Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Torkas
    replied
    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
    Air Lituanica: nuo ko viskas prasidėjo, ir kodėl negalėjo baigtis kitaip
    http://bikelis.lt/35-zuokula-airlines
    Nieko naujo neperskaičiau. Kaštai, valdiški pinigai, neteikiama statistika.

    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
    Šiaulių bankui gali neigiamai atsiliepti „Air Lituanica“ ir „Vilnius veža“ bėdos
    http://vz.lt/article/2015/5/27/siaul...#ixzz3bJc7iPuk
    Negi jie čia rimtai? Argi tokios eilės sumos gali gąsdinti banką?

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    Šiaulių bankui gali neigiamai atsiliepti „Air Lituanica“ ir „Vilnius veža“ bėdos
    http://vz.lt/article/2015/5/27/siaul...#ixzz3bJc7iPuk

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    Air Lituanica: nuo ko viskas prasidėjo, ir kodėl negalėjo baigtis kitaip
    http://bikelis.lt/35-zuokula-airlines

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    O kam BT su kažkuo jungtis, jeigu jai ir taip normaliai sekasi? Jungiasi paprastai panašaus svorio partneriai. O smulkesni nuperkami arba suvalgomi .
    Politikams turbūt nėra skirtumo, su kuo skristi į egzotiškas komandiruotes. Tik Zuokas idealistas stengėsi ne vien dėl Vilniaus, bet ir visos Lietuvos .
    Jei teisėsauga rimčiau tvarkytųsi, tai tos žinomiausios Lietuvos aviacijos avantiūros būtų laiku sustabdytos. O norinčių daryti verslą iš valdiškų lėšų, aišku, visada bus.

    Komentuoti:


  • SarunasLT
    replied
    Tai dabar litofcai sugalvojo merkt pinigus į BT, o kad apjungt LT, BT ir OV nedaėjo. Air Lituanica galėjo būt dukterinė viso to įmonė, kaip kad SAS Norge. Viskas jau buvo išvystyta ir pajungta prie pardavimų kanalų. Aviacija pas mus visada pasmerkta, nes politikams jos nereikia. Kas liečia BT tai, toks jausmas, kad liberalų kompanija gauna atkatus iš latvių, kad šitie priiminėtų jiems palankius sprendimus ir jau ne pirmą kartą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    A.Zuokas skiedžia savo stiliuje.
    Realybėje "Facebook" jau antrais veiklos metais gavo virš 5 mln. USD pelno. Maža to, atsirado krūvos investuotojų. Šeštaisias veiklos metais Zukerbergas jau buvo miljardieriumi!
    Nekorektiška lyginti agurką ir plaktuką.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Sudėkime į krūvą abi žinutes - pirma apie operatyviai paleidžiamus reisus

    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    antra apie "narkomano pavogto magelio teigiamą įtaką ekonomikai" - to biš Zuoko AL "biznelį

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Rokiškio dekonstrukcija - Nacionalinės aviacijos zombiai:

    ir tada nuspreskime, kas naudingiau Lietuvai

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Rokiškio dekonstrukcija - Nacionalinės aviacijos zombiai:
    Ponas Artūras Zuokas paskelbė nuostabų straipsnį – „Nacionalinės aviacijos duobkasiai“. Labai gražu viskas, bet aš jums tiesiog padekonstruosiu, ką aš tenai perskaičiau.

    Artūro Zuoko straipsnis pradedamas nuo istorijų apie tai, koks Eligijus Masiulis yra neteisingas, nes FlyLAL subankrutavo. Aš kadaise esu apie tai rašęs – anuo metu dar, kai tie bankrotai vyko. Buvau anuomet labai piktas ant visokių liberalų, bet netgi nepaisant viso to piktumo teko pripažinti, kad FlyLAL situacijoje buvo spąstai: visa kompanija padalinama į dvi dalis (pelningą ir nepelningą, kas kaip ir logiška), o paskui nepelningą dalį, kurioje visas bankrotas vyksta, siūloma gelbėti valdžiai. Ir jei valdžia negelbės, tai ji dėl visko kalta. Žodžiu, beveik šimtaprocentinis būdas išsiprašyti pinigų, nes jei valdžia neduos pinigų, tai lėktuvai neskraidys. Tai tiek istorinio diskurso, apie kurį išvadas galima pasidaryti.
    ...
    O paskui pateikiama krūvelė nerišlaus skaičių kratinio, pvz., kad Air Lituanica atnešė baisiai kažkiek ten pelno ir buvo baisiai naudinga, plius visaip ten netiesiogiai atsipirkinėjo (aš jums apie tas netiesiogines naudas kiek žemiau dar atskirai paaiškinsiu).

