Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eidvis
    replied
    Ekspertų 2012 metais parengtame verslo plane prognozuotas AirLituanicos finansinis rezultatas už 2013 metus turėjo būti 2,55 mln. eurų nuostolių, už 2014 metus – 3,03 mln. eurų nuostolių. Bet faktinis rezultatas iš tiesų verčia susimąstyti – už 2013 metus nuostoliai buvo daugiau nei 5 mln. eurų, dvigubai, nei buvo numatyta verslo plane. Už 2014 metus – 10,27 mln. eurų nuostolis, tad irgi gerokai didesnis, nei buvo planuota.

    Per veiklos metus oro linijų veiklos nuostoliai viršijo numatytus 3,5 karto.

    15min
    Visokių buvo AirLituanic'os verslo planų, visokių buvo prognozių, tačiau realybė buvo kur kas liūdnesnė, nes nuostoliai kilo nevaldoma geometrine progresija. Zuoko AirLituanicos afera miestui kainuos virš 20 mln. eur, tiek, kiek kainuotų rekonstruoti maždaug 15 Lukiškių aikščių. Lietuvoje turim visokio bukumo, korupcijos ir vatnikų lygio politikų, tačiau Zuokas yra absoliutus pinigų švaistymo čempionas. Nežinau nė vienos brangiau kainavusios politikų aferos, su AirLituanicos afera galim lyginti nebent Lietuvos dujų pardavimą Gazpromui, arba aferą su Rubiconu ir Vilniaus šilumos tinklais, kuri taip pat Zuokui priklauso. Netgi tiek kritikos dėl išsvaistytų pinigų sulaukę Valdovų rūmai stovi, džiugina lankytojus ir puoš dar Vilnių dešimtmečius į priekį, kai AirLituanicos palikimas tėra suterštas Lietuvos aviacijos vardas ir prarastos didžiulės galimybės Vilniuje tinkamai panaudoti tuos didžiulius pinigus.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    čia lyg tai iš tos operos

    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...nkas-56-509392

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Nutekėjo „Air Lituanica“ finansiniai duomenys
    Kažkokių neargumentuotų samprotavimų kratinys, svarbu, jog figūruotų "neaiškus" ir "milijonai"

    Vakar tik suvokiau tokį mastelį, jog „flyLAL“ uždarymo metu skelbėsi, kad turi 30 tūkst. bilietų, „Air Lituanica“ turėjo 27 tūkst. „Star1″ – 8 tūkst.

    Nors „Air Lituanica“ visas market share siekė tik 5,5%, tačiau pagal kiekybines apimtis visgi buvo „flyLAL“ lygis.

    taip, toks uždarymo planas, kad veikla yra uždaroma nuo dienos X, būtų geresnis. Deja, tokį variantą siūlėme naujiesiems akcininkų atstovams ir toks variantas buvo atmestas. Iš savų resursų buvo per daug rizikų tokį planą vykdyti. Kitas dalykas – aviacinės saugos pusė. Po sprendimo stabdyti veiklą komunikacijos darbuotojams, mes nutarėme stabdyti savo vykdomus skrydžius, nes sukurtas stresas įgulos nariams, sužinojus, kad jų darbdavio įmonė sustabdo veiklą, kelia riziką skrydžių veiklai (čia atsakymas, kodėl penktadienį vakarinių skrydžių nebevykdėme), nors tokių minčių buvo.
    Kas liečia sprendimą – veiklos stabdymo planas buvo sukurtas gegužės 21 dieną pavakare. Pristatytas ir gautas pritarimas iš savivaldybės vadovų ir Mero tos dienos vakare, jei teisingai pamenu, kažkur 19-20 val. Su „airBaltic“ susitarėme būtent tą naktį – dėl to penktadienį buvo organizacinių nesklandumų, visgi vienos nakties ir vieno ryto darbas. Nuo šeštadienio visi perrašymai jau vyko daugiau mažiau sklandžiai. Dabar jau nepamenu, bet, berods visi bilietai išrašyti gegužės 22 d. buvo void’inti.
    Beje, kalbėjau su vienu Vilniaus miesto Tarybos nariu (daugumos)- gelbėjimo planas buvo, bet ji meras užbanin’o…
    http://simonas.bartkus.lt/blog/2015/...iais/#comments

    Tallink, sako, domėjosi rimtai..
    http://news.postimees.ee/2973445/tal...tional-airline

    Komentuoti:


  • GediminasJa
    replied
    Nutekėjo „Air Lituanica“ finansiniai duomenys: A.Zuoko projektas turėjo žlugti dar iki rinkimų?

