tai yra neesminė detalė, esmė tai, kad finansuojant Air Lituanica nebuvo padaryta kriminalinių nusikaltimų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tada nusprendi jos nebefinansuoti, ir likviduoji (įmonė bankrutuoja).
Tai žinoma, kad tas sprendimas nebefinansuoti buvo politinis sprendimas. Čia savaime suprantama. Pačiame prokuratūros pranešime tai yra neesminė detalė, esmė tai, kad finansuojant Air Lituanica nebuvo padaryta kriminalinių nusikaltimų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, dabar žiūrint, be reikalo uždarė. Bet prisiminkit tuometinę Vilniaus finansinę situaciją - bankai jau nebeskolino ir t.t.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
O kažkur buvo informacija, kad Air Lituanica buvo uždaryta dėl bankroto?
Vilniaus meras Remigijus Šimašius sakė, kad „Air Lituanica“ bankrotas miesto savivaldybei gali kainuoti daugiau kaip 1 mln. eurų.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąRimtas smūgis Šimašiui ir jo gerbėjams, kurie melavo apie Air Lituanica bankrotą.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Gal kas gali išversti į Lietuvių kalbą?
Komentuoti:
-
sprendimas nutraukti „Air Lituanica“ veiklą buvo nepriimtas ne dėl nemokumo būsenos, bet dėl politinės valios.
Komentuoti:
-
Rimtas smūgis Šimašiui ir jo gerbėjams, kurie melavo apie Air Lituanica bankrotą.
Prokurorai: „Air Lituanicos“ veikla nutraukta ne dėl nemokumo, bet dėl politinės valios
„Pabrėžiama, kad UAB „Air Lituanica“ palaikymas buvo viešasis interesas, todėl nėra pagrindo manyti, kad intensyvi investicijų paieška, bendradarbiavimas su įvairiomis įmonėmis ar institucijomis gali būti vertinamas kaip tarnybos įgaliojimų viršijimas“, - skelbiama dokumente. Ataskaitoje taip pat teigiama, kad sprendimas nutraukti „Air Lituanica“ veiklą buvo nepriimtas ne dėl nemokumo būsenos, bet dėl politinės valios.
„Šiandien Lietuva išleidžia 3,7 mln eurų ir turime vieną skrydį į Londono City oro uostą. Jeigu mes būtume investavę pagal verslo planą kaip buvo numatyta 6 mln. eurų per metus, mes turėtume šiandien 15-16 tiesioginių krypčių. (...) „Investuok Lietuvoje“ analizė, prokuratūros nutarimas rodo (...), kad Lietuva ir Vilnius prarado šimtus milijonų eurų panaikinus ir sustabdžius „Air Lituanicos“ veiklą“
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas...23873#cxrecs_sPaskutinis taisė Lettered; 2019.07.03, 13:21.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąGhmm.... Čiurlioni, kaip čia taip? kai sakiau kad Vilniui reikia tradicinių avialinijų , o ne low costų, ką tada sakei? O dabar ką kalbi?
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Aš iki šiol manau, kad tai buvo viena didžiausių klaidų - t.y. Lituanicos uždarymas - tai buvo realus dalykas po kelių metų turėti savo "brand'ą" ir kryptis generuoti pagal savo poreikį.
Tai puikiai patvirtina Estijos ir Latvijos pavyzdžiai.
Bet kai, kam atrodo, kad mokėti pinigus ir skatinti reisus, kurie jau egzistuoja arba tuos, kurie egzistuoja vieną sezoną. Be įdirbio, žinomumo ir strategijos. Geriau būti provincija ir aviacijoje, priklausoma nuo žemų sąnaudų oro bendrovių. Wizz nuima vieną lėktuvą ir tragedija ir niekam nėra gaila už Ryanair vasarą mokėti 400 eur, kad grįžti į Lietuvą.
Vien dėl to, kad Lietuva nėra sujungta tiesioginiais skrydžiais su pačiu Londonu, per metus prarasta 186 milijonai eurų. Tai paskelbė viešoji įstaiga „Investuok Lietuvoje“. Šis faktas vėl verčia prisiminti politikų numarintą oro bendrovę „Air Lituanica“.