    Taigi, paimkim tais pačiais skaičiais – jei Lituanica atvežti turistai išleido Lietuvoje vos 50 milijonų litų, tai tarus, kad iš tų išleistų pinigų pelno marža sudaro pvz., 20%, tai realios pajamos Lietuvos versle tesudarys 10 milijonų litų. Dar paėmus mokesčiais sumokamą dalį (faktiškai PVM), gausis kad iš 10 milijonų eurų, išleistų subsidijoms, grįžta 10 milijonų litų, surenkamų mokesčiais (pelnu valstybei). Labai įspūdinga, palyginus su 10 milijonų eurų subsidijų per metus. Man atrodo, kad Artūras Zuokas negeba skirti pajamų nuo pelno.

    Paskui kalbama apie tai, kaip ta Air Lituanica mokėjo mokesčius ir panašiai. Primeskit, yra valstybės surenkami mokesčiai, kurie sukišami į balą (į tą balą, kuri vadinasi „Air Lituanica“), o tada sakoma, kad dalis iš tų balon išmestų mokesčiais surinktų pinigų yra sumokama kaip mokesčiai ir tai esą labai naudinga Lietuvai. Suprantate, nauda Lietuvai – mokesčiais surinkti pinigai išleidžiami, o dalelė jų sugrįžta mokesčiais.
    ...
    Apie visokias netiesiogines menamas naudas išvis kalbėti neverta. Aš netiesiogiai galiu suskaičiuoti, kaip koks nors narkomanas, išmušęs mašinos langą ir pavogęs magelį, jį parduoda už 50 litų, kažkas ten gauna sutaupytus 450 litų, nes neišleido mageliui 500 litų, o ir narkomanas išleidžia tuos savo 50 litų narkotikų prekeiviams, kurie gauna pajamas, o ir vogto magelio pirkėjas išleidžia tuos savo sutaupytus 450 litų kažkur kitur, ir tie narkotikų prekeiviai išleidžia, o paskui ir nukentėjęs žmogus dar išleidžia 500 litų naujam mageliui, tai jau 1000 litų, o dar galų gale dėl to sumokama 210 litų PVM, ir dar kitokių mokesčių, sukuriamos darbo vietos pardavėjams, importuotojams ir taip toliau, dėl to užsisuka visa ekonomika ir panašiai. Todėl suprantate, taigi juk labai gerai, kai narkomanai vagia magelius, nes tai labai visiems naudinga, ekonomika auga. Čia tiesiog tų netiesioginių ekonominių naudų skaičiavimo pavyzdys, kad maždaug suprastumėte, kiek tai relevantiška.
    ...
    Bendra gi straipsnio mintis – kad Artūras Zuokas esąs nekaltas ir kad Air Lituanica žlugimas esą kilęs ne dėl to, kad visa ta kompanija buvo ekonominis absurdas, o dėl to, kad kaltas Eligijus Masiulis ir Remigijus Šimašius. Suprantate, kaltas ne tas, kas nesąmones daro, o tas kas apie nesąmones pasako, kad tai nesąmonės.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Taigi ir atėjo AirBaltic į kryptis kurių iki tol nebuvo ir iš karto į 6. O iki tol sekretorei būdavo labai sunku surasti tinkamą reisą, be persėdimo . Hole filler'iniai reisai dienos viduryje direktorių nelabai tenkindavo
    Galetumete išduoti pagaliau paslaptį kiek air lituanicos viename reise sėdėdavo direktorių ? 1, 2 ar visas 100 ? Be jokių išvedžiojimų ir demagogijų?