    15min.lt pasiekė informacija apie keistą piniginių srautų judėjimą bankrotą skelbiančioje aviakompanijoje „Air Lituanica“. Šie duomenys rodo, jog krachas įmonę galėjo ištikti prieš pat savivaldos rinkimus, bet imtasi abejotino teisėtumo veiksmų, kad tik taip neatsitiktų.

    Kuo vertėsi „Air Lituanica“ – daugiau nei aišku. Lėktuvai, keleivių pervežimas. Na, tarkim, investicijų ir turizmo skatinimas. Bet tikrai ne sportu. Tačiau prieš pat vietos savivaldos rinkimus „Air Lituanica“ kasoje atsidūrė milijoninė suma, skirta būtent šioms reikmėms.
    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imu-667-508874

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    „Air Lituanica“ nekilnojamojo turto aferos
    http://ekonomika.tv3.lt/naujiena/air...ros-55204.html

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Teko skrist pro Shannon`ą (Airija) tai teko kai ką užmatyt, gali būti, kad jį čia ir perdažys, jis čia stovi jau apie savaite

    Sorry del kokybės, fotografuota iš artimiausio taško iš automobilio ir lėktuvo




    Paskutinis taisė Raptor; 2015.06.06, 13:52.

    Komentuoti:


  • donatasa
    replied
    Įvertinus savo veiklą sustabdžiusios oro bendrovės „Air Lituanica" finansinę padėtį nustatyta, kad įmonės įsipareigojimai gerokai viršija turtą, todėl įmonė negali ir ateityje negalės vykdyti prisiimtų įsipareigojimų kreditoriams.

    http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32373332

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Šviežiausias pavyzdys – sostinės mero R.Šimašiaus „šventa“ kova prieš visus buvusio mero, taip pat liberalo, A.Zuoko projektus Vilniuje. Jie to nė neslepia – jei tai sukūrė A.Zuokas, tai R.Šimašiui apriori blogis, kurį reikia kuo greičiau panaikinti t.y. sugriauti. Ir visiškai nesvarbu, kad sostinė lieka be susisiekimo, kad prarandamos darbo vietos, turistai, tuštėja sostinės viešbučiai, o užsienio investuotojai, dėl kurių liberalai išlieja daugiausiai ašarų, renkasi Rygą ar Taliną...

    Ir ne dėl Sodros lubų, kaip teigia sostinės galva, o dėl prasto Vilniaus susisiekimo su Europos sostinėmis, kas jiems daug svarbiau. Šią nuomonę šių eilučių autorius girdėjo ne sykį tiesiogiai iš tų pačių galimų užsienio investuotojų, nes to paprasčiausiai reikia šiuolaikiniam verslui. Visais kitais aspektais – mokesčių, verslo sąlygų, darbo jėgos kompetencijos – Lietuva tikrai nėra blogesnė, daugeliu atvejų net geresnė nei kaimyninės valstybės, išskyrus susisiekimą.
    Įdomi įtakingo valdančiųjų partijos atstovo pozicija.
    http://www.lrytas.lt/komentarai/butu...utu-graudu.htm
    Paskutinis taisė Bartas1; 2015.06.03, 16:34.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
    Iš tikro man būtų įdomu pamatyti verslo planą su apskaičiuotomis išlaidomis, nes teko nugirsti, kad viskas vyko taip kaip ir turėjo vykti ir šiemet įmonė turėjo veikti nuostolingai(iki kažkurių lyg ir 2017m.)
    Nereikia klausytis paskalų, geriau pasinaudoti google ir nesunkiai galima atrasti, kad pradinis verslo planas buvo pelną gauti 2015 m., o rezultatas gavosi toks, kad 2015 m. AirLituanicai jau reikėjo didesnių dotacijų, nei jų reikėjo visus ankstesnius metus kartu sudėjus.
    „Air Lituanica“ planuoja nuostolingą veiklos startą. „„Pagal dabartinį verslo planą, aviakompanija planuoja išeiti į teigiamą rezultatą 2015 m.“, - 2013 m. vasarį DELFI teigė įmonės vadovas E. Zubrus.
    O kas dėl jungtinės Baltijos šalių kompanijos, tai aš šiek tiek skeptiškas, visų pirma dėl to, kad taip AirBaltic'as ir latviai galėtų monopolizuoti rinką, visų antra dėl to, kad būtų grėsmė, jog į įmonės veiklą su savo socialiniais projektais pradėtų kištis politikai jau ne iš vienos, o iš trijų šalių. Didelė tikimybė susipykti, nes visi norėtų tą paklodę tempti į savo pusę.

