Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sankauskas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Bet esmė, kad pagal verslo planą pirmus kelentą metų įmonę ir turėjo būti nuostolinga, kaip ir bet kurį kitą oro linijų bendrovė pasaulyje, o Šimašius nuo pat savo priešrinkiminės kampanijos pradžios tuo naudojosi traktuodamas savaip, kad laimėtų rinkimus.
    Taip, todėl mokesčių mokėtojai ir balsavo už Šimašių.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na taip, jei turi įmonę, į kurią kiši milijonus, tai ji "nebankrutuoja". Nes tu ją išlaikai.

    Tada nusprendi jos nebefinansuoti, ir likviduoji (įmonė bankrutuoja).


    Tai žinoma, kad tas sprendimas nebefinansuoti buvo politinis sprendimas. Čia savaime suprantama. Pačiame prokuratūros pranešime tai yra neesminė detalė, esmė tai, kad finansuojant Air Lituanica nebuvo padaryta kriminalinių nusikaltimų.
    Bet esmė, kad pagal verslo planą pirmus kelentą metų įmonę ir turėjo būti nuostolinga, kaip ir bet kurį kitą oro linijų bendrovė pasaulyje, o Šimašius nuo pat savo priešrinkiminės kampanijos pradžios tuo naudojosi traktuodamas savaip, kad laimėtų rinkimus.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Na taip, jei turi įmonę, į kurią kiši milijonus, tai ji "nebankrutuoja". Nes tu ją išlaikai.

    Tada nusprendi jos nebefinansuoti, ir likviduoji (įmonė bankrutuoja).

    Tai žinoma, kad tas sprendimas nebefinansuoti buvo politinis sprendimas. Čia savaime suprantama. Pačiame prokuratūros pranešime tai yra neesminė detalė, esmė tai, kad finansuojant Air Lituanica nebuvo padaryta kriminalinių nusikaltimų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Taip, dabar žiūrint, be reikalo uždarė. Bet prisiminkit tuometinę Vilniaus finansinę situaciją - bankai jau nebeskolino ir t.t.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    O kažkur buvo informacija, kad Air Lituanica buvo uždaryta dėl bankroto?
    „Air Lituanica“ inicijuoja bankrotą

    Vilniaus meras Remigijus Šimašius sakė, kad „Air Lituanica“ bankrotas miesto savivaldybei gali kainuoti daugiau kaip 1 mln. eurų.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Rimtas smūgis Šimašiui ir jo gerbėjams, kurie melavo apie Air Lituanica bankrotą.
    O kažkur buvo informacija, kad Air Lituanica buvo uždaryta dėl bankroto?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Gal kas gali išversti į Lietuvių kalbą?
    Klaida: buvo priimtas.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    sprendimas nutraukti „Air Lituanica“ veiklą buvo nepriimtas ne dėl nemokumo būsenos, bet dėl politinės valios.
    Gal kas gali išversti į Lietuvių kalbą?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Rimtas smūgis Šimašiui ir jo gerbėjams, kurie melavo apie Air Lituanica bankrotą.

    Prokurorai: „Air Lituanicos“ veikla nutraukta ne dėl nemokumo, bet dėl politinės valios

    „Pabrėžiama, kad UAB „Air Lituanica“ palaikymas buvo viešasis interesas, todėl nėra pagrindo manyti, kad intensyvi investicijų paieška, bendradarbiavimas su įvairiomis įmonėmis ar institucijomis gali būti vertinamas kaip tarnybos įgaliojimų viršijimas“, - skelbiama dokumente. Ataskaitoje taip pat teigiama, kad sprendimas nutraukti „Air Lituanica“ veiklą buvo nepriimtas ne dėl nemokumo būsenos, bet dėl politinės valios.
    „Šiandien Lietuva išleidžia 3,7 mln eurų ir turime vieną skrydį į Londono City oro uostą. Jeigu mes būtume investavę pagal verslo planą kaip buvo numatyta 6 mln. eurų per metus, mes turėtume šiandien 15-16 tiesioginių krypčių. (...) „Investuok Lietuvoje“ analizė, prokuratūros nutarimas rodo (...), kad Lietuva ir Vilnius prarado šimtus milijonų eurų panaikinus ir sustabdžius „Air Lituanicos“ veiklą“

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas...23873#cxrecs_s
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.07.03, 13:21.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ghmm.... Čiurlioni, kaip čia taip? kai sakiau kad Vilniui reikia tradicinių avialinijų , o ne low costų, ką tada sakei? O dabar ką kalbi?
    Kolega perfrazuojant pakeičiate išsakytą mintį, nesurasite, kur būčiau sakęs jog Lietuvai nėra reikalingi tradiciniai vežėjai. Bet prie viso šito reikia ir LCC, bet būti nuo jų priklausomam, neturint alternatyvos yra visai kas kita.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Aš iki šiol manau, kad tai buvo viena didžiausių klaidų - t.y. Lituanicos uždarymas - tai buvo realus dalykas po kelių metų turėti savo "brand'ą" ir kryptis generuoti pagal savo poreikį.