    Iš dar - galite išduoti dar vieną paslaptį - jeigu aš neturiu reikalų Vilniuje (sutikime, kad nei VNO nei LT nėra biznio ir turizmo bamba), ar aš skrisiu į LT vien dėl to, kad yra tiesioginis reisas?

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Naujienos iš VNO:

    „Estonian Air“ netįtikėtinu estams greičiu jau nuo šiandien paleido 11x weekly VNO-TLL-VNO, labai gerais laikais roundtrip’ai ir netu du rytiniai skrydžiai pirmadieniais VNO-TLL;

    „airBaltic“ sudėjo tvarkaraščius rudeniui – atrodo, užmanymas yra Vilniuje bazuoti du „Dash“, o į CDG skraidyti su kažkaip atrotuojamu B735.

    „airBaltic“ planuoja 12x weekly skraidyti į Bromma – net iš Rygos jie į Bromma neskraido ir skraidyti net 12x weekly su Dash yra milžiniškas kėdžių kiekis jau vien iš „airBaltic“. Aš bijau, kad jeigu „airBaltic“ iš tikro tokią programą įgyvendins, SAS turės trauktis, „Norwegian“ ir „Wizz Air“ gal kaip išsilaikys.

    Tarp Bromma rotationų, planuojami 7X weekly VNO-WAW – įdomus produktas, „low yield“ keleivius galbūt nudims nuo LOT arba tas turės mažinti stipriai kainas.

    Kitas „Dash“ turi užplanuotus rytinius 7x rytinius VNO-HEL (tik sekmadieniais vakarinius) skrydžius – vėlgi, nuims „low yield“ nuo „Finnair“, labai geras rytinis VNO-HEL segmentas su 7:10 išvykimu iš VNO: įdomu, ar „Finnair“ reaguos.

    Per pietus numatyti 4x weekly VNO-TXL, panašiu tvarkaraščiu, kaip skraidė ir LT. Kiek žinau, šitas reisas gali gauti „Air Berlin“ kodą.

    Vakare „Dash“ uždėtas 4x weekly VNO-BRU, panašiu iš dalies schedule kaip skraidė ir LT, čia aišku BRU-VNO vakarinis segmentas bus labai geras.

    VNO-CDG numatytas 3x weekly, days 1,3,5; 14:15 iš Vilniaus išvykimas. Kiek žinau, šitas reisas negali pretenduoti į „Air France“ „codeshare“, nes „Air France“ profsąjungų leidžiamus du kodus BT jau yra atidavusi ant CDG-RIX ir CDG-TLL reisų. Pats sunkiausias reisas, kažin kas išeis iš šito reiso (CDG buvo pats blogiausias LT reisas).

    „Wizz Air“ paleido „Skavsta“ 3x weekly ir BLL 2x weekly. BLL tikrai labai tiks LCC produktas – jautėm LT, kad labai pigiai yra dar didesnė paklausa į West Denmark, bet visiškai nėra higher yield keleivių – ten grynai vieta LCC. Na, o į Stokholmą aišku, kažkas turės trauktis ir greitai, nes bus pinigų deginimas rimtas rugsėjo mėnesį.
    http://simonas.bartkus.lt/blog/

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    Kiek rimtai čia šneka Sinkevičius ?

    Литва и Латвия обсуждают возможность создания общебалтийской авиакомпании
    http://ru.delfi.lt/news/economy/litv...#ixzz3bF5Gb500

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    15min.lt rašo, kad šiandien atidaromi du geležinkelio/fūrų intermodeliniai terminalai. Pasak jų jie yra "laikomi naujo etapo pradžia Lietuvos ekonomikos, transporto ir logistikos srityje." Planuojama, kad terminalai taps vartais tarp rytų ir vakarų. Beto "Rimantas Sinkevičius aiškino, kad VIT padės į biudžetą surinkti papildomus 10 mln. eurų. Skaičiuojama, kad bus sukurta 1300 naujų darbo vietų."