    Mano nuomone geriausias variantas Lietuvoje būtų Norwegian Air analogas. Kažkodėl norvegai, kurių darbo kaštai yra nepalyginamai didesni už lietuvių, sugeba turėti sėkmingą pigių skrydžių bendrovę. Ir patiems norvegams, tame tarpe ir investuotojams, toks variantas kažkaip tinka ir patinka. Jeigu lietuviai šiek tiek nusileistų ant žemės su savo socialiniais projektais ('reikia skrydžio į Briuselį', 'investuotojai skraido tik į pagrindinius oro uostus', 'reikia dotuoti avialinijas, nes atskraidina turistų' ir t.t. ir pan.), ir jeigu avialinijos būtų kuriamos konkurenciniu pagrindu - tai Lietuvą aš laikyčiau kur kas geresne vieta tokiam projektui, nei kokią Rygą, Taliną ar net tą patį Oslą. Pagrindinė Lietuvos aviacijos bėda, kad atsiranda populistai politikai, kurie išeikvoja dešimtis milijonų eurų mokesčių mokėtojų pinigų ir 6 metams užkerta kelią bet kokiam racionaliam ir konkurencingam projektui atsirasti.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
    Iš tikro man būtų įdomu pamatyti verslo planą su apskaičiuotomis išlaidomis, nes teko nugirsti, kad viskas vyko taip kaip ir turėjo vykti ir šiemet įmonė turėjo veikti nuostolingai(iki kažkurių lyg ir 2017m.) o ir pats Šimašiaus santykis su Zuoku yra kažkoks labai įtartinas, per paskutinį interviu Šimašius sugebėjo labai emocionaliai iškeikti visais įmanomais būdais Zuoką, tai man kyla toks klausimas ar tik nebus tai politinis sprendimas? Beto iki šiol visi "bankrotą" lėmę skaičiai kaip ir buvo nepaviešinti taip rodos jų viešinti niekas ir nesiruošia.
    Būtent taip ir yra, informacija neviešinama, analizės nėra, vyrauja emocionalūs pasisakymai.

    Įdomu, ar tikrai kažkas vyksta:

    May 28, 2015 (newstodate): Lithuania is taking on a leading role in fresh efforts to relive the concept of a Pan-Baltic Airline to provide all three Baltic markets with air services.
    The process is naturally spurred by the demise on May 22, 2015, of Lithuania's latest attempt to set up a carrier on a national platform, Air Lituanica, floowing on the collapse of flyLAL by January 2009.
    Already before this happened, newstodate spoke in April 2015 to Lithuania's vice-minister of transportation & communication, Arijandas Sliupas on the issue.
    -It will take time, but I personally envisage a future when Estonian Air, airBaltic and our Lithuanian carrier will move under one roof, said Mr Sliupas.
    -For the time being, airBaltic is too big and overly focused on its balance sheet to take any major risk, and Estonian Air and Air Lituanica are too small to press the issue. But given the limited size of the three individual markets I definitely see the future in this region taking the path towards a merger of the three companies into one unified pan-Baltic airline. It will be a matter of time.
    Mr Sliupas is now engaged in talks with Latvian parties including airBaltic to drive the process further.
    It seems, however, that the concept appeals less to Estonia that is today served by Estonian Air that is struggling to return to profits while waiting for the EU verdict on alleged state aid to the airline.
    -I don't think this is anything new at all. AirBaltic has built a hub-and-spoke with Riga as the hub. This is of course good for Latvia, but maybe not perfect for Lithuania or Estonia, says Jan Palmer, Estonian Air CEO.
    -Being on the outskirt of Europe, it is essential with direct air links to most important destinations in Europe for each of the Baltic countries to attract new business and Tourism.
    -It's easy to understand why airBaltic wants to become the pan-Baltic Airline, but it's harder to understand how to satisfy the need for each of the other two countries.
    But - Mr Sliupas has not lost his optimism.
    -All this pan-Baltic puzzle should start working once. I think this is the right time to push it through, even though it does not guarantee a success, says Mr Sliupas.
    https://www.facebook.com/newstodate....70708306296989