    Tai puikiai patvirtina Estijos ir Latvijos pavyzdžiai.

    Bet kai, kam atrodo, kad mokėti pinigus ir skatinti reisus, kurie jau egzistuoja arba tuos, kurie egzistuoja vieną sezoną. Be įdirbio, žinomumo ir strategijos. Geriau būti provincija ir aviacijoje, priklausoma nuo žemų sąnaudų oro bendrovių. Wizz nuima vieną lėktuvą ir tragedija ir niekam nėra gaila už Ryanair vasarą mokėti 400 eur, kad grįžti į Lietuvą.
    Būtent.

    Vien dėl to, kad Lietuva nėra sujungta tiesioginiais skrydžiais su pačiu Londonu, per metus prarasta 186 milijonai eurų. Tai paskelbė viešoji įstaiga „Investuok Lietuvoje“. Šis faktas vėl verčia prisiminti politikų numarintą oro bendrovę „Air Lituanica“.

    – Ar prieš trejus metus likviduota Vilniaus savivaldybės skrydžių bendrovė „Air Lituanica“ pajėgtų tenkinti verslo bei turizmo poreikius ir ši nauda būtų atsvėrusi tuometinius jos veiklos nuostolius? – „Lietuvos rytas“ paklausė buvusio sostinės mero Artūro Zuoko. – Kai Andriaus Kubiliaus vadovaujama Vyriausybė nesutiko padėti skrydžių bendrovei „FlyLAL“ ir leido jai bankrutuoti, 2011 metais ėmiausi kurti „Air Lituanica“, kad Lietuva vėl turėtų savo bazinį oro vežėją. Susisiekimo ministerijos užsakymu ispanų konsultantų parengta studija rodė, kad bankrutavus „FlyLAL“ Lietuva prarado 1600 darbo vietų ir patyrė 70 mln. eurų tiesioginių nuostolių, nekalbant apie žalą šalies investiciniam klimatui.

    – Kol kasmet gaus tokiems skrydžiams po 4,7 mln. eurų, jų neatsisakys, bet tai nebus tvari kryptis. Išseks parama, nutrūks ir skrydžiai. Matyt, pasibaigus trejų metų paramos programai teks ją tęsti, jei norėsime išsaugoti tiesioginį ryšį su Londonu. Todėl ir kyla klausimas, ar racionalu Lietuvai skirti didžiules subsidijas užsienio vežėjui, kuris gali pasitraukti, kai tik nutrūks parama. Priminsiu, kad pagal bendrovės „Lufthansa Consulting“ parengtą „Air Lituanica“ verslo planą jai reikėjo trejus metus skirti po 8 mln. eurų. Jau buvome skyrę 4 mln. eurų, taigi būtų pakakę dar 20 mln. eurų. Jeigu šis verslo planas būtų įgyvendintas, mūsų oro vežėjas turėtų penkis orlaivius, kurie skraidintų keleivius 17 tiesioginių krypčių, įskaitant ir Londoną. Išlaidos vienos kryties paramai būtų gerokai mažesnės, nei dabar ketinama skirti užsienio bendrovei.

    – Ar mūsų kaimynai latviai ir estai elgėsi protingiau nei mes? – Neabejotinai jų sprendimai buvo nepalyginti protingesni ir efektyvesni. Aviacijos verslas – sudėtingas, o konkurencija rinkoje – milžiniška, bet, pavyzdžiui, Latvija didžiulėmis kryptingomis pastangomis išsaugojo savo oro vežėją „AirBaltic“ ir sugebėjo jį paversti europinio lygio bendrove. Iš Rygos skraidoma maždaug 80 tiesioginių krypčių, o iš Vilniaus numatytos tik 23 tokios kryptys, neskaičiuojant turistinių, vykstančių vasaros sezonu. Gal Lietuvai netgi geriau tiktų Estijos pavyzdys. Estai 2015 metais buvo priversti nutraukti savo oro vežėjo „Estonian Air“ veiklą, kai teisme pralaimėjo ginčą su Europos Komisija, įrodžiusia, kad parama šiai bendrovei skirta pažeidžiant ES teisę. Tačiau Estijos valdžia nekapituliavo. Tą pačią diena, kai buvo priimtas nepalankus sprendimas dėl „Estonian Air“, estai įsteigė naują skrydžių bendrovę „Nordica“. Jie iš anksto pasirengė tokiam žingsniui. Estijos vyriausybė skyrė 30 mln. eurų „Nordica“ įstatiniam kapitalui sukaupti. Dabar bendrovė skraido 14 krypčių ir, prabėgus vos trejiems metams nuo veiklos pradžios, jau dirba pelningai. Lietuvai panašiam tikslui pasiekti būtų pakakę 20 mln. eurų. Beje, „Air Lituanica“ derėjosi su Estijos valdžia ir verslu dėl bendrų projektų. Bendradarbiauti siūlė ir „AirBaltic“. Tačiau Vilniaus meru tapęs R.Šimašius nesiteikdavo netgi atsakyti į investuotojų laiškus, nes skubėjo kuo greičiau likviduoti savą oro vežėją. Manau, tai buvo nusikaltimas.