    Taigi tokių dviejų Kauno ir Vilniaus intermodalinių terminalų generuojama sumą į biudžetą bus apie 10 mln. eur. per metus. Tai yra tokia suma, kurios reikėtų AirLituanicai išlaikyti. Kokia prasmė taip vargti ir rinkti į biudžetą tuos 10 mln. eur jeigu jie taip lengva ranka yra ištaškomi nesukuriant jokio didesnės pridėtinės vertės. Iš >40 Vilniaus oro uosto krypčių praradome berods 2. Jie sukuria neįtikėtinai mažą vertę vertinant su tuo, kad išleidžiamos tokios sumos pinigų, kurias sugeneruoti į biudžetą prireikia dviejų intermodalinių terminalų. 10 mln. eurų tai yra tiek pat, kiek Vilnius per metus skiria infrastruktūros projektams. Mes dar ne Singapūras, kad sau tokią prabangą galėtumėm leist, o Singapūras veikiausiai taip kvailai ir nesielgtų, nes žino, kad geriausia tuos 10 mln. eur investuoti į tas sritis, kuriose būtų didžiausia graža.
    Paskutinis taisė Eidvis; 2015.05.26, 13:22.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
    A. Zuokas skaudžiai įgėlė R. Šimašiui
    Edmundas Jakilaitis, LRT televizijos laida „Dėmesio centre“,
    http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=68069228

    Kodėl Lietuva nesugeba turėti savų avialinijų? Ar buvo įmanoma išgelbėti penktadienį veiklą sustabdžiusią bendrovę „Air Lituanica“?
    A.Zuokas skiedžia savo stiliuje.
    Realybėje "Facebook" jau antrais veiklos metais gavo virš 5 mln. USD pelno. Maža to, atsirado krūvos investuotojų. Šeštaisias veiklos metais Zukerbergas jau buvo miljardieriumi!

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Prezidentė įkirto A. Zuokui
    Finansinė avantiūra, kuri žlugo kaip daugelis buvusio sostinės mero Artūro Zuoko avantiūrų. Taip Vilniaus miesto savivaldybės oro bendrovės „Air Lituanica“ baigtį antradienį įvertino prezidentė Dalia Grybauskaitė.
    Zuokas įkando Šimašiui, prezidentė įkirto Zuokui Geros antraštės. Panašu, kad prezidentės įtaka vyriausybės sprendimui neremti avialinijų visgi buvo, nes tiek Butkevičius tiek Kirkilas demonstravo lyg ir palankią poziciją.

    Ta bendrovė yra privati, o norint su tokiom bendrovėm konkuruoti, keleto milijonų eurų neužteks. Čia panašiai kaip šalia Akropolio atidaryti mažą maisto prekių parduotuvę ir tikėtis, kad po n metų ji taps pelninga. Tokiom avantiūrom niekas nuosavų lėšų nešvaisto. O valdiškas, aišku, galima . Tas planuotas pelnas AL verslo plane buvo miražas egzistavimui pateisinti. Jį pasiekti galimybės buvo minimalios, net jei viskas būtų sekęsi idealiai.
    Sutikite, jog diskusijos jau perėjo į visuotinai gerai suvokiamą lygį apie "biznio darymą" ir "valdiškus" pinigus. Gal, nebevarginkime vieni kitų savo įžvalgomis ir dalinkimės šioje gijoje tik nauja ir vertinga informacija.
    Paskutinis taisė Bartas1; 2015.05.26, 12:51.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Štai ir sėkmingo aviacinio verslo pavyzdys:
    Ta bendrovė yra privati, o norint su tokiom bendrovėm konkuruoti, keleto milijonų eurų neužteks. Čia panašiai kaip šalia Akropolio atidaryti mažą maisto prekių parduotuvę ir tikėtis, kad po n metų ji taps pelninga. Tokiom avantiūrom niekas nuosavų lėšų nešvaisto. O valdiškas, aišku, galima . Tas planuotas pelnas AL verslo plane buvo miražas egzistavimui pateisinti. Jį pasiekti galimybės buvo minimalios, net jei viskas būtų sekęsi idealiai.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Prezidentė įkirto A. Zuokui
    Finansinė avantiūra, kuri žlugo kaip daugelis buvusio sostinės mero Artūro Zuoko avantiūrų. Taip Vilniaus miesto savivaldybės oro bendrovės „Air Lituanica“ baigtį antradienį įvertino prezidentė Dalia Grybauskaitė.
    Pasak šalies vadovės, norint išlaikyti, kasmet šią bendrovę būtų reikėję dotuoti bent 10 milijonų eurų. D. Grybauskaitė pateikė pavyzdį: vieną kainą, pirkdamas bilietą, mokėjo vartotojas, dar du kartus tiek turėjo dotuoti savivaldybė. „Taigi buvo aišku, kad tai finansinė avantiūra, kaip ir daugelis buvusio mero finansinių avantiūrų, deja, dabar žlunga“, – bendrovės sumanytojui A. Zuokui kritikos negailėjo prezidentė.
    D.Grybauskaitė aiškino, kad Lietuva du kartus nelabai sėkmingai mėgino turėti nacionalines avialinijas, tačiau tai baigdavosi skolomis ir perpardavimu įvairioms interesų grupėms. Jos teigimu, dabar patekti į tarptautinę aviacijos rinką esame labai pavėlavę ir kol kas modelio, kuris būtų bent jau nenuostolingas, niekas nėra pateikęs.
    „Todėl stumti Vyriausybę arba valstybę trečią kartą į nuostolingą verslą tikrai nelinkėčiau niekam. Nes už tai mokės visi Lietuvos žmonės“, – į klausimą, ar Lietuvai reikalingos nacionalinės avialinijos, atsakė D. Grybauskaitė.
    http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=68072830