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    AL plačios naudos gerbėjams:

    V. Žukauskas. „Air Lituanica“ – apgaulingoji „plati“ nauda
    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68117926

    Komentuoti:


  • Aleksas666
    replied
    Iš tikro man būtų įdomu pamatyti verslo planą su apskaičiuotomis išlaidomis, nes teko nugirsti, kad viskas vyko taip kaip ir turėjo vykti ir šiemet įmonė turėjo veikti nuostolingai(iki kažkurių lyg ir 2017m.) o ir pats Šimašiaus santykis su Zuoku yra kažkoks labai įtartinas, per paskutinį interviu Šimašius sugebėjo labai emocionaliai iškeikti visais įmanomais būdais Zuoką, tai man kyla toks klausimas ar tik nebus tai politinis sprendimas? Beto iki šiol visi "bankrotą" lėmę skaičiai kaip ir buvo nepaviešinti taip rodos jų viešinti niekas ir nesiruošia.

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    O man jokių problemų bananus, šprotus ir alyvuoges valgyti, bet tik nacionalinių gaminmtojų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Suplakė šiknakalnis viską ką tik norėjo. Tiesa sakant aš nesuprantu šitų vilniaus ponų (plikbajorių) - vienas žymus verkia, kad bankrutavus avialinijoms jam reikėjo skristi į Kagliarį maršrutu Vilnius - Ryga - Amsterdamas - Frankfurtas - Kagliaris, kai tuo tarpu galėjo sėsti iš Kauno tiesioginiu reisu. Kas čia - ubagiškas mandrumas, neskryyysiu iš Kauno , ne onoras, ar neskryysiu su Ryanair, tik ubagai skraido ?
    Tikrai ne tame problema iš kur avialinijos skraido, man pvz. jokių problemų iš Kauno skristi, jei ten būtų nacionalinių avialinijų bazė, tai tikrai geriau nei iš Rygos kaimynų verslą remiant.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Suplakė šiknakalnis viską ką tik norėjo. Tiesa sakant aš nesuprantu šitų vilniaus ponų (plikbajorių) - vienas žymus verkia, kad bankrutavus avialinijoms jam reikėjo skristi į Kagliarį maršrutu Vilnius - Ryga - Amsterdamas - Frankfurtas - Kagliaris, kai tuo tarpu galėjo sėsti iš Kauno tiesioginiu reisu. Kas čia - ubagiškas mandrumas, neskryyysiu iš Kauno , ne onoras, ar neskryysiu su Ryanair, tik ubagai skraido ?
    Paskutinis taisė udrius; 2015.06.01, 07:40.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Kodėl latviai ir estai toliau skraido, o lietuviai bankrutuoja
    Nepaisant ilgus metus trukusių nuostolių, Estijos skrydžių bendrovė „Estonian Air“ ir Latvijos „Air Baltic“ toliau skraidina keleivius įvairiomis pasaulio kryptimis. Protinga vadyba ir šalies vyriausybės palaikymas pastarajai leido pasiekti ir pelno.

    http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3bmj388Rj
    Iš FB platybių.
    Visada prisiminkite, kad taip mylintys savo mokesčių pinigus Lietuvos piliečiai, sutaupę ant nereikalingos oro linijos, yra tie patys, kurie jau parodė išmintį: jiems reikėjo Darbo Partijos ir 1509 Lt, bet ne skalūnų dujų ir ne atominės elektrinės.

    Pastaroji irgi buvo per brangi, ne mūsų kišenei, ir irgi nebūtina, nes galim naudotis kaimynų elektra. Dabar buvo "skolose skęstantis Vilnius", kuriam labiau reikia vaikų darželių. Tada buvo "praskolinta Lietuva", kur labiau reikia pinigų vargstantiems ir iš kurios jau ir taip masiškai evakuojasi užguiti ir mulkinami žmonės.

    Energetinė nepriklausomybė - tokia pat durnių pasaka ir pinigų plovimas, kaip ir subsidijuojamas transportas. Tie patys, kuriems dabar užtenka Ryjanajaro, sakė, kad jiems užtenka vėjo malūnėlių ir žaliosios energijos.