– Ar prieš trejus metus likviduota Vilniaus savivaldybės skrydžių bendrovė „Air Lituanica“ pajėgtų tenkinti verslo bei turizmo poreikius ir ši nauda būtų atsvėrusi tuometinius jos veiklos nuostolius? – „Lietuvos rytas“ paklausė buvusio sostinės mero Artūro Zuoko. – Kai Andriaus Kubiliaus vadovaujama Vyriausybė nesutiko padėti skrydžių bendrovei „FlyLAL“ ir leido jai bankrutuoti, 2011 metais ėmiausi kurti „Air Lituanica“, kad Lietuva vėl turėtų savo bazinį oro vežėją. Susisiekimo ministerijos užsakymu ispanų konsultantų parengta studija rodė, kad bankrutavus „FlyLAL“ Lietuva prarado 1600 darbo vietų ir patyrė 70 mln. eurų tiesioginių nuostolių, nekalbant apie žalą šalies investiciniam klimatui.
– Kol kasmet gaus tokiems skrydžiams po 4,7 mln. eurų, jų neatsisakys, bet tai nebus tvari kryptis. Išseks parama, nutrūks ir skrydžiai. Matyt, pasibaigus trejų metų paramos programai teks ją tęsti, jei norėsime išsaugoti tiesioginį ryšį su Londonu. Todėl ir kyla klausimas, ar racionalu Lietuvai skirti didžiules subsidijas užsienio vežėjui, kuris gali pasitraukti, kai tik nutrūks parama. Priminsiu, kad pagal bendrovės „Lufthansa Consulting“ parengtą „Air Lituanica“ verslo planą jai reikėjo trejus metus skirti po 8 mln. eurų. Jau buvome skyrę 4 mln. eurų, taigi būtų pakakę dar 20 mln. eurų. Jeigu šis verslo planas būtų įgyvendintas, mūsų oro vežėjas turėtų penkis orlaivius, kurie skraidintų keleivius 17 tiesioginių krypčių, įskaitant ir Londoną. Išlaidos vienos kryties paramai būtų gerokai mažesnės, nei dabar ketinama skirti užsienio bendrovei.
– Ar mūsų kaimynai latviai ir estai elgėsi protingiau nei mes? – Neabejotinai jų sprendimai buvo nepalyginti protingesni ir efektyvesni. Aviacijos verslas – sudėtingas, o konkurencija rinkoje – milžiniška, bet, pavyzdžiui, Latvija didžiulėmis kryptingomis pastangomis išsaugojo savo oro vežėją „AirBaltic“ ir sugebėjo jį paversti europinio lygio bendrove. Iš Rygos skraidoma maždaug 80 tiesioginių krypčių, o iš Vilniaus numatytos tik 23 tokios kryptys, neskaičiuojant turistinių, vykstančių vasaros sezonu. Gal Lietuvai netgi geriau tiktų Estijos pavyzdys. Estai 2015 metais buvo priversti nutraukti savo oro vežėjo „Estonian Air“ veiklą, kai teisme pralaimėjo ginčą su Europos Komisija, įrodžiusia, kad parama šiai bendrovei skirta pažeidžiant ES teisę. Tačiau Estijos valdžia nekapituliavo. Tą pačią diena, kai buvo priimtas nepalankus sprendimas dėl „Estonian Air“, estai įsteigė naują skrydžių bendrovę „Nordica“. Jie iš anksto pasirengė tokiam žingsniui. Estijos vyriausybė skyrė 30 mln. eurų „Nordica“ įstatiniam kapitalui sukaupti. Dabar bendrovė skraido 14 krypčių ir, prabėgus vos trejiems metams nuo veiklos pradžios, jau dirba pelningai. Lietuvai panašiam tikslui pasiekti būtų pakakę 20 mln. eurų. Beje, „Air Lituanica“ derėjosi su Estijos valdžia ir verslu dėl bendrų projektų. Bendradarbiauti siūlė ir „AirBaltic“. Tačiau Vilniaus meru tapęs R.Šimašius nesiteikdavo netgi atsakyti į investuotojų laiškus, nes skubėjo kuo greičiau likviduoti savą oro vežėją. Manau, tai buvo nusikaltimas.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...tm_medium=Copy
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ghmm.... Čiurlioni, kaip čia taip? kai sakiau kad Vilniui reikia tradicinių avialinijų , o ne low costų, ką tada sakei? O dabar ką kalbi?