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    isskyrus, kai sukciai manipuliuoja valdiskais pinigais
    Rubikono / Vilniaus energijos /Bionovus visos aferos iš tos pačios serijos, perkant kuo brangiau dujas, kad galėtų kuo brangiau pirkti biokuro mistinius mišinius iš vienintelio tiekėjo.
    Plius neįskaitant gautų kompensacijų į savikainą už ką dabar vyksta teismas.
    Zuokas norėjo kad VE irgi statytų papildomus biokuro katilus ir vyktų toliau "biznis".
    Paskutinis taisė Arunasx; 2015.05.26, 12:29.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    Man džiugu, kad jūs visgi sugebate skirti kliedesius nuo realybės. Ir kad sugebate jiems surasti tokių šaunių epitetų. Vaikiškos ambicijos ir maniakiškas opurtunizmas niekada neturėtų būti verslo pagrindais.
    isskyrus, kai sukciai manipuliuoja valdiskais pinigais

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Torkai, atsiprašau, tikrai gaila laiko vaikiškai ambicingiems ginčams
    Man džiugu, kad jūs visgi sugebate skirti kliedesius nuo realybės. Ir kad sugebate jiems surasti tokių šaunių epitetų. Vaikiškos ambicijos ir maniakiškas opurtunizmas niekada neturėtų būti verslo pagrindais.

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Bet jūs taip ir neatsakėte apie mano verslo planą. Kuo jis skirtųsi nuo AL? Mes sukurtume gyvąją automobilių magistralę nuo Lenkijos iki Lietuvos. Judėjimo infrastruktūrą. Dzūkiją aplankytų tūkstančiai užsieniečių
    Torkai, atsiprašau, tikrai gaila laiko vaikiškai ambicingiems ginčams

    Komentuoti:


  • Bartas1
    replied
    Per savo dvidešimties metų investuotojo karjerą esu matęs ir analizavęs įvairių verslų. Tačiau nemačiau blogesnio verslo nei avialinijų verslas.
    Kaip verslas, taip, rizikingas ir reikalaujantis daug kapitalo. Tačiau yra kiti aspektai, dėl kurių nuostolingos nacionalinės avialinijos egzistuoja praktiškai visose šalyse ir yra remiamos įvairiais legaliais ir pusiau legaliais būdais. Nors pvz. AirBaltic tapo pelninga, tačiau tik po ilgų ir skausmingų valstybinių investicijų.

    Štai ir sėkmingo aviacinio verslo pavyzdys:
    http://vz.lt/article/2015/5/26/ryana...mlrd-eur-pelno
    Paskutinis taisė Bartas1; 2015.05.26, 12:04.

    Komentuoti:

Working...
X