    Paklauskime dabar tautos, ar jiems reikia nuostolingos kariuomenės. Nes irgi ne mūsų kišenei. "Manęs niekas nepuola, jei jums baisu Rusija, mokėkite už tankus iš savų pinigų."
    https://lt-lt.facebook.com/uzkalnis

    Komentuoti:


  • amber13
    replied
    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
    Air Lituanica: nuo ko viskas prasidėjo, ir kodėl negalėjo baigtis kitaip
    http://bikelis.lt/35-zuokula-airlines
    ------------------------------
    Palyginimas Air Lituanica lėktuvų parko su Renault Espace automobilio paskirtimi man labai patiko - tai iš esmės atitinka tikrovę.
    Bet jeigu pažvelgti į šį dalyką detaliau, čia yra tam tikri niuansai.
    Kad Air Lituanica būtų buvusi pelninga trūko ne tiek labai daug. Tam tikslui reikėjo trijų Embraer E170 serijos (E170, E175, E190, E195) lėktuvų iš kurių bent du turėjo būti ne mažesni negu E175 ir vienas galėjo būti šiek tiek mažesnis E170. Ir žinoma, būtina sąlyga, kad šie lėktuvai skraidytų ne apytušti.
    Tokius tikslus buvo realu pasiekti, bet deja optimistiniams lūkesčiams nebuvo lemta išsipildyti.
    E175 aukštesnė 50 proc. vieno keleivio pervežimo savikainą negu B737-800 būtų kompensavę 50 proc. didesnė bilieto kaina už kurią keleiviai gautų aukštesnę aptarnavimo kultūrą negu Ryanair'as, skrydžius į patogesnius oro uostus bei patogesnius skrydžių laikus.
    Deja realybėje su Air Lituanica vadyba išėjo visiškai kitaip.
    Iš pradžių situacija dar teikė šiokių tokių vilčių, bet po to kai estai atsiėmė vieną savo lėktuvą, situacija pradėjo sparčiai blogėti. Buvo išsinuomoti lėktuvai Embraer EMB145 ir ATR42, kuriuose vieno keleivio pervežimo kaštai yra labai dideli, todėl didelės Air Lituanica finansinės skolos ir jų tendencija augti nė kiek nestebina. Būtent šitoje vietoje palyginimas su Renault Espace automobilio paskirtimi yra labai taiklus ir vaizdingas!
    Apskritai šiais laikais aviacijos versle prie labai aukštų kuro kainų dažniausiai būna nuostolinga kelti į orą mažesnį negu 70 vietų lėktuvą net jeigu jis pilnai užpildytas keleiviais!

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Air Lituanica“ skrydžių veiklos pratęsimo neplanuoja. Įmonės direktorius Nerijus Jukna, peržiūrėjęs įmonės veiklą, priėmė sprendimą valdybai teikti siūlymą dėl bankroto bylos iškėlimo. Tikimasi, kad sprendimas dėl bankroto inicijavimo bus priimtas kaip galima greičiau“, – rašoma įmonės pranešime

    Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/28/air-l...#ixzz3bQdY9kv6
    Bac! Eilinė schemutė "runkelių pinigai chebros kišenėn" - baigta. Laukiam naujų "projektų". Temą reiktų uždaryt.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Air Lituanica“ skrydžių veiklos pratęsimo neplanuoja. Įmonės direktorius Nerijus Jukna, peržiūrėjęs įmonės veiklą, priėmė sprendimą valdybai teikti siūlymą dėl bankroto bylos iškėlimo. Tikimasi, kad sprendimas dėl bankroto inicijavimo bus priimtas kaip galima greičiau“, – rašoma įmonės pranešime

    Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/28/air-l...#ixzz3bQdY9kv6

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    Ką reiškia įdomūs ir reikšmingi? Apie ką jūs čia rašinėjat? Aš jums dar kartą kartoju: verslas daro pinigus ir daro tai pasiremdamas skaičiais, grafikais ir lentelėmis, o ne panaršęs google paveikslėlius. Ar reikia Western Union AL? Ar reikia Thule'i? Ar reikia Thermo Scientific? Schmitz galiausiai? Nė velnio. Reikia gerų darbuotojų už gerą kainą. Kurie dirbs ir generuos pelną.
    šituo pranešimu ir galima užbaigti šią temą.

    Komentuoti:

Working...
X