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAr ne Air lituanicai yra kita tema? https://www.miestai.net/forumas/foru...uanica?t=14364
O šiaip daugybė forumo narių savo laiku mušėsi į krūtinę ir sakė Air Lituanica rulezzz. ArūnaiX ar ne pats buvai tose gretose? Beje, rinkimai artėja, Zuokas piarinasi gerai, panašu, kad reikia atskiros temos Vilniaus mero rinkimai
Tai puikiai patvirtina Estijos ir Latvijos pavyzdžiai.
Bet kai, kam atrodo, kad mokėti pinigus ir skatinti reisus, kurie jau egzistuoja arba tuos, kurie egzistuoja vieną sezoną. Be įdirbio, žinomumo ir strategijos. Geriau būti provincija ir aviacijoje, priklausoma nuo žemų sąnaudų oro bendrovių. Wizz nuima vieną lėktuvą ir tragedija ir niekam nėra gaila už Ryanair vasarą mokėti 400 eur, kad grįžti į Lietuvą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAr ne Air lituanicai yra kita tema? https://www.miestai.net/forumas/foru...uanica?t=14364
O šiaip daugybė forumo narių savo laiku mušėsi į krūtinę ir sakė Air Lituanica rulezzz. ArūnaiX ar ne pats buvai tose gretose? Beje, rinkimai artėja, Zuokas piarinasi gerai, panašu, kad reikia atskiros temos Vilniaus mero rinkimai
Niekada nebuvau aferisto zuokulos šalininkas nepaisant to, kad vieną kartą prieš kokius 20 metų jis pavežė mane savo Volvo, lyg ir 850.
Siūlyčiau įvairius savo teiginius pagrįsti nors krisleliu rimtesnės info ar analizės, o ne savo fantazijomis. Tai liečia pirmiausia VNO ir Vilnius bendrai. Objektyvumas nepakenktų.Paskutinis taisė Arunasx; 2018.08.19, 09:15.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Zuokula piarinasi ir vėl bando ieškoti kaltų nenorėdamas prisiminti realybės ir savo veiksmų:
Artūras Zuokas atskleidė, kas ir kodėl sužlugdė „Air Lituanica“ https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...nica--7290574/
Priminsiu, kad pagal bendrovės „Lufthansa Consulting“ parengtą „Air Lituanica“ verslo planą jai reikėjo trejus metus skirti po 8 mln. eurų. Jau buvome skyrę 4 mln. eurų, taigi būtų pakakę dar 20 mln. eurų.
VŽ rašė, kad finansinės ataskatos už praėjusius metus „Air Lituanica“ dar nėra pateikusi, tačiau skaičiuojama, kad pajamos pernai sudarė apie 14,6 mln. Eur, o nuostolis – 10,28 mln. Eur. 2013 m., kai pradėta veikla, patirta 5,3 mln. Eur nuostolio, gauta 6,76 mln. Eur pajamų.
https://www.vz.lt/archive/article/20...juoja-bankrota
Panašiai kaip jis žadėjo 16'000-18'000 automobilių per parą per jo laikais pastatytą Goštauto estakadą už >10 mln € šalia MG Baltic. Realybę žino bet kuris vilnietis turintis mašiną.
Mat skaičiuojama, kad už kiekvieno „Air Lituanica“ skraidinto keleivio bilietą Vilniaus savivaldybei teko primokėti po 100 eurų.