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...tm_medium=Copy

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ghmm.... Čiurlioni, kaip čia taip? kai sakiau kad Vilniui reikia tradicinių avialinijų , o ne low costų, ką tada sakei? O dabar ką kalbi?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ar ne Air lituanicai yra kita tema? https://www.miestai.net/forumas/foru...uanica?t=14364

    O šiaip daugybė forumo narių savo laiku mušėsi į krūtinę ir sakė Air Lituanica rulezzz. ArūnaiX ar ne pats buvai tose gretose? Beje, rinkimai artėja, Zuokas piarinasi gerai, panašu, kad reikia atskiros temos Vilniaus mero rinkimai
    Aš iki šiol manau, kad tai buvo viena didžiausių klaidų - t.y. Lituanicos uždarymas - tai buvo realus dalykas po kelių metų turėti savo "brand'ą" ir kryptis generuoti pagal savo poreikį.

    Tai puikiai patvirtina Estijos ir Latvijos pavyzdžiai.

    Bet kai, kam atrodo, kad mokėti pinigus ir skatinti reisus, kurie jau egzistuoja arba tuos, kurie egzistuoja vieną sezoną. Be įdirbio, žinomumo ir strategijos. Geriau būti provincija ir aviacijoje, priklausoma nuo žemų sąnaudų oro bendrovių. Wizz nuima vieną lėktuvą ir tragedija ir niekam nėra gaila už Ryanair vasarą mokėti 400 eur, kad grįžti į Lietuvą.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ar ne Air lituanicai yra kita tema? https://www.miestai.net/forumas/foru...uanica?t=14364

    O šiaip daugybė forumo narių savo laiku mušėsi į krūtinę ir sakė Air Lituanica rulezzz. ArūnaiX ar ne pats buvai tose gretose? Beje, rinkimai artėja, Zuokas piarinasi gerai, panašu, kad reikia atskiros temos Vilniaus mero rinkimai
    Ačiū už nuorodą, perkėliau.
    Niekada nebuvau aferisto zuokulos šalininkas nepaisant to, kad vieną kartą prieš kokius 20 metų jis pavežė mane savo Volvo, lyg ir 850.
    Siūlyčiau įvairius savo teiginius pagrįsti nors krisleliu rimtesnės info ar analizės, o ne savo fantazijomis. Tai liečia pirmiausia VNO ir Vilnius bendrai. Objektyvumas nepakenktų.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.08.19, 09:15.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Zuokula piarinasi ir vėl bando ieškoti kaltų nenorėdamas prisiminti realybės ir savo veiksmų:
    Artūras Zuokas atskleidė, kas ir kodėl sužlugdė „Air Lituanica“ https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...nica--7290574/
    Priminsiu, kad pagal bendrovės „Lufthansa Consulting“ parengtą „Air Lituanica“ verslo planą jai reikėjo trejus metus skirti po 8 mln. eurų. Jau buvome skyrę 4 mln. eurų, taigi būtų pakakę dar 20 mln. eurų.
    Tačiau panaršius yra ir kita info:
    VŽ rašė, kad finansinės ataskatos už praėjusius metus „Air Lituanica“ dar nėra pateikusi, tačiau skaičiuojama, kad pajamos pernai sudarė apie 14,6 mln. Eur, o nuostolis – 10,28 mln. Eur. 2013 m., kai pradėta veikla, patirta 5,3 mln. Eur nuostolio, gauta 6,76 mln. Eur pajamų.
    https://www.vz.lt/archive/article/20...juoja-bankrota
    4 (anot jo) vs 16 (realybėje) yra klasikinis zuokulos stilius. Galima tikėti tik tuo, kad būtų reikėję dar min 20 mln €.
    Panašiai kaip jis žadėjo 16'000-18'000 automobilių per parą per jo laikais pastatytą Goštauto estakadą už >10 mln € šalia MG Baltic. Realybę žino bet kuris vilnietis turintis mašiną.
    Mat skaičiuojama, kad už kiekvieno „Air Lituanica“ skraidinto keleivio bilietą Vilniaus savivaldybei teko primokėti po 100 eurų.
    Vidas URBONAVIČIUS, Vilniaus savivaldybės tarybos narys:
    Visame pasaulyje žinau tik vieną miestą, kuris turėjo savo oro linijas, ir jos, žinoma, bankrutavo, - Maskva. Mes buvome antrieji.
    Aiškios oro linijų valdymo schemos aš niekada ir nemačiau. Savivaldybės akcijos buvo UAB „Air Vilnius Club“, privatūs akcininkai įkūrę UAB „Air Lituanica Club“, dar mažą dalį akcijų turėjo Lietuvos pašto antrinė bendrovė „Baltic Post“. O dotacijos skrydžių bendrovei buvo skiriamos per UAB „Start Vilnius“, daugiausia užsiimančią nekilnojamuoju turtu. Šios idėjos architektas A.Zuokas, nenorėdamas, kad nei miesto tarybos opozicija, nei Valstybės kontrolė neturėtų priėjimo prie „Air Lituanica“, pasinaudojo savivaldybės įsteigtu tarpininku. Buvo žaidžiami žaidimai ir su Civilinės aviacijos administracija, kad ši neatimtų licencijos: kiekvieną kartą, kai tik bendrovei grėsdavo griežtesnė sankcija, būdavo skiriama eilinė porcija dotacijų, ir vėl viskas atrodydavo gražu.
    Mes žinome realią tiesą, kad vežėjas pinigus gavo iš miestiečių kišenės, ir atlyginimus jie pasidarė kaip aviacijos rinkoje, bet veikė kaip privatus „uabas“ ir slėpėsi už komercinės paslapties. Dabar ji nusinešė ir krūvą savivaldybės įmonių, kurios buvo priverstos skolinti „Air Lituanica“, pinigų. Kas tuos nuostolius padengs? Greičiausiai jie bus nurašyti - tuos pinigus iš miestiečių kišenės jau iššvaistė ir jie nebegrįš, nes nėra iš ko grįžti.
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...algos-1355739/

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ar ne Air lituanicai yra kita tema? https://www.miestai.net/forumas/foru...uanica?t=14364

    O šiaip daugybė forumo narių savo laiku mušėsi į krūtinę ir sakė Air Lituanica rulezzz. ArūnaiX ar ne pats buvai tose gretose? Beje, rinkimai artėja, Zuokas piarinasi gerai, panašu, kad reikia atskiros temos Vilniaus mero rinkimai

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    A. Zuokas aiškinasi, kiek dėl „Air Lituanicos“ nukentėjo VŠT
    http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...entejo-vst.htm

    Kažkas iki šiol negali nurimti

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Paaiškėjo, kad dieną prieš Jakilaičiui išplatinant savivaldybės el. laiškus, Zuokas buvo susitikęs su Jakilaičiu pabendrauti. Bet tai tikriausiai taip pat nei argumentas, nei faktas, tik atsitiktinumas
    Taigi Zuokas jau komentavo šį susitikimą - jis nieko bendro su Air Lituanica neturėjo:
    A. Zuokas: Šiuo atveju mes kalbėjome ne šita tema, mes kalbėjome grynai apie buriavimo dalykus.
    Kas kam neaišku?

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Įdomu kaip galima Zuoką apkaltinti kuo tik nori, net jeigu tai neturi jokio pagrindimo
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Tu gal gali man įvardinti kokį nors kitą žmogų, kuris
    1. būtų suinteresuotas tokio 'kompromato' skleidimu
    2. būtų pakankamai supuvęs morališkai, kad veiktų tokiais būdais, kai yra viešinami privatūs susirašinėjimai
    3. būtų pakankamai korumpuotas (tokie dalykai yra draudžiami įstatymų)
    4. teoriškai galėtų turėti prieigą prie savivaldybės darbuotojų emailų.
    5. būtų tokių 'kompromatų' meistras.
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O, su tokiais argumentais ir faktais - tai jis tikrai kaltas
    Paaiškėjo, kad dieną prieš Jakilaičiui išplatinant savivaldybės el. laiškus, Zuokas buvo susitikęs su Jakilaičiu pabendrauti. Bet tai tikriausiai taip pat nei argumentas, nei faktas, tik atsitiktinumas

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    100-mecio proga
    Lietuva ketina svarstyti siūlymą įsigyti „airBaltic“ akcijų
    http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...tic-akciju.htm

    Manau, kad zaidziant su galva, galim sudiriguot latviukams savas taisykles.

    Komentuoti:

Working...
X