Vidas URBONAVIČIUS, Vilniaus savivaldybės tarybos narys:
Visame pasaulyje žinau tik vieną miestą, kuris turėjo savo oro linijas, ir jos, žinoma, bankrutavo, - Maskva. Mes buvome antrieji.
Aiškios oro linijų valdymo schemos aš niekada ir nemačiau. Savivaldybės akcijos buvo UAB „Air Vilnius Club“, privatūs akcininkai įkūrę UAB „Air Lituanica Club“, dar mažą dalį akcijų turėjo Lietuvos pašto antrinė bendrovė „Baltic Post“. O dotacijos skrydžių bendrovei buvo skiriamos per UAB „Start Vilnius“, daugiausia užsiimančią nekilnojamuoju turtu. Šios idėjos architektas A.Zuokas, nenorėdamas, kad nei miesto tarybos opozicija, nei Valstybės kontrolė neturėtų priėjimo prie „Air Lituanica“, pasinaudojo savivaldybės įsteigtu tarpininku. Buvo žaidžiami žaidimai ir su Civilinės aviacijos administracija, kad ši neatimtų licencijos: kiekvieną kartą, kai tik bendrovei grėsdavo griežtesnė sankcija, būdavo skiriama eilinė porcija dotacijų, ir vėl viskas atrodydavo gražu.
Mes žinome realią tiesą, kad vežėjas pinigus gavo iš miestiečių kišenės, ir atlyginimus jie pasidarė kaip aviacijos rinkoje, bet veikė kaip privatus „uabas“ ir slėpėsi už komercinės paslapties. Dabar ji nusinešė ir krūvą savivaldybės įmonių, kurios buvo priverstos skolinti „Air Lituanica“, pinigų. Kas tuos nuostolius padengs? Greičiausiai jie bus nurašyti - tuos pinigus iš miestiečių kišenės jau iššvaistė ir jie nebegrįš, nes nėra iš ko grįžti.
Komentuoti:
-
Ar ne Air lituanicai yra kita tema? https://www.miestai.net/forumas/foru...uanica?t=14364
O šiaip daugybė forumo narių savo laiku mušėsi į krūtinę ir sakė Air Lituanica rulezzz. ArūnaiX ar ne pats buvai tose gretose? Beje, rinkimai artėja, Zuokas piarinasi gerai, panašu, kad reikia atskiros temos Vilniaus mero rinkimai
Komentuoti:
-
A. Zuokas aiškinasi, kiek dėl „Air Lituanicos“ nukentėjo VŠT
http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...entejo-vst.htm
Kažkas iki šiol negali nurimti
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąPaaiškėjo, kad dieną prieš Jakilaičiui išplatinant savivaldybės el. laiškus, Zuokas buvo susitikęs su Jakilaičiu pabendrauti. Bet tai tikriausiai taip pat nei argumentas, nei faktas, tik atsitiktinumas
A. Zuokas: Šiuo atveju mes kalbėjome ne šita tema, mes kalbėjome grynai apie buriavimo dalykus.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąĮdomu kaip galima Zuoką apkaltinti kuo tik nori, net jeigu tai neturi jokio pagrindimoParašė Eidvis Rodyti pranešimąTu gal gali man įvardinti kokį nors kitą žmogų, kuris
1. būtų suinteresuotas tokio 'kompromato' skleidimu
2. būtų pakankamai supuvęs morališkai, kad veiktų tokiais būdais, kai yra viešinami privatūs susirašinėjimai
3. būtų pakankamai korumpuotas (tokie dalykai yra draudžiami įstatymų)
4. teoriškai galėtų turėti prieigą prie savivaldybės darbuotojų emailų.
5. būtų tokių 'kompromatų' meistras.Parašė Creatium Rodyti pranešimąO, su tokiais argumentais ir faktais - tai jis tikrai kaltas
Komentuoti:
-
100-mecio proga
Lietuva ketina svarstyti siūlymą įsigyti „airBaltic“ akcijų
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...tic-akciju.htm
Manau, kad zaidziant su galva, galim sudiriguot latviukams savas taisykles.
Komentuoti:
Komentuoti: